Pawlick

Forester rok modelowy 2017

67 postów w tym temacie

Witam.

Jako, że stoję przed zakupem nowego Forestera XT proszę o potwierdzenie bądź zdementowanie informacji, które widnieją na stronie Subaru, w poniższym linku i które będą w wersji Europejskiej

Eyesight

wyciszenie szyby (akustyczna),

wyciszenie podłogi i nowe uszczelki,

moc silnika podniesiona do 250 KM,

poprawiona skrzynia CVT,

aktywny tempomat,

zmienione lampy i światła,

zmieniony zderzak,

automatyczne światła drogowe

nowy grill i zderzak

nowe wzory felg

2 fotele przednie z pamięcią

grzana kierownica w opcji

czujnik martwego pola i czujnik ruchu poprzecznego z tyłu (4 czujniki utradźwiękowe w pokrywie zderzaka

assystent hamowania

nowe skóry i inne

 

Dealer informuje mnie tylko o Eyesight na Europę. Jednak gdyby zmian było więcej to wolę poczekać.

Kiedy planowane są w sprzedaży w PL modele po zmianach?

 

http://media.subaru.com/newsrelease.do?id=940&mid=1&allImage=1&teaser=2017-subaru-forester-offers-advanced-safety-features-greater

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Powyższe informacje dotyczą wersji USA i pochodzą z kwietnia ( ! ) 2016.

Model rocznikowy 17' jest w sprzedaży od pewnego czasu w Europie ( specyfikacje dostępne na naszej stronie ).

Niektóre elementy ( np. zmiany stylizacyjne, wy,ciszenie itp ) zostały wprowadzone, niektóre ( EyeSight itd ) - nie.

Poza cytowaną powyżej listą w specyfikacji EU ( wyższe wersje ) znalazły się skrętne reflektory przednie ( z praktyki - działa to dobrze ;) ).

 

Pozdrowienia

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Czy w modelu forestera z 2017 r nastapiła zmiana dotycząca foteli z przodu (szczególnie pasazera, czy jest mozliwosc regulacji kata siedziska,wysokosci) czy zostało po staremu?Pozdrawiam.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Czy w modelu forestera z 2017 r nastapiła zmiana dotycząca foteli z przodu (szczególnie pasazera, czy jest mozliwosc regulacji kata siedziska,wysokosci) czy zostało po staremu?

Bez zmian.

 

Pozdrowienia

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisano (edytowany)

Proszę o informację, czy w modelach na 2017 dostępnych w Polsce jest opcja podgrzewanej kierownicy?

Edytowano przez Haerson
0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj się dowiedziałem że nie, a szkoda, bo w zimie mam ręce zimne jak zombie. Może po wejściu w posiadanie XT będzie mnie grzać adrenalina.

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu Eyesight i grzaną kierownicę, no bo śmieszne halogeny będą na 100%.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

 

Wspólny z Bentleyem z fabryki na Żeraniu - pora żeby produkowali w EU, tamta spec dot. forków z fabryki w USA, jedynej poza Japonią

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EyeSight ma pojawić się jeszcze w obecnym Forku, w połowie tego roku, chyba razem z nowym XV (ale nie wiem czy XV z EyeSight).

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

Mam nadzieję, że MY2018 będzie miał w końcu

 

a czy MY2018 to już nie ma być przypadkiem kolejna generacja Forestera? 

 

Forester obecnej generacji został zaprezentowany w 2012 (rtnej JDM, US). W Europie pojawił sie w 2013. Zakładając okres pięć lat między generacjami to nowy (SK ?) powinien pojawić się w EU w 2018. Zobaczymy, chociaż obecna generację uważam za bardzo udaną, możliwe, że prezentacja przesunie się o rok.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dużo pogłosek jest w sieci:

 

- MY2018 mam mieć nową podłogę, tą z Impezy MY2017

- MY2018 ma mieć nową deskę, tą z Imprezy MY2017

- MY2018 ma mieć nowe kolory

- MY2019 faktycznie ma mieć obsuwę czasową, głównie z powodu schodzenia w dół z silnikami

- MY2019 ma mieć "inną" budę

 

i gorący hit na koniec:

 

MY2019, a może już MY2018 ma NIE mieć CVT, tylko dual clutch system.

 

Typowe dywagacje przy zmianie modelowej, ale szykuje się nie ewolucja, a rewolucja.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
i gorący hit na koniec:   MY2019, a może już MY2018 ma NIE mieć CVT, tylko dual clutch system.

