przemekka Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 A kierunek i siła wiatru? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 chciałem być precyzyjny, jak ketivv, dążę do ideału /bez urazy / Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Przy płynnej jeździe do 100-110km/h potrafi być oszczędny. Niestety wraz ze wzrostem prędkości i dynamiki spalanie wzrasta do poziomu Forka XT. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Ok, ale jedziesz do tej gdyni 120-160? Z tym spalaniem chyba nie. autostradą 150-160 wg wskazań "licznika" ale jest to prędkość stała, przeważanie tempomat bo jeżdżę "po nocach" do Łodzi od południa oczywiście jadę "nieco wolniej" bo i drogi inne Edytowane 25 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Piotrr taki wynik jest bardzo dobry Moim zdaniem wysokie spalanie w Levorgu wynika z tego, ze to auto fajne przyspiesza i zacheca do dynamicznej jazdy co bardzo czesto wykorzystujemy. Jadac spokojnie do 110 km/h auto spali max 8 l/100km. Krist jaka benzyna o tej masie i AWD spali realnie mniej ? Wszystkie benzyny pala podobnie te +- 0,5 jest nieistotne. Dochdzi tez CVT, ktore w porownaniu do DSG ma na pewno mniejsza sprawnosc. wszystko sie sumuje i wychodzi ze Levorg pali pewnie max 1 Litr wiecej od Skody 1,8 4x4 DSG Edytowane 25 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FOR CVT Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Średnie spalanie 10,2 z kompa. Prędkości 120 do 160 km/h. Żonoforester 2.0 CVT bez turbo pali więcej na autostradzie przy 140 wg gps Spalanie XT czy Levorga to małe miki uwzględniając przyjemność z jazdy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrr Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 wg na trasie jest ok, jak jedziesz spokojnie to 7 /do 7.0/ szybciej ok 8, na autostradzie 9-do max 10 zależy od prędkości (ja w deszczu przy 150 spalałem ok 9,0-9,5) w mieście jest trochę mniej różowo - zwłaszcza na krótkich odcinkach, ale to dotyczy wszystkich aut. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 No i proszę się ze mną zgodzić że chyba już wszystko odnośnie spalania zostało napisane. Po co cały czas ktoś wraca do tego czy jest to litra za dużo albo za mało od innych samochodów ?? Jak ktoś kupuje samochód za 130tyś zł to czy jest istotny ten litr w tą czy tamtą ? Może lepiej opisywać tutaj inne ciekawsze tematy odnośnie tego wspaniałego (to nie subiektywna opinia ) samochodu... 6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 w miescie na krotkich odcinach mi pali 10 L. Ale ciezko mi wyjezdzic tak caly bak. W czwartek dostaje Levorga z 700 km przebiegu na 2 dni to sobie potestuje spalanie w porownaniu do Legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krist Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Krist jaka benzyna o tej masie i AWD spali realnie mniej ? Wszystkie benzyny pala podobnie te +- 0,5 jest nieistotne. Dochdzi tez CVT, ktore w porownaniu do DSG ma na pewno mniejsza sprawnosc. wszystko sie sumuje i wychodzi ze Levorg pali pewnie max 1 Litr wiecej od Skody 1,8 4x4 DSG No właśnie napisałem jaka, OBK ma mniejsze spalanie, mimo że jest większy i cięższy, też ma AWD i CVT. Nie rozumiem tego. założeniem downsizigu jet to że kosztem żywotności i skomplikowania silnika mamy z mniejszej pojemności lepszy moment obrotowy i mniejsze spalanie.Bardzo kibicowałem żeby subaru wprowadziło mniejsze benzyny z turbo. Nawet zły byłem że do OBK dają "stary" 2.5 zamiast nowego 1.6 DIT. A tu piszecie że Levorg pali w realnych warunkach tyle samo albo więcej. Nie rozumiem tego. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) No i proszę się ze mną zgodzić że chyba już wszystko odnośnie spalania zostało napisane. Po co cały czas ktoś wraca do tego czy jest to litra za dużo albo za mało od innych samochodów ?? Jak ktoś kupuje samochód za 130tyś zł to czy jest istotny ten litr w tą czy tamtą ? Może lepiej opisywać tutaj inne ciekawsze tematy odnośnie tego wspaniałego (to nie subiektywna opinia ) samochodu... Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat Ostatnio poradziłem jednemu takiemu kolesiowi żeby kupił sobie Dacie Sandero 1.5 dCi - 3,5 litra na setkę w trasie i 4,5 na mieście i to realnie. Strasznie się oburzył, że jak śmiem mu proponować taki samochód Edytowane 25 Listopada 2015 przez Izotom 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 na różne aspekty związane z utrzymaniem auta ludzie zwracają uwagę, gdyby ludzie kupujący auta za więcej jak np. 200 k PLN nie zwracali uwagi na koszty paliwa nie było by w tych autach np. diesli co więcej często ludzie płacą więcej za auta które "palą mniej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat Małe zużycie paliwa to nie tyle problem samych kosztów, co komfortu używania samochodu nie trzeba często zastanawiać się gdzie jest stacja paliw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat rozumiem że chodzi o znajomych Polaków? Oczywiste jest że u nas mało się zarabia, ale nie zrozumiem tego jak ktoś kupuje samochód powyżej 100tyś zł i tak mocno wszędzie drąży temat czy to będzie litr czy 2 litry więcej. Ten sam człowiek który tak płacze ze nie warto kupić bo Skoda albo inny pali mniej kupuje co tydzień w McDonaldzie puste żarcie za 50zł albo kupuje papierosy po 15zł dziennie albo cokolwiek innego.......wtedy nie dyskutuje z ekspedientką lub gdziekolwiek że drogo itp. Nawet tego nie bierze pod uwagę zazwyczaj. Takie drobiazgowe pytanie o spalanie to chyba nawyk albo jakieś zboczenie u nas ..... bo napewno nie to że nie starczy mu na chleb Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 co więcej często ludzie płacą więcej za auta które "palą mniej" Dokładnie. Samochód z silnikiem Diesla będę tankował co 1000km, a benzynowy co 650km ja tam mogę dopłacić. Znam ludzi, którzy kupują auta warte 250-300 tys zł i baaardzo zwracają uwagę na to ile pali ich samochód. Taki u nas klimat rozumiem że chodzi o znajomych Polaków? Oczywiste jest że u nas mało się zarabia, ale nie zrozumiem tego jak ktoś kupuje samochód powyżej 100tyś zł i tak mocno wszędzie drąży temat czy to będzie litr czy 2 litry więcej. Bo nie zawsze o pieniądze chodzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Co do spalania ... papierosów, to też tego nie rozumiem. A o spalaniu Levorga piszę tylko dlatego, że pojawiają się takie pytania w dyskusji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Karas Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Bardzo kibicowałem żeby subaru wprowadziło mniejsze benzyny z turbo. Nawet zły byłem że do OBK dają "stary" 2.5 zamiast nowego 1.6 DIT. A tu piszecie że Levorg pali w realnych warunkach tyle samo albo więcej. Nie rozumiem tego. 2,5i czy 2.0i to dopracowane jednostki z rynku USA. Na swoj główny rynek Subaru nie może wypuscic czegos niesprawdzonego i niedopracowanego. Wydaje mi sie ze Europa to dla subaru taki poligon doswiadczalny. Tak samo było z SBD- wypuscili niedopracowny silnik i jest jak jest. Byc moze zrobią jakas łatkę dla 1,6dit albo zmodernizują za 2-3lata. 1,6dit to nie to samo co 2,0dit z mniejasza pojemnoscia. To 2 rożne silniki, ten z levorga wywodzi sie z silników serii FB a z XT z silników serii FA. IMO kupowanie aut z nowymi niesprawdzonymi jednostkami silnikowymi to taki "kupowanie kota w worku" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maskun Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dokładnie. Samochód z silnikiem Diesla będę tankował co 1000km, a benzynowy co 650km ja tam mogę dopłacić. tutaj faktycznie jest trafny argument.....ktoś pyta o spalanie bo chodzi mu o wiekszy zasięg takiego samochodu, ale przyznajcie że jednak wiekszości osób chodzi o te pare złotych wiecej w kieszeni - ale i tak różnicę wyda na pierdoły.. * jakby to była dyskuja np. między Dodge RAM Hemi a VW Passatem to można płakać ale nie jak to takie śmieszne różnice. Japończycy chyba specjalnie nie wgrali do Levorga oprogramowania fałszującego spalanie ?? więc myślę że pali tyle ile powinien z turbiną i taka skrzynią.