Skocz do zawartości

Ogólna trwałość xv, istotne naprawy


FanSub

Rekomendowane odpowiedzi

33 minuty temu, Rok z Bagien napisał(a):

Przerażające.:blink:

Pytałeś poza ASO?

Przy pierwszej sytuacji (2020 rok) w ogóle nie było zamienników. Teraz też wolałbym oryginał, ze względu na EyeSight. No i jest sobota, więc nic nie załatwię już raczej. W poniedziałek po dzwonię. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj komunikat: bateria w kluczyku jest rozładowana.

Kluczyk działa.

1. ile jeszcze pojeżdżę na baterii w tym kluczyku?

2. minęły 2 lata, po jakim czasie wymienialiście u siebie?

3. przy wymianie nie ma żadnych "cudów" (kodowanie itp), tylko proste P&P? Czy też....?

 

Z góry dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj komunikat: bateria w kluczyku jest rozładowana.
Kluczyk działa.
1. ile jeszcze pojeżdżę na baterii w tym kluczyku?
2. minęły 2 lata, po jakim czasie wymienialiście u siebie?
3. przy wymianie nie ma żadnych "cudów" (kodowanie itp), tylko proste P&P? Czy też....?
 
Z góry dzięki.

Na 5 lat wymieniłem raz. Zmieniasz bateryjkę i działa. Mam nawyk wyłączania kluczyka, więc i bateryjka dłużej trzyma.

Btw. W Toyocie Yaris Cross bateryjki wymieniam średnio co 5 miesięcy haha


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, Derek napisał(a):

Jak się wyłącza kluczyk? HYQ14AHK da się wyłączyć?

Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia.

Zamruga 4 razy


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Snuff napisał(a):
21 godzin temu, aflinta napisał(a):
Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia.


Zamruga 4 razy emoji41.png

Działa i u mnie :thumbup:. Zamrugało dwa razy czerwonym led po puszczeniu przycisku zamykania.

Dzieki. Cały czas uczę się tego auta.

A czy są jakieś inne, ciekawe "tricki" które działają w XV (w moim przypadku Crosstrek)?

 

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

36 minut temu, Derek napisał(a):

A czy są jakieś inne, ciekawe "tricki" które działają w XV (w moim przypadku Crosstrek)?

Możesz zdefiniować PIN i otwierać auto za pomocą przycisku zamykania umieszczonego na tylnej klapie, np. jak zostawiasz wszystko w aucie (łącznie z kluczykiem) i idziesz popływać w jeziorze/rzece:

 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz zdefiniować PIN i otwierać auto za pomocą przycisku zamykania umieszczonego na tylnej klapie, np. jak zostawiasz wszystko w aucie (łącznie z kluczykiem) i idziesz popływać w jeziorze/rzece:
 

Możesz też wyłączyć Start-Stop papierkiem (XV’18-20)


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  • Lajk 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

40 minut temu, aflinta napisał(a):

U mnie w XV II 2,0i po 132kkm i 5,5 roku akumulator jest OK. Za to mam do wymiany wybite mocowania stabilizatora z tyłu.

Tylne łożyska (kilka osób zgłaszało tutaj w okolicach 100kkm) u mnie na razie też OK.

Czy mi się wydaje (nie chce mi się wpisywać VINu) że była akcja serwisowa na mocowania stabilizatora z tyłu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Szürkebarát napisał(a):

Czy mi się wydaje (nie chce mi się wpisywać VINu) że była akcja serwisowa na mocowania stabilizatora z tyłu?

Tak, była dwa lata temu robiona (ale wtedy miałem pewnie 50kkm mniejszy przebieg). Akcja polegała na kontroli mocowania chyba. Nic to, nowe gumy czekają, we wtorek mam nadzieję mieć założone i będę szczęśliwy jak wytrzymają kolejne 130kkm :)

W Legacy 2, łączniki stabilizatora wymieniało się co drugi przegląd olejowy :) Chyba, że ktoś stalowe wsadził z poliuretanem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, aflinta napisał(a):

W Legacy 2, łączniki stabilizatora wymieniało się co drugi przegląd olejowy :)

 

... chyba pod warunkiem, że wymieniałeś olej co 10kkm ;) (na podstawie doświadczeń z legacy 4)

Choć pamiętam, że jakieś koreańskie łączniki wytrzymywały dłużej, ok. 30-35kkm.

  • Zdrówko! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj: 60.000/ 18 miesięcy , przegląd 1754,29 (zniżka KKS 324,94)

bez uwag z mojej strony, bez uwag ze strony serwisu. Wymiana zgodnie z książką : olej , filtry, płyn hamulcowy.

amortyzatory Przód 72;73% , tył 71;71% ( na 30 kkm: 74;74%/ 75;73%) hamulce: przód 3,13;3,01 kN tył: 2,80; 2,44 kN( na 30 kkm: 2,13;217 kN), hamulec postojowy 2,1;2,02 kN (30 kkm: 2,09; 2,11 kN) . Odnoszę się do 30 kkm, bo na tym samym zestawie kół robiony pomiar. Bo na letnich 225/55/18 siła hamowania zawsze większa. (4,03-4,33 kN/ 2,97-2,71kN) Akumulatory : 86%podstawowy, 94% rozruchowy( 30 kkm: 85%/100%) . Jestem pod wrażeniem bo po drodze były 2x SJJ 1/1 I i II stopnia oraz BiH górami i impreza O-R na Jurze. Jedziemy dalej .

  • Super! 1
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, CUV napisał(a):

Dzisiaj: 60.000/ 18 miesięcy , przegląd 1754,29 (zniżka KKS 324,94)

bez uwag z mojej strony, bez uwag ze strony serwisu. Wymiana zgodnie z książką : olej , filtry, płyn hamulcowy.

amortyzatory Przód 72;73% , tył 71;71% ( na 30 kkm: 74;74%/ 75;73%) hamulce: przód 3,13;3,01 kN tył: 2,80; 2,44 kN( na 30 kkm: 2,13;217 kN), hamulec postojowy 2,1;2,02 kN (30 kkm: 2,09; 2,11 kN) . Odnoszę się do 30 kkm, bo na tym samym zestawie kół robiony pomiar. Bo na letnich 225/55/18 siła hamowania zawsze większa. (4,03-4,33 kN/ 2,97-2,71kN) Akumulatory : 86%podstawowy, 94% rozruchowy( 30 kkm: 85%/100%) . Jestem pod wrażeniem bo po drodze były 2x SJJ 1/1 I i II stopnia oraz BiH górami i impreza O-R na Jurze. Jedziemy dalej .

Wymieniałeś olej w skrzyni CVT i dyfrach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...