wujaszek_misza
Użytkownik-
Postów
146 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Profile Information
-
Płeć
mężczyzna
-
Skąd
Otwock
-
Auto
Auto: Forester SJ
Moto: Honda XRV750 Africa Twin
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia wujaszek_misza
..:: Bywalec :.. (3/13)
100
Reputacja
-
Forester SJ ustawienie Carplay, Androida w radiu samochodowym - czy możliwe?
wujaszek_misza odpowiedział(a) na wujaszek_misza temat w Forester
Dzieki -
Forester SJ ustawienie Carplay, Androida w radiu samochodowym - czy możliwe?
wujaszek_misza opublikował(a) temat w Forester
Cześć, mój tata ma takiego forka w wersji chyba Platinum, są tam w radiu jakieś starlinki :-). Potrzebuję pomocy w konfiguracji radia. Czy jest możliwe, aby nawigacja z telefonu wyświetlana była na wyświetlaczu radia? Jak to sprawdzić? Jak ktoś chętny to poproszę o nr tel na priv, to zadzwonię do takiej dobrej duszy. Pzdr -
[Forester SJ] Czasem "zapomina" co ma zrobić przy ruszaniu + kilka drobiazgów.
wujaszek_misza odpowiedział(a) na camel00 temat w Forester
Jezeli chodzi o start-stop, u mnie tez zapala sie chwile po zgasnieciu, po mimo stalego wciskania pedalu hamulca. Co do pozostalych nie wypowiadam sie -
Nie jestem mechanikiem, a sam podjalem sie zdjecia plastiku miedzy maska a szyba (wymienialem trojnik rozdzielajacy pkyn na dwa spryskiwacze). O dzieo problemem nie byly spinki tylko takie pojedyncze plastiki po bokach tego duzego. Fakt trzeba wiedziec jak je wyjmowac, ale tu pokecam youtuba. Mi sie udalo jeden polamac, o dziwo w ASO nie kosztowal fortuny. tak wiec pokrcam toutuba i bedzie dobrze
-
To i ja od siebie: jezdzilem forkiem z platforma na hak Thule na 4 rowery, pozyczylem od taty. Wygodne, masz dostep do bagaznika (platforma w latwy sposob sie odchyla), wyrabiasz so ie dodatkowa rejestracje, ale to nie jest duzy wydatek ( musze przyznac, ze pierwsze wakacje z pmatforma po prostu przenioslrm tablicr z tylu samochodu na platforme, i udalo sie , nikt z wladzu nie sprawdzil. Duzy plus, ze tam gdzie wjedzirsz nacwysonosc forkiem to z rowerami tez, bardziej musisz uwazac przy manewriwaniu w waskich miejscach np : parkingi, bramy wjazdowe. Ogolnie, jak masz kase, aby wydac na bagaznik na hak o masz gdzie go trzymac, uwazam, ze jest lepszy. nNa majowke na Skode Kodiaq zalizylem pozyczone belki i trzy uchwyty na rowery: pewnie tansze rozeoazanie, ale: 1. Caly czas stresuje sie, ze zapomne i whade z rowerami na dachu do garazu i bedzie duze kuku 2. Wkladanie roweru dla doroslej osoby - wyzwanie (bez odkrecsnia kol) 3 wkladanoe roweru dla dziecka luz, ale ten z kolei nie wpasowuje sie w uchwyty na kola bo za krotki, warto miec szybkozlaczki i go prymocowac tam gdzie stoi kolo. jak na przejszd w jedna strone aby tylko przewiezc rowery i pozniej po urlopie znowu je zapakowac i przewiezc z powrotem - ok, ale gorzej z czestym zaladunkiem i rozladunkiem, jak bys np chcial dojezdzac w ciekawe miejsca samochodem i pozniej rowerem. plus na pewno, ze do belek mozesz dorobic kosz i zrobic na wypady samochod w stylu adventure To plusy i minusy Decyzja zalezy od Ciebie - od posiadanego budzetu - od pisiadanego miejsca na przechowyeanie tych diwajsow - jak czesto, realnie, bedziesz z tego korzystal ( jak rzadko faktycznie lepiej pozyczyc od znajomych lub wypozyczalni)
-
U mnie nie moge wyjac kluczyka jak wylacze samochod na biegu. Dopiero po prelaczeniu na P moge wyjac kluczyk. Moze o to chodzi?
