Skocz do zawartości

Hamulce - klocki, tarcze itp.


Patryk55XL

Rekomendowane odpowiedzi

Przód tak, tył wymaga adapterów do zacisków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

możesz użyć adaptery lub przełożyć tarcze kotwiczne z wrx (wiąże się z wymianą łożysk) i masz fabrykę ew całe zwrotnice. Tarcze kotwiczne możesz kupić raczej łatwo, bo czasem upalacze uszkadzają zwrotnice i kupują nowe.

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A ja mam pytanie. Czy 4-tłoczkowy zacisk z WRX można rozpołowić, a jeżeli tak, to czy w związku z taką operacją będzie trzeba w nim wymienić jakieś uszczelki (nie mówię o gumkach do tłoczków). ? Może ma ktoś jakiś schemat budowy tego zacisku ?

 

Tak mozna rozpolowic je iwtedy musisz zmienic 2 oringi ktore sa pomiedzy.

 

Dzięki. Ciekawe czy mają je w ASO. Mam zestawy naprawcze Autofren, ale tam takich o-ringów chyba nie ma.

 

W zestawie naprawczym tych oringów nie ma ale myślę że w każdym motoryzacyjnym takie dostaniesz :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

a mi nic nie pozostało jak bardoz pochwalić OMP które założyłem do darmowozu. Przy normalnym użytkowaniu nawet przy hamowaniu zdużej prędkości bardzo dobrze sobie radzą, nawet jak się nagrzeją (lekko popiskują) bardzo dobrze hamują. OMP wg mnie to świetna propozycja w funkcji cena/jakość/siła hamowania.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na piszczenie pomaga taka niebieska maź ale nie wiem jak się nazywa - RC5 całkowicie wyłączyła z piszczenia. Stosuje się ją pomiędzy zacisk a klocek i o dziwo całkowicie eliminuje problem piszczenia.

 

moje finałowe wybory to RC5+ do subaru i OMP do darmowozu. Są klocki na przód i na tył więc nie mam różnych mieszanek przód i tył co gdzieś kiedyś zasłyszałem, ze ma znaczenie.

 

pozdrawiam

Edytowane przez AdaSch
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam:) :):)

Mam wielki problem z hamulcami nowy mechanik walczy z usterka i nie moze dojsc do przyczyny!!! pompa jest wymieniona,korektor sily hamowania calkowicie usuniety kazdy zacisk i tloczek rozkrecony wszystko chodzi caly uklad hamulcowy zostal odpowietrzony i nadal hamulca nie ma:( po kilku nacisnieciach pedal hamulca rosnie czy wie ktos co moze byc przyczyna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na piszczenie pomaga taka niebieska maź ale nie wiem jak się nazywa - RC5 całkowicie wyłączyła z piszczenia. Stosuje się ją pomiędzy zacisk a klocek i o dziwo całkowicie eliminuje problem piszczenia.

 

moje finałowe wybory to RC5+ do subaru i OMP do darmowozu. Są klocki na przód i na tył więc nie mam różnych mieszanek przód i tył co gdzieś kiedyś zasłyszałem, ze ma znaczenie.

 

pozdrawiam

 

Adasch a powiedz gdzie takie cuda dają?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zapytam Szanowne Grono , czy oryginalne subarowe felgi 15' wejdą na zacisk dwutłoczkowy z tarczą 294? Kończą mi się klocki i tarcze również ,więc przy okazji wymiany chciałbym poprawić hamulce nie musząc zmieniać obu kompletów kół.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wg mnie nie ma najmniejszych szans bo 16" ledwo włazi.
Czyli maksymalna średnica tarczy pod 15' to277?

 

294 tez wchodzi pod 15ke tylko odpowiednio "wykrojoną" np Braid Fullrace T Acropolis. Moze byc 4 tloczkowy zacisk i moze byc 2 tloczek taki jak w nowych Legacy i Foresterach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...