Skocz do zawartości

Subaru Outback MY15


atom75

Rekomendowane odpowiedzi

  • Ojciec Założyciel

 

 

"Raczej". Tak, to jest słowo klucz

Błędna interpretacja. Jak już niejednokrotnie podkreślałem nie uważam siebie za alfę i omegę.

Innymi słowy, przy dłuższej konwersacji ( do tego jak rozumiem z kontekstu - zakrapianej ) być może musiałbym poddać się argumentum drugiej strony. Natomiast moje zasadnicze poglądy raczej nie ulegają zmianie.

Na Forum jest kilka osób, które przy różnych okazjach ( np. Zlotu ) takie dłuższe "nocne Polaków rozmowy" już ze mną prowadziło (np. Carfit , niektórzy moderatorzy ) - być może będą w stanie bardziej obiektywnie ocenić takie sytuacje :)

 

Ale powyższe to już klasyczny O.T.  :mrgreen:

 

Pozdrowienia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A propos silnika - patrze teraz na ofertę Nissana X Trail (jakas tam konkurencja dla Forka) - do wyboru mam JEDEN silnik 1.6 diesel, czyli nie mam wyboru. Odwracam sie plecami i ide do Bawarczykow...tak to dziala. Dziekuje za uwage.

 

Nowicjusz, w przyszłym roku będzie turbo benzyna 1.6 163KM do XTraila..., niby niedużo, ale wybór już będzie większy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

 

We wtorek po południu odbieram Outbacka od dilera!!!

 

 

Różnica w cenie do H6 Limited to tylko 3000 $. Napisz proszę dlaczego wybrałeś 2.5, paliwo aż tak w USA podrożało?

Chyba się starzeję :)

przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać :)

wydaję mi się że CVT w 2.5 pracuje lepiej,przyśpiesza lekko bez wchodzenia na wysokie obroty i zachowuje się bardzo podobnie jak zwykły 6-cio biegowy automat

miałem już kilka aut z dużymi silnikami ,ostatnio x5 4.4 v8 320 KM

poza tym to będzie tylko dodatek do WRX MY 2015, którego odebrałem 3 tygodnie temu!

No co ty? Ostatnio bardzo stanialo - placilem ostatnio $2.76 za gallon 87 oktany - takiej ceny nie widzialem od conajmniej 6 lat...

 

dobrze macie w New Jersey,u nas w Chicago,IL njtańsza 87 jest po $3.27
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać :)

 

?

 

w przyspieszeniu np. od 60 do 120 nie ma? Z całym szacunkiem - nie dowierzam. Zwłaszcza, że teraz oba mają CVT - H6 ma wzmocnioną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać :)

 

 

?

 

w przyspieszeniu np. od 60 do 120 nie ma? Z całym szacunkiem - nie dowierzam. Zwłaszcza, że teraz oba mają CVT - H6 ma wzmocnioną.

pewnie różnica jest...

ale jakie to ma znaczenie na 3-4 pasmowej autostradzie gdzie prędkość max jest tylko trochę większa niż 90km/h?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Roznice bedzie czuc przy zaladowanym samochodzie podczas podrozy w gorach... no i w codziennej jezdzie np. w gorach skalistych, gdzie jednak malo tego tlenu.  Procz tego obecna jednostka 2.5 to chyba nadal na pasku rozrzadu - nie?  W korkach na autostradzie to roznica chyba jednak maleje, tym bardziej ze to CVT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na szczęście mieszkam na wielkich równinach midwestu ale nie wykluczam przejażdzki do Kolorado,może dalej

silnik 2.5 ma łańcuch

 

2.5L 4 cylinder Horizontally opposed Boxer engine. (engine code FB25)

First used in the Outback in the 2013 model.

