Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

@@turdziGT:

  • 6413 postów
  • Płeć: icon_gender_n.gif
  • Skąd: się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto: Było GC GT i GD STI
    Jest MY12 B8 TFSI i MY14 Fiesta ST
    a w międzyczasie zbieram na Porsche Macan :)

Tym samym chesz zbudować swój wizerunek opiniotwórcy i sędziego :superhero: dlatego Twoje wypowiedzi nie są prównaniami czy ocenami ale wręcz werdyktami.

A część z nas woli rozmawiać jednak tylko o Subaru. Możesz przejść do wątku Subaru vs reszta świata i tam sobie porządzić :scenic:  jeśli nie masz nic fajnego do powiedzenia na temat mitycznego Levorga :rolleyes:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W kilku wątkach widzę dyskusję o postępującej degradacji Subaru jako samochodu o wyjątkowych właściwościach. Nie wytrzymałem i napiszę swoją opinię przykładając się do zaśmiecenia wątku :P

A może powinno się patrzeć na ten temat w nastepujący sposób - w latach 90tych Subaru już w standardzie oferowało to czego nie mogło zaoferować większość marek. Można by tu za przykład wziąć porównanie zwykłego GTka do ówczesnego Golfa GTI (nie wiem czy Skoda Favorit istniała w jakiejś mocniejszej wersji ;) ).

Od tego czasu większość producentów mocno przyłożyła się do tego aby ich samochody zaczęły wykazywać tendencję do skręcania, hamowania i przyspieszania, co pozwoliło zmniejszyć dystans do Subaru. Dziś okazuje się, że niektórym wychodzi to nawet lepiej i ów Golf R może być rzeczywistą konkurencją (nie jeździłem, nie wiem, nie wdaję się w polemikę).

Podsumowując, wg mnie to nie Subaru podupadło ale raczej konkurencja urosła. To chyba nawet dobrze, że dzisiaj wybór większy... :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Podsumowując, wg mnie to nie Subaru podupadło ale raczej konkurencja urosła. To chyba nawet dobrze, że dzisiaj wybór większy... :)

I o tym mówimy/piszemy - Subaru stanęło w miejscu lub delikatnie porusza sie do przodu, a konkurencja mocno podgoniła lub przegoniła - i tu leży problem, szczególnie jeszcze jak sie czasami popatrzy na ceny..........

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@@turdziGT:

 

  • 6413 postów
  • Płeć: icon_gender_n.gif
  • Skąd: się wziąłem na dalekiej północy
  • Auto: Było GC GT i GD STI

    Jest MY12 B8 TFSI i MY14 Fiesta ST

    a w międzyczasie zbieram na Porsche Macan :)

Tym samym chesz zbudować swój wizerunek opiniotwórcy i sędziego :superhero: dlatego Twoje wypowiedzi nie są prównaniami czy ocenami ale wręcz werdyktami.

A część z nas woli rozmawiać jednak tylko o Subaru. Możesz przejść do wątku Subaru vs reszta świata i tam sobie porządzić :scenic:  jeśli nie masz nic fajnego do powiedzenia na temat mitycznego Levorga :rolleyes:

A tobie co ? Obudziles się ze snu zimowego czy jak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

hyba nie,bo Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi.

Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi.

Sedanem więc będzie Legacy.

WRX to sport.

 

Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje ;)

 

Dokładnie - Levorg to WRX w wersji kombi, nowe Legacy to całkiem inna bajka ;)

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Levorg jest lansowany jako następca Legacy Kombi.

Sedanem więc będzie Legacy.

WRX to sport.

 

Lansować to sobie można na co tylko dusza zapragnie, ale rozstaw osi zdradza ewidentnie co jest baza budowy Levorga - tych kilkanaście centymetrów jednak brakuje ;)

 

Dokładnie - Levorg to WRX w wersji kombi, nowe Legacy to całkiem inna bajka ;)

 

 

No dobra,a ile kosztuje WRX? :huh:

Lub będzie kosztował.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra,a ile kosztuje WRX? :huh:

Lub będzie kosztował.

W Polsce WRXa nie będzie w sprzedaży... Patrząc jednak na relacje cen w USA, gdzie WRX jest tańszy od WRX STI w analogicznej wersji wyposażenia o jakieś 20%, gdyby podobna relacja miała wystąpić i w Polsce pomiędzy WRX STI, a Levorgiem, doliczając jeszcze trochę za to, że będzie to jednak kombi, a nie sedan, to Levorg 2.0DIT powinien kosztować w topowej wersji wyposażeniowej ok. 155 tys. (czyli z grubsza tak jak obecnie Forester XT). Ale że zapewne nie będzie silnika 2.0DIT tylko 1.6DIT to obstawiam cenę trochę poniżej 150 tys. dla najwyższej wersji.

Edytowane przez Krogulec
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche mnie to zaczyna wkurzac bedzie 2 DIT czy nie bedzie ... laske robia czy co ? Fajnie maja klijenci BMW zastanawiajac sie kupic 330 a moze 335 a moze 328 ? Na Levorga 1,6 nie pojde predzej sie rozgladne za wieksza pojemnoscia takich wiertarek nie lubie.

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na Levorga 1,6 nie pojde predzej sie rozgladne za wieksza pojemnoscia takich wiertarek nie lubie.

Czasy wiertarek mijają wraz z upowszechnianiem się turbiny. Problemem staje się wytrzymałość materiałów i "naprawialność" (w sensie technicznym i ekonomicznym ;) ). No i paradoksalnie emisje (przy wtrysku bezpośrednim).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie,apetyt rośnie w miarę postępu marzeń,więc 1,6 DIT też już nie chcę:-D

 

Tak szczerze to nie widzę dla siebie innej opcji na przyszłość z subaru niż levorg 2.0 DIT.Mógłby też być diesel,ale wątpię,że uda mi sie złapać promocyjna wersję z vebasto jak w legacy a to był mój warunek posiadania diesla.

 

No chyba ,że kolejne wersje forka będą z podparciem,ale wtedy to już jego buda będzie mocno passe:-(

Outbacki będą pewnie podchodzić pod 200tys za te lepsze wersje.

A więc w Levorgu nadzieja :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...