bmbm Opublikowano 14 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2023 33 minuty temu, Rok z Bagien napisał(a): Przerażające. Pytałeś poza ASO? Przy pierwszej sytuacji (2020 rok) w ogóle nie było zamienników. Teraz też wolałbym oryginał, ze względu na EyeSight. No i jest sobota, więc nic nie załatwię już raczej. W poniedziałek po dzwonię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rok z Bagien Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Wczoraj komunikat: bateria w kluczyku jest rozładowana. Kluczyk działa. 1. ile jeszcze pojeżdżę na baterii w tym kluczyku? 2. minęły 2 lata, po jakim czasie wymienialiście u siebie? 3. przy wymianie nie ma żadnych "cudów" (kodowanie itp), tylko proste P&P? Czy też....? Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Wczoraj komunikat: bateria w kluczyku jest rozładowana. Kluczyk działa. 1. ile jeszcze pojeżdżę na baterii w tym kluczyku? 2. minęły 2 lata, po jakim czasie wymienialiście u siebie? 3. przy wymianie nie ma żadnych "cudów" (kodowanie itp), tylko proste P&P? Czy też....? Z góry dzięki.Na 5 lat wymieniłem raz. Zmieniasz bateryjkę i działa. Mam nawyk wyłączania kluczyka, więc i bateryjka dłużej trzyma.Btw. W Toyocie Yaris Cross bateryjki wymieniam średnio co 5 miesięcy haha Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derek Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 9 godzin temu, Snuff napisał(a): Mam nawyk wyłączania kluczyka Jak się wyłącza kluczyk? HYQ14AHK da się wyłączyć? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 2 minuty temu, Derek napisał(a): Jak się wyłącza kluczyk? HYQ14AHK da się wyłączyć? Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 20 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2023 Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia.Zamruga 4 razy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Derek Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 21 godzin temu, Snuff napisał(a): 21 godzin temu, aflinta napisał(a): Przytryzmujesz przycisk zamykania i dwa razy naciskasz przycisk otwierania (ten z logo Subaru). Kluczyk zamruga dwa razy czerwoną diodą. Włączasz kluczyk naciskając dowolny przycisk. Czy działa z podanym modelem nie mam pojęcia. Zamruga 4 razy Działa i u mnie . Zamrugało dwa razy czerwonym led po puszczeniu przycisku zamykania. Dzieki. Cały czas uczę się tego auta. A czy są jakieś inne, ciekawe "tricki" które działają w XV (w moim przypadku Crosstrek)? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 36 minut temu, Derek napisał(a): A czy są jakieś inne, ciekawe "tricki" które działają w XV (w moim przypadku Crosstrek)? Możesz zdefiniować PIN i otwierać auto za pomocą przycisku zamykania umieszczonego na tylnej klapie, np. jak zostawiasz wszystko w aucie (łącznie z kluczykiem) i idziesz popływać w jeziorze/rzece: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Możesz zdefiniować PIN i otwierać auto za pomocą przycisku zamykania umieszczonego na tylnej klapie, np. jak zostawiasz wszystko w aucie (łącznie z kluczykiem) i idziesz popływać w jeziorze/rzece: Możesz też wyłączyć Start-Stop papierkiem (XV’18-20)Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 29 minut temu, Snuff napisał(a): Możesz też wyłączyć Start-Stop papierkiem (XV’18-20) Ale jak masz wyczucie w nodze, to możesz sam decydować siłą nacisku na pedał hamulca czy SS ma wyłączyć silnik. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 Ale jak masz wyczucie w nodze, to możesz sam decydować siłą nacisku na pedał hamulca czy SS ma wyłączyć silnik. I tak robię, patent z papierkiem sprzedałem innym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojdur Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 16 minut temu, Snuff napisał(a): I tak robię, patent z papierkiem sprzedałem innym Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk ja mam chinczyka dopiętego pomiędzy przyciskiem a wiązką i działa bardzo dobrze ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Snuff Opublikowano 21 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2023 ja mam chinczyka dopiętego pomiędzy przyciskiem a wiązką i działa bardzo dobrze ;-)Każdy działający patent jest dobry Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Blixten Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 86000 km i …. jedziemy dalej ! Myśle, że do 100000 km powinniśmy ze sobą wytrzymać 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pino Opublikowano 23 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2023 8 godzin temu, Blixten napisał(a): 86000 km i …. jedziemy dalej ! Myśle, że do 100000 km powinniśmy ze sobą wytrzymać Oby tak dalej. Ja przelatane ponad 200 tys i wczoaj wymieniĺem aku 11 lat dawal rade i uwaga diesel 2 2 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RedSasza Opublikowano 24 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2023 20 godzin temu, pino napisał(a): Ja przelatane ponad 200 tys i wczoaj wymieniĺem aku 11 lat dawal rade i uwaga diesel A ile razy wymieniałeś silnik? 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
