Skocz do zawartości

Dlaczego nie kupię kolejnego Subaru


Marcin_nielubiesubaru

Rekomendowane odpowiedzi

 

Mówiąc prościej to nie SIP nawarzył piwa tylko Dealer, a Autor wątku proponuje aby je wypił SIP, to chyba też nie do końca tak powinno być. 

SIP może i to piwo powinno wypić, bo jednak odpowiada za swoją sieć dealerską, ale też powinno wiedzieć, na którego dealera ma puścić pawia ;)   

 

Ja bym tam wolał żeby nikt pawiami nie puszczał, tylko żeby każdy odpowiadał osobiście za swoją spartoloną robotę, a nie zasłaniał się "górą", "zarządem", "Matką Boską", czy SIP-em i o tym pisałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

tylko żeby każdy odpowiadał osobiście za swoją spartoloną robotę, a nie zasłaniał się "górą", "zarządem", "Matką Boską", czy SIP-em i o tym pisałem

nie wiem gdzie i jak pracujesz- zresztą mnie to nie interesuje, ale wiedz ze  często warto poinformować przełożonego o niewłaściwej pracy swoich podopiecznych bo nagle bardzo szybko  zaczynaja ta pracę wykonywać prawidłowo.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

A tak przy okazji czy może mnie ktoś oświecić co to jest Subaru Import Polaka ? Kto jest właścicielem tej spółki ? 

100% udziałów w SIP ma Emil Frey Retail Polska sp. z o.o., którego 100% udziałów ma Emil Frey AG (Szwajcaria) => http://www.emilfrey.ch/de/ueber-uns/firmenportrait/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ponad 10 lat miałem flotę oparta na Renault, i przy odpowiednim serwisie (olej w dieslu co 15k) wszystko, od Megane przez Lagunę po Koleosy jeździło po 220-250k km bez problemów. A podobno auta na F są do D ;)

Przecież Renault jest na "R", nie na "F"

:huh:

Dobre
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na f jest jeszcze folksfagen

A ja po Subaru kupiłem na przekór francuza (peugeot) i jak na razie nie narzekam

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Tak, zgodnie z porzekadłem Renault jest na F. Podobnie jak Peugeot. W swojej motoryzacyjnej historii przerzuciłem już kilka marek, od Renault, Peugeot, VW, toyota, mazda, audi, Volvo. I jak ktoś powiedział, zapewne clue to: "jak dbasz tak masz". Żadna z tych marek nie zawiodła "po całości", ani awaryjnością ani serwisem, choć bywało lepiej i gorzej. Prawdę mówiąc tylko Volvo póki co zaczęło od wpadki z nowym autem (przekładnia kierownicza do wymiany po 2 tygodniach), ale to się zdarza najlepszym. Z Subaru mam na razie krótkie doświadczenie, z auta jestem bardzo zadowolony, co do serwisu nie mam póki co zastrzeżeń, choć kontakt do tej pory ograniczył się do zakupu i wymiany opon. Co do zakupu opon, pierwsza propozycja ceny była trochę wysoka, ale po rozmowie udało się znaleźć cenę, która nie obciążała mnie koniecznością zamawiania samemu w necie i bujania się z wożeniem do serwisu. Sadzę, ze wszystko jest kwestią indywidualną. Zapewne w tym samym serwisie, dwaj różni klienci mogą mieć skrajne opinie i doświadczenia. Pamietajmy, ze wszyscy jesteśmy tylko ludźmi, obarczonymi własnymi problemami, które czasem rzutują na obsługę klienta czy wykonywane zadania. Nawet jeśli staramy się, by tak się nie stało. Łatwo wyrokować, a czasem za jakimś zachowaniem czy sytuacja stoją prawdziwe ludzkie dramaty.

