Aga Opublikowano 20 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2012 Tummi, w Osowej są ztcw dwa warsztaty, zasięgnęłam opinii na ten temat wcześniej w każdym razie :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitstoop Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 Witam , potrzebuję namiary na dobry warsztat który mi zamontuje LPG do forka 2.0T w okolicach Piaseczna lub Warszawy proszę pisać na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 pitstoop, pół wątku jest o polecanym warsztacie... Wal PW do jako Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Subaru_Forester Opublikowano 22 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2012 W tytule wątku powinno być "LPG - wszelkie pytania do Jako" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 (podobno bardzo drogie części) uwielbiam słowo PODOBNO kiedyś też podobnie myślałem....bo miałem problem z tą instalacją LPG...ale znalazłem w necie źródło części, i wcale nie jest tak drogo mam nadzieję, że to nie jest działalność konkurencyjna dla SIPu, kiedyś miałem kontakt z fachowcem od Koltec Necama, robi te instalacje od ponad 20 lat, ma też części, jest w Lublinie, tel. do niego 602388665 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubiec1 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik [edycja moderatora] Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam -- So cze 23, 2012 1:34 pm -- robi te instalacje od ponad 20 lat A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik: Naprawiam i serwisuję instalację Koltec np. ze strony: http://www.koltec.implesite.pl Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam -- So cze 23, 2012 1:34 pm -- robi te instalacje od ponad 20 lat A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam zanim skomplementujesz ludzi których nie znasz epitetami w stylu: naciągacz, najpierw się może na tym Forum przywitaj.... , robimy to tutaj: viewtopic.php?f=1&t=101962&view=unread#unread panie Mądry Gazowy , a może jesteś konkurentem pana z Lublina ?? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jako Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Czarekw napisał: wyczyściłem za pomocą WD40, szczególnie koncentrując się na wnętrzu rozdzielacza (czyli grubo tam nakichałem wd40). I nie dziwię się, że przyjeżdżają do mnie użytkownicy instalacji Koltec, z totalnie zatkanymi rozdzielaczami, zablokowanymi i uszkodzonymi silnikami krokowymi, skoro takie bezsensowne rady udzielane są na forum. NIGDY NIE STOSUJ WD 40 do smarowania i czyszczenia rozdzielacza. Jedyną substancją zalecaną przez producenta jest aceton, a powierzchni nie należy niczym smarować. Oczywiście WD 40 to świetny środek, ale do odrdzewiania i luzowania połączeń zapieczonych, a nie do LPG. Zachęcam użytkowników instalacji Koltec, by przed wypróbowaniem "porad" z forum ściągnęli sobie bezpłatny poradnik: Naprawiam i serwisuję instalację Koltec np. ze strony: http://www.koltec.implesite.pl Tak są opisane nie tylko sposoby radzenia sobie z najczęściej występującymi usterkami, ale i sposób przeprowadzenia diagnostyki bez użycia specjalistycznego oprogramowania. Pozdrawiam -- So cze 23, 2012 1:34 pm -- robi te instalacje od ponad 20 lat A to ciekawe, bo pierwsze instalki Koletc EGI były wypuszczone w 1994 r. to chyba fachowiec z Lublina naprawiał coś, czego jeszcze producent nie stworzył? To właśnie siła naciągaczy: piszą o czymś, o czym nie mają pojęcia. I po co? Pozdrawiam Elek, ty naciągaczu Kolega kubiec1, pierwszy post na forum i w temacie koltec. Coś jest na rzeczy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Elek, ty naciągaczu Kolega kubiec1, pierwszy post na forum i w temacie koltec. Coś jest na rzeczy? hahaha.....Robert,.....jest......kolega jest pewno od LPG i próbuje się wkręcić na Forum.... trochę od dupy strony..... ani me, ani be, ani pocałuj mnie w dupę, żadnych pieszczot, od razu atakuje z linkiem.... ja z tym gościem z Lublina nie mam nic wspólnego, po prostu jak szukałem długo i bez skutku gratów do instalki Koltec, napotkałem chłopa w necie, pogadałem z nim, na moje niewielkie ,,gazowe" doświadczenie wiedział o czym mówi, i tyle....a tu od razu jakiś gwizdek o naciąganiu.... jak twarz swędzi, można podrapać w ramach wolnego czasu.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
