Roburtek Opublikowano 28 Lutego 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2015 Witam I jak to bywa człowiek całe czas "coś" kombinuje... I tak w mojej głowie zrodził się plan przejścia z tracz 277mm na 294mm. Na chwilę obecną mam już ustalone, że w samochodzie jest: 1. Zacisk: 26292FE001(P) / ...011 (L) 2. Jarzmo: 26295AG100(P) / ...110 (L) 3. Tarcza: 29300AE071 (277mm) Z tego co czytałem zaciski mogą zostać tylko należy dobrać odpowiednie jarzma. I tu mam pytanie: - Czy jarzmo 26225AG080(P) / ...090(L) z legacy diesel będzie odpowiednie? Bo z tego co widziałem to w dieslu używają inne zaciski i mam obawy czy będzie to pasować P&P? - Jeśli nie to z Waszych doświadczeń proszę o podanie jakich jarzm mogę użyć przy konwersji. Dzięki za pomoc R. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
yaro Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 (edytowane) Same jarzma będzie ciężko dostać (chyba, że nowe). Na olx są całe zaciski od XT dwutłoczkowe pod taką tarczę, bodajże za 220 zł więc cena spoko. Na PW podrzucę Ci linka Edit: Jakie budżetowe klocki kupić do cywilnej jazdy do zacisków 4tłoczkowych. Cofnąłem się z 5 stron i odpuściłem szukanie porady TRW dostanę za mniej niż 200 zł ... Edytowane 1 Marca 2015 przez Yaro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 1 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2015 @up W sumie racja... ☺ łatwiej dostać używany cały komplet zacisków z jarzmem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 3 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2015 Yaro: z tego co wyczytałem polecają Hawk HP+, RC5+ i Ferrodo DSP. Ja wziąłem te ostatnie na tarczę Brembo ale czekam na montaż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 4 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2015 ww. klocki trudno uznać za budżetowe, najtańsze spowalniacze to chyba właśnie TRW albo Ferodo Premier. Ja ostatnio założyłem Hawk Ceramic, ale też najtańsze chyba nie były. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 najtańsze spowalniacze to chyba właśnie TRW TRW są tanie i tu się ich zalety kończą. U mnie po mocniejszym hamowaniu się zwęgliły i porysowały tarcze. Nigdy więcej. Lepiej dołożyć do np. OMP, lub innych Hawków... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 (edytowane) Hejka Ja pisałem wyżej zastanawiam się nad założeniem tarcz o śr. 294 w Legacy '05 z silnikiem 138km. I tu mam pytanie czy jest jakaś znaczna poprawa w hamowaniu? Generalnie czy warto się w to bawić przy założeniu że 75% auto jeździ po mieście. Dzięki R. Edytowane 5 Marca 2015 przez Roburtek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2015 I tu mam pytanie czy jest jakaś znaczna poprawa w hamowaniu? Generalnie czy warto się w to bawić przy założeniu że 75% auto jeździ po mieście. Większa tarcza i dobry klocek przy sprawnych zaciskach poprawi hamowanie.Czy znacznie?To już są indywidualne odczucia. Dobre hamowanie,w mieście też się przydaje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Roburtek Opublikowano 11 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2015 Up Generalnie stanęło na tym, że tarcza zostaje 277. Zestaw Brembo + Ferodo DS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk GT Opublikowano 12 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Marca 2015 nie wiem niestety...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2015 Hej Panypotrzebuje porady hamulcowejmam u siebie w RXsie dwutłoczek GTkowy 277mm. Dalej mam tarcze i klocki które dostałem z hamplami , takwięc może być ich aktualnie ok 20% Chciałbym jakiś zestaw który dostane w takiej typowej hurtowni motoryzacyjnej ,gdzie odemnie z warsztatu biorą części (widze takie super marki jak np OYODO, Blueprint, SWAG Germany itp. ) ale ponoć mają też Brembo i Zimmermana. Moje pytanie brzmi czy najtańsze brembo są coś lepsze niż np TRW? w (ślaskiej hurtowni czesci do japończyków) powiedzieli mi za najwyklejsze klocki brembo ok 150zł, ale spodziewam sie że jest to odpowiednio droższy oem. co do tarcz to chyba nie bede przepłacał za nawiercane wentylowane, ale zerknałem na aledrogo i np:gładkie Bremby: 300zl brembo max -500zlZimmeermany nawiercane -300zł także moge chcieć te bajeranckie ,dziurawe zimmermany w cenie gładkich brembo poradzicie coś? jutro sie dowiem jeszcze czy mają tam ferodo (polecaja na forum Ds perfomance) ,ale będe wdzięczny za wytłumaczenie hierarchi klocków brembo, w które celować żeby kosztowały ok 150-250 (licze że warsztat bedzie miał taniej czyli liczmy minus 50zł?) tarcze na razie nie jestem na 100% pewien, być moze tamte będą do stoczenia. Okaże sie jutro jak zdejme koła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
