Karas Opublikowano 3 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2016 Dam znać co i jak. koniecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemowiec Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Ja wszelkie problemy i niedociągniecia w XV SBD rozwiązałem kupując Levorga Levorg fajny,troche nim pojeździłem i pozytywne wrażenia z tym,że u mnie jedno auto musi być wyższe z uwagi na teren zamieszkania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Dam znać co i jak.koniecznie Jestem po wizycie w serwisie. "Naprawa" rzeczywiście trwała 20 minut. Polegała na podklejeniu kawałka jakiejś gąbki, chyba gdzieś od spodu. Ma to wyciszyć te niepokojące dźwięki. Czy cos sie poprawiło? Może jest odrobine ciszej na garbach ale głowy nie dam. Może to sugestia. Potestuje jeszcze. Podchodziłem sceptycznie do tej naprawy bo tak jak pisałem trzeba by cos zmienić w zawieszeniu. Wysoki twardy lekki tyl tak ma. Z kolei zmiana zepsuła by zachowanie tego samochodu na drodze a tego nie chce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 XV jest fajnym autem, bardzo uniwersalnym. To bez wątpienia jedno z ciekawszych samochodów tego segmentu. Nie chcę pomniejszać jego zalet, bo trzy lata mnie relatywnie Bezproblemowo woził, ale mimo swoich niezaprzeczalnych zalet, w ofercie tego modelu nie znalazłem ani automatu z dieslem jak w Foresterze i Outbacku, ani turbobenzyny z automatem jak w Foresterze XT lub Levorgu. Nie miałem zamiaru narzekać więcej na XV SBD, więc zmieniłem auto. Oczywiście w Levorgu życzyłbym sobie takiej wersji "podwyższonej", albo w XV takiej wersji napędowej jak ma Levorg. Było by w czym wybierać i co rozważać. Ale skoro nie ma, to wziąłem coś co jest i jestem zadowolony. Ot inne auto, bardziej "cywilne" zamiat "leśne". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 auto jest słabo wyciszone i podejrzewam tylko "profesjonalne" wyciszenie matami pomoże w tym przypadku - Całe szczęście to nie problem bo dojście do blachy w bagażniku jest latwe. Wydaje mi się ze powodem wszystkich nowych "dzwieków" w tym aucie jest właśnie twarde zawiesznie + twarde plastiki- ale zmiana go zepsuła by zachowanie tego samochodu na drodze a tego nie chce ja również bo auto na drodze zachowuje się naprawdę pewnie taki urok tego auta. Chyba trzeba się po prostu zabrać za profesjonalne wyciszenie auta i raz na zawsze temat "wnętrza" zakończyć ( w dodatku zakup cichszych opon nie zaszkodzi ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Dostałem ostatnio ofertę na kompleksowe wyciszenie XV, bez dachu, około 5600 pln. Nie wiem czy to dużo czy mało. Wydaje sie sporo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 sporo. Ale wydaje mi sie że lepiej zapłacic więcej i zrobic na porządnych materiałach i w zakładzie znającym sie na rzeczy. W 2.0i wystarczy wyciszyć podłogę, bagażnik, drzwi + ciche opony. Silnik nie jest głośny a jego dźwięk jest przyjemny nawet przy wyższych prędkościach ( zresztą my14 przeszło lifting w którym coś tam zrobiono zeby było ciszej od silnika wiec w my16 podejrzewam ze jest jeszcze lepiej) Robiąc wyciszenie przydałoby się odrazu zmienic głośniki w drzwiach niz cos lepszego niż seryjne papierzaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) za 5600 to chyba żart , materiały kosztują maks 500 zł robiłem to sam i bez żądnego doświadczenia zrobiłem to w weekend Edytowane 4 Października 2016 przez Karenz 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 (edytowane) za 5600 to chyba żart , materiały kosztują maks 500 zł robiłem to sam i bez żądnego doświadczenia