yaroz Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 U mnie bąbelki i wyrzut płynu z chłodnicy do wyrównawczego oznaczał UPG. Nie grzeje ci się? Może to początkowe objawy? Mój po mieście, na krótkich odcinkach z początku się nie grzał ale z czasem było coraz gorzej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Przegon go porządnie na ekspresie. Jak Ci wyrzuci płyn ze zbiornika to pewnie UPG. Korek nie zaszkodzi wymienić. Test robiłeś rozumiem na gorącym silniku. Jak robiłem u Siebie test (wyszedł pozytywny) wsadziłem tester zamiast korka od chłodnicy. Jeśli Tu Ci się wydobywaja bąbelki tym w wężykiem to pewnie korek tylko uszkodzony. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 U mnie bąbelki i wyrzut płynu z chłodnicy do wyrównawczego oznaczał UPG. Nie grzeje ci się? Może to początkowe objawy? Mój po mieście, na krótkich odcinkach z początku się nie grzał ale z czasem było coraz gorzej.Nie zauważyłem żeby się grzał.Wiem dokładnie jak wyglądają objawy UPG, przerabiałem temat niejednokrotnie.Tu nie ma wzrostu temperatury, płyn w przelewowym w normie. Nic się nie przelewa. I zastanawia mnie to bąblowanie i zasysanie powietrza.Może być tak że to dopiero początki złego.Na pierwszy ogień wymienię korek i będę czuwał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Przegon go porządnie na ekspresie. Jak Ci wyrzuci płyn ze zbiornika to pewnie UPG. Korek nie zaszkodzi wymienić. Test robiłeś rozumiem na gorącym silniku. Tak, gorący silnik po trasie i kilka km w mieście.Właśnie wracając z pracy zrobiłem dodatkowe km expresówka, tempem szybszym niż zwykle i zajrzałem pod maskę z ciekawości czy nie zrobiłem mu tym krzywdy. Temp na zewnątrz dopiero ok 20 stopni, zobaczę jak sytuacja się rozwinie gdy zrobi się cieplej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 24 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2021 Ja kupiłem korek colorstat, ale OEM jest chyba niewiele droższy. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Chlopaki, potrzebuje pomocy w kilku tematach: pyt1. forester xt '07 manual - czytajac forum znalazlem watek ze forek ma bagnet do sprawdzanie poziomu oleju w skrzyni. Udalo mi sie go namierzyc choc przy turbo jest troche gorze. No i tutaj pytanie - jakiego koloru powinien byc olej w skrzyni manualnej? U mnie jest ewidentnie niebieski, czysciutki i przejrzysty. Zapach ma znacznie bardziej intensywny od zwyklego oleju silnikowego. Czy tak byc powinno????? pyt2. stuki przednim zawieszeniu na dolkac i nierownosciach. Bujalem fura na prawo i lewo - cisza, przy zmiane kol ogladalem i wyginalem wszystkie dostepne z poziomu kola gumy - sztywno, na przegladzie 5 miesiecy temu na szarpakach - tez cisza. Owszem, stukaja zaciski ale to nie ten dzwiek. Dodam, ze auto ma rozporke kielichow o ile to istotne. Jedyne co zauwazylem, to na postolu przy wylaczonym silniku jak macham mocno kierownica prawo-lewo slychac stuk. Czyzby maglownica? Co wiecej, lapiac za poloske czuc wyrazny luz wdluzny po obu stronach (porownujac z zonowozem gdzie jest sztywno - akurat mnie to zaintrygowalo) - czy to mozliwe ze poloski tak mocno klepią przy niewielkich predkosciach przejezdzajac przez nierownosci? Macie jakies pomysl co jeszcze moze stukac oraz jak to zdiagnozowac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 1 godzinę temu, Wally666 napisał: U mnie jest ewidentnie niebieski To pewnie motul gear competition 1 godzinę temu, Wally666 napisał: Macie jakies pomysl co jeszcze moze stukac oraz jak to zdiagnozowac? Zaciski masz dwu- czy czterotłoczkowe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wally666 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 dwutloczki - wlasnie zamawial nowe prowadnice z gumkami. Ale to na pewno nie ten dzwiek, to na pewno cos w zawieszeniu. Gadalem wlasnie z mechanikiem, wieszal sie na wszystkich elementach jak samochod byl na podnosniku i jest sztywno. Przychodzmi mi na mysl mocowanie amora - jak auto bedzie w gorze na podnosniku to raczej nie ma jak sprawdzic czy to to? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Witam. Wymieniał ktoś u siebie w wolnossaku okładziny hamulcowe w bębnach??? Ktoś coś może polecić??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 I jeszcze pytanie o przednie i tylne amorki. Z prawej przód strony zaczął mi cieknąć. Z tyłu mi ciut delikatnie siedzi jedno i drugie. Niby na SKP cały zawias wyszedł równo po 81%,ale wolę chuchać na zimne, bo w sumie nie wiem jak długo to jeździ. I teraz takie znalazłem na znanym portalu aukcyjnym: Zawias tył https://allegro.pl/oferta/amortyzator-kayaba-subaru-forester-02-08-tl-9738499034 https://allegro.pl/oferta/amortyzator-kayaba-subaru-forester-02-08-tp-9738498945 https://allegro.pl/oferta/kyb-sprezyna-tyl-subaru-forester-2-0-2-5-10438625100 https://allegro.pl/oferta/kyb-kayaba-poduszka-mocowanie-amortyzatora-sm5422-10593050797 https://allegro.pl/oferta/komplet-oslon-i-odbojow-kyb-910046-gratis-9441786914 Zawias przód https://allegro.pl/oferta/kyb-kayaba-amortyzator-excel-g-334343-10596429866 https://allegro.pl/oferta/amortyzator-kyb-334342-10146927317 https://allegro.pl/oferta/kyb-kayaba-sprezyna-zawieszenia-k-flex-rc3942-10650612272 https://allegro.pl/oferta/poduszka-amortyzatora-kyb-sm536-10146871644 https://allegro.pl/oferta/komplet-oslon-i-odbojow-kyb-910105-gratis-9441627080 Jakieś przemyślenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LosioDriver Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Mam pytanie odnośnie Forka SF 2.0 N/ASytuacja jest taka - pierwsza jazda po odstaniu przez noc wszystkie jest ok. Natomiast po zgaszeniu silnika, a następnie kontynuowaniu jazdy dzieją się dziwne rzeczy.Wciskając jednostajnie pomału gaz obroty rosną normalnie do 2 tyś, po czym po przekroczeniu tej granicy spadają do 1 tyś i mimo dalszego wciskania gazu cały czas trzyma 1 tyś, jedynie coraz bardziej się dusi i trzęsie budą. Po przekroczeniu kolejnej granicy obroty skaczą powyżej 3 tyś i dalej już stosunkowo normalnie rosną wraz ze wciskaniem gazu.Sytuacja jest o tyle dziwna, że nie występuje po nocnym odstaniu - pierwsza jazda danego dnia jest normalna.Jakaś od koncepcja? Kłopot z przepustnicą, linką od gazu?Świece nowe, sytuacja jest identyczna na LPG i PB.Dorzucę zaraz filmik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 4 godziny temu, Kiwi 4ester napisał: Witam. Wymieniał ktoś u siebie w wolnossaku okładziny hamulcowe w bębnach??? Ktoś coś może polecić??? Jak już to bierz takie z tymi ramionami, lub febi chyba ma nawet złożone w całość razem ze sprężynkami tylko wkładasz i wciskasz gwózdki na sprężynkach i gotowe. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaroz Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Godzinę temu, Kiwi 4ester napisał: Jakieś przemyślenia? Brać, nie dziadować 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 Ja kupiłem korek colorstat, ale OEM jest chyba niewiele droższy.Zamówiłem dzisiaj Ori - 60 zł. