Skocz do zawartości

Czy kupiłbyś XV raz jeszcze?


Toimi

Rekomendowane odpowiedzi

 

 

ketivv czy jeździłeś może XV po liftingu? Ostatnio zrobiłem takim około 100km i chciałbym poznać Twoje zdanie na temat wyciszenia względem przedlifta  
 

 

nie, do salonów marki Subaru mnie nie ciągnie  ;)

 

natomiast wierzę, ze coś w tym aucie poprawili podobnie jak w przypadku Foresterów poliftingowych (co wywnioskowałem z tego forum bo tez "nowym' Forkiem nie jeździłem)

 

ja się na Subaru się naciąłem, za dużo na tym aucie straciłem, wartość mojego XV jest symboliczna a i w ramach oferty Subaru jak dla mnie brak interesującej pozycji stąd nawet nowych Subaru nie testuję bo i tak wiem, że nie kupię to po co mamy swój czas wzajemnie tracić 

 

@@kamilgt,jakby twój (2.0 DIT z WRX-a) silnik pojawił się w nowym XV to bym się a testy udał ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

e posiadaczom VW albo np. Skody jest łatwiej bo sieć serwisów większa a jak konkurencja wieksza to i bardziej się starają

dokładnie tak to samo mozna powiedziec o  np Hondzie / Toyocie ( miałem / mam i nigdy nie miałem problemu z jakością napraw czy nie sprawdziliby czegos co zgłosiłem "jako usterkę" )

 

 

Co do wyjątkowości tego auta to tak bez sarkazmu powiem że ono naprawdę jest wyjątkowe, mało jest tak słabo rozpoznawalnych modeli jak XV

bo tych aut nie ma na naszych drogach. Zresztą wcale mnie to nie dziwi. ;) Xv traktuje jak eksperyment motoryzacyjny - a wiadomo jak jest z eksperymentami nie zawsze się udaja ;)

Mam nadzieje ze z modelami my16 jakosciowo jest duzo lepiej bo temu modelowi się to należy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

@kamilgt,jakby twój (2.0 DIT z WRX-a) silnik pojawił się w nowym XV to bym się a testy udał ;)

nie tylko ty ;)

 

 

 

Bez przesady, 2.0 DIT jest w Foresterze. 2-ltrowej benzyny brakuje w OTB oraz Levorgu.

 

 

czemu nie w XV czy Imprezie ?

 

fajnych silników to brakuje w całej gamie Subaru  ;)

 

 

 

@ketivv, po co Ci 2.0 DIT :D ?

 

Wszak:

 

fajne się jedzie pojemnością tylko do czego jest potrzebna bo do jazdy zgodnej z przepisami po systemie przygotowanych dróg nie za bardzo

 

 

ano powiedziałem tak w wątku odnośnie Levorga uważam, że na rynku jest miejsce na różne auta/silniki 

zresztą w tą filozofię wpisuje się także 2.0 DIT 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bez przesady, 2.0 DIT jest w Foresterze. 2-ltrowej benzyny brakuje w OTB oraz Levorgu.

Levorg to impreza kombi, wrx to impreza sedan, XV to impreza hb wiec czemu w tej ostatniej miałoby nie brakowac 2.0dit czy 1,6dit? Jezeli chodzi o nadwozie to te auta tak naprawde różnią się tym co znajduje się za 2 rzędem foteli. Rozstaw osi w Levorgu ten sam co w XV, masa Levorga jest o 120kg większa- ale nie ma co sie dziwić kufer robi swoje. Ja tam uważam, że klient powinien miec prawo wyboru  wersji wyposaznia i silnika. IMO w ofercie Subaru brakuje mocnego i słabego diesla (silnik jest wystarczałoby nad nim "popracowac" ) gama silników z doładowaniem jest. Niestety jako klienci nie mamy wyboru konfiguracji silnik/wyposazenie/wersja nadwozia - taki urok tej marki :) Ale tez nie ma co sie dziwic - kazdy producent chce zarobic jak najwiecej najmniejszym kosztem. Rynkiem Subaru jest USA(maja tam swoje fabryki) natomiast rynek EU należy producentów Europejskich - moze to i dobrze i warto się do Europejskich konstrukcji przekonać :)

