szamot Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Fajna fota Fajny samochód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Korton Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Fajna fota Fajny samochód Ladny, jedynie lusterka boczne cos mi nie pasuja - wole tradycyjne rozwiazanie, kiedy to wychodza z trojkata (krewedz slupka, poczatek szyby drzwiowej) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 (edytowane) wole tradycyjne rozwiazanie, kiedy to wychodza z trojkata z tego co widzę to we wszystkich nowych modelach Subaru tak sa rozwiązane. Chodzi o zmniejszenie martwej strefy. Odnośnie samych nakładek to jakoś to sztucznie wygląda. Jakby "przyklejone" przed targami. No ale to moje subiektywne odczucie. Osobna kwestia to po co takie nakładki rodem z terenówki w kombi klasy GT...... Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Może to jest wersja Levorg Outback, jak niegdyś Impreza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Do tego wątku zaglądam rzadko, ale to auto mi się podoba i mógłbym takowe mieć. Będzie to-to w PL dostępne z sesownym motorem czyli 2.0T z około 250 HP, bo za jakieś 2 lata będę zmieniał S3 i byłoby w sam raz? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 (edytowane) będzie MY15( najwcześniej wiosna 2015 ) ale nie ma potwierdzenia czy 2.0DIT czy tylko 1.6DIT. Może to jest wersja Levorg Outback, jak niegdyś Impreza ale tamta impreza outback miała podniesiony zawias. Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
giepa Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Te nakładki to faktycznie jakaś lipa targowa ale reszta ok, i ten kolor super. Czekam. wole tradycyjne rozwiazanie, kiedy to wychodza z trojkata z tego co widzę to we wszystkich nowych modelach Subaru tak sa rozwiązane. Chodzi o zmniejszenie martwej strefy. no i o opory powietrza oraz dB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 To są wariacje na temat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Kurcze, nagle poczułem potrzebę posiadania kombi Podoba mi się ten Levorg P.S. PROVA to tunner Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Kurcze, nagle poczułem potrzebę posiadania kombi Podoba mi się ten Levorg P.S. PROVA to tunner Sti w sumie też;-) Bardzo fajnie to wygląda :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aflinta Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 ale tamta impreza outback miała podniesiony zawias. Ale impreza XV już nie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Ładne autko i pasuje mi gabarytami. Gdyby nie te 13,5 cm prześwitu miałbym już na co zbierać... Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez mcbeth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 13,5 cm to mało? Oczywiście, patrząc przez pryzmat naszych dróg może ale mój obniżony o 4 cm bug ma 11 cm prześwitu i problemów nie ma. A jeżdzę autem na co dzień i po budowach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mcbeth Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Mało. Zwłaszcza zimą/wiosną. Jak autko wisi to nawet AWD nie pomaga więc każdy cm zwiększa szanse przejazdu. Przy 15 cm już jest słabo, ledwo, ledwo. Przy 13,5 jazda nieutwardzoną drogą jest już stresująca. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Jeśli 2.0 DIT będzie w cenie XTeka,to naprawdę ciężko będzie znaleźć jakąkolwiek alternatywę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Mało. Zwłaszcza zimą/wiosną. Jak autko wisi to nawet AWD nie pomaga więc każdy cm zwiększa szanse przejazdu. Przy 15 cm już jest słabo, ledwo, ledwo. Przy 13,5 jazda nieutwardzoną drogą jest już stresująca. No to trzeba OBK lub Forka. Jeśli 2.0 DIT będzie w cenie XTeka,to naprawdę ciężko będzie znaleźć jakąkolwiek alternatywę. Ale masz na myśli negatywną alternatywę czy pozytywną? Myślę, że w stopę sobie importer nie strzeli: nie zaryzykuje wewnętrznej konkurencji. Więc cena Levorga będzie niższa od Forka XT ale nie będzie to różnica olbrzymia. Strzelam, że będzie to 5 do 8 tys zł mniej niż Forek. Oczywiście zakładam, że wyposażenia będą takie same albo bardzo podobne. Przynajmniej tak sobie życzę Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Izotom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Więc cena Levorga będzie niższa od Forka XT a oj coś mi się wydaje, że włączyło się "myślenie życzeniowe" Od kiedy to super mega nowy Sport