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 25 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2021 3 godziny temu, yaroz napisał: Jak już to bierz takie z tymi ramionami, lub febi chyba ma nawet złożone w całość razem ze sprężynkami tylko wkładasz i wciskasz gwózdki na sprężynkach i gotowe. Yyy z jakimi ramionami, jaki gwóźdź? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Mam pytanie odnośnie Forka SF 2.0 N/ASytuacja jest taka - pierwsza jazda po odstaniu przez noc wszystkie jest ok. Natomiast po zgaszeniu silnika, a następnie kontynuowaniu jazdy dzieją się dziwne rzeczy.Wciskając jednostajnie pomału gaz obroty rosną normalnie do 2 tyś, po czym po przekroczeniu tej granicy spadają do 1 tyś i mimo dalszego wciskania gazu cały czas trzyma 1 tyś, jedynie coraz bardziej się dusi i trzęsie budą. Po przekroczeniu kolejnej granicy obroty skaczą powyżej 3 tyś i dalej już stosunkowo normalnie rosną wraz ze wciskaniem gazu.Sytuacja jest o tyle dziwna, że nie występuje po nocnym odstaniu - pierwsza jazda danego dnia jest normalna.Jakaś od koncepcja? Kłopot z przepustnicą, linką od gazu?Świece nowe, sytuacja jest identyczna na LPG i PB.Dorzucę zaraz filmik.Masz jak podglądnąć kąt wyprzedzenia zapłonu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Mam szybkie pytanie do tych co używają SJ XT nie tylko na wyprawy po poranne bułki. Jak ulżyć CVT czyli co włączyć a co wyłączyć w trudnych "sytuacjach" typu piach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 17 minut temu, Adam12 napisał: Mam szybkie pytanie do tych co używają SJ XT nie tylko na wyprawy po poranne bułki. Jak ulżyć CVT czyli co włączyć a co wyłączyć w trudnych "sytuacjach" typu piach. @_akir_ zgłębił temat 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Czekam z niecierpliwością bo nie ukrywam, że lekko się zdziwiłem jak XT umarł w miejscu gdzie SG 2.0N/A MT wychodził bez zająknięcia z taką samą łódką na haku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 A może wystarczy dołożyć chłodnice ATF z termostatem. Na pewno nie zaszkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
koziolek Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 10 minut temu, Adam12 napisał: Czekam z niecierpliwością bo nie ukrywam, że lekko się zdziwiłem jak XT umarł w miejscu gdzie SG 2.0N/A MT wychodził bez zająknięcia z taką samą łódką na haku Wiadomo SG są lepsze 2 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Nie było akcji przegrzania CVT. Po prostu elektronika odcięła napęd bez próby walki Zero reakcji na gaz Po krótkim namyśle znalazłem rozwiązanie i wyjechałem ale chętnie się dowiem jak podejść do tematu w przyszłości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 Może nie do końca odpowiedź na twoje pytanie @Adam12 ale coś wyjaśni jak działa CVT w terenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 2 godziny temu, Adam12 napisał: Mam szybkie pytanie do tych co używają SJ XT nie tylko na wyprawy po poranne bułki. Jak ulżyć CVT czyli co włączyć a co wyłączyć w trudnych "sytuacjach" typu piach. XMODE OFF VSC OFF Skrzynia w tryb M Sterownik silnika S# i rura 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_akir_ Opublikowano 26 Maja 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2021 2 godziny temu, ewemarkam napisał: A może wystarczy dołożyć chłodnice ATF z termostatem. Na pewno nie zaszkodzi. w SJ XT jest cos ala chłodnica oleju CVT ale dla mnie to bardziej wymiennik ciepła można go w sumie zmienić na większy i będzie git aczkolwiek mi sie jeszcze nie zdarzylo zagotowac skrzyni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się