zrobiłem to w weekend jeżeli na materiały do wyciszenia całego auta wydałeś max 500 zł to nie chciałbym jezdzic autem wyciszonym takim "badziewiem" ( albo zrobiłeś to bardzo "ekonomicznie" = słabo) - bez urazy 5600PLN to rzeczywiscie dużo jak na taki zabieg - jak widac fachmani z Warszawy się cenią Edytowane 4 Października 2016 przez Karas Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 za 5600 to chyba żart , materiały kosztują maks 500 zł robiłem to sam i bez żądnego doświadczenia zrobiłem to w weekend chyba marnujesz swój potencjał 5600 pln brutto = 4550 usługa netto 500 pln materiały brutto = 407 materiały netto 4550-407 = 4143 pln na aucie x 10 aut (skoro w weekend to 2 dni na auto x 10 aut 20 dni) 41430 pln/miesięcznie i to bez dachu a to wredna robota Dostałem ostatnio ofertę na kompleksowe wyciszenie XV, bez dachu, około 5600 pln. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 5600PLN to rzeczywiscie dużo jak na taki zabieg - jak widac fachmani z Warszawy się cenią To nie fachmani z Warszawy To fachmani z Wrocławia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 To nie fachmani z Warszawy To fachmani z Wrocławia. cicheauto? W Warszawie i okolicach na pewno znajdziesz polecane zakłady CA które zrobią to równie dobrze i pewnie w podobnych $$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elvis116 Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Tak. Rozważam czy nie zrobić tego samemu. Plan jest taki aby zacząć od bagażnika i tylnej części podłogi i pod kanapa i zobaczyć efekt. Ja nie muszę mieć klasy premium ale niech sie da rozmawiać jak sie jedzie 140 km/h. Poza tym te elementy sie najłatwiej rozbiera. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 pomysł calkiem niezly. Robocizna odpada więc mozna zainwestowac w materiały "premium" W dodatku wnetrze XV rozbiera się bardzo łatwo, pełno "tutoriali" masz w internecie. Ważne zeby robić w pomieszczeniu gdzie jest ciepło no i miec czas... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 cicheauto o ile dobrze pamietam christoph robil u nich xv i byl zadowolony sam nie znam nikogo kto robil u nich auto Wytaptane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 Już od paru osób słyszałem ze cicheauto to bardzo porządny zakład ale kiedyś kasowali mniej Wcale się nie dziwie bo za "wiedze i doświadczenie się płaci i całkowicie to rozumiem. Natomiast nie znosze jak ktoś bierze grube $$ a odstawia fuszere jak chyba każdy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 4 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2016 cicheauto o ile dobrze pamietam christoph robil u nich xv i byl zadowolony sam nie znam nikogo kto robil u nich auto Wytaptane Byłem bardzo zadowolony, ponieważ sprzedałem auto Ale faktem jest, że po wyciszeniu mojego XV komfort podróżowania poprawił się na tyle, że długie podróże autostradami przestały być problemem. Różnica znaczna, o czym już pisałem: Subaru XV - wyciszenie wnętrza - ciche-auto.pl Już od paru osób słyszałem ze cicheauto to bardzo porządny zakład ale kiedyś kasowali mniej Wcale się nie dziwie bo za "wiedze i doświadczenie się płaci i całkowicie to rozumiem. Natomiast nie znosze jak ktoś bierze grube $$ a odstawia fuszere jak chyba każdy Wiem, że kosztuje i to sporo, ale na cenę wpływają koszt materiałów, zakres wykonanych prac oraz ostateczny efekt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karenz Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) za 5600 to chyba żart , materiały kosztują maks 500 zł robiłem to sam i bez żądnego doświadczenia zrobiłem to w