Skocz do zawartości

dziegiel

Użytkownik
  • Postów

    62
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    gdańsk
  • Auto
    GT kombi

Ostatnie wizyty

433 wyświetleń profilu

Osiągnięcia dziegiel

..:: Swojak ::..

..:: Swojak ::.. (2/13)

7

Reputacja

  1. A czy dajecie jakiś smar pomiędzy blaszkę a klocek? W maździe każą smarować, w większości mercedesów jeśli występuje blaszka to też ze smarem i to właśnie (wg. inżynierów MB, mazdy) smar tłumi, a nakładany jest w te zagłębienia w klockach, wg. MB kieszonki smarne ;-). A wracając do subaru u siebie wywaliłem blaszki bo zgniły dałem na klocek smaru "mazdowego" i jest cisza ;-)
  2. Powodem nieodpalania był wtrysk, który lał paliwo jak z kranu. Nie brałem tego pod uwagę bo wtryskiwacze były sprawdzane w firmie, która się tym zajmuje i wg nich były ok. Kupiłem drugie razem z listwami wtryskowymi i zrobiłem prosty przyrząd do sprawdzenia wtrysków no i się okazało jak bardzo rzetelna była ta firma. Po wymianie wszystkich czterech autko pali od strzała ;-)
  3. Po nierównej walce z subarką w końcu udało mi się ją uruchomić ;-D tak tylko się chciałem pochwalić ;-D
  4. Witam subarowiczów z trójmiasta. Mam takie pytanie do Was. Czy jest gdzieś w trójmieście lub okolicach magik od subaru? po półrocznej walce z nie odpalaniem poddaję się i chcę ją oddać do kogoś kto ogarnia subarki. Możecie kogoś polecić?
  5. Mam dokodowany nowy transponder i zmieniło się tylko tyle, że teraz wywala błąd 53
  6. Jutro skontaktuję się z ASO w sprawie dorobienia klucza zobaczymy co powiedzą. Jak trzeba będzie auto to po prostu z pomocą kolegów wypchniemy je bo innej opcji nie ma ;/
  7. problem jest z zapakowaniem auta na lawetę, niestety podjazd mam taki, że nie ma opcji podjechania autem gabarytów lawety ;/
  8. Niestety cały problem polega na tym, że nie mam możliwości ruszenia auta bez odpalenia go. Mam go w garażu pod domem, co uniemożliwia wyciągnięcie go w jakikolwiek inny sposób niż wyjazd o własnych siłach ;/
  9. Witam, ponownie. Po kolejnych tygodniach walki auto nadal stoi. Mam kilka pytań odnośnie immobilizera. Jakie są objawy, jeżeli będę chciał odpalić auto bez pastylki w kluczyku? (oprócz tego, że nie odpali). Czy dioda z kluczykiem na zegarach będzie migała w jakiś inny sposób? Co dokładnie odcina Immo w subaru? Ogólnie mam 2 kluczyki bez pastylki (zwykłe dorobione z takimi kupiłem auto) zapewne pastylka jest gdzieś lub była gdzieś podklejona i nie wykluczone, że zaginęła, dlatego zamierzam kupić zestaw z immo do GT'ka jednak najpierw chcę się poradzić czy jest sens. Bo w niepotrzebne części wpakowałem już drugie tyle kasy co w remont głowic. pozdrawiam, i dzięki za odpowiedzi
  10. Po tygodniu walki auto nadal nie odpala. Sprawdziłem już chyba wszystko co ma wpływ na rozruch silnika i masę rzeczy pobocznych. Ustawiłem na nowo rozrząd spr immobilizer, posprawdzałem wszystkie kostki elektryczne, przeczyściłem wszystko co się dało wyczyścić. Jedną rzeczą, której jeszcze nie zmieniłem to świece. Ale po wykręceniu z głowicy dają iskrę dlatego jeszcze ich nie wymieniłem. Ale i tak już zamówiłem nowe dla świętego spokoju. Jeżeli macie jakieś pomysły co jeszcze mogę zrobić, żeby wskrzesić subarkę to chętnie z nich skorzystam, bo puki co to mi już ręce opadły ;/
  11. błędów brak. jest coś co mogę zrobić sam z immo? np zakodowac klucze od nowa?
  12. problem z immo raczej mogę wykluczyć bo podczas kręcenia iskra jest i paliwo podaje.
  13. mam immo. Jest jakiś szybki sposób, żeby to sprawdzić?
  14. Witam, jako, że w końcu znalazłem chwilę czasu, żeby zajrzeć do subarki posprawdzałem kilka rzeczy, żeby w końcu ją odpalić. Niestety nadal nie odpaliła. Sprawdziłem: Ciśnienie na cylindrach-OK Ciśnienie paliwa-OK Iskra-OK świece- OK czujniki wałka i wału-OK kable zapłonowe-OK Paliwo na cylindrach jest. Co ciekawe po nocy od próby odpalenia auto zaskoczy i zgaśnie od razu. powoli kończą mi się pomysły co jeszcze mógłbym sprawdzić, a auto jak stało tak stoi dalej. Może macie jeszcze jakieś pomysły, który moglibyście mnie wspomóc?
  15. Po wymianie czujnika położenia wałka auto odpaliło na chwilkę i zgasło, za drugim razem już nie odpaliło. Zastanawiam się, czy nie zapaliło bo wypaliło paliwo, które było po poprzednim kręceniu, a problem jest z ciśnieniem, lub z wtryskiem paliwa, a nie czujnikami. Auto stało dość długi czas, także pompa może nie domagać.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...