rutra80 Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 @McSudi jeśli to piston slap to po nagrzaniu powinien ucichnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2022 Dzięki, jutro więcej czasu mu poświęcę i spróbuje opisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 (edytowane) Dźwięk po odpaleniu, prośba o ogłoszeniu wyroku… Rozrząd jednak był robiony w 2014 roku przy przebiegu 55Kkm IMG_8559.MOV Edytowane 12 Kwietnia 2022 przez McSudi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kiwi 4ester Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 45 minut temu, McSudi napisał: Dźwięk po odpaleniu, prośba o ogłoszeniu wyroku… Rozrząd jednak był robiony w 2014 roku przy przebiegu 55Kkm IMG_8559.MOV 43 MB · 1 pobranie Coś tu się grubo porobiło i brzmi jak koniec tego silnika 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 No właśnie, pytanie czy ładować się w niego i próbować naprawiać. Pomijając silnik to reszta jest bardzo na plus, wszystko sprawne, cały w oryginalnym lakierze, spód bez korozji, jedynie delikatnie tylny lewy rant nadkola no i maska oraz dach po lekkim gradzie. Książka i serwisy potwierdzone czyli 86KKm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rosaskc Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 19 minut temu, McSudi napisał: No właśnie, pytanie czy ładować się w niego i próbować naprawiać. Pomijając silnik to reszta jest bardzo na plus, wszystko sprawne, cały w oryginalnym lakierze, spód bez korozji, jedynie delikatnie tylny lewy rant nadkola no i maska oraz dach po lekkim gradzie. Książka i serwisy potwierdzone czyli 86KKm. Wolnossące 2.0 raczej łatwo kupisz używkę i to chyba jest lepszy sposób na "naprawę" niż remont obecnego silnika. Jeśli reszta auta jest ok, to warto w to pójść (zakładając, że cena jest ok). Najważniejsze, że buda jest w porządku, a przebieg poniżej 100kkm to dobra wróżba na przyszłe lata i raczej mało awarii innych części jak klima, magiel, piasty, itd., itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 (edytowane) 2 godziny temu, McSudi napisał: Dźwięk po odpaleniu, prośba o ogłoszeniu wyroku… Rozrząd jednak był robiony w 2014 roku przy przebiegu 55Kkm IMG_8559.MOV 43 MB · 3 pobrania 8 lat dla paska to za długi okres bo o ile w kilometrach dużo zapasu to w latach o dwa za długo. Ja w swoim zmieniałem po 7 latach w Legacy to dostałem opr. za zwlekamie ale u mnie w 2.2 bezkolizyjny a tu chyba przeskoczył o dwa, trzy ząbki ? Pasek po tylu latach traci swoje właściwości i potrafi rozrząd przeskoczyć lub całkowicie się zerwać pasek. Prawdopodobnie tłoki z zaworami się spotyka. Edytowane 12 Kwietnia 2022 przez ipsx82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Raz się żyje i niech tam, zaryzykuje także mam nadzieję, że niebawem się zamelduje w dziale Nasze Subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
McSudi Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 11 godzin temu, ipsx82 napisał: Prawdopodobnie tłoki z zaworami się spotyka. Na wtorek jestem umówiony u speców i jeśli teoria się potwierdzi to oprócz wymiany silnika jakie są opcje naprawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Henryk82 Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2022 Kwestia ile zaworów powyginanych i ile tłoków uszkodzonych , ale to juz podchodzi pod kompleksowe regenerowanie silnika bo trzeba dać nowe uszczelki , nowy rozrząd, glowice do sprawdzenia by nie wracać do tematu za rok. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Misiek687 Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Czy szyba szyberdachu pasuje z Forestera SF do SG przedlifta? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2022 Cześć A cóż to za matowy grill na tym forku. Jakieś oem-owe akcesorium czy samoróbka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MrJ Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 14 Kwietnia 2022 Mam problem ze wskazówką poziomu paliwa. Dochodzi do 1 kreski od full i dalej nie opada Forek SG XT polift. Jakiś czas temu rozbierałem licznik i możliwe, że dotknąłem wskazówki. Przeszukałem forum i trafiłem na podobny wątek w Imprezie. Proponowane były dwa rozwiązania, odpięcie wtyczek pod kanapą lub delikatne postukanie we wskazówkę. Odpięcie nic nie dało, wypiąłem wszystko co widziałem, potem odkręciłem dekle i odpiąłem kostki ze zbiornika (prawy i lewy) i nic. Postukała też nic. Nie opada. Dopiero jak stwierdziłem, że już nie mam nic do stracenia, to delikatnie przesunąłem wskazówkę paluchem na 0. Po podłączeniu i odpaleniu poszła w górę i zatrzymała się na 1/4 wskaźnika, co odpowiadało wtedy stanowi faktycznemu mniej więcej. Po tankowaniu poszła na full, ładnie opada, myślę naprawione, ale opadła znów do tych 3/4 wskaźnika i znów stoi… a przejechane 350km, więc już blisko rezerwy powinna być… Jest jeszcze coś co mogę sam sprawdzić, czy doktora od liczników szukać? Może ktoś z forum z okolic Warszawy jest bardziej biegły w tych sprawach, to poproszę o priv. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tutek Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Szanowni państwo. Forester SG polift, 2007 rok. Problem z kluczykiem, właściwie z pilotem. Co jakiś czas przestaje działać. Po rozkręceniu i złożeniu z powrotem działa przez kilka dni i znowu odmawia współpracy. Co to może być? Bateria nowa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Starość.. Ja założyłem takie coś, nawet działa już 2 lata https://allegro.pl/oferta/sterownik-zamka-centralnego-blow-uniwersalny-s60-6763936180 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norweski_Pacjent Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 @artaa jaki zasięg działania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ewemarkam Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) 8 godzin temu, Tutek napisał: Szanowni państwo. Forester SG polift, 2007 rok. Problem z kluczykiem, właściwie z pilotem. Co jakiś czas przestaje działać. Po rozkręceniu i złożeniu z powrotem działa przez kilka dni i znowu odmawia współpracy. Co to może być? Bateria nowa. Czasem trzeba wygrzać go hot 'em, albo przelutować w każdym razie z topnikiem, później wyczyścić jego resztki. Potrafi zalepić przyciski trzeba uważać. Miałem tak w Toyocie, wszelkie zabawy z nim pomagały na krótko, w końcu przelutowałem całość i jak ręką odjął. Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez ewemarkam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
artaa Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Zasięg lepszy niż na oryginalnym, bo było max 3 m, teraz powyżej 10m Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 15 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2022 (edytowane) Jak to jest z tymi mimośrodami. Podniosłem SFa, obecnie ok 34cm od progu do gleby. Przód fabryczne mimośrody i wyszło na równo ładnie. Tył mimośrody 14mm i jak tego nie ustawię mam widoczny pozytyw. Przekroczyłem po prostu limit "liftu" i muszę obniżać sanki, czy źle je montuje? oczywiście montuje te podkładki dołączone do zestawu. PS. mcpherson nie był rozwiercany pod te śruby. Edytowane 15 Kwietnia 2022 przez 133699 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Słuchajcie mam problem z hamulcami w Foresterze - przód czterotłoczek z WRX, tył dwutloczek z WRX. Wcześniej były klocki RC5+ i hamowało to pięknie, ale pewnego razu stanął tłoczek. Warsztat zrobił rewizję zacisków i założyli mi na przód żółte EBC. Od tego czasu pedał hamulca jest miękki i przy początkowej fazie wciskania nie dzieje się nic. Poprosiłem kilkukrotnie o odpowietrzenie bo takie to właśnie było uczucie i nic to nie dało. Wg serwisu wszystko było ok, zasugerowali że może przewody stare. Wjechał oplot HEL na przód i tył, hamulec dalej gumiasty. Odczucie jest nie tylko moje - żona też to widzi (to jej auto) i mówi że problem jest na tyle dokuczliwy, że obawia się, że wjedzie komuś w tył. Żółte EBC niby dobre klocki i swoje kosztują a charakterystyka jest obecnie jak najtańszego byle czego.Gdzie szukać przyczyny? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Łożyska kół. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Łożyska kół. A to ciekawa koncepcja - której przyznam szczerze nie rozumiem. Naświetlisz temat? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
133699 Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Luz powoduje to że tarcza sobie pływa po piaście a klocek potrzebuje ciut dłuższej drogi by "naprzeć" na tarczę, w efekcie ma się gumę pod nogą a nie hamulec. Jak naciśniesz potem drugi czy trzeci raz hamulec to może być tak, że będzie ok. Miałem tak w forku ostatnio, też się głowiłem gdzie gubie hamulec. Okazało się to łożysko mimo, że żadnego dźwięku ani luzów nie doświadczyłem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dr.elich Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Jest to jakiś trop. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skwaro Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2022 Zmień klocki, przy RC5 te EBC nie hamują RC5 są bardzo agresywne, i przy nich wszystko, co na ulicę wydaje się gumowate. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się