Zbych Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Czy można uzyskać oficjalne informacje o zmianach w foresterze 2015? Na stronie www. jest cennik, ale brak broszury modelowej i co za tym idzie informacji o wprowadzonych zmianach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FilipBB Opublikowano 18 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2015 Na razie na pewno znajdziesz tutaj: http://www.subaru-global.com/2015forester.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 19 Marca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2015 Lista wyposażenia jest na naszej stronie internetowej: http://www.subaru.pl/datasheet/2015forester.pdf Prospekty są już u naszych dealerów, podobnie samochody demo. Zasadnicze zmiany to : - dodanie wersji z silnikiem wysokoprężnym i skrzynia automatyczną; - zmiana systemu audio; ponadto szczególy kosmetyczne. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 20 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2015 zmiana systemu audio; z ciekawości - kto jest producentem nowego audio? + jakie mapy są zastosowane w nawigacji? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 21 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2015 czy nowe Forestery bez reduktora maja specjalnie krótki 1 bieg? który umożliwia podjazd pod stromsze górki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Marca 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 czy nowe Forestery bez reduktora maja specjalnie krótki 1 bieg? który umożliwia podjazd pod stromsze górki? Z automatem nie ma problemu. W przypadku 2.0 N/A ze skrzynią manualną niestety w takich sytuacjach może być kłopot, gdy wymagana jest bardzo niska prędkość. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Alfik Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 (edytowane) Przy braku reduktora problemem nie są strome górki - w aucie terenowym atakuje się je na 2 lub 3 biegu z reduktorem, czyli w okolicy niezredukowanej jedynki, do jechania pod górę momentu na kołach starczy - tylko ruszanie przy dużych oporach ruchu i przede wszystkim pełzanie. Taka krótka jedynka jak np. w dusterze, pomaga ruszyć, ale i tak jest za szybka do technicznej jazdy. I tu się kłania CVT - ta w subaru jest wyposażona w przetwornik hydrokinetyczny, taki jak w normalnym automacie (a nie jakieś sterowane komputerem sprzęgło) i pełza ślicznie. Edytowane 23 Marca 2015 przez Alfik Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 23 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2015 przy 6 stopniowej skrzyni i wolnossacym silniku spokojnie mogla by byc krótka jedynka a pozostale 5 biegów do jazdy po asfalcie, rozumiem ze w XV jest tem sam problem (za wyjątkiem 1.6) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 24 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2015 Właśnie problemem jest to, że ta jedynka nie jest taka krótka i nie współgra dobrze z charakterystyką momentu obrotowego wolnossącej 2.0 (na Subariadzie, przy stromych podjazdach, gdzie nie było miejsca, żeby się "napędzić" silnik po prostu się dusił - oczywiście były to sytuacje sporadyczne i dość ekstremalne). Wg wyjaśnień Dyrekcji taki dobór przełożeń jest spowodowany szeroko pojętą "ekologią". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuyek3 Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 ponadto szczególy kosmetyczne. Pozdrowienia Na amerykańskich i australijskich stronach pisze się coś o poprawieniu wyciszenia Forestera, ale z racji różnych konwencji oznaczania roczników nie jestem pewien czy dotyczy to obecnie wprowadzanego u nas modelu czy przyszłorocznego. Czy Dyrekcja mogłaby wyjaśnić tę wątpliwość? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2015 (na Subariadzie, przy stromych podjazdach, gdzie nie było miejsca, żeby się "napędzić" silnik po prostu się dusił - oczywiście były to sytuacje sporadyczne i dość ekstremalne). zawsze mozna strzelic ze sprzegła przed stromym podjazdem ale bedzie smierdzialo kapucha:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2015 Na amerykańskich i australijskich stronach pisze się coś o poprawieniu wyciszenia Forestera, potwierdzam , jest zdecydowanie ciszej... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRAF Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 Panie Andrzeju nie chce zakładać nowego tematu więc skorzystam z okazji i zapytam tu: Namówiłem kolege na nowe XV 1.6, z tego co wiem od Raju zamawiać auta można dopiero od maja bo wchodzi nowy model MY15 i pytanie czy w wersji 1.6 dalej bedzie występował reduktor? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 27 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2015 czy w wersji 1.6 dalej bedzie występował reduktor Tak, występuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo_3City Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2015 Panie Andrzeju, jestem jednym z tych, ktorzy osmielaja sie narzekac na osiagi OBK SBD CVT - nie dlatego ze autem sie nie da jezdzic, a raczej z powodu zbyt duzej ilosci Oktanow we krwi Panska informacja o wyciszeniu Forestera MY15 jest jedna z najcenniejszych, jakie ostatnio wyczytalem tu na forum, gdyz wlasnie halasu w Foresterze (wzgledem Outbacka) obawialem sie najbardziej. Tym samym zrobilem duzy krok w strone zamowienia Na poczatku maja autostradowa jazda testowa! Dziekuje i pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2015 Na poczatku maja autostradowa jazda testowa! zapraszam codziennie... jestem jednym z tych, ktorzy osmielaja sie narzekac na osiagi OBK SBD CVT szału nie ma ale z For. D. CVT sport jestem zadowolony ( fakt , że zrobił się bardziej żwawy po dłuższej trasie ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ten_Typ_tak_ma Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Na amerykańskich i australijskich stronach pisze się coś o poprawieniu wyciszenia Forestera, potwierdzam , jest zdecydowanie ciszej... Chyba wyciszali styropianem, bo Forkowi '2015 przybyły tylko 2 kg.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Chyba wyciszali styropianem Styropianem nie wolno ( niezgodność z homologacją - nie spełnia warunków p.poż ) Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Styropianem nie wolno ( niezgodność z homologacją - nie spełnia warunków p.poż ) co prawda niewiele ale w Subaru XV jest styropianowa wkładka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m_dz Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Styropianem nie wolno ( niezgodność z homologacją - nie spełnia warunków p.poż ) co prawda niewiele ale w Subaru XV jest styropianowa wkładka Która nie jest styropianem (z jaką np. mamy do czynienia przy docieplaniu budynków), więc się nie liczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 to nic innego jak styropianowy szescian Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stefan12 Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 To jest całe wytłumienie, czy coś zostało zdemontowane do zdjęcia? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 23 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2015 jest jescze jedna "szmatka" w okolicy laczenia plastikow taka jak ta ponizej ps. zdjecie pogladowe z sieci Wysłane z mojego Nexus 4 przy użyciu Tapatalka 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Krupa Opublikowano 28 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2015 czy w Forester'ze my2015 2.0i 6mt exclusive jest podłokietnik w tylnej kanapie? w broszurze my2014 była taka pozycja natomiast w bieżącej już jej nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 29 Kwietnia 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2015 czy w Forester'ze my2015 2.0i 6mt exclusive jest podłokietnik w tylnej kanapie? Tak. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się