cybel Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Czy ktoś może powiedzieć czy przy tarczach pływających może występować bicie na kierownicy przy hamowaniu od tych tarcz? Chodzi o bicie spowodowane lekko zwichrowaną tarczą. Pomoże ktoś? Pewnie że może. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Dzięki. A w czym lepsze (jeśli są lepsze) tarcze pływające od normalnych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Nie wpada pedał hamulca przy luzach na łożyskach,piastach po ciasnych łukach,nawrotach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Jako, że konkretów nie udało się uzyskać, to proszę o info. Jakie polecacie klocki i tarcze do takich hamulców: PRZÓD - zaciski dwutłoczkowe - średnica tarczy 294 mm - wentylowane - rozstaw śrub 5x100 1. Mają być przede wszystkim skuteczne. 2. Nie przeszkadza mi, że hamulce piszczą, pylą itp.3. Najlepiej proszę o podanie kodu producenta/numeru części itp.4. Informacja o cenie będzie pomocna. Na razie jedyne info: Niezmiennie Hawk HPS/HP+. Ale gdzie tego szukać w dobrych cenach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Najlepiej proszę o podanie kodu producenta/numeru części itp. Ale jakie masz zaciski, rok, producent ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 @@qbutek, kup RC5+ w xxlrally Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 @@qbutek, kup RC5+ w xxlrally Rozumiem, że piszesz o klockach? A tarcze? Ale jakie masz zaciski, rok, producent ? Zaciski prawdopodobnie pochodzą z Forestera 2,5 XT z 2005 roku, a wyglądają tak: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Rozumiem, że piszesz o klockach? A tarcze? Gładkie Brembo do dostania praktycznie wszędzie. Koszt ok 300 zł za komplet. Taki zestaw fajnie hamuje, ale piszczy i pyli. Ponadto Klocki, przynajmniej mi, starczają na 20k km. Tarcze wytrzymują jakieś 40k km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Tarcze wytrzymują jakieś 40k km. O ile się nie pokrzywią. Zaciski prawdopodobnie pochodzą z Forestera 2,5 XT z 2005 roku, a wyglądają tak: Tutaj -> http://opposedforces.com/parts/forester/ znajdziesz nr OEM, po którym znajdziesz zamienniki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 @@qbutek, kup RC5+ w xxlrally Eeee, do dwutłoczka te klocki to chyba nie bardzo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 O ile się nie pokrzywią. To jakie solidniejsze proponujesz? Tutaj -> http://opposedforces...parts/forester/ znajdziesz nr OEM, po którym znajdziesz zamienniki. Tyle to już wiem. Numery OEMowych części to nie problem, ale często nie podają odniesienia do nich. @@qbutek, kup RC5+ w xxlrally Eeee, do dwutłoczka te klocki to chyba nie bardzo. Rozwiń proszę dlaczego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Bo się lubi odklejać okładzina od części blaszanej. Problem znany od dawna, na forum było o tym nie raz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Tyle to już wiem. Numery OEMowych części to nie problem, ale często nie podają odniesienia do nich. Hmm, na stronie Hawka wyszło że HB432 http://www.hawkperformance.com/performance-street/pads/hb432f661 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 O klockach już wiem coś więcej. Co do tarcz, to na razie mamy jeden niepewny typ - inne propozycje? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Mnie czeka wymiana przodu bo oryginalne tarcze pogięły się szybciutko. Możecie polecić coś co będzie w miarę dobrze hamowało? Zaciski z przodu dwu tłoczkowe z tarczą 277. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 To jakie solidniejsze proponujesz? Nie pokrzywiłem OEM'ów i pasztetowych na maksa Speedmaxów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Gładkich Brembo nie udało mi się pokrzywić. RC5 też mi się nigdy nie rozpadły, a mam je na obu osiach w zaciskach WRX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 Widze ze ciągle zachwalasz HPS/HP+ . Mógłbyś trochę rozwinąć które jakie są? które lepiej hamują, które głośniejsze itp? Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 HP+ hamują ciut lepiej, są ciut droższe i odniosłem wrażenie że ciut cichsze. Nawet jednak HPS w porównaniu z Ferodo Premier czy OEM urywają dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 RC5 też mi się nigdy nie rozpadły, a mam je na obu osiach w zaciskach WRX. Bo chyba tu jest pies pogrzebany - przy czterotloczku RC5 się nie rozpadają lub rozpadają się rzadziej niż przy dwutłoczku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 RC5 też mi się nigdy nie rozpadły, a mam je na obu osiach w zaciskach WRX. Bo chyba tu jest pies pogrzebany - przy czterotloczku RC5 się nie rozpadają lub rozpadają się rzadziej niż przy dwutłoczku. Tu raczej chodzi o sposób eksploatacji , ten klocek nie lubi wilgoci i okazjonalnego użytkowania Jak jeździsz codziennie i klocek jest suchy to tych problemów nie ma , gorzej jak okazjonalnie i wilgoć w klocku powoduje korozję i okładzina odpada od blachy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 RC5 też mi się nigdy nie rozpadły, a mam je na obu osiach w zaciskach WRX. Bo chyba tu jest pies pogrzebany - przy czterotloczku RC5 się nie rozpadają lub rozpadają się rzadziej niż przy dwutłoczku. Tu raczej chodzi o sposób eksploatacji , ten klocek nie lubi wilgoci i okazjonalnego użytkowania Jak jeździsz codziennie i klocek jest suchy to tych problemów nie ma , gorzej jak okazjonalnie i wilgoć w klocku powoduje korozję i okładzina odpada od blachy Sposób eksploatacji oczywiście też ma znaczenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 20 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2014 I to jest główny problem rc5+ , jak dla mnie , owszem fajny klocek ale niestety na chwile , w dwutłoczkowym zacisku kompletne nieporozumienie , odkleja sie , a po zuzyciu ok 50% robi wiecej hałasu ( nie piszczenia tylko wibracji ) niż hamuje , dla mnie totalne nieporozumienie !!!! . W czterotłokach jest lepiej , ale też bez szału , juz kilkukrotnie okładziny sie odklejały . ale grip jest bardzo dobry i to trzeba przyznać ! Mam teraz w FXT HP+ i dla mnie jest miazga , owszem piszczy , nie ma tragedii , ale hamuje baaaardzo zacnie . Numer Hawk HB432F.661 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bednarcm Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 @@carfit, jak ten HP+ zachowuje się przed rozgrzaniem? Da się spokojnie śmigać po trasie A lub S bez częstego hamowania i nie być zaskoczonym przy nagłej konieczności zatrzymania się? Czy założenie klocków HP+ również na tył spowoduje lepsze hamowanie tyłu? Ma to sens? Rok temu doradziłeś HPC (przód) i nie jest źle, ale dlaczego nie miałoby być lepiej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 21 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2014 a ja "budzetowo" moge polecic TRW - kilka miesiecy temu skusilem sie wyprobowac i tarcze, i klocki tego producenta (wczesniej uzytkowalem tylko tylne klocki w STI'owym zacisku i klocki dawaly rade, wiec pomyslalem, ze sprobuje zapodac TRW i na przod) na razie przejechane mam ok. 10 tys. km, tarcze nie bija, scieraja sie rownomiernie, klocki pracuja dobrze jak dla cywila, kurzu b. malo (pacjent to Tribeca z kompletem Brembulcow od STI) p.s. widzialem w necie, ze sklep wujaszka carfita tez handluje tarczami TRW do STI, wiec chyba to raczej normalny produkt Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się