sjak Opublikowano 23 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 Hmmm . "Raczej". Tak, to jest słowo klucz pozdrawiam sj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Września 2014 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Września 2014 "Raczej". Tak, to jest słowo klucz Błędna interpretacja. Jak już niejednokrotnie podkreślałem nie uważam siebie za alfę i omegę. Innymi słowy, przy dłuższej konwersacji ( do tego jak rozumiem z kontekstu - zakrapianej ) być może musiałbym poddać się argumentum drugiej strony. Natomiast moje zasadnicze poglądy raczej nie ulegają zmianie. Na Forum jest kilka osób, które przy różnych okazjach ( np. Zlotu ) takie dłuższe "nocne Polaków rozmowy" już ze mną prowadziło (np. Carfit , niektórzy moderatorzy ) - być może będą w stanie bardziej obiektywnie ocenić takie sytuacje Ale powyższe to już klasyczny O.T. Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fuyek3 Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 A propos silnika - patrze teraz na ofertę Nissana X Trail (jakas tam konkurencja dla Forka) - do wyboru mam JEDEN silnik 1.6 diesel, czyli nie mam wyboru. Odwracam sie plecami i ide do Bawarczykow...tak to dziala. Dziekuje za uwage. Nowicjusz, w przyszłym roku będzie turbo benzyna 1.6 163KM do XTraila..., niby niedużo, ale wybór już będzie większy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nowicjusz Opublikowano 26 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2014 Dzieki za info! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 We wtorek po południu odbieram Outbacka od dilera!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sputnik Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 We wtorek po południu odbieram Outbacka od dilera!!! Różnica w cenie do H6 Limited to tylko 3000 $. Napisz proszę dlaczego wybrałeś 2.5, paliwo aż tak w USA podrożało? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 No co ty? Ostatnio bardzo stanialo - placilem ostatnio $2.76 za gallon 87 oktany - takiej ceny nie widzialem od conajmniej 6 lat... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 We wtorek po południu odbieram Outbacka od dilera!!! Różnica w cenie do H6 Limited to tylko 3000 $. Napisz proszę dlaczego wybrałeś 2.5, paliwo aż tak w USA podrożało? Chyba się starzeję przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać wydaję mi się że CVT w 2.5 pracuje lepiej,przyśpiesza lekko bez wchodzenia na wysokie obroty i zachowuje się bardzo podobnie jak zwykły 6-cio biegowy automat miałem już kilka aut z dużymi silnikami ,ostatnio x5 4.4 v8 320 KM poza tym to będzie tylko dodatek do WRX MY 2015, którego odebrałem 3 tygodnie temu! No co ty? Ostatnio bardzo stanialo - placilem ostatnio $2.76 za gallon 87 oktany - takiej ceny nie widzialem od conajmniej 6 lat... dobrze macie w New Jersey,u nas w Chicago,IL njtańsza 87 jest po $3.27 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać ? w przyspieszeniu np. od 60 do 120 nie ma? Z całym szacunkiem - nie dowierzam. Zwłaszcza, że teraz oba mają CVT - H6 ma wzmocnioną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Czy już wiadomo kiedy Outback MY2015 będzie dostępny w Polsce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 przed kupnem jeździłem 3.6 i 2.5 ,nie ma wielkiej różnicy,to po co przepłacać ? w przyspieszeniu np. od 60 do 120 nie ma? Z całym szacunkiem - nie dowierzam. Zwłaszcza, że teraz oba mają CVT - H6 ma wzmocnioną. pewnie różnica jest...ale jakie to ma znaczenie na 3-4 pasmowej autostradzie gdzie prędkość max jest tylko trochę większa niż 90km/h? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 Roznice bedzie czuc przy zaladowanym samochodzie podczas podrozy w gorach... no i w codziennej jezdzie np. w gorach skalistych, gdzie jednak malo tego tlenu. Procz tego obecna jednostka 2.5 to chyba nadal na pasku rozrzadu - nie? W korkach na autostradzie to roznica chyba jednak maleje, tym bardziej ze to CVT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 25 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2014 na szczęście mieszkam na wielkich równinach midwestu ale nie wykluczam przejażdzki do Kolorado,może dalej silnik 2.5 ma łańcuch 2.5L 4 cylinder Horizontally opposed Boxer engine. (engine code FB25) First used in the Outback in the 2013 model. 152ci, 2498cc aluminum block, heads DOHC- double overhead cam 24 valves with Active Valve Control (intake valve) Sequential multi-port fuel injection Electronic throttle control Bore x stroke: 94x90 compression 10.3:1 direct electronic distributorless ignition Camshaft timing chain Compression10.3;1 Composite resin intake manifold Redline 6000rpms Speedometer to 150mph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Eryk Opublikowano 26 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2014 silnik 2.5 ma łańcuch Super! Faktycznie ze na wielkich rowninach to jazda jest tak monotonna ze przyjemnosc z jazdy jest nijaka - poprostu czas plynie, polykamy nastepne mile posrod pol, lasow, pol, lasow, pol, lasow.... w gorach to juz jedak inaczej... Ciekaw jestem czy beda grubsze staby do nowego OBK... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 2.5L 4 cylinder Horizontally opposed Boxer engine. (engine code FB25)(...) 24 valves with Active Valve Control (intake valve) Chyba miało być 16 valves jeśli mowa o FB25, Ogólnie muszę stwierdzić, że jeśli jedynymi jednostkami na nasz rynek będą FB25 i diesel to oferta nie będzie ciekawa dla osób lubiących dynamiczne auta. Według mnie sprzedaż przez to może nie wykorzystać potencjału rynku. Myśląc o OBK MY15 jako kolejnym moim aucie, w takich wersjach będzie nie do zaakceptowania. Kupując Forka wybrałem świadomie słabszą wersję ale tutaj nie byłoby alternatywy. Moce rzędu 150 - 170KM na to auto to zwyczajnie mało. Swoją drogą uzyskanie 170 koni mechanicznych z 2,5l silnika to też kiepski wynik. Honda w dosyć leciwym silniku 2,4 generuje 200 KM, a normy emisji silnik przecież spełnia. Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 27 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2014 (edytowane) Chyba miało być 16 valves jeśli mowa o fb25 oczywiście 16 http://drive2.subaru.com/Win11/itsWhatMakes.htm Edytowane 28 Października 2014 przez piosar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 29 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2014 http://www.autoguide.com/manufacturer/subaru/2015-subaru-outback-review-4015.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 http://www.autoguide.com/manufacturer/subaru/2015-subaru-outback-review-4015.html No fajny nawet, ale gama silników uboga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spawalniczy Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Bardzo mi się podoba ten samochód (tak na marginesie, to nowy model, czy lifting?). Widzę, że użytkownicy zza wielkiej wody chwalą go za ładne i lepsze jakościowo wnętrze. Niestety piszą też, że silnik 2,5 dostaje zadyszki w czasie wyprzedzania przy większych prędkościach a niektórzy narzekają bardzo na hałas generowany z okolic dodatkowego trójkątnego okienka w przednich drzwiach. Jestem ciekaw, jak będzie się prezentował na żywo. Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę. Dyrekcja chyba rozwiała już wszystkie wątpliwości i nadzieje w tej kwestii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piwozniak Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 (edytowane) . Edytowane 30 Października 2014 przez piwozniak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Bardzo mi się podoba ten samochód (tak na marginesie, to nowy model, czy lifting?). Widzę, że użytkownicy zza wielkiej wody chwalą go za ładne i lepsze jakościowo wnętrze. Niestety piszą też, że silnik 2,5 dostaje zadyszki w czasie wyprzedzania przy większych prędkościach a niektórzy narzekają bardzo na hałas generowany z okolic dodatkowego trójkątnego okienka w przednich drzwiach. Jestem ciekaw, jak będzie się prezentował na żywo. Tak czy siak oficjalnej oferty jeszcze nie ma wiec lepiej nie martwić się na zapas. W brak nowoczesnej turbo benzyny w ofercie na razie dalej nie wierzę. Dyrekcja chyba rozwiała już wszystkie wątpliwości i nadzieje w tej kwestii. Ale pisza również żeby odpuścić 3.6 na rzecz 2.5 "bo go nie potrzebujesz"Jest rzeczywiście trochę słabszy przy wyprzedzaniu ale jak pisza różnica nie jest wielka. A ròżnica w spalaniu odczuwalna. Poza tym , te wszystkie artykuły dotycza USA , gdzie używa się autostrad i jeździ z dużo miższa prędkościa niż w PL. A silniki z turbo przyjmowane bardzo niechętnie ,że nie wspomnę o dieslu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dyrekcja chyba rozwiała już wszystkie wątpliwości i nadzieje w tej kwestii. Może chce zrobić nam niespodziankę? Bardziej mnie interesuje kiedy nowy OBK będzie do podotykania w salonie w PL? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojo02 Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 nawet w terenie coś tam pojedzie, ale wykrzyżu to to nie ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piosar Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Już stoi w garażu.... Może uda mi się jakieś fotki wrzucić koło weekendu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 30 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2014 Dziwne, że już za mniej niż 40 dni zacznie się rok 2015, a importer nie może powiedzieć i pokazać co będzie dostępne za mniej niż dwa miesiące. Cóż, polityka FHI nie pierwszy raz budzi moje zadziwienie, i zapewne nie tylko moje. Chyba zbyt mocno pozwala nam się odczuć, że Europa jest dla FHI rynkiem drugiej kategorii. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się