-
Moze to truizm: polecam skierowac sie do dobrego warsztatu, no. ASO, i tam zapytac, albo zostawic samochod. Duzo tez zalezy od tego co bylo wczesniej robione (a nie co ktos powiedzial, ze bylo robione )
-
Sprawdzales na jakims lżejszym blocie? U mnie przod tez odgrywa znaczaca role i buksuje jako pierwszy, czasami jako jedyny, zwlaszcza na twardszej nawierzchni. sprawdz jeszcze na sniegu, blocie…
-
Standardowe ET felg moze minimalizowac obcieranie przy skreconych kolach. Przygladalem sie temu u siebie w samochodzie. Mam ET48. Skrecilem max kola i wyobrazilem sobie, ze kolo przy ET15 (w opcjonalnych felgach do Forka) przesunie sie o 33mm na zewnatrz, tak jak przy dystansach 33mm. A przy skreconych kolach oznacza to, ze kolo przesunie sie tez troche do przodu. niech mnie ktos skoryguje jak źle rozumuje
-
Ja rowniez, nawet przyjade Subaru Foresterem
-
Rant jest upierdliwy, po blocie trzeba felge dokladnie umyc (ale przy zmianie zestawu opon to od razu z calego zawieszenia cienkim srubokretem wydlubuje bloto finalnie Alcary sa z zimowkami (nie ma wiekszej roznicy do 17, 140 mozna jechac) 17 mam z szosowkami a do ATkow kupilem aluminiowe 16 od SF - sa troche stare, wiec chropowate, a wiec tez glina sie ich trzyma, ale latwiej je wyczyscic. i jest super
-
Ja u siebie (2014 SJ 2.0 na) nie znalazlem wskaznika temp silnika. Mam tylko temp oleju, ktora siega 105 stopni, a czasami jadac autostrada do 160 nawet 110. Uwazam, ze jest to w normie.
-
Zdjęcia z ATkami znajdziesz poniżej (na końcu wątku, czarny forek SJ na felgach z modelu SF czy SG) - ciekawostka, felgi stare ale lekkie (Kolega ważył koło z felgą 17 z BF GoodRich KO2 225/65R17 - waga26,71 kg, mój zestaw Gripmax AT 225/70R16 z felgą ze zdjęcia 21 kg):
-
Zdjęcia z Felgami stalowymi Alcar znjdziesz w wątku:
-
Proponuje, jak kolega wyzej, felgi aluminiowe. Sam mam juz 3 komplety i doswiadczenie praktyczne. felgi stalowe maja rant, w ktory dostaje sie bloto i slabo z niego ucieka. Jak go nie wydlubiesz (np po lekkim offie) to poczucie jak bys mial zle wywazone kola; trzeba ustac i paluchami wygrzebac. Do zrobienia, ale po co. felgi aluminiowe sa gladkie i nie ma tego problemu. co do opon proponuje 215/70R16 (najmniej sie roznia od standardu 225/60R17). Nie tracisz na przeswicie i masz wiekszy balon. Jak jezdzisz spokojnie to na zakretach nie bedzie dużej roznicy, za to auto bedzie lepiej wybieralo nierownosci - np. Dziury w drodze. u mnie sa letnie 225/60/17 zimowe 215/70/16 ATki 225/70/16 jezdze spokojnie i nie widze duzej roznicy miedzy zimowkami i letnimi na ATkach jezdzi sie podobnie tylko sa wyraznie glosniejsze i spalanie jest wyzsze pzdr