weekend jeżeli na materiały do wyciszenia całego auta wydałeś max 500 zł to nie chciałbym jezdzic autem wyciszonym takim "badziewiem" ( albo zrobiłeś to bardzo "ekonomicznie" = słabo) - bez urazy 5600PLN to rzeczywiscie dużo jak na taki zabieg - jak widac fachmani z Warszawy się cenią Mogę sie tylko z ciebie śmiać że nie masz pojęcia o czym piszesz , ktoś cie robi na pieniądze a ty wmawiasz sobie że drogo=dobrze , tak się składa że znam ludzi którzy zajmują się tym zawodowo . Zresztą lepszą wiedzę w tym temacie od ciebie prezentuje przeciętny budowlaniec robiący ocieplenia . Maty stosujemy w celu usztywnienia a pianki pochłaniania wibracji . Przesztywniać powinno się na dużych połaciach prostej blachy czyli drzwi/klapa/maska/ nadkola . Tu każdy kładzie najtańsze APP/BOLL . Idiotyzmy zaczynają przy się tłumieniu wibracji bo faktem jest że 10mm butylu firmy dynamit kosztującego 100 zł od szt ma najlepszy współczynnik pochłanialności dźwięku ale 2 warstwy STP za 7 zł od sztuki dają taki samy efekt i co lepsze 50 mm pianki samochodowej da taki sam efekt a jest po 2 zł szt . Ja robiłem to kila razy według sztuki zawsze na bogato gdzie nikt tak w zakładzie nie robi . 1-2 warstwy na usztywnienie butylu potem mate piankowa po 5mm i piankę kauczukową na to wszystko , ogólnie wpychałem ile się dało a na zakładzie kładzie się tylko butyl i piankę kauczukowa Zresztą wystarczy mieć trochę wiedzy i każdy materiał wygłuszenie ma podane swoje paramenty tak samo jak materiały ociepleniowe Jak ktoś chce tanio to można samochód za 300 zł sieknąć kładąc dekarkę na drzwi i maty na nadwozie W sferze dźwięku jest tyle mitów że jest cała masa ludzi którzy zarabiają na naiwniakach sprzedając wygrzewarki do kabli czy przewody z 99,9999999% miedzi gdzie taki przewód kosztuje 300 zł z metra a zwykły głośnikowy 99,9 % 2 zł Wiadomo że zakład musi zarobić powiedzmy że 1000 zł za materiały to MAX więc reszta to ich pieniądze . Edytowane 8 Października 2016 przez Karenz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Super metoda! Najlepiej jest ponaklejać ciężkich mat butylowych i to podwójnie, wszędzie gdzie są blachy, a puste przestrzenie wypełnić pianką budowlaną. Taki sam efekt można osiągnąć jeszcze prostszą i tańszą metodą: założyć nauszniki ochronne albo zatyczki do uszu.Zobacz sobie zdjęcia z wyciszenia mojego XV, poczytaj w wątku Ketivva o audio i zobacz z jaką starannością on miał wykonane prace w swoich samochodach. Zapewniam, że nie kosztowały 500 PLN, ani nawet 1000PLN. Edytowane 8 Października 2016 przez Christoph Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
J23 Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 Ja 35 lat temu wyciszalem malucha, ale juz wtedy nie wpadl baym na pomysl uzywania ciezkich mat butylowych, a tym bardziej pchanie pianki w zamkniete profile. Rdza zjadla by go w 6 miesiecy. Jedyne co wtedy bylo dostepne, to wata zuzlowa prasowana w plyty . maluch byl ciezszy moze o 5 kg i cichszy od mini morisa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniel Szczepek Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 witam wszystkich, wreszcie wybrałem samochód, długo musiałem jezdzić i oglądać i rozmawiać w salonach ale niestety nie dostałem XV ani z mocniejszym SBD ani też z mocniejszą benzyną. Jedynie co wszędzie proponowali to albo 1,6 albo 2,0 SBD 109 PS ale w wersji Comfort z 2015r, na siłe w 3 miejscach chcieli sprzedać już prawie 2 letnie auto przecenione 2000e w stosunku do nowego, tak więć poszedłem do konkurencji i kupiłem Mazde CX-3 w wersji 2.0 150 AWD Revolution Top, tak