koziolek Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 (edytowane) 51 minut temu, morosek napisał: Panowie, Na szybko [Forester SG 2.0X 158KM] pytanie czy też macie duże spadki mocy jak jedziecie po trasie np 120km/h z załączoną klimatyzacją? Wyłączę klime to na 5" biegu idzie normalnie(120-140), na klimie to czasem musze redukować żeby podgonić. Słyszałem ze to kończący się kompresor klimatyzacji? Kiedyś w Matizie do wyprzedzania wyłączałem klimę, ale w 2 litrowym boxerze to niemożliwe żeby zwalniał, kompresor musi być w stanie agonalnym Edytowane 20 Czerwca 2022 przez koziolek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morosek Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 Albo słabe ciśnienie? Mała ilość czynnika i nie pompuje odpowiednich wartości wysokiego i niskiego ciśnienia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 Mam odczuwalny spadek mocy, czy tak duży jak ty nie wiem Chyba od zawsze jak pamiętam tak było 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 Kompresor zabiera około 5-6 kuców podczas pracy tak że jak jest objaw gaśnięcia silnika na wolnych obrotach lub potrzeba redukcji biegu podczas wyprzedzania to ewidentnie układ klimatyzacji niesprawny , i nie zawsze to jest kompresor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rutra80 Opublikowano 20 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2022 Przy gazie w podłodze kompresor powinien się wyłączać... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 Czy forestery SG miały elektrycznie regulowane fotele ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 58 minut temu, ipsx82 napisał: Czy forestery SG miały elektrycznie regulowane fotele ? W 2,5XT była opcja z elektryką tylko po stronie kierowcy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 21 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2022 (edytowane) To ma ktoś stelaż z elektryką na sell ? bo swojego fotela z łokietnikiem nie zamienię na nic innego Edytowane 21 Czerwca 2022 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Witam. Jakie wybrać świece do mojego forka? PFR6 E czy B ? Czym się różnią poza ceną? Dziękuję.Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 (edytowane) 2 godziny temu, Edmund napisał: Witam. Jakie wybrać świece do mojego forka? PFR6 E czy B ? Czym się różnią poza ceną? Dziękuję. Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Kup zwykłe świeczki Denso albo Bosch'a. 0 242 235 666 Np. 0 242 235 666 albo K16PR-U11 Odnośnie tych co podałeś to różnią się przerwą E ma 0.9 B ma 0.8 Jeśli jeździsz na LPG to weź z mniejszą przerwą. Edytowane 22 Czerwca 2022 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 W dniu 20.06.2022 o 19:17, rutra80 napisał: Przy gazie w podłodze kompresor powinien się wyłączać... Tak jest w gt, w innych pewnie też. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 22 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2022 Kup zwykłe świeczki Denso albo Bosch'a. 0 242 235 666 Np. 0 242 235 666 albo K16PR-U11 Odnośnie tych co podałeś to różnią się przerwą E ma 0.9 B ma 0.8 Jeśli jeździsz na LPG to weź z mniejszą przerwą. Mam gaz. Do tej pory jeżdżę na irydowych NGK i chciałbym zmienić na nowe. Myślałem o platynowych że względu właśnie na większą żywotność przy gazie. Pytanie czy warto przepłacać?Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 U mnie na irydowych było tak se, zmieniłem na zwykle ori NGK i było lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Edmund Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 U mnie na irydowych było tak se, zmieniłem na zwykle ori NGK i było lepiej.Możesz mi podać jej oznaczenie?Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pan Dziedzic Opublikowano 23 Czerwca 2022 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2022 (edytowane) BRK6E-11 forek sf n/a Edytowane 23 Czerwca 2022 przez Pan Dziedzic 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 jak najłatwiej bez rozwalania wszystkiego - dobrać się do spryskiwaczy szyby przedniej w forku SJ ? wężyk spadł mi z jednego i widzę masę zatrzasków do popsucia :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujaszek_misza Opublikowano 4 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2022 8 godzin temu, Nargond napisał: jak najłatwiej bez rozwalania wszystkiego - dobrać się do spryskiwaczy szyby przedniej w forku SJ ? wężyk spadł mi z jednego i widzę masę zatrzasków do popsucia :-) Nie jestem mechanikiem, a sam podjalem sie zdjecia plastiku miedzy maska a szyba (wymienialem trojnik rozdzielajacy pkyn na dwa spryskiwacze). O dzieo problemem nie byly spinki tylko takie pojedyncze plastiki po bokach tego duzego. Fakt trzeba wiedziec jak je wyjmowac, ale tu pokecam youtuba. Mi sie udalo jeden polamac, o dziwo w ASO nie kosztowal fortuny. tak wiec pokrcam toutuba i bedzie dobrze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nargond Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 9 godzin temu, wujaszek_misza napisał: tak wiec pokrcam toutuba i bedzie dobrze Więc tak w weekend YouTube, zdolności manualne i jedziemy do przodu ;-) mój synek będzie wniebowzięty że może grzebać przy aucie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rickson Opublikowano 5 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2022 Sturbo 98 i wydech MMFE2 czyli z STI GD. czy pasuje P&P? jak wrażenia dźwiękowe? szukam kompromisu między serią a jakimś głośnym customem który obecnie jest na aucie. spodziewam się, że będzie trochę schowany. Ktoś ma jakieś doświadczenia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 Robił ktoś ostatnio w warsztacie regulacje zaworów w 2,0 125koni, pytam bo mnie to czeka i tak plus/minus chce znać przybliżoną cenę takiego zabiegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Max 84 Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 11 minut temu, pininfarin01 napisał: Robił ktoś ostatnio w warsztacie regulacje zaworów w 2,0 125koni, pytam bo mnie to czeka i tak plus/minus chce znać przybliżoną cenę takiego zabiegu. Nie chcesz sam zrobić ? Tam nie ma nic trudnego a dostęp jest spoko, przynajmniej w SF. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 (edytowane) W SF to ok 2 godzin, w SG (kuzyn kolegi z pracy podjechał) jest ciut ciaśniej i ostatnio zeszło mi 4 godziny, wyszło by mniej nie miałem klucza (giętego oczkowego) żeby wałem zakręcić, musiałem wentylatory wyjąć. Zachęcam do samodzielnej pracy, kupić trzeba tylko szczelinomierz (10-20 PLN) podstawowe klucze i komplet uszczelek (100-200pln). Strzelam że regulacje zrobisz za 200-400 PLN plus uszczelki. A i kanał nie potrzebny, Forek jest na tyle wysoki że wgramolisz się pod niego. Edytowane 7 Lipca 2022 przez ewemarkam 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pininfarin01 Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 40 minut temu, Max 84 napisał: Nie chcesz sam zrobić ? Tam nie ma nic trudnego a dostęp jest spoko, przynajmniej w SF. Może i bym sam to opanował 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 13 minut temu, pininfarin01 napisał: Może i bym sam to opanował Parę stówek zostanie Ci w kieszeni:) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirasek Opublikowano 7 Lipca 2022 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2022 (edytowane) Godzinę temu, ewemarkam napisał: żeby wałem zakręcić, musiałem wentylatory wyjąć Można bez klucza, wrzucasz 5 bieg i przetaczasz auto do przodu chyba że to automat albo warunki nie pozwalają. Edytowane 7 Lipca 2022 przez mirasek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się