Skocz do zawartości

sputnik

Użytkownik
  • Zawartość

    93
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O sputnik

  • Tytuł
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Skąd
    KR
  • Auto
    był Forek My06 2.0NA, jest wolnyssak ale v8 :)

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. sputnik

    Tygodnik MOTOR a napędy 4x4!

    Niestety nie dałem rady przyjechać, obowiązki rodzinne zatrzymały mnie w domu. Dajcie znać jak poszło testowanie, może jakaś wideorelacja ?
  2. sputnik

    Tygodnik MOTOR a napędy 4x4!

    Hej, może uda mi się przyjechać. Przetestowalibyśmy 11 letniego jeepa z quadradrive 2.
  3. sputnik

    Robert Kubica w rajdach

    oj 962 jescze jedzie i Kubica p3
  4. sputnik

    Subaru diesel - pozytywne doświadczenia.

    eee tam, na pewno licznik podkręcony
  5. sputnik

    Fałszywe spalania stukowe w 2.0 NA - wadliwe ECU

    Nie nazywałbym tego akcją serwisową, tylko odpłatną wymianą wtryskiwaczy bez gwarancji usunięcia usterki. Mój Forek na LPG nie muli dlatego na tej akcji raczej się nie pojawi.
  6. sputnik

    Fałszywe spalania stukowe w 2.0 NA - wadliwe ECU

    U mnie problem wystąpił po raz pierwszy mniej więcej po roku użytkowania samochodu (przebieg ok 15 tys km) i jeżeli uszkodzeniu uległy wtryskiwacze to wtryskiwacze to powinny zostać wymienione. Jeżeli czytam na forum że nie jestem jedyną osobą z tym problemem i jeżeli wspólnym mianownikiem miałyby być wtryskiwacze to w moim przekonaniu są one wadliwe. (być może się mylę) wtryskiwacze nie są elementem eksploatacyjnym i nie powinny zmieniać swych właściwości, a jeżeli zmieniaja to nie powinno to wpływać na użytkowania samochodu. Jeżeli to faktycznie uszkodzone wtryskiwacze są przyczyną "zamulania", to jak rozumiem ASO na koszt klienta je wymieni. A co jeżeli zamulanie nie ustąpi? Czy ASO zwróci wtedy pieniądze? Jeżeli zamulanie ustąpi to na jaki okres ASO da gwarancję na te wtryskiwacze? Co się stanie jeżeli nowe wtryskiwacze, podejrzewam że takie same jak oryginalne, padną znowu po kilkunastu tysiącach km i auto znowu zacznie zamulać to wtedy znowu wymiana na koszt klienta? Koszt wymiany wtryskiwaczy pomimo promocyjnej ceny to pewnie tysiące złotych, trochę drogie i niepewne to rozwiązanie problemu.
  7. sputnik

    Fałszywe spalania stukowe w 2.0 NA - wadliwe ECU

    Wszystko ok, tylko kto zapłaci za wymiane wadliwych wtrysków? Są tutaj osoby (m.in. ja), które przez niemal cały okres gwarancji zgłaszały problem do ASO i były zbywane. Ciekawe również jak ustalono że problem nie dotyczy ECU tylko wtryskiwaczy. Mój przypadek zresztą potwierdza tę wersję - na LPG problem nigdy nie wystąpił. Również uważam że SIP doskonale wiedział co jest wadliwe tylko to ukrywał do momentu aż zbyt dużo osób na forum podjęło temat - też poproszę o dużego minusa. Błędy każdemu mogą się przytrafić, szkoda tylko że tak długo trwa przyznanie się że coś jest na rzeczy i szkoda że legenda marki Subaru u wielu osób tak brutalnie zderza się z rzeczywistym stanem rzeczy
  8. sputnik

    Robert Kubica w rajdach

    Mysle ze wszystko sobie wyjasnia, i bedzie juz tylko lepiej:
  9. sputnik

    Robert Kubica w rajdach

    Zdjecie z 21km ss2 z forum http://forum.autosport.cz/
  10. sputnik

    Robert Kubica w rajdach

    hej, hej Ponoc tak wyglada ss2:
  11. sputnik

    Outback Diesel - silnik do wymiany - Ratunku!

    mam benzynowego forka ze stukającą panewką 189 tyś km przebiegu ....jak z tym się zmierzyć...?... ( nie uprzedzili !) Przynajmniej nie "mulił"
  12. sputnik

    Fałszywe spalania stukowe w 2.0 NA - wadliwe ECU

    Problem na pewno występuje od co najmniej 2007/2008 r i SIP poprzez ASO powinno o tym wiedzieć. Od tego czasu mineło 8 lat. I co? Nic, problem dalej występuje. ASO ma swoja politykę "naprawy" tej przypadłości i tak już pewnie zostanie. TTTM, nie liczyłbym że że FHI ten problem rozwiąże.
  13. sputnik

    Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Ktoś już napisał: "Who is driving like that!?" W sumie to chyba większośc z nas tak robi. Dojeżdżając do skrzyżowania, na którym nie trzeba się zatrzymać jedziemy z dwójki, podobnie na rondzie, też raczej 2 i obroty ok 2200. W dyszlu z turbiną auto ładnie się odpycha, w przypadku wolnegossaka niezależnie czy depnie się w podłoge czy do połowy auto jedzie podobnie, więc obciążenie układu korbowego chyba nie jest problemem. Większym obciążeniem byłoby chyba redukowanie do jedynki, skok obrotów na 4-5 tys, ale "Who is driving like that!?" wolnnym ssakiem ??
  14. sputnik

    Robert Kubica w rajdach

    @sputnik nie wie dlatego nie powie btw Kubica to mój szwagier, co prawda nie ma na imię Robert, ale zawsze to Kubica z pod Krakowa Pozdro
  15. sputnik

    Nowy Subaru Forester MY2013

    Było juz kiedyś o tym, problem był w roczniku 2010: Ale z drugiej strony ten outback daje radę: Ja bym zgłosił to w ASO i zobaczył co oni powiedzą.
×