Skocz do zawartości

Forester rok modelowy 2017


Pawlick

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, krist napisał:

Przepraszam ale jesteś chyba pierwszą osobą która napisała że CVT ma dawać frajdę z jazdy,

Ja przeczytasz raz jeszcze to zauważysz, że pisałem całościowo o samochodzie, i tak jest to samochód który daje mi dużo frajdy, a na CVT złego słowa nie powiem ;)

Edytowane przez grzse124
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I tak, i nie :) Na zdjęciu jest zwykły Forester, a był XT :yahoo: Wydaje mi się, że tego zwykłego upodobnili trochę do XT, ale tylko powtarzam za Stanami, bo na żywo nie widziałem, tylko na YT.

 

No nic, czekany zatem na MY2018 - w maju premiera za Wielką Wodą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 1.03.2017 o 21:25, krist napisał:

Przepraszam ale jesteś chyba pierwszą osobą która napisała że CVT ma dawać frajdę z jazdy, :) Chyba że źle zrozumiałem. Też mam auto z CVT ale nie zauważam tego efektu. Raczej bym powiedział że CVT ma zniechęcać do entuzjastycznej jazdy, świetnie działa przy spokojnym traktowaniu i nie lubi aktywnego kierowcy

Proponuje dla porównania przejechać sie FXT z CVT , w trybie sport # z manualem , to dwa światy z CVT w OTB ;) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, carfit napisał:

Proponuje dla porównania przejechać sie FXT z CVT , w trybie sport # z manualem , to dwa światy z CVT w OTB

Jeździłem i bylem mega zawiedziony. Najbardziej tym lagiem na reakcje gazu z pozycji stop. Albo on nie idzie albo odnoszę takie wrażenie. Jeździłem w trybie sport itd. Wygodne ale nie przekonuje mnie w XT. Co innego w zamulonym SBD - z założenia muł więc nie masz oczekiwań.

nie mówię, że to złe rozwiązanie ale szkoda, że nie dali wyboru jakiejś kolejnej ewolucji 5mt do 6mt. Chcesz automat - proszę, chcesz manual proszę. Wg mnie zaszkodzili sobie brakiem manuala. Nie ma nic bardziej żenującego niż wiecznie wyjący silnik po starcie na zielonym. Kiedys już pisałem, że pomimo większej mocy, lepszego przebiegu pod względem przyspieszenia nie ma porównania do 2.5XT

ok, już widzę, on jest sporo cięższy niż 2.5XT to może dlatego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Adam , oczywiście sie zgodzę z Tobą ze nowy XT jest wolniejszy jak stary XT z manualem , to nie ulega wątpliwości , jest cięższy , ma AT , ale równocześnie jest dużo większy , lepiej wyposażony , coś za coś. Ale dla mnie , dużo lepszy jak stary XT :) 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, carfit napisał:

Proponuje dla porównania przejechać sie FXT z CVT , w trybie sport # z manualem , to dwa światy z CVT w OTB ;) 

Jechałem, jest to skrzynia dla kogoś  komu zależy  na komforcie jazdy a nie jakichkolwiek emocjach. Do starego xt nie ma porównania. XT z manualną skrzynią to byłby całkiem  inny samochód Szkoda źe  subaru tak zawęża ofertę.

Ostatnio kupiłem countrymana S z manualem, świetne auto, takie małe xt, gdyby forek lub xv oferował podobną  konfigurację  nrałbym w ciemno, a ta musze sie z bmw męczyć ; )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, krist napisał:

Jechałem, jest to skrzynia dla kogoś  komu zależy  na komforcie jazdy a nie jakichkolwiek emocjach.

Jeśli dobrze odczytuje jakie emocje masz na myśli, to raczej trzeba by się skierować w stronę BRZ czy WRX.

FXT z CVT jest naprawdę świetnym autem, ale w obecnej odsłonie jednak bardziej nastawionym na komfortową jazdę, aniżeli na sportowe emocje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Waty napisał:

Jakie jest źródło tej informacji?

 

Dnia 2/12/2017 o 21:38, FilipBB napisał:

EyeSight ma pojawić się jeszcze w obecnym Forku, w połowie tego roku, chyba razem z nowym XV (ale nie wiem czy XV z EyeSight).

Dnia 2/28/2017 o 23:15, fuyek3 napisał:

 

Czy Dyrekcja może potwierdzić powyższą informację lub jej zaprzeczyć?

Z góry dziękuję

Dnia 3/1/2017 o 13:12, Dyrekcja napisał:

Mogę tylko zaprzeczyć, jakoby nowy XV miał się pojawić w połowie roku :)

 

Pozdrowienia

 

Trochę logiki, brak zaprzeczenia i można się domyślać jak temat się rozwinie ;)

By było ciekawiej, to XV w Genewie miał EyeSight :)

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
18 godzin temu, aflinta napisał:

By było ciekawiej, to XV w Genewie miał EyeSight :)

 

Tak, ale to dopiero następna generacja ( która kiedyś wejdzie na rynek).

W FXT EyeSight niestety nie będzie.

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, grzse124 napisał:

Myślę, że FXT ma wiele innych zalet, i dla potencjalnych nabywców brak EyeSight nie będzie wielkim problemem. W końcu to tylko dodatek do samochodu.

Tak i nie. M.in aktywny tempomat to bardzo fajna sprawa i uważam że FXT powinien byc m.in w takie cudo wyposażony. A tak zostaje Levorg i OBK, ktore osiagami nie grzesza ( osoba chcąca posiadac mocne auto tych samochodów nie kupi), albo konkurencja.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jasne, aktywny tempomat jest ok, i być może, dla niektórych (choć ciężko mi sobie to wyobrazić), jest to decydujący argument przy kupnie samochodu.

Osoba, która chce kupić FXT, i robi to świadomie, nie będzie o to płakać... dłużej niż 5s ;), a realna konkurencja to inna półka cenowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktywny tempomat w OBK uwazam za świetny wynalazek, korzystam wszędzie gdzie to ma sens. Dla równowagi podam Wam opinię znajomego, który jeździ Touragiem (raczej dynamicznie, Forka XT tez rozważał ale "za mały") dla którego tego typu wynalazki są bez sensu, bo za późno wracają do zadanej prędkości po "usunięciu się" wolniejszego pojazdu. I na pewno by nie dopłacił za to bo nie używa. Mi to opóznienie nie przeszkadza, aktywny tempomat wykorzystuje, ale rownież cieżko mi sobie wyobrazic, żebym uczynił z tej cechy konieczność przy zakupie. Mogę natomiast wyobrazic sobie, ze dla kogoś to moze byc powód wyboru czegoś innego niż FXT. Tylko czego? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Tsunetomo napisał:

Aktywny tempomat w OBK uwazam za świetny wynalazek, korzystam wszędzie gdzie to ma sens. Dla równowagi podam Wam opinię znajomego, który jeździ Touragiem (raczej dynamicznie, Forka XT tez rozważał ale "za mały") dla którego tego typu wynalazki są bez sensu, bo za późno wracają do zadanej prędkości po "usunięciu się" wolniejszego pojazdu. I na pewno by nie dopłacił za to bo nie używa. Mi to opóznienie nie przeszkadza, aktywny tempomat wykorzystuje, ale rownież cieżko mi sobie wyobrazic, żebym uczynił z tej cechy konieczność przy zakupie. Mogę natomiast wyobrazic sobie, ze dla kogoś to moze byc powód wyboru czegoś innego niż FXT. Tylko czego? :)

Superb 2.0 280km 4x4 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...