Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

wole tradycyjne rozwiazanie, kiedy to wychodza z trojkata

 

z tego co widzę to we wszystkich nowych modelach Subaru tak sa rozwiązane. Chodzi o zmniejszenie martwej strefy.

 

Odnośnie samych nakładek to jakoś to sztucznie wygląda. Jakby "przyklejone" przed targami.

No ale to moje subiektywne odczucie.

Osobna kwestia to po co takie nakładki rodem z terenówki w kombi klasy GT......

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do tego wątku zaglądam rzadko, ale to auto mi się podoba i mógłbym takowe mieć. Będzie to-to w PL dostępne z sesownym motorem czyli 2.0T z około 250 HP, bo za jakieś 2 lata będę zmieniał S3 i byłoby w sam raz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

będzie MY15( najwcześniej wiosna 2015 ) ale nie ma potwierdzenia czy 2.0DIT czy tylko 1.6DIT.


Może to jest wersja Levorg Outback, jak niegdyś Impreza ;)

 

 

ale tamta impreza outback miała podniesiony zawias.

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te nakładki to faktycznie jakaś lipa targowa ale reszta ok, i ten kolor super. Czekam.


 

 

wole tradycyjne rozwiazanie, kiedy to wychodza z trojkata z tego co widzę to we wszystkich nowych modelach Subaru tak sa rozwiązane. Chodzi o zmniejszenie martwej strefy.

 

no i o opory powietrza oraz dB.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało. Zwłaszcza zimą/wiosną. Jak autko wisi to nawet AWD nie pomaga więc każdy cm zwiększa szanse przejazdu. Przy 15 cm już jest słabo, ledwo, ledwo. Przy 13,5 jazda nieutwardzoną drogą jest już stresująca.

No to trzeba OBK lub Forka.

 

 

Jeśli 2.0 DIT będzie w cenie XTeka,to naprawdę ciężko będzie znaleźć jakąkolwiek alternatywę.

Ale masz na myśli negatywną alternatywę czy pozytywną?

 

Myślę, że w stopę sobie importer nie strzeli: nie zaryzykuje wewnętrznej konkurencji. Więc cena Levorga będzie niższa od Forka XT ale nie będzie to różnica olbrzymia. Strzelam, że będzie to 5 do 8 tys zł mniej niż Forek. Oczywiście zakładam, że wyposażenia będą takie same albo bardzo podobne. Przynajmniej tak sobie życzę :biglol:

Edytowane przez Izotom
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Więc cena Levorga będzie niższa od Forka XT a

 

oj coś mi się wydaje, że włączyło się "myślenie życzeniowe" :)

Od kiedy to super mega nowy Sport Tourer aspirujący do klasy "Premium" ma być tańszy od umówmy "średniej klasy" SUV'a? 

Oczywiście z całym szacunkiem dla ich użytkowników. :)

Zwróć uwagę, że Levorg zanim się dobrze zaprezentował już ma wersję STI i dopakowali mu większość nowinek technicznych. 

Nie, żebym sienie cieszył z takiego rozwiązania ale według mnie "no way". Levorg w EU zastąpi Legacy zarówno w sprzedaży jak i w cenniku i będzie pozycjonowany między F XT a OBK XT czy jaki tam będzie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale ten Levorg to kompakt kombi - to ile ma kosztować :huh::question:

 

 

Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ?  Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone.

 

Osobna kwestia, że rozmiary Levorga są coś pomiędzy poprzednim a obecnym Legacy i jest zdecydowanie większy od "kompatów"

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z całą sympatią do Subaru ale pomimo swojej niszowości ciągle jest jednak pozycjonowane trochę niżej od Audi.

Myśle że można będzie mówić o cenie podobnej do VW Passata z silnikiem VR6.

Dla przykładu OBK z SBD ma podobną cenę do Alltracka z TDI i podobnym wyposażeniem. Od allroada dzieli go już spora cenowa luka.

 

 

Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pozycjonowane trochę niżej od Audi.

 

jasne sprawa. Dlatego A4 211KM DSG Avant Quattro kosztuje pewnie ponad 180k pln a Levorg może kosztować np. 160k pln.

 

 

2.0? :lol:

 

tylko taki bierzemy pod uwagę :)

Edytowane przez Adam12
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Ale ten Levorg to kompakt kombi - to ile ma kosztować :huh::question:

 

 

Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ?  Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone.

 

Osobna kwestia, że rozmiary Levorga są coś pomiędzy poprzednim a obecnym Legacy i jest zdecydowanie większy od "kompatów"

 

Cho, cho to już Levorg ma wyposażenie jak Audi? Awansował :P;)

Patrzę na Levorga pod kątem polskiej filozofii kupowania auta: większy zakres możliwości ma Forek XT, jest bardziej uniwersalny i nie spodziewam się jakiś drastycznych różnic w kosztach eksploatacji - co już zresztą część Was obśmiała. Oczywiście w grę wchodzą względy estetyczne, jednakże patrząc np. na prześwit, miejsce z tyłu, wyższą pozycję za kierownicą oraz bardziej foremny bagażnik, Polak z większym prawdopodobieństwem wybierze Forka. Zresztą ostatnie lata pokazały, że Forek, pomimo że droższy, sprzedawał się lepiej niż Impreza i lepiej niż OBK o Legasiu nie wspominając. Zgadzam się, moje myślenie jest życzeniowe ale mało życzeniowym jest spekulowanie o tym, że raczej - z powodów wcześniej wymienionych - spodziewałbym się silnika 1.6 DIT albo nawet diesla niż 2.0 DIT - może to być wersja dla "bogaczy" :biglol:;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A4 ma dużo większy rozstaw osi,ten parametr dość istotnie warunkuje klasę samochodu.A Levorg ma rozstaw Imprezy,XV i Forestera i dużo mu brakuje do Legacy.Więc jakiekolwiek cyfrowo-komputerowe nowinki(które nota bene są standardem w nowym kaszkaju) ani inne zaklinanie rzeczywistości nie zrobi z Levorga Legacy.

 

Levorg postrzegam jako bardzo elegancko wykończony w środku Subaru(chyba najładniej ze wszystkich modeli w historii tej firmy) z fajnym 4x4 i dobrym automatem(jeśli ktoś lubi CVT).

 

Nie widzę powodu żeby był droższy od XTeka.

Jeśli będzie kosztował (2.0DIT) 180 tys. i więcej to nawet nie wykonam jazdy próbnej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ? Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone.

Trochę nie ta klasa. Levorg to kompakt, a A4 klasa srednia. Widać to po rozstawie osi, który niestety w Audi nie przekłąda sie na porażająco duże wnętrze, ale to bardziej przyczyna dużej komory silnikowej, która bez trudu miesci V8, a w Levorgu czy innym dowolnym kompakcie z duzy wnętrzem (np Octavia) nie ma zapasu miejsca pod maską.

Dobrze skalkulowana cena Levorga z 2.0 DIT powinna sie zawierac w zalezności od wyposażenia w przedziale 120-135tyś

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...