william7 Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 Pan kubiec1 udziela się wszędzie gdzie o koltecu mowa na polskich forach, jednak razi w oczy reklama własnego sklepu co do Kolteca to myslę że nie jest ta instalacja taka zła, choć większość polskich użytkowników ma z nią doczynienia w kilku(nasto) letnich samochodach o przebiegu ca. 300 tyś. i chcieliby aby instalacja była niezawodna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 23 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2012 no to co, robimy zakłady, kiedy pan kubiec1 dostanie bana...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ajax Opublikowano 25 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2012 W tytule wątku powinno być "LPG - wszelkie pytania do Jako" LPG pytania i opinie i dlaczego masz z tym jechać do Jako? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wgabor Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 wal do JAKO a zostaniesz skrojony a instalacja bedzie jak każda inna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasklacz Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Aga, mnie tez bylo za daleko (+nocleg :/). Ale na Osowa sie nie zdecydowalem, bo opinie byly rozne... beware T. Robiłem w Czakramie swojego OBK w razie czego mogę służyć spostrzezeniami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sherif Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Aga, mnie tez bylo za daleko (+nocleg :/). Ale na Osowa sie nie zdecydowalem, bo opinie byly rozne... beware T. Robiłem w Czakramie swojego OBK w razie czego mogę służyć spostrzezeniami Ile juz przejechales ? Zawory regulowales ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
OWOC Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Aga, mnie tez bylo za daleko (+nocleg :/). Ale na Osowa sie nie zdecydowalem, bo opinie byly rozne... beware T. Robiłem w Czakramie swojego OBK w razie czego mogę służyć spostrzezeniami Ile juz przejechales ? Zawory regulowales ? Ja tez w czakramie kilka razy widziałem H6 mit LPG... :| Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasklacz Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Nie regulowałem żadnych zaworów. Mam lubryfikację założoną. Ile zrobione to mi teraz cięzko powiedzieć. Musiałbym poszukać ksiązki. Szczegóły to zapraszam na PW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fiszmen9 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 panowie spalanie podtlenku gazu 20l/100 km to trza regulować czy może być coś spieprzone w instalacji ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dymian Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Co to za szał na punkcie tej regulacji zaworów? kupiłem auto z założoną dwuletnią instalacją brc na której zrobiono około 30kkm, w papierach z aso nie ma wzmianki o robieniu tej regulacji, u mnie w domu auto pokonało z 10 tyś i przy okazji zmiany uszczelek bo się sączyły była robiona regulacja a raczej jej spr bo luzy były perfect książkowe...a naczytałem się tu cudów niewidów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sasklacz Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 teraz mnie się przypomniało. Z regulacją jest jak z ciśnieniem w oponie. Jeśli jest ok to się nic nie robi. Jak jest mało to się pompuje. Reguluje się jak dzwoni coś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piaskos Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 teraz mnie się przypomniało. Z regulacją jest jak z ciśnieniem w oponie. Jeśli jest ok to się nic nie robi. Jak jest mało to się pompuje. Reguluje się jak dzwoni coś Albo jak zaczyna nierówno pracować i odpalać za 2 razem :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 Witam mam forestera z BRC by CZAKRAM z lubryfikacja, instalacja zalozona w jak pamietam 2007 zrobione okolo 100tkm ostatnio regulowalem zawory i okazalo sie ze wszystko w normie, regulacja nie byla w sumie konieczna. w tym miesiacu zakladalem do legacy wszystko hula normalnie. Robilem juz tam w sumie 3 subary i jednego jeepa 4.7 wszystkie auta nadal czasami wpadaja w moje rece i nic zlego sie nie dzieje. Pozdrawiam ( nie mam liter Polskich sorry ) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 jakim softem najlepiej podlaczyc sie pod bigasa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nieuprzejmygbur Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Ostatnio tankowałem za 2.59... w Niepołomicach... wspomnienia powróciły... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzikus7 Opublikowano 2 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2012 jakim softem najlepiej podlaczyc sie pod bigasa? poszukaj zależnie jaki masz komp: http://www.lecholpg.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się