AdaSch Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Jak zwykle katalog brembo jest do niczego Jakie nr mają brembo oro nacinene do wrx my06 na przód potrzebuję 294mm lub wg brembo 295mm wentylowana a na tył 290mm wentylowana ktoś kiedyś pisał, że są ale ja nie mogę znaleźć numerów... chyba znalazłem w IC przód FS.153.000 ale tyłu chyba nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToLa Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 Możecie mi podać jakie klocki i tarcze będą pasować do Imprezy 99 rok 2.0 N/A 125 kucy VIN: JF1GC8LJ3YG100109 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Czytam różne sprzeczne opinie o tarczach Rotinger... Ktoś może coś o nich powiedzieć ? miałem zawsze brembo (z trzy komplety, nie polecam straszny złom, hamuje podobnie jak tańszy blue print z tym że blue print gnie się szybciej) teraz ktoś polecał mi TRW... Czy lepiej kupić OEM, może inne ??? Czterotłoczek w GT99, jazda raczej zróżnicowana... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ToLa Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Czy taki zestaw będzie pasował do Imprezy 99 rok 2.0 N/A 125 kucy VIN: JF1GC8LJ3YG100109 http://allegro.pl/show_item.php?item=4744312513 Muszę coś zakupić ale pewnie montaż będzie po zimie , dlatego zwrot nie będzie możliwy . Jakieś Wasze zdania co do TRW do wolnossaka ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Czy taki zestaw będzie pasował do Imprezy 99 rok 2.0 N/A 125 kucy VIN: JF1GC8LJ3YG100109 http://allegro.pl/show_item.php?item=4744312513 Muszę coś zakupić ale pewnie montaż będzie po zimie , dlatego zwrot nie będzie możliwy . Jakieś Wasze zdania co do TRW do wolnossaka ? Musisz wiedzieć jaki masz rozmiar tarczy w swojej imprezie. Z VINu nie koniecznie bedzie wiadomo, bo auto ma swoje lata, a Subaru to prawie jak klocki lego - większość rzeczy pasuje zamiennie i nie na gwarancji, że ktoś nie kombinował z hamulcami. Po prostu zmierz średnicę tarczy i zrób zdjęcia zacisków. Sent with Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 (edytowane) Ktoś podpowie, co to za wynalazek jest? Chińszczyzna jakaś? http://www.ebay.co.uk/itm/SUBARU-IMPREZA-inc-WRX-TURBO-RIGHT-FRONT-BRAKE-CALIPER-4-POT-BRAND-NEW-BCA2883A-/261618842615?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item3ce9b2bbf7 P.S. Sorry, za brak polskich znaków, ale to komputer w pracy i nie ma jak zainstalować nawet słownika Edit: Poprawiłem już pisownię Edytowane 4 Listopada 2014 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AdaSch Opublikowano 3 Listopada 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2014 wygląda na taką, poszli na żywioł. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 W WRX GH 265KM chciałbym hamulce poprawić. Auto to cywil ale w przyszłości nie wykluczam modyfikacji jak UPG się pojawi. Przypuszczam, że fabryczny zaisk nie jest czterotłoczkowy. Co polecacie w granicach 3-5tys. ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 23 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Grudnia 2014 Przypuszczam, że fabryczny zaisk nie jest czterotłoczkowy. Jest Co polecacie w granicach 3-5tys. ? Złote Brembo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 coś mi się jednak zdaje, że w GH zacisk nie jest 4-tłoczkowy. Alternatywa : Brembo z STi 326 mm, lub szukanie nówek, np AP Racing / Cosworth 355 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 W WRX GH 265KM chciałbym hamulce poprawić. Auto to cywil ale w przyszłości nie wykluczam modyfikacji jak UPG się pojawi. Przypuszczam, że fabryczny zaisk nie jest czterotłoczkowy. Co polecacie w granicach 3-5tys. ? Jeżeli nie planujesz upalania to zainwestuj w dobre tarcze i klocki a zaciski sobie podaruj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mont Opublikowano 24 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2014 coś mi się jednak zdaje, że w GH zacisk nie jest 4-tłoczkowy no to będę musiał zacząć od sprawdzenia, trzeba do tego celu demontować tarcze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zubru Opublikowano 27 Grudnia 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2014 coś mi się jednak zdaje, że w GH zacisk nie jest 4-tłoczkowy no to będę musiał zacząć od sprawdzenia, trzeba do tego celu demontować tarcze ? widac do na pierwszu rzut oka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 po wymianie przednich klocków w SF 2.0T z CL RC5+ na Hawk Ceramic mogę powiedzieć, że RC5+ hamują, a Ceramic spowalniają ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 2 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2015 że RC5+ hamują, a Ceramic spowalniają ;-) To bardzo zła wiadomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
owad Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 po wymianie przednich klocków w SF 2.0T z CL RC5+ na Hawk Ceramic mogę powiedzieć, że RC5+ hamują, a Ceramic spowalniają ;-) mogłeś się pytać bo ceramiki miałem a potem rc . Pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Generalnie i tak byłem na ceramiki zdecydowany, na norweski styl jazdy wystarczy :-) Cały rok 2014 straszylem Norków piszczacymi rc5+ , w 2015 dam im troche ciszy :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 po wymianie przednich klocków w SF 2.0T z CL RC5+ na Hawk Ceramic mogę powiedzieć, że RC5+ hamują, a Ceramic spowalniają ;-) @@tzd, porównujesz klocki cywilne ze sportowymi ... spodziewałeś się innego wyniku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 ja traktuję RC5+ jako cywilne... sportowe to RC6, RC8... ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 ja traktuję RC5+ jako cywilne nie tylko Ty ale porównanie ich w prost z cywilnymi klockami jest bez sensu .... może następne kup HP+, te bardziej pasują na porównanie z RC5+ i RC6 Hawk ceramic to raczej pasują do worka z DS Performance, OMP R&S, itp ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 porównanie jest jak najbardziej zasadne - pasują do tego samego zacisku i kosztują podobnie. jakby ktoś się kompletnie nie znał, to ... to podobne produkty. a ja nie do końca porównuję, bo spodziewałem się gorszego (mniej ostrego) hamowania na korzyść braku piszczenia, więc tylko opisuję swoje wrażenia ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sredniaq Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 (edytowane) Moje RC5+ prawie wogóle nie piszczą z tarczą OEM Ale teraz już czas na tarcze, więc pewnie i klocek wjedzie inny. Sent with Tapatalk Edytowane 3 Stycznia 2015 przez sredniaq Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 3 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2015 Różnie jest z tym piszczeniem, z dba nacinaną piszczało, z gładkim brembo w imprezie mi piszczy, wiec tym razem wziąłem hawki z brembo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bat Opublikowano 19 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2015 (edytowane) Proszę o polecenie tarcz na przód do Imprezy GT. Przeznaczenie troszkę ulicy + sporo upalania - 294mm, czterotłok Znalazłem coś takiego: Brembo FD.153.000 Edytowane 19 Stycznia 2015 przez bat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MichallD Opublikowano 27 Stycznia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2015 Zmieniam w swoim FXT zaciski na przednie 4 tłoczki i tylne 2 tłoczki, na przód wybrałem polecane RC5+, a co z tyłem? Też RC5+ czy jakieś klasę niższą? Jakieś propozycję? A co do tarcz to gdzie mogę kupić Brembo wentylowane na tył 290mm z ręcznym 190mm? Na ebay'u jest dużo ofert tarcz Mtec, ktoś używał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się