A na koniec dnia każdy ma prawo powiedzieć: nie kupię już auta marki X czy Y. Na szczęście rynek jest tak bogaty, ze jako konsumenci mamy z czego wybierać.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

ponad 10 lat miałem flotę oparta na Renault, i przy odpowiednim serwisie (olej w dieslu co 15k) wszystko, od Megane przez Lagunę po Koleosy jeździło po 220-250k km bez problemów. A podobno auta na F są do D ;)

Przecież Renault jest na "R", nie na "F"

:huh:

Fordów Fiatów i francuskich podobno nie kupować

 

 

Miałem Imprezę EJ18, S-Turbo, Outback H6 MY05, XV 2.0 mam XT i powożę Imprezą EJ20. Czyżby koniec tej przygody?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyżby koniec tej przygody?

 

Oby nie... ja dzisiaj odebrałem po naprawie blacharskiej mojego XT... i muszę przyznać, że się za nim stęskniłem :)

 

Odnośnie fordów, peugotów, volvo, skód i innych niewątpliwie ciekawych marek to mamy na forum wystarczająco dużo miejsca do rozmów na ten temat, choćby tu: Skoda lepsza od Subaru. Bardzo proszę więc o przeniesie tam dyskusji na tematy poboczne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tęsknie do H6, choć żaden z niego H-type. Nie mam podstaw do oczekiwania zmiany postawy SIP i sieci ASO, więc tracę nadzieję. Zabrzmi to dziwnie ale popsuli mi radość z jazdy i posiadania pojazdu Subaru. Pociesza mnie fakt, że wielu, również w tym wątku zapewnia o dobrej obsłudze i smuci, że ja tak nie mam.

 

Daleki jestem od generalizowania lepsza taka czy inna marka, bliższy coraz gorszej oceny dla tego czego ja doświadczam z Subaru. 

Otoczka pewnej niezwykłości Subaru, jego niszowego splendoru, choć dla niektórych to "normalny japoński samochód, być może mniej awaryjny od innych", przemawiała do mnie z dużą skutecznością. Obraz pewnej formy naciągania wykorzystującego ów splendor do wepchnięcie akcesoriów nie przystających do marki, a zaakceptowanych jak rozumiem przez SIP, skutecznie druzgocze obraz "motoryzacyjnego raju" (nigdy tak tego nie postrzegałem). 

W mojej ocenie utrzymanie klienta wymaga pewnego dopieszczania, więc jestem pewien, że klient po zakupie kolejnego auta jest postrzegany jako wartościowszy, bo może okazać się wierny marce. Taki cel marketingowy wydaje się być tak oczywisty jak parcie na aktywne bezpieczeństwo i bazowanie na rewelacyjnym napędzie dla nowych, potencjalnych klientów. 

Na rynku gościł niegdyś SAAB, niszowy, świetny i mający dalej wielu zwolenników. O czym zapomnieli, że wspominamy ich w czasie przeszłym, dokonanym i zakończonym?

Zawsze może coś takiego zaplątać się w naszym zajęciu się mnóstwem spraw. Subaru nie omija prawdopodobieństwo popełniania błędów podobnych do błędów SAABa. Szwedzi też mieli krótko przed upadkiem złoty okres.

Subaru to nie Aston-Martin, który pięknie prezentując się w klimatyzowanym garaży staje się świetną inwestycją. Subaru wymaga by być serwisowanym podczas użytkowania przez Użytkownika. Użytkownik ma prawo wymagać, a bezwzględnie oczekiwać traktowania w sposób zgodny z polityką Firmy "Subaru od zawsze dostarcza wyjątkowych doznań podczas jazdy, wspartych poczuciem bezpieczeństwa oraz trwałości samochodu".  SIP tworzy http://www.siemanko.eu forum.subaru.pl, a nie jednego użytkownika, klienta traktuje trochę wg wzorca:

 

"Wszyscy ci jadący od nas wolniej, to zawalidrogi, które powinny poruszać się środkami komunikacji publicznej zamiast hamować ruch.
Ci, jadący od nas szybciej, to piraci drogowi, którym powinno się odebrać prawo jazdy."

