przemekka Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor miał chyba na myśli Levorga 2.0 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6 No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. swoja droga porownujac Levorga i OBK 3,6 to osiagi sa na korzysc Levorga tylko Vmax OBK ma wieksza ale kto tak szabko jezdzi tankowanie co 200km. jedynie Spec B byl fajniejszy ale to spalanie powalalo. OBK sa za wysokie na wieksze predkosci Dosyć odważne stwierdzenie. Jeżeli chodzi o dynamikę i elastyczność Levorg jest autem jedynie wystarczającym do bezproblemowej jazdy. Outback 3.6 jest poza zasięgiem Levorga 1.6. To zupełnie inna liga. Do salonu Subaru, aby odbyć jazdę próbną Levorgiem, przyjechałem Outbackiem 3.6 swojej żony. Miałem bezpośrednie porównanie. Pomijając "niedostaki" mocy Levorga, auto zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie. Porównując do Outbacka, Levorg jest mniej komfortowy ale prowadzi się precyzyjniej i ma bardziej bezpośredni układ kierowniczy. Z jednej strony jest znacznie wolniejszy na prostej ale nadrabia to w zakrętach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor miał chyba na myśli Levorga 2.0 Dla 2.0 to może i tak, ale go nie mamy w EU do porównania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tak samo jak nie mamy obecnie w ofercie 3.6. Ale pomarzyć zawsze można. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Tak samo jak nie mamy obecnie w ofercie 3.6. Ale pomarzyć zawsze można. Ale był w poprzedniej wersji i już w nowej go nie ma i to jest dołujące Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Jeżeli porównanie 3.6 miało być do Levorga 2.0 to OK. Też mi szkoda, że dla nas to tylko porównywanie wirtualne Edytowane 5 Stycznia 2016 przez GREGG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Panowie - podałem Wam przykład auta, które w tej cenie może konkurować z Levorgiem 2.0 :-), nie 1.6 No i fajnie, tylko dlaczego ma "konkurować" z samochodem, który nie jest oferowany na nasz rynek? Może nie wyłapałem żartu albo ironii, ale jakoś takiego zestawienia nie rozumiem :wacko:to tak, jakby porównywać A6 allroad 3.0 TFSI do OBK 3.6 - u nas go nie ma i raczej nie będzie To nie był żart. No, może trochę. Mój punkt widzenia - szybkie kombi. 3.6R takim jest. Levorg 2.0 takim jest. Golf R takim jest. swoja droga porownujac Levorga i OBK 3,6 to osiagi sa na korzysc Levorga tylko Vmax OBK ma wieksza ale kto tak szabko jezdzi tankowanie co 200km. jedynie Spec B byl fajniejszy ale to spalanie powalalo. OBK sa za wysokie na wieksze predkosci Byłem dziś w salonie Subaru. Siedziałem w Levorgu a obok stał Forek. Takiego respektu względem wielkiego SUVa nie miałem od czasu kiedy siedziałem w swoim Lotusie 7, dupą na ziemi, a ręką sprawdzałem temperaturę asfaltu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 cytat 3,6-Liter-Sechszylinder-Boxermotor, 191 kW/260 PS bei 5.600 U/min, 350 Nm bei 4.400 U/min, 0-100 km/h in 9,5 s, Vmax 230 km/h, 10,0 l/100 km, 232 g CO2/km, trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Levorga mozna podkrecic do 200 KM i 300 Nm Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eddie_gt4 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 cytat 3,6-Liter-Sechszylinder-Boxermotor, 191 kW/260 PS bei 5.600 U/min, 350 Nm bei 4.400 U/min, 0-100 km/h in 9,5 s, Vmax 230 km/h, 10,0 l/100 km, 232 g CO2/km, trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Levorga mozna podkrecic do 200 KM i 300 Nm Nie wiem, skad masz te dane - poprzedni 3.6R mial 7,5s, a obecny - 7,6s do setki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) cytat 3,6-Liter-Sechszylinder-Boxermotor, 191 kW/260 PS bei 5.600 U/min, 350 Nm bei 4.400 U/min, 0-100 km/h in 9,5 s, Vmax 230 km/h, 10,0 l/100 km, 232 g CO2/km, trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Levorga mozna podkrecic do 200 KM i 300 Nm Raczej 7.5 s, nie wiem skąd te dane ale na pewno nie są prawidłowe. A propos 0-200 km/h to między Outbackiem 3.6 a Levorgiem będzie przepaść. @eddie_gt4 mnie ubiegł Edytowane 5 Stycznia 2016 przez subleo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Łapałem się forkiem 2.5XT w manualu z legacy 3.6 2014. Rzeczywiście, moze mieć w okolicach 7... Dziś nasz Levorg załapał się na stłuczkę. Chyba pierwszą w Polsce tym modelem... Najechanie na tył, bez tragedii, ale mocno boli. Od marca to już trzecie w stajni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Współczuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
