Skocz do zawartości

Forester - SZYBKIE PYTANIE


Haze

Rekomendowane odpowiedzi

51 minut temu, morosek napisał:

Panowie, 

Na szybko [Forester SG 2.0X 158KM] pytanie czy też macie duże spadki mocy jak jedziecie po trasie np 120km/h z załączoną klimatyzacją?

Wyłączę klime to na 5" biegu idzie normalnie(120-140), na klimie to czasem musze redukować żeby podgonić. 

Słyszałem ze to kończący się kompresor klimatyzacji? 

Kiedyś w Matizie do wyprzedzania wyłączałem klimę, ale w 2 litrowym boxerze to niemożliwe żeby zwalniał, kompresor musi być w stanie agonalnym:facepalm:

Edytowane przez koziolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresor zabiera około 5-6  kuców podczas pracy tak że jak jest objaw gaśnięcia silnika na wolnych obrotach lub potrzeba redukcji biegu podczas wyprzedzania to ewidentnie układ klimatyzacji niesprawny , i nie zawsze to jest kompresor :P

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Edmund napisał:

Witam. Jakie wybrać świece do mojego forka? PFR6 E czy B ? Czym się różnią poza ceną? Dziękuję.

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka


 

Kup zwykłe świeczki Denso albo Bosch'a. 0 242 235 666

Np. 0 242 235 666

albo K16PR-U11

 

Odnośnie tych co podałeś to różnią się przerwą

E ma 0.9

B ma 0.8

Jeśli jeździsz na LPG to weź z mniejszą przerwą.

 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup zwykłe świeczki Denso albo Bosch'a. 0 242 235 666
Np. 0 242 235 666
albo K16PR-U11
 
Odnośnie tych co podałeś to różnią się przerwą
E ma 0.9
B ma 0.8
Jeśli jeździsz na LPG to weź z mniejszą przerwą.
 
Mam gaz. Do tej pory jeżdżę na irydowych NGK i chciałbym zmienić na nowe. Myślałem o platynowych że względu właśnie na większą żywotność przy gazie. Pytanie czy warto przepłacać?

Wysłane z mojego M2102J20SG przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
8 godzin temu, Nargond napisał:

jak najłatwiej bez rozwalania wszystkiego - dobrać się do spryskiwaczy szyby przedniej w forku SJ ? 
wężyk spadł mi z jednego i widzę masę zatrzasków do popsucia :-)

Nie jestem mechanikiem, a sam podjalem sie zdjecia plastiku miedzy maska a szyba (wymienialem trojnik rozdzielajacy pkyn na dwa spryskiwacze). O dzieo problemem nie byly spinki tylko takie pojedyncze plastiki po bokach tego duzego. Fakt trzeba wiedziec jak je wyjmowac, ale tu pokecam youtuba. Mi sie udalo jeden polamac, o dziwo w ASO nie kosztowal fortuny. 
 

tak wiec pokrcam toutuba i bedzie dobrze :)

  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, wujaszek_misza napisał:

tak wiec pokrcam toutuba i bedzie dobrze :)

Więc tak w weekend YouTube, zdolności manualne i jedziemy do przodu ;-) 
mój synek będzie wniebowzięty że może grzebać przy aucie ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sturbo 98 i wydech MMFE2 czyli z STI GD. 
czy pasuje P&P?

jak wrażenia dźwiękowe? 
szukam kompromisu między serią a jakimś głośnym customem który obecnie jest na aucie.

spodziewam się, że będzie trochę schowany. 
Ktoś ma jakieś doświadczenia?

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 minut temu, pininfarin01 napisał:

Robił ktoś ostatnio w warsztacie regulacje zaworów w 2,0 125koni, pytam bo mnie to czeka i tak plus/minus chce znać przybliżoną cenę takiego zabiegu. 

Nie chcesz sam zrobić ?

Tam nie ma nic trudnego a dostęp jest spoko, przynajmniej w SF.

  • Super! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W SF to ok 2 godzin, w SG (kuzyn kolegi z pracy podjechał) jest ciut ciaśniej i ostatnio zeszło mi 4 godziny, wyszło by mniej nie miałem klucza (giętego oczkowego) żeby wałem zakręcić, musiałem wentylatory wyjąć. Zachęcam do samodzielnej pracy, kupić trzeba tylko szczelinomierz (10-20 PLN) podstawowe klucze i komplet uszczelek (100-200pln). Strzelam że regulacje zrobisz za 200-400 PLN plus uszczelki.

A i kanał nie potrzebny, Forek jest na tyle wysoki że wgramolisz się pod niego.

Edytowane przez ewemarkam
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ewemarkam napisał:

żeby wałem zakręcić, musiałem wentylatory wyjąć

Można bez klucza, wrzucasz 5 bieg i przetaczasz auto do przodu ;) chyba że to automat albo warunki nie pozwalają.

Edytowane przez mirasek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...