Jump to content

Pablo_3City

Nowy
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Dobry

About Pablo_3City

  • Rank
    ..:: Swojak ::..
  • Birthday 01/03/1977

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Gdynia
  • Auto
    Forester MY2011 2.0i LPG - NA SPRZEDAŻ

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Teraz wszystko jasne, bardzo dziekuje za wyjasnienie.
  2. Taka wlasnie odpowiedz otrzymalem w gdanski salonie - nikt nie jest zainteresowany wersja 1.6, wiec wchodzi w gre jedynie zamowienie do produkcji, tym samym czas oczekiwania j.w. Dla mnie jest to swiadomy wybor wlasnie ze wzgledu na reduktor, kwestie osiagow zalatwia nam posiadane juz auto. Jesli dobrze zrozumialem z informacji prasowych nowy model bedzie w Europie oferowany wylacznie w specyfikacji 2.0i + CVT, a wiec wersja 1.6i mimo, ze w japoni podobno dostepna, nie bedzie w EU oferowana. Stad moje pytanie: do kiedy produkowany bedzie obecny (stary) model, lub do kiedy najpozniej musze zloz
  3. Witam Rozwazam zakup XV z silnikiem 1.6i oraz przelozeniem Dual Range - chcialbym wiedziec do kiedy obecny model bedzie produkowany (ile mam czasu na podjecie decyzji)? Pozdrawiam Pawel
  4. A ja przypominam Dyrekcji ze 300KM i 380Nm to fabryczna specyfikacja Golfa R
  5. W kwotach, które są dla mnie do przełknięcia nie można mieć wszystkiego. Dlatego analizujac jak często wykorzystalismy powiększony prześwit OBK przez te półtora roku podjęliśmy decyzje o rezygnacji z prześwitu na rzecz właściwości jezdnych na "twardym". Dlatego właśnie miał być Levorg 2.0DIT, ale ze nie ma, to będzie Golf R Variant Lapiz Blue
  6. Witam Uwazam to forum za miejsce, w ktorym "spotykaja" sie pasjonaci motoryzacji i zwolennicy marki, dlatego kilka slow od pasjonata do pasjonatow. Marzenie o Subaru towarzyszylo mi od lat. W koncu nadszedl ten upragniony moment, gdy jego spelnienie stalo sie mozliwe. Niby najprosciej byloby isc droga uzywanego STI, ale mialo to byc przede wszystkim bezpieczne auto rodzinne. Na pierwszy ogien poszedl Forester XT, niestety w sumie 3 jazdy testowe w roznych odstepach czasu upewnily mnie, ze wysokie SUV to nie to. Koncepcja podniesionego kombi wydawala sie byc tym o co chodzi, wiec stanelo
  7. Spedzilem tydzien w Foresterze 2.0i manual - z sympati do ewentualnych posiadaczy napisze krotko - mam nadzieje, ze nigdy wiecej!!!
  8. Czegos tu nie rozumiem, przeciez nie ma przymusu, nie ma "rzadowego nakazu" kupowania Levorga! Pelna dowolnosc, jak komus nie pasuje, niech idzie gdzie indziej. Dla mnie zestawienie Levorg - Octavia przesadzone jest juz na poziomie nazwy Gdy kupowalem swoje OBK, katalogowo najblizszym konkurentem byl Superb 2.0TDI 4x4 DSG. I faktycznie katalogowo 8.9s do 100 Superba zamiast 9.7 OBK, bagaznik ponad 600, gdzie OBK 526, oba w koncu 4x4. Podkresle jeszcze raz - katalogowo! Jazda testowa jeden po drugim wykazala, ze realnie, w mojej ocenie Skoda nie jest konkurentem dla Outbacka - stad taki za
  9. Zaryzykuje stwierdzenie, ze w przypadku OBK zastapienie 2.5i przed 1.6DIT to pytanie "kiedy", a nie "czy"? Osobiscie, gdyby 1.6DIT byl w ofercie, nawet nie spojrzalbym na SBD. Nie mowie, ze SBD jest zly, ale benzyna zawsze bedzie lepsza Nadal uwazam, ze ideal to OBK 2.0DIT, ale jak to mowia, wole OBK 1.6DIT w garsci niz OBK 2.0DIT na dachu