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pozbyłeś się auta

 

pozbyłem się gwarancji Subaru ;) lekko ponad rok temu i mogę powiedzieć, ze to był błogosławieństwo dla silnika w moim aucie

 

XV wciąż jeszcze jeździ a ja darzę go skrajnie ambiwalentnymi uczuciami

Edytowane przez ketivv
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś ma XV my16 i narzeka? Na przykład na wyciszenie, trzeszczenie, złe materiały itp ? Ciekawy jestem czy rzeczywiście te poprzednie były tak złe czy jest to inna kwestia. Ja osobiście na swój nie narzekam, co nie znaczy, ze jest to samochód idealny. Kilka rzeczy bym poprawił ale go lubię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

narzekający musieliby sie przejechac my16 ( ja do salonu Subaru zbliżac sie nie zamierzam także na mnie nie liczcie :) )   a jeszcze lepiej jakby właściciele my 16 przejechaliby sie my14 tak z predkosciami około 140km/h oraz po "wartepach" . A teraz

pytanie do wlascicieli my16 :jak wam się sprawuje zawieszenie tylnej osi??? Tzn czy np puka jak przejedziecie przez "spiącego policjanta

chodzi o takie cos ( tylko u mnie slychac najbardziej w kabinie)na zewnatrz prawie wogole

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czyli nie wyeliminowali  :facepalm:  W wolnossacym forku to zjawisko nie występuje.Mnie to osobiście doprowadza do szału ( mam pełno tych spiacych policjantów w okolicy ) Elvis w manualu masz tego XV czy cvt (bo chce podpytac o prace skrzyni biegów) ? 

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi na początku 2 ciężko wchodziła w szczególności jak 1 zakreciłem do końca albo jak zredukowałem do 2. Ogolnie mam wrażenie ze ta skrzynia jest mało precyzyjna biegi nie chca wchodzic jak w masełko np jak w mazdzie czy hondzie.  Jak jedziesz i masz auto na 4 biegu i trzymasz reke na lewarku czujesz cos ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Natomiast tak jak piszesz cieżko wchodzi 2 gi bieg, zwłaszcza gdy mam wyższe obroty. Tak jakby haczyl na synchronizatorach nawet. I włączenie 1 wszego biegu gdy nawet wolno jadę jest prawie niemożliwe.
 

 

w przypadku SBD o tym wspominam chyba od samego początku mojej styczności z tym autem, do tego dochodzi nieprzewidywalnie działające sprzęgło 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Narzekania na XV niestety ciąg dalszy. Ja swojego chwalę i ostatnio poleciłem XV gościowi , który zastanawiał się nad zakupem nowego samochodu . Kupił XV 2.0 w najbogatszej wersji wyposażenia . Jest zadowolony, przyjechał zgodnie z obietnicą pokazać  nowy nabytek . Teraz XV jest relatywnie tańszy (ja swojego odbierałem w lutym 2013r) niż w 2013 r. Mimo wszystko nie zamieniłbym się na inny samochód. Przyjemność z jazdy bezcenna .

Jak ktoś nie lubi swojego XV  to powinien je sprzedać , zamiast się męczyć , może ktoś inny będzie mógł się nim cieszyć . Ceny używanych XV są stosunkowo wysokie ,a podaż niewielka , tak więc z tą kolosalną utratą wartości to lekka przesada .     

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprzęgło na razie u mnie ok, ale moment mniejszy niż w SBD.

 

to nie jest chyba kwestia momentu, bo z momentem to ono sobie radzi , nie ślizga się ani trochę na wyższych biegach a co by nie powiedzieć trochę niuta wtedy dostaje 

 

to sprzęgło źle, nieregularnie pracuje przy zasprzęglaniu i nie wiem od czego to zależny bo raz jest wszystko cacy za chwile w podobnej sytuacji ciężko ruszyć autem albo zmienić niskie biegi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...