ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 coś co się nazywa "kalibracją" wcześniej miałem cały czas, szczególnie po zjeździe z autostrady i zatrzymaniu autem wręcz trudno było ruszyć bez względu na stan AC zawsze we wszystkich testach praca wtrysków nie budziła najmniejszych wątpliwości, to samo usłyszałem w Nowym Sączu obecnie nie zauważam praktycznie żadnych objawów czegoś co wcześniej nazwałbym kalibracją natomiast przy pracy sprężarki klimy silnik zachowuje się tak jak na przedstawionym filmie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Tak, tak, bo na tym filmiku najpierw uruchamia się kalibracja, a zostaje przerwana przez pracę AC. Znów się uruchamia i ponownie zostaje uruchomiona. Jesli mi się uda, nagram jak to u mnie się odbywa. --------- Błędy w pisowni i niepasujące do kontekstu słowa sponsoruje iPhone + Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wróciłem z Monachium do Wro. jezdzisz czesciej na tej trasie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 obecnie nie zauważam praktycznie żadnych objawów czegoś co wcześniej nazwałbym kalibracją natomiast przy pracy sprężarki klimy silnik zachowuje się tak jak na przedstawionym filmie Po usunięciu DPF-a i "gmeraniu" w mapie,kalibracje odbywają się co 1,5-2 tys.km. coś co się nazywa "kalibracją" wcześniej miałem cały czas, szczególnie po zjeździe z autostrady i zatrzymaniu autem To jest jeden z objawów złej pracy DPF-a czy jego czujników. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 To jest jeden z objawów złej pracy DPF-a czy jego czujników. jak mnie to dotyczyło nikt nie umiał pomóc a auto z racji, że było na gwarancji odwiedzało tylko i wyłącznie ASO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 Wróciłem z Monachium do Wro. jezdzisz czesciej na tej trasie? Bywa że raz w tygodniu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 12 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2015 @ => zaraz Ci wysle pw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić "Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna. Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne." http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić "Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna. Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne." http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią. Edytowane 13 Listopada 2015 przez stach1111 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sjak Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić "Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna. Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne." http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią. Prosimy, bo ja, jako użytkownik diesli od 1990 i przejechanych w tym czasie zdecydowanie ponad 2 mln km, aż tak drastycznie złej opinii nie mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 z racji, że cytat ogólnie dotyczy diesla pozwolę go sobie tutaj umieścić "Dlaczego silniki Diesla są coraz gorsze? Jak się okazuje, czysty diesel wolniej jeździ, psuje się i...więcej pali. Wydech takiego silnika spełniającego normę Euro 6 to technologia niemal kosmiczna. Jak się okazuje, większość układów redukujących tlenki azotu w spalinach aut podwyższa spalanie i emisję CO2. Z kolei systemy mniej obciążające środowisko powodują problemy eksploatacyjne." http://www.auto-swiat.pl/porady/nowy-auto-swiat-poradnik-11-2015/gk8kxr niestety jako użytkownik paru diesli od około 13 lat muszę się z ta tezą zgodzić Ketiv,jak nie masz nic do dodania na temat to nie zamulaj tego wątku dieslofobią.Ale to nie jest dieslofobia tylko stwierdzenie faktu Po aferze VW coraz głośnie mówi sie o zmianie procedur badania silników, maja być badane podczas "normalnego" użytkowania i wtedy okaże sie jednak diesel to dobry, ale do ciężarówek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) A przede wszystkim to nie na temat. Jest wątek gdzie można się wyżywać na dieslu i wypadałoby się do tego dostosować a nie zamulać kolejny wątek. Jak będę miał problemy z moim SBD, co oby nie nastąpiło, to też postaram się wybrać odpowiedni wątek ,żeby się pożalić lub poradzić. Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka Edytowane 13 Listopada 2015 przez stach1111 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 problem z dieslem jest obecnie bardzo poważny, powoływanie się na stare diesle nie ma sensu bo to były całkiem inne silniki z nowymi konstrukcjami są problemu użytkowe czego przykładem jest "afera VW" a jest to zaledwie wierzchołek góry lodowej Jest wątek gdzie można się wyżywać na dieslu i wypadałoby się do tego dostosować a nie zamulać kolejny wątek. który to wątek ? Jak będę miał problemy z moim SBD, co oby nie nastąpiło, to też postaram się wybrać odpowiedni wątek ,żeby się pożalić lub poradzić. jak wspomniałem temat ogólnie dotyczy diesla, nie tylko diesla w Subaru jak też nie specyficznie mojego w XV tak uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 (edytowane) zeby sie nie okazalo ze Benzyniaki DIT (z bezposrednim wtryskiem) tez wytwarzaja duze zanieczyszczenia i czaski stale bardzo male i sa jeszcze gorsze od diesli. Ja jezdze dieslem od 2010 i jestem bardzo zadowolony !! Edytowane 13 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Ketiv widzę,że masz poczucie misji.Nie da się z tym walczyć, ale pisz na temat. Jest wątek o problemach z SBD i tam Twoje refleksje pasują jak ulał. A jeśli nie,to w poczuciu misji ustrzeżenia ludzkości załóż nowy wątek. Tu piszemy o zadowoleniu z użytkowania SBD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Tu piszemy o zadowoleniu z użytkowania SBD. Czyli idąc tym tokiem rozumowania w wątku "Skoda lepsza od Subaru" należy pisać tylko o przewagach Skody i podważanie tej tezy jest niedopuszczalne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 Tu piszemy o zadowoleniu z użytkowania SBD. Czyli idąc tym tokiem rozumowania w wątku "Skoda lepsza od Subaru" należy pisać tylko o przewagach Skody i podważanie tej tezy jest niedopuszczalne Offtop w offtopie zawsze na topie 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. Ketiv,czytałeś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 13 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. Ketiv,czytałeś? Jak widać przeczytałem. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 13 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2015 uważam, że potencjalnych nabywców nowych diesli trzeba przestrzegać przed tymi jednostkami bo niestety stopień skomplikowania głównie układów oczyszczania spalin powoduje dość poważne utrudnienia użytkowe i może być powodem wielu problemów a o oszczędności coraz częściej można tylko pomarzyć Dobrze, że nie czytałem Twoich wypowiedzi 4 lata temu i nie przejąłem się się nimi teraz kupując następnego diesla ponieważ ominęła by mnie wielka przyjemność z jazdy przez ponad 170 tkm bez jakiegokolwiek problemu. Ketiv,czytałeś? Jak widać przeczytałem. Wysłane z mojego D5803 przy użyciu Tapatalka Super Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
res44 Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Obawiam się jednak, że 170 tyś. bez awarii to jest wyjątek a nie reguła .... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Obawiam się jednak, że 170 tyś. bez awarii to jest wyjątek a nie reguła .... Mam podejrzenia,że piszesz bzdury. Przedstawisz jakieś statystyki? Gdybyś jednak zaznaczył,że to Twoje odczucia,obawy czy doświadczenia związane z użytkowaniem własnego egzemplarza,to trochę jednak zmieniłoby jednak sens wypowiedzi. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Obawiam się jednak, że 170 tyś. bez awarii to jest wyjątek a nie reguła .... Mam podejrzenia,że piszesz bzdury. Przedstawisz jakieś statystyki? Gdybyś jednak zaznaczył, że to Twoje odczucia,obawy czy doświadczenia związane z użytkowaniem własnego egzemplarza,to trochę jednak zmieniłoby jednak sens wypowiedzi. Przecież napisał "obawiam się" w pierwszej osobie liczby pojedynczej, więc czyje mają to być obawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 14 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2015 Przecież napisał "obawiam się" w pierwszej osobie liczby pojedynczej, więc czyje mają to być obawy ? Obawiam się,że jednak obawy autora mają szerszy zakres niż tylko "własne podwórko". Taki wyjątek od reguły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się