Adam12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 być może coś przeoczyłem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Herostrates Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Nie znam tych porównań z 2.0t ktoś może przytoczyć jest taka przepaść miedzy 2.0 a 3.6? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Nie znam tych porównań z 2.0t ktoś może przytoczyć jest taka przepaść miedzy 2.0 a 3.6? nie pamiętam dokładnych danych w sekundach ale jakiś czas temu widziałem na YT wynik 2.0T 211KM w A4 quattro. Trzeba by poszukać lub zapytać TurdziGT. On ma taki silnik. 0-60mph to około 6.2s. Dla wersji US. Edytowane 9 Września 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Podtrzymuję jednak opinię, że 7.2 do 100 i - co ważniejsze - przyspieszenia w ruchu/do wyprzedzania są w pełni satysfakcjonujące oczywiscie, ze tak... a z innej strony, taka Skoda SuperB 3.6 (auto wielkosciowo/wagowo podobne do nowego OBK/Legacy) 0-100 km/h "robi" w okolicy 6s (wg. niektorych testow nawet 5.8s ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 0-100 km/h "robi" w okolicy 6s ( 1.2s różnicy to przepaść...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 bo tyle powinno robic auto z takim silnikiem. Spec B MT tez robil w 6 s a silnik 3.0 widac Soft w CVT jest bardzo na komfort i wytrzymalosc napisany. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Mac Donald's Mode Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 2.5N/A zwłaszcza z CVT to ledwo się przemieszcza. Jeździłem 4 lata MT i pamiętam jaka walka była mówiliśmy o Legacy...... Możesz rozwinąć? W końcu to ma być "flagowy" silnik w nowym OBK w UE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 165KM i ok. 250Nm pozwala na poprawne i spokojne "przemieszczanie się". Powyżej 120km/h wyprzedzanie trzeba zaplanować odpowiednio wcześniej lub ostro zredukować. Na plus można zaliczyć ograniczony popyt na paliwo. U mnie średnio wychodziło 9.5 - 10.5l ale podobno CVT jest znacznie ekonomiczniejszy w trasie. Co nie jest dziwne skoro 5MT przy 155km/h potrzebował ok. 4k obr. a CTV około 3-3.2k obr. Generalnie mi brakowało "momentu" ale może innym odpowiadać taka "łagodna" charakterystyka. flagowy" silnik w nowym OBK w UE... w innych krajach H6 może być dostępna. To chyba nie jest jeszcze przesądzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Dzięki za odpowiedź. Z tego co piszesz.... nie jest tak źle. Wyprzedzanie powyżej 120? Gdzie tak się wyprzedza? 120 na zwyczajnej drodze jednopasmowej to już dużo... Nie ma doświadczenia z 2.5+CVT ale myślę, ze i w wyprzedzaniu może być lepsze niż MT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 0-100 km/h "robi" w okolicy 6s ( 1.2s różnicy to przepaść...... pewnie, ze tak... OBK 2.5i MT (taki, jakiego miales ) katalogowo robil setke w ciagu 9,8s, OBK 3.0R - w ciagu 8,5s niby tylko 1,3s roznicy, a tak naprawde miedzy tymi autami jest przepasc - chyba nie bedziesz sie z tym spieral, hm? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kario Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 OBK 3.0R jest znacznie szybszy niż 8.5sec... myślę, że podobnie jak legacy 3.0 5EAT czyli kolo 7sec. Pojęcia nie mam skąd subaru wzięło to 8.5sec... 8.5 sec to bardziej omawiane tutaj wolne 2.5CVT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Gdyby nie zmiana z 2. na 3. tuż przed 100 było by jeszcze lepiej piszę o Legacy H6 5eat Trochę odeszliśmy od tematu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyrod Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Upraszczając: TEMAT BRZMI: JAKI BĘDZIE FLAGOWY SILNIK DO OUTBACKA W UNII EUROPEJSKIEJ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 2.0 diesel znany jako SBD Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 2.0 diesel znany jako SBD Skoro dla większości dyskutantów H6 to beznadzieja, zostaje faktycznie tylko diesel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 2.0 diesel znany jako SBD Skoro dla większości dyskutantów H6 to beznadzieja Czyli jestem w mniejszości Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Czyli jestem w mniejszości Jest nas dwóch, zawsze coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
msi Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 (edytowane) Trzech - a to już tłok Edytowane 9 Września 2014 przez msi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 9 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2014 Ja jestem z Wami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 OBK 3.0R - w ciagu 8,5s niby tylko 1,3s roznicy, a tak naprawde miedzy tymi autami jest przepasc - chyba nie bedziesz sie z tym spieral, hm? w żadnym wypadku. Dla mnie osobiście wynik od 0 - 100 jest drugorzędny. Zdecydowanie ważniejszy jest 60 - 140/160km/h. 2.5 N/A MT jest po prostu cieniutki w tym zakresie. H6 podróżuje się o wiele przyjemniej i bezstresowo można wyprzedzać na naszych kochanych drogach. Niemniej jeszcze raz podkreślam, że to moje subiektywne odczucie. Najlepiej przejechać się samemu. Każdy ma inne oczekiwania. z 2.5+CVT ale myślę, ze i w wyprzedzaniu może być lepsze niż MT. zdecydowanie nie. Wystarczy porównać osiągi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szamot Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 OBK 3.0R - w ciagu 8,5s niby tylko 1,3s roznicy, a tak naprawde miedzy tymi autami jest przepasc - chyba nie bedziesz sie z tym spieral, hm? w żadnym wypadku. Dla mnie osobiście wynik od 0 - 100 jest drugorzędny. Zdecydowanie ważniejszy jest 60 - 140/160km/h. 2.5 N/A MT jest po prostu cieniutki w tym zakresie. H6 podróżuje się o wiele przyjemniej i bezstresowo można wyprzedzać na naszych kochanych drogach. Niemniej jeszcze raz podkreślam, że to moje subiektywne odczucie. W pełni zgadzam się z Twoim subiektywnym odczuciem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 z 2.5+CVT ale myślę, ze i w wyprzedzaniu może być lepsze niż MT. zdecydowanie nie. Wystarczy porównać osiągi. ale o jakich osiagach mowa? i jak je porownac? bo FHI chyba nie podaje danych 60->140/160 km/h Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Dlatego wyniki są subiektywne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 10 Września 2014 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2014 Jezdzile OBK 2,5 CVT i motor cichszy od MY 05 MT ale osiagi nie wiem 2,5 jest 2,5 i generuje tyle KM ike sie da z 2,5 L wygenerowac. Moze troche lepiej i ciszej sie wkreca ale rakieta to to nie jest. CVT tez robi swoje i nastawiona jest glownie na komfort i oszczednosc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się