Skocz do zawartości

Forester rok modelowy 2017


Pawlick

Rekomendowane odpowiedzi

Prawda, jest zdecydowanie więcej fajnych opcji tego niewątpliwe użytecznego wynalazku, który powinien byc montowany w każdym "cywilnym" Subaru (BRZ i STI chyba niekoniecznie). Czytałem gdzieś, ze podobno to rozwiazanie nie jest jakoś ekstremalnie drogie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A tymczasem w Japoni:

http://www.torquenews.com/1084/new-japan-spec-forester-reveals-improved-safety-tech-will-us-consumers-see-upgrades

 

Subaru made their new-generation (Version 3) EyeSight driver assist system standard equipment on all but the base model in Japan. They also expanded the operating speed range on the Active Lane Keeping Assist feature from 60km/h to 65km/h. According to Subaru, this will “reduce the burden on the driver”.

Subaru made their new-generation (Version 3) EyeSight driver assist system standard equipment on all Forester SUVs but the base model in Japan and it gets expanded operating speed range on the Active Lane Keeping Assist. The Japan-spec models will be in Subaru showrooms April 3. Look for US-spec 2018 Subaru Forester models to also come standard with the new-generation EyeSight safety system with the additional upgrades when they arrive on US shores later this year.

 

Edytowane przez malysmok
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki Dyrekcji i full wypas Passatowi mogę stwierdzić, że na dzień dzisiejszy korzystam tylko z aktywnego tempomatu, i to w sposób umiarkowany, i dlatego już nie czekam na FXT z ES. W ogóle motoryzacja idzie w złą stronę :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Waty napisał:

Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam.

Niestety mam tak samo.

I kompletnie nie rozumiem tej polityki. Skoro ES ma być w Europie/Polsce w Foresterze, ale nie w wersji XT to nie jest kwestia jakiś homologacji, regulacji, atestów, itd. tylko polityczna decyzja i tyle. Pytanie czym uzasadniona.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, Waty napisał:

Dziękuję za odpowiedź. Dla mnie niestety ES jest kluczowy bo samochód ma być przede wszystkim bezpieczny. Podobne systemy to już niemal standard w nowych samochodach i też nie rozumiem polityki Subaru, tym bardziej że na innych rynkach jest ES w Foresterze. Dla mnie to niestety dyskwalifikuje Forestera a szkoda bo już się napaliłem ;-) Pozdrawiam.

A Forek bez ES jest niebezpieczny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

38 minut temu, Kukson napisał:

A Forek bez ES jest niebezpieczny?

 

Czy bezpieczny czy nie to zależy od kierowcy, takie systemy dają poczucie, że jak coś pójdzie nie tak to jest mniejsza szansa na wypadek np. na najechanie na poprzedzający pojazd. Konkurencja ma takie systemy, a Forek nie ... może być to dla kogoś ważne. ES jest bardzo dobry więc bardziej boli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 17.03.2017 o 17:45, Guliwer napisał:

że na dzień dzisiejszy korzystam tylko z aktywnego tempomatu, i to w sposób umiarkowany, i dlatego już nie czekam na FXT z ES. W ogóle motoryzacja idzie w złą stronę :P

Śledzę tą dyskusję, i dochodzę do wniosku, że Subaru powinno produkować dwie wersje Forestera:

a ) spartan w manualu z wiskozą, o ponadprzeciętnych właściwościach terenowych, bez zbędnej elektroniki itp,

b ) bulwarówka z 19-20" felgami, z wszystkimi możliwymi systemami, z dołączanym napędem, albo ośka, tak, żeby nikt nie mówił, że "u konkurencji jest, a w Subaru d..a". Może nawet sam jeździć, parkować i wiązać krawaty.

Z chęcią bym wybrał pozycję a).

 

 

  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A. gdyby nie leasing to bym brał II generację.

 

B. kompletnie się nie zgadzam, mi brakuje tylko grzanej kiery, ES dla mnie może, ale nie musi być, a "pięknych" SUV-ów jest zatrzęsienie; jeszcze będziemy płakać za a) jak zobaczymy V generację. A bulwarówka jest tj. STI, tylko trzeba przełożyć sterowanie, powinno wyjść nie drożej jak 250 kzł.

 

Jeep Cherokee Trailhawk jest bulwarówką w środku (no prawie) ma V6, 4x4, brać, nie czekać :P

 

W Q4 2017 w PL ma być FXT z ES, z naciskiem na ma, pewnie będzie wyższa cena - kupicie wtedy? Zamówienia mają być przyjmowane w kwietniu.