wiem, że to nie ten naped co w Subaru, nie ta klasa i wielkość ale auto mi sie spodobało bardziej niż wieksza cx 5 i w środku jest bardzo fajna, prowadzi się też swietnie, poza tym na moje potrzeby wystarczy taki naped:)pozdrawiam i czekam na nowe Subaru XV z fajnym środkiem i fajnymi silnikami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Christoph Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 (edytowane) Niestety, rynek austriacki rządzi się innymi regułami. Gratulacje, niech wozi. Edytowane 9 Października 2016 przez Christoph 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 8 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 8 Października 2016 za 5600 to chyba żart , materiały kosztują maks 500 zł robiłem to sam i bez żądnego doświadczenia zrobiłem to w weekendjeżeli na materiały do wyciszenia całego auta wydałeś max 500 zł to nie chciałbym jezdzic autem wyciszonym takim "badziewiem" ( albo zrobiłeś to bardzo "ekonomicznie" = słabo) - bez urazy5600PLN to rzeczywiscie dużo jak na taki zabieg - jak widac fachmani z Warszawy się cenią Mogę sie tylko z ciebie śmiać że nie masz pojęcia o czym piszesz , ktoś cie robi na pieniądze a ty wmawiasz sobie że drogo=dobrze , tak się składa że znam ludzi którzy zajmują się tym zawodowo .Zresztą lepszą wiedzę w tym temacie od ciebie prezentuje przeciętny budowlaniec robiący ocieplenia . Maty stosujemy w celu usztywnienia a pianki pochłaniania wibracji . Przesztywniać powinno się na dużych połaciach prostej blachy czyli drzwi/klapa/maska/ nadkola . Tu każdy kładzie najtańsze APP/BOLL . Idiotyzmy zaczynają przy się tłumieniu wibracji bo faktem jest że 10mm butylu firmy dynamit kosztującego 100 zł od szt ma najlepszy współczynnik pochłanialności dźwięku ale 2 warstwy STP za 7 zł od sztuki dają taki samy efekt i co lepsze 50 mm pianki samochodowej da taki sam efekt a jest po 2 zł szt . Ja robiłem to kila razy według sztuki zawsze na bogato gdzie nikt tak w zakładzie nie robi . 1-2 warstwy na usztywnienie butylu potem mate piankowa po 5mm i piankę kauczukową na to wszystko , ogólnie wpychałem ile się dało a na zakładzie kładzie się tylko butyl i piankę kauczukowa Zresztą wystarczy mieć trochę wiedzy i każdy materiał wygłuszenie ma podane swoje paramenty tak samo jak materiały ociepleniowe Jak ktoś chce tanio to można samochód za 300 zł sieknąć kładąc dekarkę na drzwi i maty na nadwozie W sferze dźwięku jest tyle mitów że jest cała masa ludzi którzy zarabiają na naiwniakach sprzedając wygrzewarki do kabli czy przewody z 99,9999999% miedzi gdzie taki przewód kosztuje 300 zł z metra a zwykły głośnikowy 99,9 % 2 zł Wiadomo że zakład musi zarobić powiedzmy że 1000 zł za materiały to MAX więc reszta to ich pieniądze . Hehehe wytlumiaj czym chcesz. Widac ze nie masz o Car Audio bladego pojecia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lookita Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Panowie,jak sie kupuje XV w salonie,to co trzeba jeszcze dokupic do niego w sensie uzytecznosci codziennej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
beemowiec Opublikowano 13 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2016 Dla mnie fajną sprawą jest skórzana tapicerka (z żółtą nitką) która dodaje troche elegancji i umila wnętrze oraz zestaw multimedialny z kolorowym ekranym obsługującym tel/navi który działa bardzo dobrze. Dużym plusym jest też CVT z fajnym bajerem jakim są łopatki przy kierownicy. Naprawde pozytywnie mnie zaskakuje ta skrzynia chociaż mam na blacie dopiero 1100km. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się