Jump to content

wujaszek_misza

Użytkownik
  • Content Count

    114
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

84 Wspaniały

About wujaszek_misza

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Otwock
  • Auto
    Auto: Forester SJ
    Moto: Honda XRV750 Africa Twin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Moje wrazenie, ze jadac na tempomacie obroty bardziej faluja, jak starajac sie jechac spokojnie bez tempomatu. Np ustawiajac 120 km/h na rownej drodze obroty okolo 2k. Ale kazda gorka powoduje, ze obroty rosna : duza gorka - duzy wzrost, nawet do 4k. a cvt nie lubi stalych obrotow, czy stalych predkosci pojazdu? tez mnie to interesuje
  2. To prawda, do SJ nie ma, a SK ma juz inne zawieszenie
  3. Zadzwon, wole pogadac jak pisac kciukiem elaborat
  4. Forek na grafitowych Alcarach z opona zimowa 215/70/16 jak masz zamiar jezdzic po blocku polecam felgi 16, ale aluminiowe. W stalowych (Alcar rowniez) jest rant gdzie bloto lubi sie zbierac i jak uschnie to bedzie dzialac jak odwaznik na feldze - dopuki nie umyjesz bedzie tluklo przy pewnych predkosciach jak bys mial zle wywazone kola. ja Alcar zistawilem na zimowkach a do ATkow kupilem uzywki aluminiowe. zakladam ze masz wolnego ssaka, do XT nie wejdzie, chyba, ze zalozysz hamulce z wolnego ssaka.
  5. Mysle, ze warto pamietac, o ladownosci naszego samochodu. Pasazerowie, bagaż, trumna i rowery... pewnie, ze mozna, ale liczmy sie z tym, ze to juz bedzie inny samochod. Prowadzac go miejmy to na uwadze - sam tez bede probowal. Forek SJ ladownosc 500 kg (Wiele innych suvow z automatem trz tak ma) a np. Skoda Kodiaq 655kg
  6. Czesc, czy ktos probowal ponizszego (odlaczenie czujnikow kontroli predkosci obrotu kol tylnych = wylaczenie ABS ASR i Asystenta zjazdu = podejzewam, ze zachowanie podobne do pierwszych foresterow (jedno kolo z przodu i z tylu kreca sie bez ograniczen). https://www.subaruforester.org/threads/vehicle-dynamics-control-vdc.336233/page-3#post-5632305 pomyslalbym o takim przycisku
  7. Jak nie obnizesz calego tylnego zawieszenia z dyfrem tylne kolo przy 3 cm liftu na sprezynach czy podkladkach przesunie sie do przodu (nie bedzie „w centrum nadkola”). To tak jak bys nim wjezdzal w dolek i kolo sie obnizalo wtedy wykonuje ruch do dolu ale i do przodu. W zalaczonym linku masz zdjecie zawieszenia oraz jak dza sobie z tym inni. https://www.subaruforester.org/threads/re-center-rear-tire-after-lift.783417/ dlatego uwazam ze warto obnizyc cale tylne zawieszenie. apropos gazu i sprezyn. Butla z gazem bedzie wazyc do 60 kg. Mam taka w SJ i standardowe sprezyny. Nie odczuwam r
  8. Temat rzeka. Zestaw lift wydaje sie byc ciekawy. Wejdz jednak na strone ponizej a zobaczysz bardzo podobny produkt. https://awdadventure.com/collections/2009-2013-subaru-forester/products/2009-2013-forester-2-strut-spacers-w-multi-link-spacers tylko w wyzszej cenie. czy to jest taka sama jakosc? Czy dopasowanie? Z tego co wiem podkladki na przod nie moga byc „proste” tzn sruba pod sruba gdyz po lifcie zmienia sie dekikatnie geometria. Nie wiem czy Polski producent to uwzglednil. brakuje mi w Polsce osoby, ktora by zrobila solidny zestaw do liftui zeby byl sprawdzony. Moze to wla
  9. Czy taka rozporka pasuje do SJ 2014 2.0 benzyna 150km bez turbo?
  10. Zauważalnego spadku raczej nie odczujesz (w grę wchodzi masa koła: felga + opona). O dziwo, jak kiedyś przeliczałem, to koło im będzie na większej feldze tym będzie trochę cięższe). Zaznaczę, jednak, że do SJ rekomendowany rozmiar to 225/55R18 (może powyżej wkradł się błąd). ... ale na komforcie na pewno odczujesz. Sam używam SJ na wzmocnionych oponach letnich Nokian wetproof SUV - trzyma się drogi świetnie, ale jest twardy. A porównanie mam do Zimówki 215/70R16 Dunlop Winter Sport 5SUV - super do spokojnej jazdy - miękkie, ładnie wybierają nierówności, ale d
  11. Na tyle powaznie, ze juz mysle jak sprzedac swoje ATki, a sobie zalatwic w rozmiarze 205/80r16 ( do 73 cm srednicy) oklejenie ... albo opcja samochodu stricte na Panzerne wycieczki np. Pajero, albo inne oby tanie w dobrym stanie, z reduktorem, tak na serio, szkoda , ze nie mozna zalozyc sobie opon, pojezdzic tydzien i ocenic, czy to dobry wybor
  12. Na jednym forum czytalem, o opcji prostego rozlaczania, ale to trzeba by z wlascicielem pogadac. Temat fajny.
×
×
  • Create New...