:biglol:  Jakie niby zalety miałaby skrzynia DCT w Foresterze? Większa masa? Większe spalanie? Problem z jazdą w terenie? Od kogo Subaru weźmie skrzynię skoro do tej pory wszystkie konstrukcje albo mieli swoje albo z japońskich firm? Dlaczego po kilku latach mieliby wywalić w błoto kasę zainwestowaną w CVT? Z CVT do napędu hybrydowego jest tylko mały krok, DCT się lekko niewpasowuje w ten obraz. 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

DCT się jak najbardziej wpasowuje w hybrydę, udowodnił to hyundai, i z recenzji które czytałem w niemieckiej (!) prasie chwalili bardzo że napęd świetnie działa

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Zapomniałem dodać, że w V serii ma być właśnie hybryda  :wacko:​ 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytania do Dyrekcji... a pytań nie widać  :blink:

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 

 

DCT się jak najbardziej wpasowuje w hybrydę,

ale nie wpisuje się w obecny obraz Subaru :)

 

 

 

Zapomniałem dodać, że w V serii ma być właśnie hybryda 

To wiadomo już od dłuższego czasu - nowa płyta podłogowa jest skrojona pod wszystkie rodzaje napędu (spalinowy, hybryda i elektryczny).  

 

 

 

Pytania do Dyrekcji... a pytań nie widać 

Czy to wszystko prawda? Choć wiem, że na tym etapie i tak Dyrekcja odpowiedzi udzielić nie może ;)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Pytania do Dyrekcji... a pytań nie widać  :blink:

jak to nie? zadałem przecież: czy w modelach na 2017 dostępnych w Polsce jest opcja podgrzewanej kierownicy?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kiedy mogą się pojawić pierwsze informacje na temat Forestera V generacji,pytam o sprawdzone wieści?

Czy faktycznie pojawi się w salonach w 2019 roku?

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 2/12/2017 o 21:38, FilipBB napisał:

EyeSight ma pojawić się jeszcze w obecnym Forku, w połowie tego roku, chyba razem z nowym XV (ale nie wiem czy XV z EyeSight).

 

Czy Dyrekcja może potwierdzić powyższą informację lub jej zaprzeczyć?

Z góry dziękuję

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
13 godzin temu, fuyek3 napisał:

Czy Dyrekcja może potwierdzić powyższą informację lub jej zaprzeczyć?

Mogę tylko zaprzeczyć, jakoby nowy XV miał się pojawić w połowie roku :)

 

Pozdrowienia

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

To brzmi ciekawie w kontekście pozostałej treści :)

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dnia 13.02.2017 o 15:46, krist napisał:

DCT się jak najbardziej wpasowuje w hybrydę, udowodnił to hyundai, i z recenzji które czytałem w niemieckiej (!) prasie chwalili bardzo że napęd świetnie działa

 

Skrzynia CVT w forku XT sprawuje się naprawdę fantastycznie, i nie jestem do końca przekonany, czy zmiana na dwu-sprzęgłową była by na plus. Zależy pewnie gdzie i w jakich warunkach.

Co do tego cuda hyundai'a, to mamy coś takiego w rodzinie.

Jakość wykonania wydaje się ok, dużo bajerów jak ktoś lubi.

Skrzynia pomimo że dwu-sprzęgłowa nie ma startu do tej z FXT, ale ciężko porównywać, coś co ma być super eko do samochodu, który ma dawać frajdę z jazdy.

Przy spokojnej miejskiej jeździe, poziom hałasu podobny jak u mnie w forku.

O dynamice, albo raczej jej braku nie ma sensu się rozpisywać, ma to byc samochód eko.

Średnie spalanie 5.5l/100 Pb95, więc i tu szału nie ma.

Poza tym, to całkiem przyjemny samochód do miasta, choć nie dla mnie ;)

 

 

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam ale jesteś chyba pierwszą osobą która napisała że CVT ma dawać frajdę z jazdy, :) Chyba że źle zrozumiałem. Też mam auto z CVT ale nie zauważam tego efektu. Raczej bym powiedział że CVT ma zniechęcać do entuzjastycznej jazdy, świetnie działa przy spokojnym traktowaniu i nie lubi aktywnego kierowcy

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Cieszmy się manualnymi skrzyniami, bo szybko odchodzą:angry:.

0

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Temat jest zablokowany i nie można w nim pisać.

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przeglądających tę stronę.