152ci,  2498cc

aluminum block, heads

DOHC- double overhead cam

24 valves with Active Valve Control (intake valve)

Sequential multi-port fuel injection

Electronic throttle control

Bore x stroke: 94x90

compression 10.3:1

direct electronic distributorless ignition

Camshaft timing chain

Compression10.3;1

Composite resin intake manifold

Redline 6000rpms

Speedometer to 150mph

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

silnik 2.5 ma łańcuch

 

 

Super!  Faktycznie ze na wielkich rowninach to jazda jest tak monotonna ze przyjemnosc z jazdy jest nijaka - poprostu czas plynie, polykamy nastepne mile posrod pol, lasow, pol, lasow, pol, lasow.... w gorach to juz jedak inaczej... Ciekaw jestem czy beda grubsze staby do nowego OBK...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

2.5L 4 cylinder Horizontally opposed Boxer engine. (engine code FB25)(...) 24 valves with Active Valve Control (intake valve)
Chyba miało być 16 valves jeśli mowa o FB25,

 

Ogólnie muszę stwierdzić, że jeśli jedynymi jednostkami na nasz rynek będą FB25 i diesel to oferta nie będzie ciekawa dla osób lubiących dynamiczne auta. Według mnie sprzedaż przez to może nie wykorzystać potencjału rynku.

Myśląc o OBK MY15 jako kolejnym moim aucie, w takich wersjach będzie nie do zaakceptowania. Kupując Forka wybrałem świadomie słabszą wersję ale tutaj nie byłoby alternatywy. Moce rzędu 150 - 170KM na to auto to zwyczajnie mało. Swoją drogą uzyskanie 170 koni mechanicznych z 2,5l silnika to też kiepski wynik. Honda w dosyć leciwym silniku 2,4 generuje 200 KM, a normy emisji silnik przecież spełnia.

Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę. :P:ph34r:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba ten samochód (tak na marginesie, to nowy model, czy lifting?).

 

Widzę, że użytkownicy zza wielkiej wody chwalą go za ładne i lepsze jakościowo wnętrze. Niestety piszą też, że silnik 2,5 dostaje zadyszki w czasie wyprzedzania przy większych prędkościach a niektórzy narzekają bardzo na hałas generowany z okolic dodatkowego trójkątnego okienka w przednich drzwiach.

 

Jestem ciekaw, jak będzie się prezentował na żywo.

 

 

Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę.

 

Dyrekcja chyba rozwiała już wszystkie wątpliwości i nadzieje w tej kwestii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo mi się podoba ten samochód (tak na marginesie, to nowy model, czy lifting?).

 

Widzę, że użytkownicy zza wielkiej wody chwalą go za ładne i lepsze jakościowo wnętrze. Niestety piszą też, że silnik 2,5 dostaje zadyszki w czasie wyprzedzania przy większych prędkościach a niektórzy narzekają bardzo na hałas generowany z okolic dodatkowego trójkątnego okienka w przednich drzwiach.

 

Jestem ciekaw, jak będzie się prezentował na żywo.

 

 

Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę.

 

 

Dyrekcja chyba rozwiała już wszystkie wątpliwości i nadzieje w tej kwestii.

Ale pisza również żeby odpuścić 3.6 na rzecz 2.5 "bo go nie potrzebujesz"

Jest rzeczywiście trochę słabszy przy wyprzedzaniu ale jak pisza różnica nie jest wielka. A ròżnica w spalaniu odczuwalna. Poza tym , te wszystkie artykuły dotycza USA , gdzie używa się autostrad i jeździ z dużo miższa prędkościa niż w PL.

A silniki z turbo przyjmowane bardzo niechętnie ,że nie wspomnę o dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziwne, że już za mniej niż 40 dni zacznie się rok 2015, a importer nie może powiedzieć i pokazać co będzie dostępne za mniej niż dwa miesiące.

Cóż, polityka FHI nie pierwszy raz budzi moje zadziwienie, i zapewne nie tylko moje.

Chyba zbyt mocno pozwala nam się odczuć, że Europa jest dla FHI rynkiem drugiej kategorii.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...