Tourer aspirujący do klasy "Premium" ma być tańszy od umówmy "średniej klasy" SUV'a? Oczywiście z całym szacunkiem dla ich użytkowników. Zwróć uwagę, że Levorg zanim się dobrze zaprezentował już ma wersję STI i dopakowali mu większość nowinek technicznych. Nie, żebym sienie cieszył z takiego rozwiązania ale według mnie "no way". Levorg w EU zastąpi Legacy zarówno w sprzedaży jak i w cenniku i będzie pozycjonowany między F XT a OBK XT czy jaki tam będzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ale ten Levorg to kompakt kombi - to ile ma kosztować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) Ale ten Levorg to kompakt kombi - to ile ma kosztować Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ? Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone. Osobna kwestia, że rozmiary Levorga są coś pomiędzy poprzednim a obecnym Legacy i jest zdecydowanie większy od "kompatów" Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Z całą sympatią do Subaru ale pomimo swojej niszowości ciągle jest jednak pozycjonowane trochę niżej od Audi. Myśle że można będzie mówić o cenie podobnej do VW Passata z silnikiem VR6. Dla przykładu OBK z SBD ma podobną cenę do Alltracka z TDI i podobnym wyposażeniem. Od allroada dzieli go już spora cenowa luka. Wysłane z mojego iPhone przez Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Doprecyzujmy: dywagujemy o 1.6 czy 2.0? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 (edytowane) pozycjonowane trochę niżej od Audi. jasne sprawa. Dlatego A4 211KM DSG Avant Quattro kosztuje pewnie ponad 180k pln a Levorg może kosztować np. 160k pln. 2.0? tylko taki bierzemy pod uwagę Edytowane 15 Kwietnia 2014 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Ale ten Levorg to kompakt kombi - to ile ma kosztować Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ? Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone. Osobna kwestia, że rozmiary Levorga są coś pomiędzy poprzednim a obecnym Legacy i jest zdecydowanie większy od "kompatów" Cho, cho to już Levorg ma wyposażenie jak Audi? Awansował Patrzę na Levorga pod kątem polskiej filozofii kupowania auta: większy zakres możliwości ma Forek XT, jest bardziej uniwersalny i nie spodziewam się jakiś drastycznych różnic w kosztach eksploatacji - co już zresztą część Was obśmiała. Oczywiście w grę wchodzą względy estetyczne, jednakże patrząc np. na prześwit, miejsce z tyłu, wyższą pozycję za kierownicą oraz bardziej foremny bagażnik, Polak z większym prawdopodobieństwem wybierze Forka. Zresztą ostatnie lata pokazały, że Forek, pomimo że droższy, sprzedawał się lepiej niż Impreza i lepiej niż OBK o Legasiu nie wspominając. Zgadzam się, moje myślenie jest życzeniowe ale mało życzeniowym jest spekulowanie o tym, że raczej - z powodów wcześniej wymienionych - spodziewałbym się silnika 1.6 DIT albo nawet diesla niż 2.0 DIT - może to być wersja dla "bogaczy" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stach1111 Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 A4 ma dużo większy rozstaw osi,ten parametr dość istotnie warunkuje klasę samochodu.A Levorg ma rozstaw Imprezy,XV i Forestera i dużo mu brakuje do Legacy.Więc jakiekolwiek cyfrowo-komputerowe nowinki(które nota bene są standardem w nowym kaszkaju) ani inne zaklinanie rzeczywistości nie zrobi z Levorga Legacy. Levorg postrzegam jako bardzo elegancko wykończony w środku Subaru(chyba najładniej ze wszystkich modeli w historii tej firmy) z fajnym 4x4 i dobrym automatem(jeśli ktoś lubi CVT). Nie widzę powodu żeby był droższy od XTeka. Jeśli będzie kosztował (2.0DIT) 180 tys. i więcej to nawet nie wykonam jazdy próbnej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukass Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2014 Lukass a ile kosztuje A4 2.0 TFSI Quatro Avant z podobnym wyposażeniem ? 180k ? Z tego co pamiętam wymiary mają bardzo zbliżone. Trochę nie ta klasa. Levorg to kompakt, a A4 klasa srednia. Widać to po rozstawie osi, który niestety w Audi nie przekłąda sie na porażająco duże wnętrze, ale to bardziej przyczyna dużej komory silnikowej, która bez trudu miesci V8, a w Levorgu czy innym dowolnym kompakcie z duzy wnętrzem (np Octavia) nie ma zapasu miejsca pod maską. Dobrze skalkulowana cena Levorga z 2.0 DIT powinna sie zawierac w zalezności od wyposażenia w przedziale 120-135tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się