Edytowane przez Guliwer
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Urabus zablokował(a) ten temat
  • 3 tygodnie później...

Witam serdecznie,
 

Zdecydowałem się założyć konto ponieważ stoję przed decyzją kupna samochodu w maju. Na forum zaglądam od roku i jestem bardzo miło zaskoczony poziomem prowadzonej tutaj dyskusji i możliwością zadania pytania Dyrekcji. To naprawdę duża wartość w kraju o wielkich tradycjach hejterskich ;) 

Do rzeczy zatem.

 

Wątek o foresterze roku modelowym 2017 został zamknięty a niestety nie wyczerpał tematu w moim przypadku :(. Zadałem sobie trud zadzwonienia do 3 różnych dealerów w Polsce z pytaniem jak to z tym ulepszonym wyciszeniem jest...Wszyscy, podkreślę WSZYSCY, byli zaskoczeni moim pytaniem i informacją że bazowałem na zapawnieniach Dyrekcji z tego forum...Nie posiadali żadnej wiedzy na ten temat( jakie elementy i czy w ogóle..) gdyż jak się dowiedziałem, wewnętrzna komunikacja nie dostarczyła żadnych danych o wyciszeniu nowego modelu a dodajmy że jest on już w sprzedaży...Jeśli więc w ulotkach/materiałach wciąż nie pojawia się taka informacja a rywalizacja w tym segmencie jest potężna( CX-5 2017, Kodaq itd ), to czy mogę zakładać że takiego liftu w kierunku wyciszenia jednak nie ma...?

 

Z góry dziękuje za odpowiedz i łącze wyrazy szacunku dla tej fantastycznej społeczności :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem,

 

do tego zdania się właśnie odnoszę...Dealerzy do których dzwoniłem, nie maja jednak żadnych informacji na ten temat...nie potrafią powidzieć jakie elementy zostały usprawnione w wyciszeniu i czy w ogóle doszło do tegoż ;) 

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Urabus odblokował(a) ten temat
1 godzinę temu, ditu napisał:

Wątek o foresterze roku modelowym 2017 został zamknięty

 

Trzeba było zasygnalizować potrzebę jego otwarcia na PW :) 

Zamykam, gdyż wątki zbyt długo otwarte robią się szybko nie na temat ;) 

 

1 godzinę temu, ditu napisał:

niestety nie wyczerpał tematu w moim przypadku

 

Zatem otwieram... ale czy nie prościej udać się na jadę próbną i ocenić to wyciszenie w praktyce?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel
Dnia 11.04.2017 o 16:17, ditu napisał:

czy mogę zakładać że takiego liftu w kierunku wyciszenia jednak nie ma...?

 

Dnia 11.04.2017 o 17:00, malysmok napisał:

" Niektóre elementy ( np. zmiany stylizacyjne, wy,ciszenie itp ) zostały wprowadzone, niektóre ( EyeSight itd ) - nie. "

Naturalnie mogę powtórzyć to, co już wcześniej napisałem - O.K. powtarzam :)

Te zmiany zostały już wprowadzone. O tak drobnych szczegółach istotnie nie informujemy naszych dealerów. Natomiast każdy, kto jeździł wcześniejsza wersją oraz aktualną ( a zakładam, że dealerzy to robią ) różnicę zauważy.

Faktem jest, że niejednokrotnie "przeszukuję" dostępne materiały sprowokowane ... pytaniami na Forum.

Teraz też to uczyniłem, więc mogę podać trochę więcej szczegółów odnośnie wyciszenia :

- zwiększona grubość szyb bocznych;

- zmienione uszczelki drzwi;

- zmieniona izolacja wewnętrzna drzwi oraz klapy tylnej

- zmieniona izolacja deski rozdzielczej.

 

Mam nadzieję, że te ( pełniejsze ) informacje odpowiadają Pańskim oczekiwaniom.

 

Niemniej, jak zawsze, zachęcam do wykonania jazdy próbnej. W końcu każdy z nas ma nieco inne odczucie odnośnie głośności samochodu...

 

Pozdrowienia

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dyrekcjo,

dziękuję bardzo za odpowiedz w imieniu swoim i zapewne dealerów ;) o takim poziomie szczegółowości skrycie marzyłem a nie potrafiłem dotrzeć. Diabeł tkwi w szczegółach.

 

Jazdę próbną mam jutro. :) Już nie mogę się doczekać.

 

P.S dzięki Urabus i Guliwer

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...