Jump to content

Wally666

Użytkownik
  • Content Count

    307
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

9 Neutralny

About Wally666

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Pruszków City
  • Auto
    Forek 2.5XT '07 MY08 270KM@425Nm

Recent Profile Visitors

774 profile views
  1. ja mam swoja zakupiona podczas zakupu grupowego chyba w 2016r i nadal nie mam czasu sie tym zajac, lezy i sie kurzy
  2. "Naprawilem" swoje mocowanie zapomoziomowania przez demontaz starego polamanego ramienia i wstawienia w jego miejsce odpowiednio wygietej blaszki. Niezbyt to profesjonalne ale dziala. Ogladalem tez tylny mechanizm i jest ok. W koncu widze jasnosc
  3. Tak zrobie, martwi mnie jedno ze musiales cos spawac - nie mam dostepu do spawarki, myslalem ze po prostu wymienie wspomniana blaszke przez odkrecenie jej i wymiane na cos o podobnym ksztalcie i dlugosci. Przy okazji rzuce okiem na tyl.
  4. Pudło, podlewarowalem dziś auto i wymacałem przedni łącznik - lata luźno. Okazało się że peklo dolne mocowanie łącznika do wahacza, blaszka przerdzewiała i urwala sie. Podniosłem ramię do góry na włączonym zapłonie i światła od razu powędrowały w gore, ramie chodzi lekko i potencjometr działa więc na szybko zablokowałem światła w górnej pozycji trytytka żeby cokolwiek widziec a w weekend dosztukuje nowa blaszkę i powinno być git.
  5. Sek w tym, ze u mnie kontrolka sie zapala podczas odpalania auta i gasnie po kilku sekundach. Po powrocie z roboty pod domem staralem sie namierzyc ow felerny element i go znalazlem - na pierwszy rzut oka z przodu wyglada na nieuszkodzony choc nie wiem jak mozna powiedziec, ze jest do niego dostep bez zdejmowania kola i tylko skreconych kolach max w lewo - ciezko go bylo zobaczyc w swietle latarki, a gdzie tam znalezc miejsce zeby go pomacac? Jutro mam urlop wiec moze podlewaruje auto i zdejme oba kola zeby sprawdzic czy wtyczki sa na miejscu i da rade poruszac tymi przegubami kulowymi. Zaznac
  6. Musze zanurkowac pod auto u sprawdzic co tam polecialo - czy polamalo sie ramie, czy czujnik nie styka czy moze jest problem z przegubem. Przegub to pewnie nie problem bo widzialem juz na blizniaczym watku gdzie mozna cos podobnego kupic. Nie usmiecha mi sie wywalac 1000pln tylko po to zeby swiatla swiecily tam gdzie trzeba skoro to samo moge osiagnac regulujac je od strony silnika a w 99% przypadkach jezdze autem sam.
  7. Odkopuje temat - nie wiem od kiedy ale ostatnio czesciej zdarza mi sie jezdzic autem wieczorami I zauwazylem, jak dramatycznie nisko swieca xenony w moim xt'07 - zeby nie sklamac, nie siegaja dalej niz a 10-12m max! Zastanawiam sie, czy to problem wspomnianyhc tutaj czujnikow czy moze czegos innego. Przy odpalaniu auta zapala sie kontrolka od reflektorow ale nie widze na lampach zadnego ruchu, przy wlaczonym silniku obciazenie bagaznika tez nie powoduje zmiany wysokosci strumienia swiatla? Poszukam podobnych watkow na zagranicznych forach to podlinkuje ale w miedzyczasie bede wdzieczny za pora
  8. poprosze o namiary na priv, moze podlacze sie pod zamowienie
  9. Wally666

    Lotka

    A co mi tam, zrobie odkop - czy ktos jeszcze montowal lotke z ostatniej grupowki? W zeszlym roku nie mialem czasu ale mam ochote sie tym zajac na wiosne. Z tego co czytalem, chyba sensownym wyjsciem jest uzycie kleju + srub tylko ktore zostawic i w ktore miejsce zaaplikowac klej zeby jeszcze wpakowac tam tasme piankowa?
  10. hej, kupiłeś w końcu te D2R od GE ??

    1. Wally666

      Wally666

      Tak, jezdze na nich od roku i jest ok

  11. Panowie, pamietajcie ze "profil" okreslany jako 55 lub 60 to % szerokosci opony wiec podawanie sugestia typu kola 17" to opony 55 jest conajmniej nieprecyzyjne. Dla przykladu opona 17" w rozmiarze 235/55 bedzie przeklamywac wskazania licznika tak samo jak 215/60
  12. Nie wiem jaki zakres pracy maja nasze lambdy ale w poprzednim aucie podczas strojenia przelezdzilem z tunerem dobre 50km zanim auto z szerokopasmowa sonda lambda aby sprawdzic jaki mam ARF w closed jak i w Open loopie. Generalnie w zaleznosci od typu auta (N/A vs. Turbo) AFR musi byc rozny dla roznych warunkow. Jesli za duzo Ci pali to komputer przelewa paliwo, AFR maleje i auto zaczyna bardziej kopcic. Tak powinno byc podczas pelnego buta przy turbo aby chronic silnik bo wowczas temperatura spalania maleje i ciezej jest o przegrzanie silnika. Jesli jest zbyt ubogo (aft wysoki) to znaczy ze po
  13. ok to wiele wyjasnia dzieki za uswiadomienie ze A/T ma ESP!
  14. Panowie, czy o jakim ESP Wy mówicie w przypadku m/t w 2.5xt bo takowego u siebie nie uswiadczylem a i nie widziałem u żadnego ze znajomych który takie auta mają/mieli Wysłane z mojego Nexus 5 przy użyciu Tapatalka
  15. Wystarczy wrzucic do googla haslo ktore podalem i pod pierwszym linkiem masz wszystko opisane. Poszlo PW
×
×
  • Create New...