plejadek Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 haubi65 ja rozumiem, że sobie kupiłes Levorga i bardzo Ci gratuluję, bo to jest świetne auto. Ale jeżeli chodzi o wyścigi z Outbackiem to Levorg będzie dzielnie walczył z 2.5 i 2.0 diesel ale 3.6 jest poza jego zasięgiem. Nawet podkręcony do 200 KM ciągle mu będzie brakować koników by nawiązać walkę. Jako ciekawostkę powiem, że ostatnio na światełkach jadąc Outbackiem spotkałem kumpla w gietku i zaproponowałem mu sprawdzenie się "z rodzinnym kombi" Na odcinku 400 m między światłami dostał z 50m. Nie wiedział co mam po maską i zlekceważył, potem już było za późno na odrobienie strat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Nie no to jest najważniejsze Dziecinna rywalizacja Tapatalk Edytowane 5 Stycznia 2016 przez polak900 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 cytat 3,6-Liter-Sechszylinder-Boxermotor, 191 kW/260 PS bei 5.600 U/min, 350 Nm bei 4.400 U/min, 0-100 km/h in 9,5 s, Vmax 230 km/h, 10,0 l/100 km, 232 g CO2/km, trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Levorga mozna podkrecic do 200 KM i 300 Nm Można, ale z tym podkręcaniem jest pewien myk - raz, że trzeba kupić po gwarancji, albo czekać aż ona minie. Dwa, bałbym się poprawiać fabrykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 cytat 3,6-Liter-Sechszylinder-Boxermotor, 191 kW/260 PS bei 5.600 U/min, 350 Nm bei 4.400 U/min, 0-100 km/h in 9,5 s, Vmax 230 km/h, 10,0 l/100 km, 232 g CO2/km, trzebaby bylo sie ustawic i sprobowac tak do 0-200 km/h. Obawiam sie miazdzacej roznicy nie bedzie. Levorga mozna podkrecic do 200 KM i 300 Nm Można, ale z tym podkręcaniem jest pewien myk - raz, że trzeba kupić po gwarancji, albo czekać aż ona minie. Dwa, bałbym się poprawiać fabrykę. Bez przesady tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Jeżeli Levorg 1.6 po zaglądnięciu w oprogramowanie będzie miał podobny przebieg momentu co seryjny to takie 200 źrebaków wcale nie musi odstawać od 3.6 ale to można sobie w nielegalu o tym gadać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Wspominałem o Golfie R, który byłby odpowiednikiem Levorga 2.0, ale Golf R po modyfikacji objedzie Levorga 2.0 Panie, jakie to już cuda wyprawiają Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) I tak dodatkowo 5 l oleju co 5000 km trzeba wlać bo normalnie 2l bierze Tapatalk Edytowane 5 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tommy80 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 To miała być szydera ?Nie wyszła Ci....ale moze jeszcze wyjdzie.....korba bokiem w tym dieslu. 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Przepraszam, ale co powyższe posty mają wspólnego z Levorgiem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Przepraszam, ale co powyższe posty mają wspólnego z Levorgiem? per analogiam "podstrojenie" Levorg-a też ma swój sens Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Levorg 1.6 bo 2.0 najpewniej nigdy nie będzie to samochód rodzinny natomiast golf variant R to sportowy wóz - nie wiem po co tu porównywać na siłe te auta To nie szydera to niestety fakty , co do mojej korby miałem świadomość ze tak może być,tymczasem idę trenować korbę bo białe z nieba leci sorry za ot Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez polak900 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Jakby ktoś miał ochotę poczytać A tu coś co może być rozważane jako konkurencja Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Edytowane 6 Stycznia 2016 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Levorg 1.6 bo 2.0 najpewniej nigdy nie będzie to samochód rodzinny natomiast golf variant R to sportowy wóz - nie wiem po co tu porównywać na siłe te auta Tapatalk Golf Variant czyli inaczej kombi to taki sam samochód rodzinny jak Levorg-a także w wersji o nazwie R niestety prawda jest brutalna, oferta Subaru w EU jest bardzo skromna choć może bardziej pasuje tu słowo uboga (brak urozmaicenia wersji silnikowych np. Impreza 1.6 NA) trudno nie odnieść wrażenia, że dla Subaru EU jest złem koniecznym i chyba są tu na siłę z drugiej strony maja żniwa w USA na tamten rynek muszą przygotowywać specjalne wersje jak hybryda itp. pojazdy wynikające z jak mniemam przepisów i gdy o rynek zadbaja to potrafią sprzedawca duże ilości swoich produktów Wysłane z mojego SGP311 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się