Wszyscy którzy czegoś od nas oczekują, bo trafili na zwykłego Japończyka co odstaje od bezawaryjnego wzorca marki, są mąciwodami i wichrzycielami.

Popełnili błędy i nie powiemy im nic co im się zepsuło

(moje zgłoszenie do ASO Ligeza zostało zignorowane, a diagnoza to pewnie jakiś kabelek nie trzyma niech Pan jedzie, nigdy nie uzyskałem odpowiedzi co nawaliło w moim XV).

Nasze błędy to nie błędy tyko użytkownik źle użytkuje auto

(MTS wlał za dużo oleju do skrzyni, tan zalał wszystko, cuchnęło przez rok, nigdy tego nie umyli a mnie poinformowali że powinienem jeździć moim Outback'iem 3.0H6 160 km/h to wtedy PEWNIE by się to nie wydarzyło).

Niesprawność auta wynikająca pewnie z wady lub/i nieprawidłowości doboru lub/i montażu wyposażenia dodatkowego, to tak naprawdę wina użytkownika On to wybrał i zakupił więc niech sobie radzi, a my świadczymy usługi Niezawodne i Najlepsze to ON źle korzysta z naszego produktu

(zgłaszaliśmy problem nieodpalającego samochodu WIELOKROTNIE - NIC!, orurowanie polecane przez ASO nie pasuje, trzeszczy, zgrzyta i stwarza dodatkowe zagrożenie mimo zgłaszania problemu -zostajemy z tym sami).

 

Podążanie za TAKIMI wzorcami powoduję psucie obrazu marki. Nikt tego pewnie nie robi specjalnie, z wyjątkiem nie traktowania użytkownika poważnie i ignorowania grzecznych zgłoszeń. Skuteczniejsze okazuje się podnoszenie Larum, tyle że nikt tego nie lubi robić ani słuchać (z nielicznymi pewnie wyjątkami).

 

Brak choćby śladowego zainteresowania Dyrekcji (widziałbym takowe gdyby choćby słowem się do jęków odnieśli) potwierdza moje (nasze) narzekania choć  samym narzekaniem trudno wznieść się do motoryzacyjnego raju.

 

Nie ma motoryzacyjnego raju. Markę ulubioną przedstawiciel obdziera z resztek splendoru.

Edytowane przez Marcin_nielubiesubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Brak choćby śladowego zainteresowania Dyrekcji (widziałbym takowe gdyby choćby słowem się do jęków odnieśli) potwierdza moje (nasze) narzekania choć  samym narzekaniem trudno wznieść się do motoryzacyjnego raju.

Wydaje mi się, że nieco zapędzasz się w swoim narzekaniu:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/2531-tematy-pyta%C5%84-czas-odpowiedzi/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam trzecie Subaru i każde z nich odpalało w każdych warunkach (mieszkam w górach i mrozy to codzienność). Może kupiłeś kiepski akumulator, albo faktycznie serwisy zawiodły. Proponuję znaleźć serwis godny zaufania.

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że nieco zapędzasz się w swoim narzekaniu:

Może ... ale czymże byłoby forum, polskie forum bez narzekania ?

Sugeruje Moderator, że:

nie jestem grzeczny?

zadaje głupie pytania?

czy też w jakiż to sposób się zapędzam?

 

 

 

Mam trzecie Subaru i każde z nich odpalało w każdych warunkach

 

Może podłącz coś by Ci zeżarło akumulator w nocy ;) wtedy nie odpali.

Może i kupiłem  :angry: akumulator, a to dlatego, że taki był w nowym aucie  :unsure: .

Edytowane przez Marcin_nielubiesubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam kolegów po 24h banie od zadowolonego ze swojego XT moderatora @@Urabus.

 

@@Marcin_nielubiesubaru - chyba nie znajdziesz zrozumienia, jak widać szwajcarsko/niemiecka obsługa to co innego niż oczekiwana japońska jakość.

