Skocz do zawartości

Nowy Subaru Forester MY2013


kordynator

Rekomendowane odpowiedzi

Odwiesił się po ponownym uruchomieniu silnika.

 

Też mi się zawiesił. Po ponownym uruchomieniu silnika było ok.

 

 też się odwiesił ale troche mnie to niepokoi bo już drugi raz się zdarzyło, na szczęscie zaczął palić jak subaru - trasa 700 km i średnia 15l/100, :D duża część autostradą

Edytowane przez jaszyn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to dostałem zaproszenie na akcję serwisową. Samochód z sierpnia br :) Skoro już mnie los nadprogramowo rzuci do ASO, to mam pytanie do mądrych forumowych głów (co by w serwisie mnie nie spuścili na szczaw) - czy istnieje możliwość wyłączenia tego cholernego "pii" rozbrzmiewającego przy zmianie trybu pracy I/S/S# ?

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie, coś z oprogramowaniem. Some say, że chodzi głównie o poprawę wizerunku firmy. Ponoć klienci masowo się skarżyli, że nie po to kupowali Subaru z wiatrakiem, żeby teraz im to 8 litrów paliło :biglol:

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

czy istnieje możliwość wyłączenia tego cholernego "pii" rozbrzmiewającego przy zmianie trybu pracy I/S/S# ?

Też mnie to irytuje. Wyciszyłbym chociaż przynajmniej o połowę... 

 

 

No popieram w 100% wyciszenie tego by było super :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem dokładnie, coś z oprogramowaniem. Some say, że chodzi głównie o poprawę wizerunku firmy. Ponoć klienci masowo się skarżyli, że nie po to kupowali Subaru z wiatrakiem, żeby teraz im to 8 litrów paliło :biglol:

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

W poniedziałek byłem na przeglądzie i chyba zmienili oprogramowanie bo teraz faktycznie spalanie poszło w górę :biglol:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanie do użytkowników XT, czy w waszych autach końcówki wydechu też są okopcone? Jak byłem na przeglądzie to mi powiedziano że to normalne ale ja wolę zasięgnąć jeszcze waszego zdania. Oprogramowanie też zmienili, i wg mnie drgania na biegu jałowym prawie zniknęły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z braku lepszego wątku chciałbym serdecznie podziękować @raju za dzisiejszą jazdę próbną Forkiem XT. Przyjemnie, rzeczowo i co najważniejsze długa jazda próbna (w porównaniu do jazd Toyotą i Mini) :)

 

Samo auto bardzo ciekawe a CVT, z którym miałem kontakt po raz pierwszy, robi fajne wrażenie.

 

Raz jeszcze, dziękuję :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie! Zaliczyłem dzisiaj  SJS na torze  koło Kielc- pogoda super,tor wilgotny,lekko śliski.... dla mnie rewelacja. Test dla własnej pokory i umiejętności..... a przede wszystkim wspaniali ludzie- instruktorzy i uczestnicy. Bardzo polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Potwierdzam okopcenie i zwiększenie spalania po zmianie softu o około 1 l.

 

Hmm, również zauważyłem wyższe zużycie paliwa o około 1l w warunkach miejskich, ale założyłem że to jednak zasługa niższych w ostatnich dwóch tygodniach temperatur i chyba właśnie to jest główny powód a nie wynik wgrania nowego softu. Nadal mieszczę się w widełkach spalania z minionej zimy kiedy było zdecydowanie poniżej zera.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Potwierdzam okopcenie i zwiększenie spalania po zmianie softu o około 1 l.

 

Hmm, również zauważyłem wyższe zużycie paliwa o około 1l w warunkach miejskich, ale założyłem że to jednak zasługa niższych w ostatnich dwóch tygodniach temperatur i chyba właśnie to jest główny powód a nie wynik wgrania nowego softu. Nadal mieszczę się w widełkach spalania z minionej zimy kiedy było zdecydowanie poniżej zera.

 

A tak czysto z ciekawosci ile FXT pali po miescie np. jezdzac caly czas na "I" ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja jeżdżę cały czas na I. Ale trudno mi powiedzieć ile pali, bo po mieście jeżdżę może 20 % przebiegu.

 

Spalanie (wyświetlane po każdym zgaszeniu silnika) w zależności od natężenia ruchu (mojego i innych uczestników) waha się między 12 a 16l.  :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie (90 % trasa) waha się od 17 przy odcinkach 2 km z zimnym startem do 8,2 przy dłuższych, spokojnych (ale nie emeryckich) przelotach

 

 

Wysłane z ajfona za pomocą tapatoka

No to znacznie mniej jak FXT MY07 :) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...