meci Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 W dniu 23.10.2023 o 18:33, pino napisał(a): Oby tak dalej. Ja przelatane ponad 200 tys i wczoaj wymieniĺem aku 11 lat dawal rade i uwaga diesel Ja swój wymieniłem po 9 latach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
555marcin Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 1 godzinę temu, meci napisał(a): Ja swój wymieniłem po 9 latach Ja w swoim 2.0i z systemem SS po ~8,5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 U mnie w XV II 2,0i po 132kkm i 5,5 roku akumulator jest OK. Za to mam do wymiany wybite mocowania stabilizatora z tyłu. Tylne łożyska (kilka osób zgłaszało tutaj w okolicach 100kkm) u mnie na razie też OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szürkebarát Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 40 minut temu, aflinta napisał(a): U mnie w XV II 2,0i po 132kkm i 5,5 roku akumulator jest OK. Za to mam do wymiany wybite mocowania stabilizatora z tyłu. Tylne łożyska (kilka osób zgłaszało tutaj w okolicach 100kkm) u mnie na razie też OK. Czy mi się wydaje (nie chce mi się wpisywać VINu) że była akcja serwisowa na mocowania stabilizatora z tyłu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 12 minut temu, Szürkebarát napisał(a): Czy mi się wydaje (nie chce mi się wpisywać VINu) że była akcja serwisowa na mocowania stabilizatora z tyłu? Tak, była dwa lata temu robiona (ale wtedy miałem pewnie 50kkm mniejszy przebieg). Akcja polegała na kontroli mocowania chyba. Nic to, nowe gumy czekają, we wtorek mam nadzieję mieć założone i będę szczęśliwy jak wytrzymają kolejne 130kkm W Legacy 2, łączniki stabilizatora wymieniało się co drugi przegląd olejowy Chyba, że ktoś stalowe wsadził z poliuretanem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 26 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2023 2 godziny temu, aflinta napisał(a): W Legacy 2, łączniki stabilizatora wymieniało się co drugi przegląd olejowy ... chyba pod warunkiem, że wymieniałeś olej co 10kkm (na podstawie doświadczeń z legacy 4) Choć pamiętam, że jakieś koreańskie łączniki wytrzymywały dłużej, ok. 30-35kkm. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 Dzisiaj: 60.000/ 18 miesięcy , przegląd 1754,29 (zniżka KKS 324,94) bez uwag z mojej strony, bez uwag ze strony serwisu. Wymiana zgodnie z książką : olej , filtry, płyn hamulcowy. amortyzatory Przód 72;73% , tył 71;71% ( na 30 kkm: 74;74%/ 75;73%) hamulce: przód 3,13;3,01 kN tył: 2,80; 2,44 kN( na 30 kkm: 2,13;217 kN), hamulec postojowy 2,1;2,02 kN (30 kkm: 2,09; 2,11 kN) . Odnoszę się do 30 kkm, bo na tym samym zestawie kół robiony pomiar. Bo na letnich 225/55/18 siła hamowania zawsze większa. (4,03-4,33 kN/ 2,97-2,71kN) Akumulatory : 86%podstawowy, 94% rozruchowy( 30 kkm: 85%/100%) . Jestem pod wrażeniem bo po drodze były 2x SJJ 1/1 I i II stopnia oraz BiH górami i impreza O-R na Jurze. Jedziemy dalej . 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chudy87 Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 3 godziny temu, CUV napisał(a): Dzisiaj: 60.000/ 18 miesięcy , przegląd 1754,29 (zniżka KKS 324,94) bez uwag z mojej strony, bez uwag ze strony serwisu. Wymiana zgodnie z książką : olej , filtry, płyn hamulcowy. amortyzatory Przód 72;73% , tył 71;71% ( na 30 kkm: 74;74%/ 75;73%) hamulce: przód 3,13;3,01 kN tył: 2,80; 2,44 kN( na 30 kkm: 2,13;217 kN), hamulec postojowy 2,1;2,02 kN (30 kkm: 2,09; 2,11 kN) . Odnoszę się do 30 kkm, bo na tym samym zestawie kół robiony pomiar. Bo na letnich 225/55/18 siła hamowania zawsze większa. (4,03-4,33 kN/ 2,97-2,71kN) Akumulatory : 86%podstawowy, 94% rozruchowy( 30 kkm: 85%/100%) . Jestem pod wrażeniem bo po drodze były 2x SJJ 1/1 I i II stopnia oraz BiH górami i impreza O-R na Jurze. Jedziemy dalej . Wymieniałeś olej w skrzyni CVT i dyfrach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CUV Opublikowano 27 Października 2023 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2023 19 minut temu, chudy87 napisał(a): Wymieniałeś olej w skrzyni CVT i dyfrach? Tak, na 50 kkm , po powrocie z Bośni, bo się zagotował w górach, to wszystkie smarowania wymieniłem ( olej w silniku, skrzyni i dyfrach) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się