  10. i dlatego kupiles OBK w 2 litrowym dieselu... czuje sie podbudowany!
  11. Kupujac swojego OBK nie urwalem sie z choinki - wiedzialem, ze auta klasy SUVy sa nie dla mnie, a potrzebowalem wiekszego przeswitu - to mocno ograniczylo wybor. Nie jezdzimy duzo, wiec zamysl byl na silnik benzynowy+automat. Audi A4 Allroad 2.0TSI automat w promocji kosztowalo wtedy 180, ale przy moim ustawieniu fotela kierowcy jest autem 3osobowym, a mamy dwojke dzieci. A6 Allroad totalnie poza moim zasiegiem, Passat Alltrack B7 TSI DSG w oszczednej konfiguracji 165 tys, Opel Insignia Country Tourer 170 tys, nawet Skoda Octavia Scout skonfigurowana podobnie do OBK kosztowala prawie 150 tys.
  12. OBK SBD+CVT MY13 - jedyny klopot po 20 tys km - tak zawyzyl poprzeczke komfortu, ze planowana wymiana na FXT w celu poprawy osiagow nie doszla do skutku (z reszta bylo kilku kandydatow i kilka jazd testowych autami o powiekszonym przeswicie - zawsze z tym samym skutkiem - OBK dalej w garazu Poki co, nie znam drugiego auta z przeswitem 20cm, w takiej cenie ktore mogloby sie rownac komfortem. Modelowo tylko A6 Allroad, ale to minimum 2 Outbacki. Zobaczymy co pokaze Passat Alltrack B8.
  13. Przyznam, ze sam lekko zniesmaczony osiagami SBD+CVT prowadzilem usilne poszukiwania czegos "co jedzie". Oczywiscie jeden warunek absolutnie bezdyskusyjny - musi byc 4x4. Przy tej okazji trafilem na cos takiego - nie wiem, czy moge tu umiescic link, ale jest na tyle ciekawy, ze zaryzykuje - w razie co, prosze Adminow o usuniecie: http://forum.samnaprawiam.com/z-cyklu-co-ciekawego-nietypowego-robilem-vt7026.htm Moj OBK wlasnie "przeskoczyl" 20 tys km. Jezdzi na Motulu 0W-30 jak instrukcja przykazuje, bywal w lesie, ciagal na przyczepie motocykl na tor i nawet zarowki zadnej nie dotykale
  14. Patrzac na parametry nowego silnika 1.6DIT nie sposob odniesc wrazenia, ze zgodnie z ogolnoswiatowa tendencja downsizingu zastepuje wolnossace 2.5 - moc zblizona, moment maksymalny zblizony, choc dostepny znacznie "nizej" i w szerszym zakresie. Mysle ze Outback z tym silnikiem nic by nie stracil w stosunku do obecnego 2.5i, zyskalby na elastycznosci (przebieg momentu) a w naszym kochanym nadwislanskim kraju na nizszej akcyzie. Rowniez owe nieszczesne limity emisji, ktore tak skutecznie trzymaja Outbacka 2.0DIT z dala od europy, w wypadku 1.6DIT bylby chyba do spelnienia. Zapraszam fanow tego w
  15. Mysle, ze warto tez wspomniec o tzw. wartosci dodanej, o ktorej bylo tu duzo, ale w takich rozwazaniach czesto umyka. O napedzie, ktory docenia sie dopiero w trudnych warunkach i o ktorego zaletach trzeba przekonac sie samemu. Przed zakupem OBK, Symetrical AWD bylo dla mnie sloganem marketingowym. Oczywiscie rozumialem co oznacza, ale o jego przewadze nad konkurencja przekonany nie bylem. Po roku w OBK przekonalem sie, ze to nie tylko slogan. Bardzo waznym agrumentem sa dla mnie nieprzecietne wyniki tych aut w testach zderzeniowych - przez 8 lat pracy w motoryzacji widzialem na prawde wiele. W
×
×
  • Create New...