Skocz do zawartości

Co zamiast STI MY15


carfit

Rekomendowane odpowiedzi

11 minut temu, rombu napisał:

Czy możecie mi pomóc ?

Chciałem skonfigurować sobie A6 kombi  i nie mogę na stronie Audi Polska zmienić silników benzynowych.

Wyskakują tylko 1.8 i 2.0.

Gdzie są pozostałe silniki ?

 

A jakiego szukasz? Z tego co widzę, to rzeczywiście benzyny tylko 1.8 i 2.0. To samo dla sedana. Mocniejsze silniki masz w S6 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, rombu napisał:

Chciałem skonfigurować sobie A6 kombi  i nie mogę na stronie Audi Polska zmienić silników benzynowych.

Wyskakują tylko 1.8 i 2.0.

Gdzie są pozostałe silniki ?

 

W Audi S6 albo RS6 ;) Już z 3 lata Audi w A6 nie oferuje 3-litrowej benzyny, niestety ;(

 

17 godzin temu, turdziGT napisał:

W poniedziałek dostaje RS5 na cały dzień.Zobaczymy co to warte.

 

Nie wiem jak w Norwegii, ale w Polsce cena tego auta jest kosmiczna, ponad 400 tys. PLN i nie ma standardzie nawet najpodlejszej nawigacji czy też tempomatu. W zasadzie po uzupełnieniu wyposażenia do poziomu RS6, 3-drzwiowa RS5-ka będzie w Polsce z kilkadziesiąt tysięcy tańsza. Szok.

Edytowane przez subleo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

53 minuty temu, rosaskc napisał:

A jakiego szukasz?

 

Celowałem w V6, około 3 litry.

 

51 minut temu, subleo napisał:

Już z 3 lata Audi w A6 nie oferuje 3-litrowej benzyny,

 

Śmiech na sali.

Silniki 1.8 i 2.0 to w Golfie można mieć.

Klasa premium, tjaaa...

 

Dziękuję za wytłumaczenie.

 

Chociaż, będąc w lipcu we Włoszech widziałem 2 sztuki A6 kombi, w karoserii "Carfitowej" , na błotniku miał napis V63.2T - chyba tak.

Rejestracje niemieckie.

To co to było ?

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, rombu napisał:

Chociaż, będąc w lipcu we Włoszech widziałem 2 sztuki A6 kombi, w karoserii "Carfitowej" , na błotniku miał napis V63.2T - chyba tak.

 

Zakładam, że A6 3.0 TDI  BiTurbo z jakimś s-linem albo pakietem competition.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, subleo napisał:

 

W Audi S6 albo RS6 ;) Już z 3 lata Audi w A6 nie oferuje 3-litrowej benzyny, niestety ;(

 

 

Nie wiem jak w Norwegii, ale w Polsce cena tego auta jest kosmiczna, ponad 400 tys. PLN i nie ma standardzie nawet najpodlejszej nawigacji czy też tempomatu. W zasadzie po uzupełnieniu wyposażenia do poziomu RS6, 3-drzwiowa RS5-ka będzie w Polsce z kilkadziesiąt tysięcy tańsza. Szok.

W no jest wręcz odwrotnie bo kosztuje prawie tyle i aż tylko tyle co w pl dzieki temu ze zmienili system cła ktory premiuje auta o małej emisji dla tego dla mnie jak RS to albo teraz albo nigdy.RS6 jest sporo droższe zreszta i tak mi sie do garażu nie zmieści.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, rosaskc napisał:

A jakiego szukasz? Z tego co widzę, to rzeczywiście benzyny tylko 1.8 i 2.0. To samo dla sedana. Mocniejsze silniki masz w S6 ;)

A mieli w a6 3.0 z kompresorem cos ok 300KM lekko zdlawione w porowaniu do S4 - to musieli wywali ten dobry silnik i zostawic jakies 1.8 i 2.0 z napedem FWD. Dziwi troche taka operacja, skoro czesc producentow powoli wycofuje sie z dizlowkich silnikow.

8 godzin temu, rombu napisał:

 

Chciałbym zobaczyć tą 5 BMW za 15 lat.

 

Ciężko wyczuć, auto w pierwszym kontakcie wrażenie solidnego, ale jak sie popatrzy na ilość systemów (kontroli pasa, radarow, kamer, rozpoznawania znaków) to po iluś latach może z tymi systemami być walka jak wiatrakami.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc dziś miałem przyjemność z ta lala.Przyznam szczerze że samochody wchodzące poniżej 4 sek. 0-100 to po prostu inny stan umysłu.Wiecej napisze jak się ogarnę.

