Skocz do zawartości

Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.


stach1111

Rekomendowane odpowiedzi

coś co się nazywa "kalibracją" wcześniej miałem cały czas, szczególnie po zjeździe z autostrady i zatrzymaniu autem wręcz trudno było ruszyć bez względu na stan AC 

 

zawsze we wszystkich testach praca wtrysków nie budziła najmniejszych wątpliwości, to samo usłyszałem w Nowym Sączu 

 

obecnie nie zauważam praktycznie żadnych objawów czegoś co wcześniej nazwałbym kalibracją natomiast przy pracy sprężarki klimy silnik zachowuje się tak jak na przedstawionym filmie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, tak, bo na tym filmiku najpierw uruchamia się kalibracja, a zostaje przerwana przez pracę AC. Znów się uruchamia i ponownie zostaje uruchomiona.

Jesli mi się uda, nagram jak to u mnie się odbywa.

 

 

---------

Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje

iPhone + Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

obecnie nie zauważam praktycznie żadnych objawów czegoś co wcześniej nazwałbym kalibracją natomiast przy pracy sprężarki klimy silnik zachowuje się tak jak na przedstawionym filmie

Po usunięciu DPF-a i "gmeraniu" w mapie,kalibracje odbywają się co 1,5-2 tys.km. ;)

 

 

coś co się nazywa "kalibracją" wcześniej miałem cały czas, szczególnie po zjeździe z autostrady i zatrzymaniu autem

To jest jeden z objawów złej pracy DPF-a czy jego czujników. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić

 

"Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna.
 
Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne."
 
 
 
niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić

 

"Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna.

 

Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne."

 

http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr

 

 

niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić

Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią. Edytowane przez stach1111
  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić

 

"Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna.

 

Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne."

 

http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr

 

 

niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić

Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią.

 

Prosimy, bo ja, jako użytkownik diesli od 1990 i przejechanych w tym czasie zdecydowanie ponad 2 mln km, aż tak drastycznie złej opinii nie mam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić

 

"Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna.

 

Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne."

 

http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr

 

 

niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić

Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią.
Ale to nie jest dieslofobia tylko stwierdzenie faktu ;) Po aferze VW coraz głośnie mówi sie o zmianie procedur badania silników, maja być badane podczas "normalnego" użytkowania i wtedy okaże sie jednak diesel to dobry, ale do ciężarówek ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A przede wszystkim to nie na temat.

Jest wątek gdzie można się wyżywać na dieslu i wypadałoby się do tego dostosować a nie zamulać kolejny wątek.

Jak będę miał problemy z moim SBD, co oby nie nastąpiło, to też postaram się wybrać odpowiedni wątek ,żeby się pożalić lub poradzić.

 

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka

Edytowane przez stach1111
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

problem z dieslem jest obecnie bardzo poważny, powoływanie się na stare diesle nie ma sensu bo to były całkiem inne silniki 

z nowymi konstrukcjami są problemu użytkowe czego przykładem jest "afera VW" a jest to zaledwie wierzchołek góry lodowej

 

 

 

Jest wątek gdzie można się wyżywać na dieslu i wypadałoby się do tego dostosować a nie zamulać kolejny wątek.
 

 

który to wątek ?

 

 

 

Jak będę miał problemy z moim SBD, co oby nie nastąpiło, to też postaram się wybrać odpowiedni wątek ,żeby się pożalić lub poradzić.
 

 

jak wspomniałem temat ogólnie dotyczy diesla, nie tylko diesla w Subaru jak też nie specyficznie mojego w XV 

 

tak uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zeby sie nie okazalo ze Benzyniaki DIT (z bezposrednim wtryskiem) tez wytwarzaja duze zanieczyszczenia i czaski stale bardzo male ;) i sa jeszcze gorsze od diesli. Ja jezdze dieslem od 2010 i jestem bardzo zadowolony !!

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć

 

Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. 

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć

 

Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. 

 

 

Ketiv,czytałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć

Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu.

Ketiv,czytałeś?

Jak widać przeczytałem.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć

Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu.

Ketiv,czytałeś?

Jak widać przeczytałem.

 

Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka

 

 

Super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Obawiam się jednak, że 170 tyś. bez awarii to jest wyjątek a nie reguła ....

Mam podejrzenia,że piszesz bzdury. :P Przedstawisz jakieś statystyki? :mrgreen:

Gdybyś jednak zaznaczył,że to Twoje odczucia,obawy czy doświadczenia związane z użytkowaniem własnego egzemplarza,to trochę jednak zmieniłoby jednak sens wypowiedzi. ;)

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Obawiam się jednak, że 170 tyś. bez awarii to jest wyjątek a nie reguła ....

Mam podejrzenia,że piszesz bzdury. :P Przedstawisz jakieś statystyki? :mrgreen:

Gdybyś jednak zaznaczył, że to Twoje odczucia,obawy czy doświadczenia związane z użytkowaniem własnego egzemplarza,to trochę jednak zmieniłoby jednak sens wypowiedzi. ;)

 

 

Przecież napisał "obawiam się" w pierwszej osobie liczby pojedynczej, więc czyje mają to być obawy :huh: ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...