Jump to content

Toimi

Nowy
  • Content Count

    72
  • Joined

  • Last visited

About Toimi

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Toruń

Recent Profile Visitors

259 profile views
  1. Tak też postanowiłem.
  2. W moim XV muszę zapewne wymienić przednie łożysko. Sęk w tym że auto musi jeszcze przejechać kilkaset km. Pytanie właśnie czy może? Tak jest łożysko razem z piastą. Może to się rozsypać i być niebezpieczne? Ostatnio zanim ustaliłem co to szum to jeszcze sporo przejechałem ale łożysko zużyło się samoczynnie, a tu doszło od uderzenia. Opinie kierowców innych marek są podzielone a jak opinie kierowców Subaru?
  3. Łożysko tylne 660zł + wymiana, no ładnie, zamienniki są ale niedostępne a z Allegro za 200 strach brać
  4. @adamW202 opisałem wcześniej w tym wątku, @FanSub niezbyt dużo w terenie, 2 razy na ruski rok @Karas mechanik szuka i mówi że jest ciężko, jakieś za 500 zł są ofertach dostawców ale niedostępne ale skoro na oryginał wymieniali za 700zł to nie ma co kombinować i wziąć oryginał
  5. U mnie potwierdziło się, łożysko w tylnim kole do wymiany. Czyli nie przeżyło nawet 100k, kolejna wtopa jakościowa Subaru. Przy okazji wie ktoś gdzie dostać zamiennik? Bo podobno ciężko je dostać.
  6. @FanSub pierwsze klocki razem z tarczami przy 60k
  7. @fan subaruDo 60k serwisowałem w ASO i zawsze był oryginały. Podnośniki w każdej temp już słabują choć w zimnie gorzej. Olej też wymieniałem po 5k przebiegu. Tarcze nie przy 100k tylko 60k były wymieniane. Wiem że to temat rzeka, tym nie mniej z kilku samochodów jakie miałem to w żadnym tak szybko nie wymieniłem. No w Nissanie QQ po 5k ale uznali za wadę fabryczną i wymienili na gwarancji choć wiadomo jak to z reklamacjami tego typu elementów. Obecnie w eksploatacji jeszcze Mitsubishi L200 - 150k i jedynie klocki wymieniane, H1 Hyundai - 120k i podobnie.
  8. Rocznik 2013, eksploatacja od 2014, benzyna, manualna skrzynia, 100k przejechane. Po 2 latach i 2 miesiącach padł akumulator, gwarancja nie obejmuje tego. Po 60k konieczność wymiany tarcz hamulcowych (nie pamiętam czy wszystkich) bardzo słaby wynik. W żadnym aucie nie wymieniałem poniżej 100k. Przy 95k zaczął się hałas przechodzący w huk przy 70-80 km/h. Dowiem się co to jak odwiedzę mechanika. Zadziwiające jest dla mnie ile silnik pije oleju. Ostatnio 4k po przeglądzie już płakał o olej. Plastiki fakt ekstremalnie łatwo się rysują, wystarczy fotelik samochodowy dla niemowlaka umieszczony na siedzeniu przednim i już deska porysowana. Podnośniki klapy nie dają już powoli rady i jak się klapy bagażnika nie podniesie ręką to można wyrżnąć głową, ogólnie klapa bagażnika od początku ma trudności z zamykaniem się.
  9. Dzięki za podpowiedź, faktycznie może być i to. Bo potem faktycznie wysokie tony przechodzą w huk. Niedługo podjadę do mechanika to się dowiem.
  10. Też obstawiam układ wydechowy bo hałas silniejszy jest z tyłu, no ale ...
  11. Od jakiegoś czasu mam wrażenie że silnik/samochód pracują głośniej. Do 70km/h jest ok ale powyżej tej prędkości pojawia się głośny, uciążliwy, wysoki dźwięk. Nie tylko ja to zauważyłem. Samochód jest zdecydowanie głośniejszy w trakcie jazdy. Rocznik 2013, przebieg 98k. Ma ktoś jakieś doświadczenia lub pomysły o co tu chodzi?
  12. Toimi

    Akumulator w XV

    Walką bym tego nie nazwał ale próbowałem. Skończyło się na stwierdzeniu że aku ma 2 lata gwarancji i tyle.
  13. Toimi

    Akumulator w XV

    To miałeś szczęście że padł Ci przed upływem gwarancji No i co z tego że dwuletnia? W żadnym aucie od 13 lat nie padł mi aku, jedynie w niezawodnym Subaru. Niestety aku jakie montowało Subaru były wadliwe
  14. Czy robił ktoś przegląd przed końcem gwarancji w jakimś wiarygodnym miejscu?
×
×
  • Create New...