Karas Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 poczekaj pare miesiecy na auta demo z polskich salonów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 ATS Radial - kolor racing grau 17 cali, ET niestety nie pamiętam. felgi bardzo fajne, czy robiłeś przymiarkę przed zakupem - w necie znalazłem 17-ki w rozmiarze 7,5x17 przy et40 - czy nic Ci nie obciera? seryjne to chyba et53 (7,5x18) więc różnica w ET spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maiko Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) ATS Radial - kolor racing grau 17 cali, ET niestety nie pamiętam.felgi bardzo fajne, czy robiłeś przymiarkę przed zakupem - w necie znalazłem 17-ki w rozmiarze 7,5x17 przy et40 - czy nic Ci nie obciera? seryjne to chyba et53 (7,5x18) więc różnica w ET spora Nic nie obciera. ET sprawdzę i puszczczę PW. Edytowane 22 Listopada 2015 przez Maiko Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 ok, dzięki, Ja planowałem 17 na zimę ale skończyło się na 18 seryjnych ale info przyda mi się na wiosnę jak będę myśleć o drugich 18-kach pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Panowie a taka wersja demo z salonu to warto ??? Raczej testujący nie powinni mocno zużyć tego samochodu....chociaż wiadomo jak nie swoje to nagle dziury na drodze są nie ważne itp. ...jaka może być cena takiego auta po 3 miesiącach takiego testowego używania ??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Przejedz się na test drive - zobacz jak sprzedawca/y/ demonstruje auto - tzn czy wyciska/ją/ z niego wszystkie możliwości... wtedy łatwiej będzie podjąć decyzję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) no właśnie byłem i to dawno temu...autko miało przebieg 40 km i raczej zawsze się jeździ do pewnego zakresu obrotów, zagrzewa się silnik żeby jechać troche szybciej itp. itd ..nie bardzo widziałem żeby je oszczędzali.....ale jak to Pan pracownik powiedział....."w końcu to Subaru" ..oczywiście nikt go nie piłował na zimnym itp. ale pytanie czy byście kupowali taki testowy samochód....mnie tez to przeszło po głowie.. Edytowane 22 Listopada 2015 przez maskun Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 ok, dzięki, Ja planowałem 17 na zimę ale skończyło się na 18 seryjnych ale info przyda mi się na wiosnę jak będę myśleć o drugich 18-kach pozdro też założyłem zimówki na seryjne felgi. A na lato myślałem o białych felgach, jednak trudno jest znaleźć coś fajnego, a jak już są to po 1500zł sztuka. Dlatego chyba kupię takie. Mają ET50. Tylko nie wiem, która wersja kolorystyczna będzie lepiej pasować do Levorga. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 (edytowane) Przemek, mój pomysł na felgi do levorga w lapis blue jest ten sam Problem ze znalezieniem też. Zawsze można pomalować ja zainteresowałem się felgami Team Dynamics Pro Race 2 w kolorze białym co sądzicie? w rozmiarze 18 mają szerokość 7,5 /czyli jak seryjne/ ale ET45 Co do Twoich wybrałbym srebrne - lepiej kontrastują z granatem wirtualna symulacja Edytowane 22 Listopada 2015 przez piotrr 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Hmm, fajne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 (edytowane) ...jaka może być cena takiego auta po 3 miesiącach takiego testowego używania ??? wątpię, żeby było takie dostępne. Z reguły do sprzedaży trafiają półroczne. Pewnie takie mają wewnętrzne zasady...... Cena ok. - 10% pewnie do lekkiej negocjacji. Tak przynajmniej było to tej pory. Edytowane 23 Listopada 2015 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 23 Listopada 2015 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 .jaka może być cena takiego auta po 3 miesiącach takiego testowego używania ??? Samochody demo mogą być sprzedawane, gdy upłynie 4 miesiąc od dnia rejestracji. Jak najbardziej można też umówić się z dealerem na zakup takiego auta jeszcze przed upływem tego okresu ( z tym że odbiór j.w.). Pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Ogólnie bardzo delikatny lakier mój po odebraniu miał od razu rysy. Przed powłoką musieli to korygować. Twierdzą, że na obecną chwilę jedna z najlepszych powłok. Jak dobrze pamiętam powinna wystarczyć na 7 lat. Większej bzdury nie słyszałem. 