ajax Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Ooo ! Subaru doścignęło Skodę ...parę lat to zajęło ale jest W przyszłym roku w ramach gonienia Skody Subaru będzie dodawać zieloną kurę do każdego samochodu:P I kosz knedliczków Lecę do salonu Skody po Fabię z knedliczkami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 @ajax tylko żeby dali ci knedliczki z gulaszem Same knedliczki to lipa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 @ajax tylko żeby dali ci knedliczki z gulaszem Same knedliczki to lipa. Okazało się, że gulasz jest za dopłatą tylko w wyższych wersjach wyposażenia.... Mam nadzieje, że w Subaru nie będzie trzeba płacić za gulasz... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Im więcej oglądam z nim filmików tym bardziej mi się podoba, szczególnie te skrzela w przednim zderzaku wersji XT. Nie mam doświadczeń z turbo, ale słyszałem, że groźne może być jak dostanie się woda do układu poprzez wlot powietrza taki jak mają Subaru na masce, czyli przez kurnik. Teraz wloty umieszczone tak ekstremalnie nisko na pewno będą zalane wodą przy przejeździe przez byle kałużę. Co o tym sądzicie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 (edytowane) Im więcej oglądam z nim filmików tym bardziej mi się podoba, szczególnie te skrzela w przednim zderzaku wersji XT. Nie mam doświadczeń z turbo, ale słyszałem, że groźne może być jak dostanie się woda do układu poprzez wlot powietrza taki jak mają Subaru na masce, czyli przez kurnik. Teraz wloty umieszczone tak ekstremalnie nisko na pewno będą zalane wodą przy przejeździe przez byle kałużę. Co o tym sądzicie? Kurnik a w nowym forku skrzela, to są tylko wloty do chłodnicy powietrza, woda może się tam lać bez przeszkód, bo chłodnica jest szczelna (analogicznie jak chłodnica cieczy chłodzącej). Wlot powietrza do silnika jest zupełnie w innym miejscu - mniej więcej w tym samym, co w wersjach wolnossących, czyli w przedniej górnej części komory silnika. Edytowane 18 Stycznia 2013 przez spawalniczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 18 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Stycznia 2013 Im więcej oglądam z nim filmików tym bardziej mi się podoba, szczególnie te skrzela w przednim zderzaku wersji XT. Nie mam doświadczeń z turbo, ale słyszałem, że groźne może być jak dostanie się woda do układu poprzez wlot powietrza taki jak mają Subaru na masce, czyli przez kurnik. Teraz wloty umieszczone tak ekstremalnie nisko na pewno będą zalane wodą przy przejeździe przez byle kałużę. Co o tym sądzicie? nic podobnego. W kurniku trzeba uważać żeby ciśnieniem wody fizycznie nie odkształcić aluminiowych lamelek,woda nie szkodzi. Ale niech mądrzejsi ode mnie się wypowiedzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Koledze prawdopodobnie chodziło o zagrożenie dostania się wody przez filtr powietrza. W tuningowanych autach z "otwartymi" dolotami lub jakimiś drutowanymi układami przy zbyt nisko umieszczonym filtrze mogło się tak zdarzyć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 Kurnik a w nowym forku skrzela, to są tylko wloty do chłodnicy powietrza, woda może się tam lać bez przeszkód, bo chłodnica jest szczelna (analogicznie jak chłodnica cieczy chłodzącej). Wlot powietrza do silnika jest zupełnie w innym miejscu - mniej więcej w tym samym, co w wersjach wolnossących, czyli w przedniej górnej części komory silnika. Jest tak jak mówi kolega. Dolot w forku jest wysoko, skrzela czy kurnik są od intercoolera który jest układem szczelnym więc woda mu nie szkodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 19 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2013 w niemczech kurnik uchodzi za proletariacki i do powaznych aut nie pasuje. Taka jest powszechna opinia. Mi tam brak okien bezramkowych nie przeszkadza mialy wiecej wad niz zalet (tylko optyka). Dla mnie auto przy wyzszych predkosciach musi byc ciche dlatego jestem ciekawy jak z tym sobie nowy forek poradzi. Wszyskie SUV-y, krorymi jezdzilem byly powyzej 160 km/h dla mnie nie do zaakceptowania. eee tam X5 daje rade i powyzej 200km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 (edytowane) Ponieważ też czekam na nowego forka, tak sobie przeglądam specyfikację po poniższym linkiem: http://www.cars101.c...rester2014.html i jeśli dobrze widzę, to stałe awd 50/50 będzie dostępne tylko z manualem i silnikiem 2.5, reszta kombinacji 2.0 jest opisana zdaniem " mostly front drive".... Edytowane 20 Stycznia 2013 przez Kuskus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 i jeśli dobrze widzę, to stałe awd 50/50 będzie dostępne tylko z manualem i silnikiem 2.5, reszta kombinacji 2.0 jest opisana zdaniem " mostly front drive".... Miejmy nadzieję, że na Europę będzie to skrzynia CVT z VTD (jak w JDM Legacy DIT). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AllRad Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 lepsze światło doda trochę kolorów ale tych pokręteł z wersji MY05 nie zmieni. Dla mnie pokrętła w foresterze, to jest najbardziej ergonomiczny wynalazek, jaki można wymyślić. Fakt, że nie jest może stylowy, ale obsługa jest intuicyjna - nie trzeba patrzeć, żeby wiedzieć, co i w którą stronę przekręcić żeby zmienić ustawienia. Spróbuj to samo zrobić w nowym OBK - tam jest klawiszologia stosowana. Chcesz zmienić kierunek nawiewu - znajdź mały przycisk i przeklikaj kilka razy, aż osiągniesz wymagane ustawienie. Jest ci za ciepło znajdź inny mały przycisk, za zimno - kolejny. To samo z dmuchawą, obiegiem zamkniętym, klimatyzacją itd - w sumie na panelu klimatyzacji jet 14 przycisków. Może wyglądają lepiej niż pokrętła, ale dla mnie są kompletnie niepraktyczne. Spawalniczy, mam dokładnie identyczny odbiór jak Ty. Jak szukałem swojego Outbacka to bardzo chciałem, żeby trafił mi się taki z pokrętłami w panelu sterowania a nie z milionem przycisków które odwracają moją uwagę podczas jazdy. Aby zwiększyć temperaturę muszę kliknąć kilka razy w klawisze zamiast 1 raz przekręcić pokrętło:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 i jeśli dobrze widzę, to stałe awd 50/50 będzie dostępne tylko z manualem i silnikiem 2.5, reszta kombinacji 2.0 jest opisana zdaniem" mostly front drive".... To jest jakaś prowokacja ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuskus Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 dlaczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muzyk Opublikowano 20 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 Forek z napędejm na przód ?!? SUV z napędem na przód ?!? SUV SUBARU z napędem na przód ?!? To jest prowokacja. A do czego się domyśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 i jeśli dobrze widzę, to stałe awd 50/50 będzie dostępne tylko z manualem i silnikiem 2.5, reszta kombinacji 2.0 jest opisana zdaniem " mostly front drive".... Miejmy nadzieję, że na Europę będzie to skrzynia CVT z VTD (jak w JDM Legacy DIT). w przypadku XT jaj najbardziej, natomiast co do wolnegossaka, to nie jestem pewien... p.s. w Burundi juz sa ceny na nowego Forka (na razie tylko w prasie, ofic. cennika brak) nie bede wam psul humoru z rana w poniedzialek luchajcie, niech mi ktos wytlumaczy jak to jest ze sprzedaza osobowych dizli w JPN: sa dostepne czy tez nie? no bo dostawczaki to pewnie i tam na ropie jezdza (a moze jednak na benzynie? ) w JPN to lokomotywy spalinowe , silniki okrętowe....i takie tam....są na ropę... jak sie okazuje, nie tylko ;-) http://www.businessweek.com/articles/2012-12-20/in-japan-diesel-cars-get-a-second-chance Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 (edytowane) w niemczech kurnik uchodzi za proletariacki i do powaznych aut nie pasuje. Taka jest powszechna opinia. Mi tam brak okien bezramkowych nie przeszkadza mialy wiecej wad niz zalet (tylko optyka). Dla mnie auto przy wyzszych predkosciach musi byc ciche dlatego jestem ciekawy jak z tym sobie nowy forek poradzi. Wszyskie SUV-y, krorymi jezdzilem byly powyzej 160 km/h dla mnie nie do zaakceptowania. eee tam X5 daje rade i powyzej 200km/h wiesz ile kosztuje X5 i jakie jest roczne ubezpieczenie ? ale wierze ze BMW jest ciche i daje rade Edytowane 21 Stycznia 2013 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 w przypadku XT jaj najbardziej, natomiast co do wolnegossaka, to nie jestem pewien... Tylko XT miałem na myśli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 i jeśli dobrze widzę, to stałe awd 50/50 będzie dostępne tylko z manualem i silnikiem 2.5, reszta kombinacji 2.0 jest opisana zdaniem " mostly front drive".... Ta strona opisuje wersje "hamerykańskie", w specyfikacji Norweskiej jest podany napęd chyba 60/40 jeśli dobrze pamiętam więc bez obaw:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 Forek z napędejm na przód ?!? SUV z napędem na przód ?!? SUV SUBARU z napędem na przód ?!? To jest prowokacja. A do czego się domyśl. ja bym był bardziej ostrożny z tym szukaniem prowokacji żeby nie wyszło jak tutaj: http://www.youtube.com/watch?v=uEJkXKIsfqg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 nie zapominajmy, ze stare automaty subaru w wolnych ssakach zawsze mialy rozklad 90:10. Wyjatki to H6. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zento Opublikowano 21 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2013 nie zapominajmy, ze stare automaty subaru w wolnych ssakach zawsze mialy rozklad 90:10. Wyjatki to H6. Inicjalny. Zmienia się w zależności od warunków drogowych. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tarpan Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Tu w bardzo zrozumiałym języku tłumaczą jak działa X-Drive http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=UAU40leLSzo A tu gościu z FHI przedstawia nowego Forestera jako auto jeżdżące prawie jak STI. Nie mogę doczekać się już jazdy próbnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maarek Opublikowano 22 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 A tu gościu z FHI przedstawia nowego Forestera jako auto jeżdżące prawie jak STI. Z tego co ja zrozumiałem, to XT ma teraz inną charakterystykę zawieszenia niż n/a. I że jest jest zbliżony do Forestera STI. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 22 Stycznia 2013 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2013 Forek z napędejm na przód ?!? SUV z napędem na przód ?!? SUV SUBARU z napędem na przód ?!? Nie gdzie indziej, a w tym wątku, już 19 listopada napisałem, przy CVT 60:40 Uprzejmie informuję, że od listopada nie nastapiła zmiana. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się