20170814_113557.jpg

20170814_123421.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 14.08.2017 o 17:20, turdziGT napisał:

Wiecej napisze jak się ogarnę.

@turdziGT ogarnij sie i napisz coś :) 

Choć już widzę że coś spieprzyli :( . Brak na kierownicy przycisku do zmiany trybu na comfort/auto/dynamic/indywidual :idea:

Edytowane przez carfit
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coz jezeli mial bym to auto ocenic w perspektywie konkurencji czyli M4 i C to ocena bedzie taka jak większości czyli nie jest tak ostre i lekko skręcające jak RWD.

Jezeli mam ocenić znając i rozumiejąc filozofię Audi i w odniesieniu do poprzednika to różnica jest ogroma przede wszystkim w osiagacha.To inny świat w stosunku do V8 N/A.Na tobie to pewnie by wrażenia by nie zrobiło bo twoje robi jecze większe wrażenie ale na krętej drodze jak sie odkręci 3 i 4 bieg to dupa sie marszczy ze strachu jak nos królika.

Silnik jest po prostu mega.Zero laga idzie od samogo dołu i kręci sie żwawo do prawie 7 tys. gdzie np: S5 zdycha przy 6 tys i nie ma co go kręcić wyżej.Ktos pisał ze S5 oferuje 90% osiągów za 70% ceny.Totalna bzdura i chyba tylko na papierze.

RS to RS i różnica do S jest ogromna.

Dzwiek silnika bardzo fajny i bardziej ochrypniety niz S5. wydech RS co prawda nie tak głośny z otwartymi klapkami jak w RS6 czy RS3 ale wystarczająco głośny ze słychać strzały i pierdy przy redukcjach.Dla mnie fajny bo nie meczy.

Skrzynia , biegi mega krótkie i dynamiczniej zkalibrowana niz w S5.Fajnie szarpie przy zmianach troche jak sekwencja.

Hamulce mega mimo ze stał a nie ceramika.

Prowadzenie - cóż w porownaniu do poprzednika ( porównuje do RS4 b8 bo RS5 nigdy nie jeździłem ) jest duży postęp.Zero podsterownosci na suchym a z ciasnych zakrętów dupa ewidentne chcę uciekać.Przyczepność jest tak ogromna ze zeby zbliżyć sie do granicy w ruchu publicznym trzeba byc szalonym.

Auto jest lżejsze ogolnie i zwłaszcza z przodu i to czuć.Prowadzi sie zwinnie i z lekkością. Nadal nie jestem fanem Dynanic steering ale w trybie komfort nawet nie przeszkadzało.

Najwiekszym zaskoczeniem jest zawieszenie.DRC w tym aucie jest po prostu zkalibrowane genialnie.W trybie komfort auto po prostu płynie.mozna nim chlasnac z 2Kkm na raz nie wysiadając z auta.Po prostu bajka.W trybie dynamic jest twardo ale do zniesienia a w zakrętach auto idzie płasko.

 

Sredek kwestia gustu ale przy Virtual Cokpit  , M4 i C wyglądają jak troche nie z tej epoki.Fajny centralny obrotomierz i fajna grafika.Head up zapelnie nie potrzebny.

 

Wyglad to kwestia tez indywidualna a ale w moim subiektywnym odczuciu wyglada bosko.Takie nowoczesne tłumaczenie oryginalnego UR quattro.

 

Z wad ciezko cos znaleść poza cena chociaz u mnie o 20% tańsze niz poprzednik.

poza tym jakies pierdoły?Design deski rozdzielczej nie lubi ciemnego koloru na listwie a wiec karbon przytko wyglada.Zdecydowanie lepiej w aluminium.

Felgi 20 cali czarne tragiczne srebrne juz lepsze ale żadne mi do gustu nie przypadły.Z DRC nie da sie mieć haka :( 

Jezeli ktoś nie chce Dynamic steering to będziemy musiał wybrać ogranicznik do 250km/h.

Z innych rzeczy na nic mi mie przychodzi do głowy.

 

 

A tak chciał bym mieć guzik na kierownicy do zmiany ustawień tak jak w R8 i TTRS.

