cybel Opublikowano 12 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Listopada 2013 czyli mam większy mętlik w głowie niż miałem Forum w tym temacie nigdy nie zawodzi. Dopuszczone,homologowane do użytku na drogach publicznych. Jeździłem chwilkę na DS2500 ale mnie jakoś "nie urzekły".O ile w normalnej jeździe zarzucić im nic nie można,to u mnie na torze się sprawdziły. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 RC5+ zjadły mi gładkie Brembo w jakieś 30 tys. km (2 komplet klocków). Komplet tych tarcz to koszt 300 zł, więc nie ma żadnego dramatu. Ponadto nic się z nimi nie stało podczas użytkowania (nie trzepią, nie pękają itp.). Pytanie, czy kupić kolejny komplet godząc się z częstą wymianą, czy też poszukać tarcz, które nie będą się tak szybko zużywać, a jeżeli tak to jakich (w cenie tak do 500 zł za komplet) ? Rozważam gładkie Ferodo w cenie coś około 400 zł za komplet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 właśnie kilka dni temu miałem podobny dylemat, i kupiłem brembo też do RC5+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 8 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2014 A co byście polecili na tył do forka po swap'ie na dwutłoczek - czyli tarcza od wrx chyba 290mm - jakie tarcze i jakie klocki? Oczywiście coś przyzwoitego i za dobrą cenę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 ja kupilem tarcze TRW a klocki zostały chyba OEM subaru, bo takie były w zaciskach. jeśli nie, to kupiłbym carbon lorraine RC5+, moim zdaniem warto zapłacić więcej niż za zwykłe klocki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 RC5+ zjadły mi gładkie Brembo w jakieś 30 tys. km (2 komplet klocków). Komplet tych tarcz to koszt 300 zł, więc nie ma żadnego dramatu. Ponadto nic się z nimi nie stało podczas użytkowania (nie trzepią, nie pękają itp.). Pytanie, czy kupić kolejny komplet godząc się z częstą wymianą, czy też poszukać tarcz, które nie będą się tak szybko zużywać, a jeżeli tak to jakich (w cenie tak do 500 zł za komplet) ? Rozważam gładkie Ferodo w cenie coś około 400 zł za komplet.Zimermany bym atakowałja kupilem tarcze TRW a klocki zostały chyba OEM subaru, bo takie były w zaciskach. jeśli nie, to kupiłbym carbon lorraine RC5+, moim zdaniem warto zapłacić więcej niż za zwykłe klocki.Myśle że będziesz miał podobnie jak elmo z brembo i RC5+,tarcze "znikną w oczach" 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 A co byście polecili na tył do forka po swap'ie na dwutłoczek - czyli tarcza od wrx chyba 290mm - jakie tarcze i jakie klocki? a jaki "zestaw" masz z przodu ? jaki klocek ? (ja bym na tył założył taki sam) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Na przodzie mam 4tłoczek z tarczą brembo oro i klockiem ds2500 - jak się zużyje to chyba RC5+ włożę żeby porównać. Jak na razie, po przesiadce ze spowalniaczy, to zmiana w hamowaniu bardzo wyczuwalna - już nie musze cisnąć hamulca w podłogę Na tył mam już 2tłoczek i adaptery. Niestety tarcze i klocki (50% zużycia) jakie dostałem w gratisie do tego zestawu pochodzą od TypeR i tarczobębęn ma za dużą średnicę. Więc żeby już nie kombinować zostaje mi kupić tarcze i klocki nowe na tył jak do WRX'a. Tak jak tzd myślałem kupić TRW tarcze bo są w miarę przystępnej cenie, ale jak ktoś ma inne propozycje i argumenty to chętnie wysłucham. Mam też pytanie o przewody w oplocie - czy warto to robić, będzie poprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 jak z przodu masz ds2500 i następne planujesz RC5+ ... to ja na tył był założył przynajmniej DS Performance, OMP, ... lub coś podobnego, na pewno nie zwykłe klocki typu TRW itp ... tył tez musi dobrze hamować, bo w przeciwnym razie szybko zjada klocki z przodu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kretal Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ok, dzięki za radę, a jeśli chodzi o tarcze? jakieś sugestie? W przewody w oplocie warto wchodzić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vilmark Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Ja na dwutłoczku w Forku używałem zwykłych tarcz EBC + zielonych klocków. Ogólnie dziwnym trafem zielone chyba lepiej sprawdzają się od czerwonych. Tarcze EBC te zwykłe były dośc pancerne , wytrzymywały jeżdżenie po wodzie nawet po dość dużym nagrzaniu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2014 Myśle że będziesz miał podobnie jak elmo z brembo i RC5+,tarcze "znikną w oczach" tarcze TRW i klocek OEM? ciekawe. poza tym nawet z RC5+, tylny zacisk aż tak nie hamuje i nie zjada tarczy. a przody... jeśli ma hamować (a RC5+ hamuje...) to mogę raz w roku wymienić tarcze na kolejne brembo, nie widzę problemu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mike85 Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2014 Myśle