 

W każdym razie po próbie kupna używki u dealera (samochód okazał się bity i z wadą prawną ale za to był od kolegi właściciela), kolejną próbą skorzystania tym razem z serwisu (panowie tym razem nie wiedzieli czy świece mają być irydowe czy std - więc uciekłem), a teraz banem od moderatora .. dałem bana żonie ... nie na małżeństwo oczywiście, ale na nowego Forka, niech szuka czegoś innego.

 

Kolegów żegnam (przynajmniej tych którzy zdąż przeczytać ten post zanim będzie usunięty), a SiPow życzę refleksji.

 

PS. @@Marcin_nielubiesubaru - pojedź do dobrego (nie SiPowego elektryka) wg mnie podłączyli ci webasto nie do tego plusa ...

Edytowane przez Paku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pojedź do dobrego (nie SiPowego elektryka) wg mnie podłączyli ci webasto nie do tego plusa ...

Spoko pewnie pomoże, a może i nie - ale kto ma za to płacić?

 

 

Witam kolegów po 24h banie od zadowolonego ze swojego XT moderatora @Urabus

 

Swoją drogą sporo słyszałem o częstym/szybkim banowaniu na tym forum.

Edytowane przez Marcin_nielubiesubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Brak choćby śladowego zainteresowania Dyrekcji (widziałbym takowe gdyby choćby słowem się do jęków odnieśli) potwierdza moje (nasze) narzekania choć  samym narzekaniem trudno wznieść się do motoryzacyjnego raju.

Wydaje mi się, że nieco zapędzasz się w swoim narzekaniu:

http://forum.subaru.pl/index.php?/topic/2531-tematy-pytań-czas-odpowiedzi/

czy też w jakiż to sposób się zapędzam?

 

Kolega miał na myśli pierwszy post podlinkowanego wątku, w którym Dyrekcja prosi o odrobinę wyrozumiałości, gdyż z racji swoich obowiązków zawodowych nie zawsze jest w stanie sprostać oczekiwaniu natychmiastowej odpowiedzi.

 

Wiedziałbyś o tym, gdybyś poświęcił choć chwilę na zapoznanie się z regulaminem i posłuchał regulaminowej prośby: "(...) zanim zaczniesz pisać – poczytaj i poczuj atmosferę (...)".

 

Wiedziałbyś też o tym, że forum ma specyficzny charakter i tradycje i jest miejscem spotkań użytkowników i sympatyków marki... a nie narzędziem biznesowym czy też książką skarg wniosków i zażaleń, jak próbuje je traktować część nowych użytkowników niezadowolonych z produktów lub usług oferowanych przez Gospodarza. Spotykamy się tu dla przyjemności, aby podyskutować o subaru, motoryzacji, plejadach, subariadach, rajdach... o wszystkim, nawet krytycznym wobec marki... oczekujemy jednak, że te dyskusje i ewentualna krytyka będą miały cywilizowane, wyznaczone regulaminem ramy.

  

zanim będzie usunięty

 

Zostawię ten post dla potomnych... niech o piszącym świadczą jego własne słowa.

 

wg mnie podłączyli ci webasto nie do tego plusa

 

Czytającym przypominam, że zgodnie z regulaminem (§1.6) forum nie jest wirtualną stacją obsługi i niezależnie od pomocy uzyskanej od forumowiczów po ostateczną diagnozę należy zwrócić się do serwisu.

Czasami zdarza się oczywiście, że usterkę trudno jest wykryć, ale przy odrobinie dobrej woli z obu stron jest to bezsprzecznie osiągalne. Może dlatego, pomimo pewnych przeciwności, wciąż jestem zadowolony z moich subaraków :)

Być może jestem jeleniem ;)

 

Swoją drogą sporo słyszałem o częstym/szybkim banowaniu na tym forum.