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 minut temu, turdziGT napisał:

Najwiekszym zaskoczeniem jest zawieszenie.DRC w tym aucie jest po prostu zkalibrowane genialnie.W trybie komfort auto po prostu płynie.mozna nim chlasnac z 2Kkm na raz nie wysiadając z auta.Po prostu bajka.W trybie dynamic jest twardo ale do zniesienia a w zakrętach auto idzie płasko.

W RS6 to samo , DRC jest genialne ! :)

19 minut temu, turdziGT napisał:

Przyczepność jest tak ogromna ze zeby zbliżyć sie do granicy w ruchu publicznym trzeba byc szalonym.

jakie ma opony seryjnie ? 

19 minut temu, turdziGT napisał:

Sredek kwestia gustu ale przy Virtual Cokpit

to akurat mi średnio leży , ale to rzecz gustu :) 

 

20 minut temu, turdziGT napisał:

A tak chciał bym mieć guzik na kierownicy do zmiany ustawień tak jak w R8 i TTRS.

w RS6 od któregoś roku , wprowadzili to seryjnie , u mnie jest i to wielki plus , nie rozumiem czemu tego nie ma w RS5 :( 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[mention=1135]turdziGT[/mention] ogarnij sie i napisz coś  
Choć już widzę że coś spieprzyli  . Brak na kierownicy przycisku do zmiany trybu na comfort/auto/dynamic/indywidual :idea:

Z tego co pamiętam, do definiowalnego przycisku gwiazdki "*" można przypisać między innymi tą funkcję. ;)
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodzi o ta kierownice.Po cichu liczyłem ze bedzie w RS4/RS5 ale niestety :( 

 

 

jezeli chodzi o VC to naoczatku tez wolałem tradycyjne zegary tym bardziej ze w RSach sa fajne ale sie przekonałem tymbardziej ze sa tam dostępne info jak temp. Oleju na przykład której w zwykłych zegarkach nie ma.

image.jpg

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba dziwny gust, bo z z oferty Audi podobają mi się wyłącznie nadwozia kombi. Wyjątkiem była A5 w dniu premiery, ale z czasem ta bryła również przestała mi się podobać. A7 jest dla mnie paszkwilem. Zwykle Audi na którego usiadł słoń wracając z wodopoju....

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja moze nie jestem Az tak barodz konservatywny ale tez preferuje kombi. Nadwozie liftback do mnie nie przemawia aczkolwiek A5 sportback jest calkiem calkiem tak jak A3/S3/RS3 sportsedan jest mega slicznym autem.Nie jestem fanem A6 i A4 w sedanie niestety.

2017-Audi-R8-spyder-V10-interior.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że kierownicę to można po prostu zmienić, bynajmniej tak było w starszych generacjach aut z grupy VAG.

W weekend widziałem i jechałem za nowym TT RS. W końcu to auto wg mnie wygląda i odpycha się ładnie. Ze świateł ruszył z procedury, fajnie brzmiał wydech.

 

screenshot_378.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedys można było wymieniać i doposazac auto w ramach tego samego modelu.Obecnie większość elektroniki jest kodowana i trzeba Kodowac to na nowo inaczej nie działa.Niewielu dalej to potrafi robić dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z uwagi na fakt, że to szczyt technologiczny i absolutny Top to chciałbym żeby ktoś zabrał Rs-a na tor . Poznań , Łódź jeden czort... Wiem, że to nie środowisko dla tych aut ale i tak jestem ciekaw , jak sobie poradzą. Co z hamulcami po15-tym  kółku i setnym hamowaniu, jak z masą-czy bardzo przeszkadza ( czy uda się oszukać kilogramy technologią),  czy turbo puchnie, czy to czuć bardzo....

Porównać czasy...

 

Myślę, że mogło by się okazać , że są bardziej "wyczynowe" niż się wydaję...... :) 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, marcinwrxsti napisał:

Myślę, że mogło by się okazać , że są bardziej "wyczynowe" niż się wydaję...... :) 

 

Lub całkiem odwrotnie. Zależy co do czego będziesz porównywał, i pod jakiem względem. Generalnie ciekawa propozycja, sam bym chętnie zobaczył jak to wygląda na torze. :)

Edytowane przez vince_snd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam chyba dziwny gust, bo z z oferty Audi podobają mi się wyłącznie nadwozia kombi. Wyjątkiem była A5 w dniu premiery, ale z czasem ta bryła również przestała mi się podobać. A7 jest dla mnie paszkwilem. Zwykle Audi na którego usiadł słoń wracając z wodopoju....
Mam podobnie :)

Wysłane z mojego EVA-L19 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...