Jump to content

wujaszek_misza

Użytkownik
  • Content Count

    134
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

95 Wspaniały

About wujaszek_misza

  • Rank
    ..:: Bywalec :..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Otwock
  • Auto
    Auto: Forester SJ
    Moto: Honda XRV750 Africa Twin

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Zdjęcia z ATkami znajdziesz poniżej (na końcu wątku, czarny forek SJ na felgach z modelu SF czy SG) - ciekawostka, felgi stare ale lekkie (Kolega ważył koło z felgą 17 z BF GoodRich KO2 225/65R17 - waga26,71 kg, mój zestaw Gripmax AT 225/70R16 z felgą ze zdjęcia 21 kg):
  2. Zdjęcia z Felgami stalowymi Alcar znjdziesz w wątku:
  3. Proponuje, jak kolega wyzej, felgi aluminiowe. Sam mam juz 3 komplety i doswiadczenie praktyczne. felgi stalowe maja rant, w ktory dostaje sie bloto i slabo z niego ucieka. Jak go nie wydlubiesz (np po lekkim offie) to poczucie jak bys mial zle wywazone kola; trzeba ustac i paluchami wygrzebac. Do zrobienia, ale po co. felgi aluminiowe sa gladkie i nie ma tego problemu. co do opon proponuje 215/70R16 (najmniej sie roznia od standardu 225/60R17). Nie tracisz na przeswicie i masz wiekszy balon. Jak jezdzisz spokojnie to na zakretach nie bedzie dużej roznicy, za to auto bedzie lep
  4. Dzieki, juz przekazalem zainteresowanej osobie. kolejny, ktory przepadl - biedak kupil forka
  5. Uwazam, ze SJ owi pomaga: - x-mode - poza rozwiazaniem napedu powoduje on, że pedal gazu jest mniej czuly na nacisk, wciskamy, a obroty zwiekszaja sie wolniej jak przy „bez x-mode”, nie ma naglego szarpania podczas jazdy, bardzo pomaga przy wolnej jezdzie po nierownosciach. - opony - ja zalozylem delikatnie wieksze, ale jednoczesnie troche wezsze ATki, tak jak napisane powyzej, wole, zeby predzej zrywala przyczepnosc opona, jak jakis mechanizm co do skrzyni biegow, uwazam, ze automat lepszy od biegowki, a CVT jak sie jej nie „paluje” tylko jezdzi spokojnie, takze w lekkim tereni
  6. Stary, nie nazekaj. U Ciebie jedno kolo ciagnie jak moj caly forek
  7. Czesc, kolega z Trojmiasta kupuje forka SJ. Potrzebuje miejsce gdzie moze sprawdzic a nastepnie serwisowac samochod. Czy ktos z Was moze polecic jakies ASO lub niezalezny serwis do ktorego moze sie udac? poprosze o info tu lun na Priv dzieki m.
  8. Koledzy z Trojmiasta, moj kolega kupuje Forka SJ. Czy mozecie polecic miejsce gdzie moze sprawdzic a pozniej serwisowac samochod? ASO lub nizalezny Poprosze o info na priv forumowicz z mazowsza
  9. Juz po jezdzie z Duddsonem (Dzieki). Forki daly rade, przejechalismy kilka ciekawych sciezek wzdluz Wisly. obecnie wieksza swoboda w pokonywaniu nierownosci i mniej tarcia brzuchem. IMG_3451.MOV IMG_3468.MOV
  10. Poprosze info na priv. Rozwazam taka rozporke do wolnego ssaka
  11. Zalaczam pierwsze zdjecia (z telefonu wiec szerokokatne, nie oddaja do konca efektu) jeszcze przed ustawieniem geometrii. pzd
  12. OK. Lift już jest. Pierwsze wrażenie "myślałem, że będzie wyżej", ale jak ustałem obok samochodu i miałem problem, żeby zobaczyć dach - "ok, a więc jest wyżej" Jak ktoś czuje się na siłach, jak to piszą w instrukcjach - można to założyć samemu (?). Ja polecam rozsądny warsztat, który poza tym, że ma narzędzia, to weźmie pod uwagę fakt, że: wał napędowy powinien pracować będąc prostym (zazwyczaj w liftach nie ma podkładek pod element podtrzymujący wał tak mniej więcej na środku samochodu), czasami trzeba pokombinować z tłumikem, czasami z osłonami pod samochodem (u mnie udało
  13. Jak mozesz poczekac do “po swietach” to pewnie sie dolacze. Moj kit juz jest w tranzycie, przewidywany termin dostawy 30 marca. Sorobuje zalozyc do swiat, a po bede mial juz pewnosc co jeszcze potrzebuje
×
×
  • Create New...