Jump to content

MartyMcFly

Użytkownik
  • Content Count

    205
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MartyMcFly last won the day on March 25 2017

MartyMcFly had the most liked content!

Community Reputation

15 Dobry

About MartyMcFly

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza Outback Sport SE 2006 / Forester XT 2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Cześć! Niby temat był wałkowany tu i tam, ale raczej nie w przypadku Forka SJ. Pytanie mam następujące: Czy komuś udało się w cywilizowany sposób wyłączyć system stabilizacji toru jazdy? Nie mówię tu o jakimś wyciąganiu bezpieczników itd. Chciałbym żeby auto było sprawne na codzień. Forczysław XT to przezajebiste auto. Jakiś czas temu udało mi się pokonać parę kółek po torze Łódź. Skrzynia biegów w trybie manualnym, zakręty, gaz w podłodze, kółka niosą to auto cudownie. Ogólne wrażenia z jazdy wspaniałe. Naprawdę nie czuję że jadę rodzinnym dupowozem. Niestety, szlag mnie trafia kiedy na mokrym torze próbując pojechać trochę bokiem na wyjściu z zakrętu czuję przyhamowanie i odcięcie mocy. Grrrrr.... Pomocy!! m.
  2. Hej Hej, Zima idzie więc odgrzewam temat. Czy ktoś mógłby rzucić nieco światła na temat "magicznego guzika" wyłączającego VDC? Można to zrobić w ASO jeszcze podczas okresu gwarancji? Dzięx!
  3. @KO MAR zajebiste! Daj znać jeszcze co to dokładnie za felga i co za rozmiar i ET. MEga fajne! Gratulacje
  4. He, no to z zapasem nie powinno być problemu. Chyba w końcu stanie na tym: ET 35, otwór 57.1 Mam nadzieję że mają to na składzie.
  5. Ok, dobra. Znaczy się, że dostaję do łapy komplet felg z zamontowanymi pierścieniami centrującymi? No dobra, zobaczę, zadzwonię. Dzięki :) Dzięki za info. Tego właśnie szukałem. Czyli auto jak by nie patrzeć ma 2 cm szerzej kółka, plus są szersze o cal i ogólnie nic złego się nie dzieje? Tak się zastanawiam, czy nie wpłynie to jakoś na dziwne działanie stabilizowania toru jazdy itd. To, że po koleinach trochę nerwowy to luz. Dokopał się może ktoś z Was do jakichś oficjalnych zaleceń Subaru co do felg w Forku? Istnieje wogóle coś takiego?
  6. Dobra, wytłumacz mi proszę jak 5 letniemu dziecku: Kupuję felgę z większym otworem (powiedzmy 2cm) w komplecie są pierścienie, umożliwiające założenie felg do Forestera? Pomniejszające otwór?
  7. Ok, a jak z pierścieniami? Czy to jest jakoś upiardliwe przy zmianie felg (np z zimówek na letnie) ? Masz może zdjęcie auta? m.
  8. Dzięki... I przepraszam admina za zawracanie tego i owego. Wątek chyba do wywalenia.
  9. Cześć i czołem. Pytanka następujące: Felgi do Forczestera XT '17 : (fabryczne rozmiary: 7Jx18 5x100 56.1 ET 48) 1. Czy można założyć 8 calowe zamiast seryjnych 7 calowych? Jak to się sprawuje? Czy jest odczuwalna różnica w prowadzeniu? 2. ET: Jak daleko można się z tym wysunąć? Jaki daleko wychodzicie w swoich autach? Jakieś doświadczenia? 3. ET i szerokość felgi: Czy jeżeli założę szerszą o cal felgę i do tego z 2 cm mniejszym ET, czy to się jakoś sumuje? Tak na oko - nie wylezie mi to wtedy totalnie za obrys nadwozia? 4. Otwór centrujący: Jak bardzo można tu odejść od fabrycznego 56.1mm? (czy wogóle to polecacie?) W wyszukiwarce na Oponeo, kiedy wyszukuję felgi do mojego samochodu, proponuje mi nawet 68 mm. No i nie wiem, 2 cm? Rozumiem że można zastosować pierścienie, ale czy to nie za duża różnica? Dziękuję! Pozdro! +
  10. Cześć i czołem. Pytanka następujące: Felgi do Forczestera XT '17 : (fabryczne rozmiary: 7Jx18 5x100 56.1 ET 48) 1. Czy można założyć 8 calowe zamiast seryjnych 7 calowych? Jak to się sprawuje? Czy jest odczuwalna różnica w prowadzeniu? 2. ET: Jak daleko można się z tym wysunąć? Jaki daleko wychodzicie w swoich autach? Jakieś doświadczenia? 3. ET i szerokość felgi: Czy jeżeli założę szerszą o cal felgę i do tego z 2 cm mniejszym ET, czy to się jakoś sumuje? Tak na oko - nie wylezie mi to wtedy totalnie za obrys nadwozia? 4. Otwór centrujący: Jak bardzo można tu odejść od fabrycznego 56.1mm? (czy wogóle to polecacie?) W wyszukiwarce na Oponeo, kiedy wyszukuję felgi do mojego samochodu, proponuje mi nawet 68 mm. No i nie wiem, 2 cm? Rozumiem że można zastosować pierścienie, ale czy to nie za duża różnica? Dziękuję! Pozdro!
  11. Oczywiście wszystkie auta na tych samych oponach? To, że Wrangler za Forkiem w tym teście, to wiele wyjaśnia. W tym roku wkopałem się Forczysławem 4 ostro gdzieś na leśnej drodze w Szczyrku pod Skrzycznym. Po próbach wyjechania, (przód, tył przód itd) zrobiłem w końcu takie koleiny że auto siadło na brzuchu i wszystkie kółka kręciły się w powietrzu. Przyjechała straż leśna (pozdrowienia serdeczne) Wranglerem i ku mojej zgrozie panowie powiedzieli że nie ma bata, oni tam nie wjeżdżają, bo już nie wyjadą Na szczęście udało ich się namówić żeby mnie wyszarpali z tych kolein liną i jakoś poszło. Ale mówię wam, póki nie osiadłem na tym brzuchu to świnia szła jak dzik. Naprawdę, X mode robi robotę.
  12. No i gitara. A tak na przyszłość polecam Forka XT. Dobrze ciągnie, do tego szybko jeździ. A wracając do tematu, napęd ma moim zdaniem bardzo dobry. Porównując do Imprezy 06, miodzio. Nie ma najmniejszego problemu z ruszeniem pod górę kiedy skrajne koła są w powietrzu (co jest nie do przejechania dla Imprezy 06). Ostatnio miałem przygodę w lesie w kopnym śniegu. Auto zostało unieruchomione dopiero w momencie gdy siadło na podwoziu a pod kołami zrobił się lód. Do tego czasu szedł jak zły. Jedyne czego mi w tym samochodzie brakuje to możliwość wyłączenia Kontroli Stabilności. Bardzo żal. No ale...
  13. Hello. Odświeżając temat, zapytam: jakie macie doświadczenia z szerokością felg w Forku IV XT? Jest jakaś różnica między felgami 7 a 8 cali? Czy większy niż fabryczny otwór centralny (Forek ma 50mm, w felgach które oglądam jest to np 65) to jest wielki problem? No i ET - 35? 40 ? Jakieś podpowiedzi? Pozdro !!
×
×
  • Create New...