 

Staram się to zmienić... zachęcając do lektury regulaminu  :coffee:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zachęcony skutecznie przeczytałem regulamin jeszcze raz.

Regulamin, jak zawsze, daje pewną swobodę regulacji. Nie podaje szczegółowych warunków przystąpienia, a ujawnia, że jest również dla użytkowników subaru. Zabrania wzniecania konfliktów, a te są nieuniknione jeżeli dopuszczamy różnice poglądów. Wątek o czasie nieodpowiadania też przeczytałem i rozumiem, iż to forum świadczy o pewnym, choć ograniczonym to zainteresowaniu Dyrekcji opiniami gawiedzi użytkowników, a znacznie bardziej opiniami sympatyków.

Mój wątek ma charakter zaczepny, nie zaprzeczam. Jako wieloletni sympatyk, popularyzator marki wyrażam swój zawód tym zawodzeniem, a dodatkowo myślę, że nie jestem bez racji. Złożyło się więcej nieprzychylnych zdarzeń, nieprzypadkowych w mojej ocenie, więc wyrażm dezaprobatę.

Ot tak.

Edytowane przez Marcin_nielubiesubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

forum świadczy o pewnym, choć ograniczonym to zainteresowaniu Dyrekcji opiniami gawiedzi użytkowników, a znacznie bardziej opiniami sympatyków.

 

Dyrekcja jest aktywnym Forumowiczem, dużo czyta i pisze... osobiście jednak nie czuję się kompetentny do świadczenia o zainteresowaniach Dyrekcji ;) Skoro jednak uważasz, że Dyrekcja bardziej zainteresowana jest opiniami sympatyków, to jako wieloletni sympatyk powinieneś krytykować z sympatią, aby wzbudzić zainteresowanie :)

 

Jako wieloletni sympatyk, popularyzator marki wyrażam swój zawód tym zawodzeniem, a dodatkowo myślę, że nie jestem bez racji.

 

Nikt nie neguje Twoich racji, ale nadmierne zawodzenie też bywa zawodne ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

jako wieloletni sympatyk powinieneś krytykować z sympatią, aby wzbudzić zainteresowanie
 

 

 

ale nadmierne zawodzenie też bywa zawodne

 

Człowieku czy ty czytasz co piszesz ?? 

 

To jest KLIENT firmy, który zostawił dziesiątki jak nie setki tysięcy złotych i ma się KAJAĆ przed jegomościami żeby jego CHRONIONE PRAWEM prawa zostały uznane.

 

To już jest dno szamba normalnie.

Skasuj moje konto bo ode mnie szacunku to już nie oczekujcie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytasz co piszesz ?? 

 

Czytam i to wielokrotnie.

 

To jest KLIENT firmy

 

Taki sam jak ja i wielu Forumowiczów.

 

ma się KAJAĆ

 

Nigdzie nie było mowy o kajaniu.

 

To już jest dno szamba normalnie.

 

Pomiędzy kajaniem, a jak piszesz, dnem szamba, jest ogromna przestrzeń na rozwiązanie każdego problemu.

 

Skasuj moje konto

 

Twoja wola.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Kolego jak chcesz normalnie to po co Tobie forum, rób jak podpowiada wiedza i rozsądek i nie wchodż na forum bo tu wszystko jest inne"

 

 

 

Dyrekcja jest aktywnym Forumowiczem, dużo czyta i pisze...

 

Nawet dużo jest inne ...

 

 

 

jako wieloletni sympatyk powinieneś krytykować z sympatią, aby wzbudzić zainteresowanie

 

 

Bo jak straciłem sympatię dla Subaru w Polsce to już nie spełniam wymogów forum? Czyje zainteresowanie mam wzbudzać z sympatią?

Wybacz URABUS, że pytam ale o czym Ty gadasz?

Subaru się sypie i to bardzo źle. Nie zwracanie uwagi na ten objaw degrengolady jest objawem ignorancji.

Edytowane przez Marcin_nielubiesubaru
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...