że będziesz miał podobnie jak elmo z brembo i RC5+,tarcze "znikną w oczach"tarcze TRW i klocek OEM?ciekawe. poza tym nawet z RC5+, tylny zacisk aż tak nie hamuje i nie zjada tarczy. a przody... jeśli ma hamować (a RC5+ hamuje...) to mogę raz w roku wymienić tarcze na kolejne brembo, nie widzę problemu. Vilmark dobrze mówi z EBCKlocki Trw+tarcze,albo ATE. Ja obecnie przód 294 z japanpacarsu+klocki Ate pod 2tłoka i daje rade Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JJacek Opublikowano 22 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2014 Czy LGT MY10 ma takie same tarcze i zaciski jak Legacy Spec B? Czyli 316 mm z przodu i 290 mm z tyłu, wentylowane i zacisk jednotłoczkowy? Kto produkuje do tego zwykłe gładkie tarcze (łatwo dostępne), znalazłem Brembo (przód), ATE (przód), TRW (tył) ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qbutek Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Niestety nie siedzę w temacie klocków i tarcz tak dobrze, więc dopytuję. Jakie polecacie klocki i tarcze do takich hamulców: PRZÓD - zaciski dwutłoczkowe - średnica tarczy 294 mm - wentylowane - rozstaw śrub 5x100 TYŁ - zaciski jednotłoczkowe - średnicy niestety nie pamiętam, ale pochodzą z Imprezy STI z ~1999 roku - wentylowane - z tego co pamiętam, to "z większym bębnem" 1. Mają być przede wszystkim skuteczne. 2. Nie przeszkadza mi, że hamulce piszczą, pylą itp.3. najlepiej proszę o podanie kodu producenta/numeru części itp.4. Informacja o cenie będzie pomocna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2014 Jakie polecacie klocki Niezmiennie Hawk HPS/HP+. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Są Hawki pod dwutłoczek? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ale jaki dwutłoczek ? Bo były co najmniej 2 typy zacisków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 Ostatnio zauważyłem w Intercarsie klocki Winmax za śmiesznie niską cenę 115pln za komplet. Niby było napisane, że będą pasowały też do Lanosa, toteż sprowadzili mi dwa kmplety. Niestety na miejscu okazało się, że są za duże i z zakupu wyszły nici... Napisałem do nich, czy by sprowadzili konkretnie pod Imprezę, ale odpowiedzi póki co brak... Powiedzcie, co te klocki są wart? Bo po cenie...nie za wiele... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryka Opublikowano 24 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2014 (edytowane) A rak trochę z innej beczki, czy jest sens zakładać tarcze pływające do złotych Brembo? Nowe tarcze Brembo Oro zaczęły bić po dwóch miesiącach. Czy są może jakieś jednoczęściowe tarcze odporniejsze na przegrzania? Edytowane 24 Czerwca 2014 przez gryka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Winmax Bardzo dobra firma, tylko pewnie jak to we wszystkich markach wiele zależy od konkretnego modelu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Czy ktoś może powiedzieć czy przy tarczach pływających może występować bicie na kierownicy przy hamowaniu od tych tarcz? Chodzi o bicie spowodowane lekko zwichrowaną tarczą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Markus Opublikowano 28 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2014 Bardzo dobra firma, tylko pewnie jak to we wszystkich markach wiele zależy od konkretnego modelu... Dzięki za informację. Klocki są z serii SPORT, czyli coś niby lepszego niż seria... Szkoda tylko, że IC informuje, że jest to zamiennik do Imprez, kiedy klocek wymiarami przypomina ten do OBK H6... Poza tym, to orientuje się ktoś jaki model klocków podejdzie do Lanosa RS(2,0 150PS)?? Na stronie producenta są dwa oznaczenia i teraz nie wiem, który jest właściwy- dla wyjaśnienia wkleję stronkę: http://winmax.jp/pc/fix_data/index.cgi Będę wdzięczny za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 29 Czerwca 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2014 Ostatnio zauważyłem w Intercarsie klocki Winmax za śmiesznie niską cenę 115pln za komplet. Niby było napisane, że będą pasowały też do Lanosa, toteż sprowadzili mi dwa kmplety. Niestety na miejscu okazało się, że są za duże i z zakupu wyszły nici... Napisałem do nich, czy by sprowadzili konkretnie pod Imprezę, ale odpowiedzi póki co brak... Powiedzcie, co te klocki są wart? Bo po cenie...nie za wiele... A masz może te klocki i możesz wkleić ich zdjęcia? Albo chociaż podać wymiary? Bo może podpasują do zacisku z Tribeki i wtedy ja bym je wziął na 100% za taką cenę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 12 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2014 Czy ktoś może powiedzieć czy przy tarczach pływających może występować bicie na kierownicy przy hamowaniu od tych tarcz? Chodzi o bicie spowodowane lekko zwichrowaną tarczą. Pomoże ktoś? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się