Jump to content

MartyMcFly

Użytkownik
  • Content Count

    208
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

MartyMcFly last won the day on March 25 2017

MartyMcFly had the most liked content!

Community Reputation

17 Dobry

About MartyMcFly

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Warszawa
  • Auto
    Impreza Outback Sport SE 2006 / Forester XT 2017

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Marketing marketingiem, ale stały napęd do sama prawda W ogóle to chyba nie da się przekazać więcej niż 50 proc. Mocy za pomocą sprzęgła hydrokinetycznego. Dobrze mowie? Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
  2. Pięknie!! Brawo! Kurczę przydało by się jeszcze jakoś na hamownię podjechać i zobaczyć jaki jest podział momentu między osiami.
  3. No właśnie, Forek z Terenwizji też mi zabił gwoździa. Niemniej jednak ten cały magiczny guzik jest dla mnie nieco zagadkowy. Moje pytania: 1. Skoro wyłączamy Stabilizację Toru Jazdy, to jak wygląda podział momentu między przód i tył? 2. W pewnym momencie wyskoczył tam Check - ciekawe czego dotyczył. 3. Zna ktoś tego kolegę? Jest on gdzieś tutaj? Kluczowa postać że tak powiem do przepytania
  4. Cześć! Niby temat był wałkowany tu i tam, ale raczej nie w przypadku Forka SJ. Pytanie mam następujące: Czy komuś udało się w cywilizowany sposób wyłączyć system stabilizacji toru jazdy? Nie mówię tu o jakimś wyciąganiu bezpieczników itd. Chciałbym żeby auto było sprawne na codzień. Forczysław XT to przezajebiste auto. Jakiś czas temu udało mi się pokonać parę kółek po torze Łódź. Skrzynia biegów w trybie manualnym, zakręty, gaz w podłodze, kółka niosą to auto cudownie. Ogólne wrażenia z jazdy wspaniałe. Naprawdę nie czuję że jadę rodzinnym dupowozem. Niestety, szla
  5. Hej Hej, Zima idzie więc odgrzewam temat. Czy ktoś mógłby rzucić nieco światła na temat "magicznego guzika" wyłączającego VDC? Można to zrobić w ASO jeszcze podczas okresu gwarancji? Dzięx!
  6. @KO MAR zajebiste! Daj znać jeszcze co to dokładnie za felga i co za rozmiar i ET. MEga fajne! Gratulacje
  7. He, no to z zapasem nie powinno być problemu. Chyba w końcu stanie na tym: ET 35, otwór 57.1 Mam nadzieję że mają to na składzie.
  8. Ok, dobra. Znaczy się, że dostaję do łapy komplet felg z zamontowanymi pierścieniami centrującymi? No dobra, zobaczę, zadzwonię. Dzięki :) Dzięki za info. Tego właśnie szukałem. Czyli auto jak by nie patrzeć ma 2 cm szerzej kółka, plus są szersze o cal i ogólnie nic złego się nie dzieje? Tak się zastanawiam, czy nie wpłynie to jakoś na dziwne działanie stabilizowania toru jazdy itd. To, że po koleinach trochę nerwowy to luz. Dokopał się może ktoś z Was do jakichś oficjalnych zaleceń Subaru co do felg w Forku? Istnieje wogóle coś t
  9. Dobra, wytłumacz mi proszę jak 5 letniemu dziecku: Kupuję felgę z większym otworem (powiedzmy 2cm) w komplecie są pierścienie, umożliwiające założenie felg do Forestera? Pomniejszające otwór?
  10. Ok, a jak z pierścieniami? Czy to jest jakoś upiardliwe przy zmianie felg (np z zimówek na letnie) ? Masz może zdjęcie auta? m.
  11. Dzięki... I przepraszam admina za zawracanie tego i owego. Wątek chyba do wywalenia.
  12. Cześć i czołem. Pytanka następujące: Felgi do Forczestera XT '17 : (fabryczne rozmiary: 7Jx18 5x100 56.1 ET 48) 1. Czy można założyć 8 calowe zamiast seryjnych 7 calowych? Jak to się sprawuje? Czy jest odczuwalna różnica w prowadzeniu? 2. ET: Jak daleko można się z tym wysunąć? Jaki daleko wychodzicie w swoich autach? Jakieś doświadczenia? 3. ET i szerokość felgi: Czy jeżeli założę szerszą o cal felgę i do tego z 2 cm mniejszym ET, czy to się jakoś sumuje? Tak na oko - nie wylezie mi to wtedy totalnie za obrys nadwozia? 4. Otwór ce
  13. Cześć i czołem. Pytanka następujące: Felgi do Forczestera XT '17 : (fabryczne rozmiary: 7Jx18 5x100 56.1 ET 48) 1. Czy można założyć 8 calowe zamiast seryjnych 7 calowych? Jak to się sprawuje? Czy jest odczuwalna różnica w prowadzeniu? 2. ET: Jak daleko można się z tym wysunąć? Jaki daleko wychodzicie w swoich autach? Jakieś doświadczenia? 3. ET i szerokość felgi: Czy jeżeli założę szerszą o cal felgę i do tego z 2 cm mniejszym ET, czy to się jakoś sumuje? Tak na oko - nie wylezie mi to wtedy totalnie za obrys nadwozia? 4. Otwór ce
  14. Oczywiście wszystkie auta na tych samych oponach? To, że Wrangler za Forkiem w tym teście, to wiele wyjaśnia. W tym roku wkopałem się Forczysławem 4 ostro gdzieś na leśnej drodze w Szczyrku pod Skrzycznym. Po próbach wyjechania, (przód, tył przód itd) zrobiłem w końcu takie koleiny że auto siadło na brzuchu i wszystkie kółka kręciły się w powietrzu. Przyjechała straż leśna (pozdrowienia serdeczne) Wranglerem i ku mojej zgrozie panowie powiedzieli że nie ma bata, oni tam nie wjeżdżają, bo już nie wyjadą Na szczęście udało ich się namówić żeby mnie wyszarpali z tych ko
×
×
  • Create New...