7 lat to i może ale w garażu a nie przy aucie użytkowym. Jeśli wytrzyma 2 lata to będzie bardzo dobry wynik. Domyślam się że te 7 lat to pod warunkiem że auto będzie co roku przyjeżdżało na serwis powłoki I to stwierdzenie najlepsza, pewnie według ich testów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Jeśli wytrzyma 2 lata to będzie bardzo dobry wynik. lub do pierwszego mycia z użyciem chemii. Domyślam się że te 7 lat to pod warunkiem że auto będzie co roku przyjeżdżało na serwis powłoki standardowy "patent" na naciąganie klientów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RoadRunner Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Jest opcja ogrzewania postojowego w Levorgu ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Jeśli wytrzyma 2 lata to będzie bardzo dobry wynik. lub do pierwszego mycia z użyciem chemii. Aż tak nietrwała nie jest. Na filmie instruktażowym powłoki Gtechniq źle nałożoną powłokę usuwali papierem ściernym 2000. Jak znajdę ten filmik to wkleję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 chemia używana w niektórych myjniach automatycznych czyli cuda "Wypali" każdy bród i wszystko co jest pod nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 chemia używana w niektórych myjniach automatycznych czyli cuda "Wypali" każdy bród i wszystko co jest pod nim. Nie wiem czy ktoś po nałożeniu takie powłoki wybierze się na myjnię automatyczną. Z tymi powłokami zdania są podzielone, jedni chwalą drudzy mówią, że nic nie warte. Lakiery też bardzo słabe, jak taka powłoka coś poprawia to czemu nie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Aż tak nietrwała nie jest. Na filmie instruktażowym powłoki Gtechniq źle nałożoną powłokę usuwali papierem ściernym 2000. Jak znajdę ten filmik to wkleję. Większość źle położonych powłok jest ciężka do usunięcia, ale to nie jest żadnym wykładnikiem jej trwałości. Dobra powłok powinna być zarówno łatwa w aplikacji i łatwa w usuwaniu gdy zachodzi konieczność jej usunięcia. chemia używana w niektórych myjniach automatycznych czyli cuda "Wypali" każdy bród i wszystko co jest pod nim. Nie wiem czy ktoś po nałożeniu takie powłoki wybierze się na myjnię automatyczną. Z tymi powłokami zdania są podzielone, jedni chwalą drudzy mówią, że nic nie warte. Lakiery też bardzo słabe, jak taka powłoka coś poprawia to czemu nie. Często na myjniach ręcznych korzysta się z mocnej chemii dla szybszego efektu. Np Dimer w mocnym stężeniu w kilku myciach usuwa każdą powłokę. Z reszta nie jest to dziwne skoro w zastosowaniu czytamy "Mycie wagonów kolejowych" Oczywiście powłoki są warte uwagi, zalecam przeczytanie warunków gwarancji przed podjęciem decyzji. Im więcej gwiazdek tym lepiej się zastanowić. Dyskusje na ten temat proponuję przesunąć do odpowiedniego topicu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Zasada jest prosta: jak nalozysz powloke ochronna, nie jezdzisz potem na mechanike. Bo to jest wywalanie paru kafli w bloto Moj spec mi tak powiedzial od samego poczatku. Tylko myjnia reczna, basta. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 23 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2015 Kwestia wyboru, a temat jak (prawie) każdy będzie miał zwolenników i przeciwników. Mam powłoki na dwóch samochodach i bardzo sobie chwalę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czytam na naszym forum w kilku wątkach przewijajacy się temat powłok. Z lektury tychże wynika, że powłoka oznacza straszne cackanie się z autem, co (jak dla mnie) sprawia że cały zabieg traci sens. Jeśli pieścić się z autem tak jak opisują to właściciele instruowani przez detailerów to i bez powłoki samochód będzie się błyszczał jak psu jajca na wiosnę... Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Houdini Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 czarny się nie będzie błyszczał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
capricorn Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Czytam na naszym forum w kilku wątkach przewijajacy się temat powłok. Z lektury tychże wynika, że powłoka oznacza straszne cackanie się z autem, co (jak dla mnie) sprawia że cały zabieg traci sens. Jeśli pieścić się z autem tak jak opisują to właściciele instruowani przez detailerów to i bez powłoki samochód będzie się błyszczał jak psu jajca na wiosnę... Wysłane z mojego D6603 przy użyciu Tapatalka To cackanie się z autem to poprawna pielęgnacja lakieru która się zmieniła od lat '90. Zapewnia to że przez wiele lat będziesz się cieszyć nienagannym stanem powłoki lakierniczej auta. Wierz mi jeśli nie zmienisz pewnych nawyków co do pielęgnacji lakieru to na wiosnę lakier nie będzie błyszczał jak psu... Jeśli znaleźli by się chętni to mogę zorganizować szkolenie z poprawnej pielęgnacji aut, w ramach spotu dla zainteresowanych w Piasecznie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 24 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2015 Należy zdefiniować "błyszczał". Dla mnie "błyszczenie" to brak rys i zmatowień. I - jak pokazuje mój siedmioletni teraz samochód - jestem w stanie zapewnić to stosując glinkę i dobry wosk co pół roku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się