Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

No i napisałem do HERE Maps jeszcze raz:

 

"Thank you for inquiring about HERE Maps.  

The  data as you provide is how the manufacturer calls it in the system. We have no knowledge about the names in the carsystem.

The version is 2013/2014, wiht data from Q4 2012."

 

Wysłałem wersji z nawigacji ale i tak oni powiedzieli że najnowsze mapy są Q4 2012. Jak dla mnie będzie update 2015 ale kiedy??? Będzie super jak SIP rozda vouchery dlatego że nowy mapy będą kosztowali ponad 200 euro.

 

Pozdrawiam,

 

Tiho

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i napisałem do HERE Maps jeszcze raz:

 

"Thank you for inquiring about HERE Maps.  

The  data as you provide is how the manufacturer calls it in the system. We have no knowledge about the names in the carsystem.

The version is 2013/2014, wiht data from Q4 2012."

 

Wysłałem wersji z nawigacji ale i tak oni powiedzieli że najnowsze mapy są Q4 2012. Jak dla mnie będzie update 2015 ale kiedy??? Będzie super jak SIP rozda vouchery dlatego że nowy mapy będą kosztowali ponad 200 euro.

 

Pozdrawiam,

 

Tiho

To jest datowane jakby dwa lata do tyłu. mapy na 2014 rok to Q42012. Z tego co pamiętam to w 2013 mój Forester miał Q42010 albo Q42011. Po przeglądzie w ASO mam nowe mapy, nic nie płacąc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Po przeglądzie w ASO mam nowe mapy, nic nie płacąc.

 

 

W którym serwisie?

 

Bielsko-Biała Wawrosz. Może wzięło się to z tego, że kazałem zresetować moduł.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

Po przeglądzie w ASO mam nowe mapy, nic nie płacąc.

 

 

W którym serwisie?

 

Bielsko-Biała Wawrosz. Może wzięło się to z tego, że kazałem zresetować moduł.

 

 

Może byś podał wersję tych map?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz skalibrować, umiejscowić iphona lub ipoda nieruchomo. W momencie ruszania, aplikacja rozpoczyna pomiar.

Na S# 6,77 na I 6.54 na S 6,40

 

Wiem ze to byla kilka stron temu ale ciągle mnie nurtuje jak to możliwe ze przyspieszenie na S# jest gorsze od tego na S a nawet na I ?!?!

Zawsze wydawało mi sie ze S# to ten najszybszy najbardziej sportowy program skrzyni CVT i silnika?

 

Przy okazji czy ktoś z nieprzerabianym XT sprawdzał swoje przyspieszenie? Bo o ile pamiętam to mkow zmieniał wydech ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W jakimś teście widziałem podobny efekt - na S lepiej, niże na S# - pewnie na S trzyma równo na obrotach i ciągnie przełożeniem, a na S# udaje stopniowe zmiany i obroty trochę spadają (a może i musi trochę modulować moc, by oszczędzić skrzynię).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem pomiary ale po prostu ze stoperem, więc obarczone potencjalnie sporym błędem. Do 100 GPS-owych rozpędzał się w 6,9-7,0 ;)

Na S. Na S# było ok 0,2 gorzej, podobnie jak na I. Ciekawiej za to wychodził pomiar 10 - 110, bo tu już było poniżej 6,5 (6,2-6,3)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robiłem pomiary ale po prostu ze stoperem, więc obarczone potencjalnie sporym błędem. Do 100 GPS-owych rozpędzał się w 6,9-7,0 ;)

Na S. Na S# było ok 0,2 gorzej, podobnie jak na I. Ciekawiej za to wychodził pomiar 10 - 110, bo tu już było poniżej 6,5 (6,2-6,3)

 

sjak rozumiem ze twoj forek jest standardowy XT ?

 

Ps. ciekawe wygladaja te wyniki 10-110 , tak jakby skrzynia nie dawala rady sobie zbyt dobrze przy 0-10 ;-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, Forek zupełna dziewica o przebiegu (wówczas) ok 7.5 kkm :)

A co do drugiej sprawy - starałem się wciskać stoper równo z puszczeniem hamulca (bez stosowania jakiś "procedur" startowych)  - może w tym momencie jest generowana różnica, aczkolwiek nie sądzę, żeby prawie sekundę zajęło mi naciskanie gazu :biglol:

Edytowane przez sjak
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Możecie przypomnieć proszę jaki dokładnie model Nokianów 18' Subaru prezentowało w ubiegłym roku do Foresterów XT?

 

M.in. : WR SUV3 225/55 R18   i takie WR G2 SUV 225/55 R18.

 

Dzięki Waszkowaty, chyba mam te drugie czyli asymetryczne G2.

Ja mierzyłem za pomocą aplikacji Torque.

7,4 na S

7,6 na S#

7,2 na S, start z 1500 obr./min.

Opony zimowe.

 

Proponuję sprawdzić w trybie manualnym i z wyłączonym ESP, powinno być lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

Po przeglądzie w ASO mam nowe mapy, nic nie płacąc.

 

 

W którym serwisie?

 

Bielsko-Biała Wawrosz. Może wzięło się to z tego, że kazałem zresetować moduł.

 

 

Może byś podał wersję tych map?

 

Q42012 - dokładnej teraz nie podam bo nie pamiętam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

 

 

 

Po przeglądzie w ASO mam nowe mapy, nic nie płacąc.

 

 

W którym serwisie?

 

Bielsko-Biała Wawrosz. Może wzięło się to z tego, że kazałem zresetować moduł.

 

 

Może byś podał wersję tych map?

 

Q42012 - dokładnej teraz nie podam bo nie pamiętam.

 

 

No i to są ostanie mapy dlatego że FHI muszę zamówić nowe mapy za Europa a nie tylko za USA!

Edytowane przez T1sh0
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...