diuk Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 miałem kiedyś zimmermany nacinane i nawiercane, ale teraz na szczęście mam już od roku gładkie brembo i spokój. nic nie bije, klocki się ładnie zużywają. polecam raczej brembo gładkie, no chyba, że ma wyglądać - wtedy zimmermany. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BelegUS Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Matiz - ja też jeżdżę od bodaj dwóch lat prawie na gładkich Brembo i jest moim zdaniem fajnie - ale ja niestety za młody jestem, żeby wiedzieć, czy faktycznie JEST fajnie (bo przesiadłem się na dwutłoczek z nowymi Brembo z zastanego jednotłoczka). Na pewno na plus jest to, że nie zachodzą mi rudą te tarcze ^^ Poprzednie zachodziły... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 dzieki za pomoc panyzdjałem dziś koło i hample są w zaskakujaco dobrym stanie ze 40%? hamowanie silnikiem aż tyle daje? Klocki strasznie trą przy wolnym hamowaniu, np. do świateł ,ale nie ma żadnych znaków obcierania. Myślałem że już hamuje metalem o metal ,a to widocznie te klocki tak sie zachowują... ale co sie dzieje z tyłu!opowiem wam przypowieść:dwa lata temu przed wyjazdem na wczasy chciałem zmienić szczęki (kupiłem Lucasy od kogoś na kresce) zajrzałem ,a tam mięsa w pierony było to jakieś 2 lata po kupnie auta, mówie "nie wiem jak to szybko schodzi, zajrze jak wróce z nad morza".ja yhy, co roku na przegladzie hamulce żyleta ,to nie scigałem tego.no ale w końcu mnie tkneło , nie można być tak nieodpowiedzialnym... możecie mi powiedzieć jakim cudem to sie NIE zużywa? Jedynie bęben (pewnie seryjny) jest troche przegnity i dziś odłamał sie ten "rancik".jestem zdruzgotany, szykowałem sie na robote i para poszła w gwizdek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Kwietnia 2015 Pobawię się w mentalistę Najczęściej jeździsz sam, autem pustym (mało doładowanym), rzadko zdarza Ci się ostro hamować z dużej prędkości, o serii ostrych hamowań nie wspominając? Nie, nie jestem jasnowidzem, po prostu to typowa przypadłość subarowych hamulców. Korektor siły hamowania przekazuje bardzo mało ciśnienia na tył. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Kwietnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2015 kurde Kuba chyba jesteś posiadaczem legendarnej forumowej szklanej kuli choć czasem zdarza mi sie hamować jak głupek, najczęściej przy zjazdach z drogi szybkiego ruchu (nasza średnicówka np.) żeby nie jechać kilometra za tirami, zawsze zjeżdzam późno i mam za dużo pędu żeby do świateł zwolnić biegami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Larsen Opublikowano 4 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2015 Cześć. Jakiej firmy polecacie tarcze i klocki na przód, potrzebuje do imprezy 2.0 160km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 Muszę wrzucić do swojej Subaryny jakieś tarcze "na chwilę" do spokojnej jazdy. Napisz jaką masz subarynę , bo różne średnice tarcz były w różnych modelach i rocznikach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 najtańsze spowalniacze to chyba właśnie TRW TRW są tanie i tu się ich zalety kończą. U mnie po mocniejszym hamowaniu się zwęgliły i porysowały tarcze. Nigdy więcej. Lepiej dołożyć do np. OMP, lub innych Hawków... ATE jest jeszcze w bardzo zbliżonej cenie. Podobny wypas do TRW. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2015 ATE jest jeszcze w bardzo zbliżonej cenie. Podobny wypas do TRW. mam teraz w Legacy klocki ATE, jak dotąd nie dały mi powodów do narzekania ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dziegiel Opublikowano 17 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2015 (edytowane) Witam, Powoli przymierzam się do wymiany tarcz i klocków. Dlatego mam takie pytanie. Co sądzicie o klockach OMP lub SPARCO i do tego tarcze gładkie brembo? Włożyłbym to do GT'ka z 98r z czterotłokiem z przodu i serią z tyłu. Chyba, że możecie polecić jakiś lepszy zestaw w podobnej cenie. Edytowane 17 Maja 2015 przez dziegiel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Helmut Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 OMP podobno znośne ale nie do ostrego upalania. O Sparco nie słyszałem jakichkolwiek opinii. Tarcze gładkie Brembo OK. ATE jest jeszcze w bardzo zbliżonej cenie. Podobny wypas do TRW. mam teraz w Legacy klocki ATE, jak dotąd nie dały mi powodów do narzekania ... Do Legacy pewnie wystarczą. Miałem na myśli bardziej energiczne użycie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 22 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2015 Miałem na myśli bardziej energiczne użycie. zależy jak bardzo energicznie, do miasta wystarczą OMP R&S, a na tor lepsze będą CL, Hawk czy Ferodo .... mieszanek jest sporo więc jest w czym wybierać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 Help, bo nie mogę znaleźć niczego wiarygodnego w necie. Jakiś czas temu kupiłem w ASO komplet blaszek do zacisków 4 pot aby wyciszyć piszczenie w RC5+ (małe dzieci się budziły w wózkach i głupio mi z tego powodu) Faktem jest, że po instalacji, beż żadnego smaru jest totalna cisza jak na OEM (aż dziwne) Ale mam problem z logiką zakladania tych blaszek. Nie wiadomo które jest lewa i która prawa (te pełne), nie rozumem dlaczego nie zakrywa całego tłoczka a zwiazku z tym czy tracę na skuteczności hamowania ew powoduje nierówne obciążenie tłoczka narazając go na szybsze zużycie? Czy ktoś może się wypowiedzieć? Blaszki kupowałem po vin dawcy zacisków. Czy poskładałem to jak należy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
respect Opublikowano 24 Maja 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2015 faktycznie te blaszki dziwne, bo zobacz tu dla sti; http://opposedforces.com/parts/impreza/en_g11/type_21/brake_system/front_brake/illustration_2/ Dla forka podaja to samo. Ale ja w GT chyba miałem tak jak Ty, ( jedne takie niepełne) dawno to widziałem, złożyłem jak było. trza w ASO zapytać. pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się