Izotom Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) @@turdziGT: 6413 postów Płeć: Skąd: się wziąłem na dalekiej północy Auto: Było GC GT i GD STIJest MY12 B8 TFSI i MY14 Fiesta STa w międzyczasie zbieram na Porsche Macan Tym samym chesz zbudować swój wizerunek opiniotwórcy i sędziego dlatego Twoje wypowiedzi nie są prównaniami czy ocenami ale wręcz werdyktami. A część z nas woli rozmawiać jednak tylko o Subaru. Możesz przejść do wątku Subaru vs reszta świata i tam sobie porządzić jeśli nie masz nic fajnego do powiedzenia na temat mitycznego Levorga Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 mitycznego Levorga tak się buduje napięcie:) Jeszcze go nie ma a już jest mityczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 mitycznego Levorga tak się buduje napięcie:) Jeszcze go nie ma a już jest mityczny No ba i marzyć też można. Na szczęście Subaru zawsze czymś nas zaskakuje więc i tym razem liczę na więcej niż możemy nawymyślać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spokojny Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W kilku wątkach widzę dyskusję o postępującej degradacji Subaru jako samochodu o wyjątkowych właściwościach. Nie wytrzymałem i napiszę swoją opinię przykładając się do zaśmiecenia wątku A może powinno się patrzeć na ten temat w nastepujący sposób - w latach 90tych Subaru już w standardzie oferowało to czego nie mogło zaoferować większość marek. Można by tu za przykład wziąć porównanie zwykłego GTka do ówczesnego Golfa GTI (nie wiem czy Skoda Favorit istniała w jakiejś mocniejszej wersji ). Od tego czasu większość producentów mocno przyłożyła się do tego aby ich samochody zaczęły wykazywać tendencję do skręcania, hamowania i przyspieszania, co pozwoliło zmniejszyć dystans do Subaru. Dziś okazuje się, że niektórym wychodzi to nawet lepiej i ów Golf R może być rzeczywistą konkurencją (nie jeździłem, nie wiem, nie wdaję się w polemikę). Podsumowując, wg mnie to nie Subaru podupadło ale raczej konkurencja urosła. To chyba nawet dobrze, że dzisiaj wybór większy... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Podsumowując, wg mnie to nie Subaru podupadło ale raczej konkurencja urosła. To chyba nawet dobrze, że dzisiaj wybór większy... I o tym mówimy/piszemy - Subaru stanęło w miejscu lub delikatnie porusza sie do przodu, a konkurencja mocno podgoniła lub przegoniła - i tu leży problem, szczególnie jeszcze jak sie czasami popatrzy na ceny.......... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Subaru się wydawało, że zrobili kilkadziesiąt lat temu świetne auto i to wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 lub przegoniła - w jeździe po prostej to już dawno temu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @@turdziGT: 6413 postów Płeć: Skąd: się wziąłem na dalekiej północy Auto: Było GC GT i GD STIJest MY12 B8 TFSI i MY14 Fiesta ST a w międzyczasie zbieram na Porsche Macan Tym samym chesz zbudować swój wizerunek opiniotwórcy i sędziego dlatego Twoje wypowiedzi nie są prównaniami czy ocenami ale wręcz werdyktami.A część z nas woli rozmawiać jednak tylko o Subaru. Możesz przejść do wątku Subaru vs reszta świata i tam sobie porządzić jeśli nie masz nic fajnego do powiedzenia na temat mitycznego Levorga A tobie co ? Obudziles się ze snu zimowego czy jak ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Levorg. Cały czas te same dylematy: 1.za ile 2.0 DIT 2.Ile od 0-100 3.i czy będzie lumbar support Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 I czy będzie wersja MT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A będzie sedan ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 @@leon, tak WRX Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Ale nie w Europie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 A będzie sedan ? Chyba nie,bo Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi. Sedanem więc będzie Legacy. WRX to sport. Takie buty. Lada moment pojawią się pierwsze egzemplarze w Jap. może więc pojawią się jakieś testy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 hyba nie,bo Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi. Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi. Sedanem więc będzie Legacy. WRX to sport. Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje Dokładnie - Levorg to WRX w wersji kombi, nowe Legacy to całkiem inna bajka Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi. Sedanem więc będzie Legacy. WRX to sport. Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje Dokładnie - Levorg to WRX w wersji kombi, nowe Legacy to całkiem inna bajka No dobra,a ile kosztuje WRX? Lub będzie kosztował. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W US od 26.295$ Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 W US od 26.295$ Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Czyli do czego można by to porównać?XT DIT? Jest taki w USA? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MForbi Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Forester 2.0 XT Premium - 28.495$, Platinum - 33.095$ Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krogulec Opublikowano 23 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2014 (edytowane) No dobra,a ile kosztuje WRX? Lub będzie kosztował. W Polsce WRXa nie będzie w sprzedaży... Patrząc jednak na relacje cen w USA, gdzie WRX jest tańszy od WRX STI w analogicznej wersji wyposażenia o jakieś 20%, gdyby podobna relacja miała wystąpić i w Polsce pomiędzy WRX STI, a Levorgiem, doliczając jeszcze trochę za to, że będzie to jednak kombi, a nie sedan, to Levorg 2.0DIT powinien kosztować w topowej wersji wyposażeniowej ok. 155 tys. (czyli z grubsza tak jak obecnie Forester XT). Ale że zapewne nie będzie silnika 2.0DIT tylko 1.6DIT to obstawiam cenę trochę poniżej 150 tys. dla najwyższej wersji. Edytowane 23 Kwietnia 2014 przez Krogulec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 (edytowane) troche mnie to zaczyna wkurzac bedzie 2 DIT czy nie bedzie ... laske robia czy co ? Fajnie maja klijenci BMW zastanawiajac sie kupic 330 a moze 335 a moze 328 ? Na Levorga 1,6 nie pojde predzej sie rozgladne za wieksza pojemnoscia takich wiertarek nie lubie. Edytowane 24 Kwietnia 2014 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Na Levorga 1,6 nie pojde takich wiertarek nie lubie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Na Levorga 1,6 nie pojde predzej sie rozgladne za wieksza pojemnoscia takich wiertarek nie lubie. Czasy wiertarek mijają wraz z upowszechnianiem się turbiny. Problemem staje się wytrzymałość materiałów i "naprawialność" (w sensie technicznym i ekonomicznym ). No i paradoksalnie emisje (przy wtrysku bezpośrednim). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2014 Faktycznie,apetyt rośnie w miarę postępu marzeń,więc 1,6 DIT też już nie chcę:-D Tak szczerze to nie widzę dla siebie innej opcji na przyszłość z subaru niż levorg 2.0 DIT.Mógłby też być diesel,ale wątpię,że uda mi sie złapać promocyjna wersję z vebasto jak w legacy a to był mój warunek posiadania diesla. No chyba ,że kolejne wersje forka będą z podparciem,ale wtedy to już jego buda będzie mocno passe:-( Outbacki będą pewnie podchodzić pod 200tys za te lepsze wersje. A więc w Levorgu nadzieja :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się