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) Silnik moze nie sprawdzony ale jak jest gwarancja na 5 lat to mozna zaryzykowac Proponuje pojezdzic OBK 2,5 tak dynamicznie jak Levorgiem to zareczam ze spalanie nie spadnie ponizej 11 L/100km 8,5 L /100km to on pali jak sie nim toczymy z 100 km/h W piatek mam jazde probna (zaraz po Levorgu) to sobie porownam. Edytowane 25 Listopada 2015 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 rozumiem że chodzi o znajomych Polaków? Oczywiste jest że u nas mało się zarabia, ale nie zrozumiem tego jak ktoś kupuje samochód powyżej 100tyś zł i tak mocno wszędzie drąży temat czy to będzie litr czy 2 litry więcej.Bo nie zawsze o pieniądze chodzi. Dokładnie! 'Komu mniej pali' to dla większości dyscyplina sportu. Jeśli sąsiad powie, że 'jemu mniej pali' to wychodzisz na frajera. I nieważne, ile zarabiacie, chodzi ambicję albo wręcz honor! (honor teraz znowu staje się modny)... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Silnik moze nie sprawdzony ale jak jest gwarancja na 5 lat to mozna zaryzykowac Proponuje pojezdzic OBK 2,5 tak dynamicznie jak Levorgiem to zareczam ze spalanie nie spadnie ponizej 11 L/100km 8,5 L /100km to on pali jak sie nim toczymy z 100 km/h W piatek mam jazde probna (zaraz po Levorgu) to sobie porownam. Byle nie padł w trasie . Ciekawe będą wyniki testów w miarę tych samych warunkach, kierowca w sumie jest najważniejszy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ketivv Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 (edytowane) rozumiem że chodzi o znajomych Polaków? Oczywiste jest że u nas mało się zarabia, ale nie zrozumiem tego jak ktoś kupuje samochód powyżej 100tyś zł i tak mocno wszędzie drąży temat czy to będzie litr czy 2 litry więcej.Bo nie zawsze o pieniądze chodzi. Dokładnie! 'Komu mniej pali' to dla większości dyscyplina sportu. Jeśli sąsiad powie, że 'jemu mniej pali' to wychodzisz na frajera. I nieważne, ile zarabiacie, chodzi ambicję albo wręcz honor! (honor teraz znowu staje się modny)... dziwnie do tego podchodzicie, czy jako ludzie, których w jakiś sposób interesuje motoryzacja nie jesteście najzwyczajniej ciekawi jak dane rozwiązanie się sprawuje co by nie powiedzieć to Levorg jest drugim najszybszym (dupowozem jak to się tu na forum mówi) "zwykłym" autem ze skrzynia automatyczna w ofercie Subaru, jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ? Edytowane 25 Listopada 2015 przez ketivv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 dziwnie do tego podchodzicie, czy jako ludzie, których w jakiś sposób interesuje motoryzacja nie jesteście najzwyczajniej ciekawi jak dane rozwiązanie się sprawuje To nie jest do końca moje podejście. Ale większość osób właśnie takie wykazuje. Z trzeciej strony, dyskutowanie o tym w kółko jest nudne (bo i o dokładne porównanie trochę trudno). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GREGG Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 Dokładnie. Samochód z silnikiem Diesla będę tankował co 1000km, a benzynowy co 650km ja tam mogę dopłacić. tutaj faktycznie jest trafny argument.....ktoś pyta o spalanie bo chodzi mu o wiekszy zasięg takiego samochodu, ale przyznajcie że jednak wiekszości osób chodzi o te pare złotych wiecej w kieszeni - ale i tak różnicę wyda na pierdoły.. Diesel ma na plus nie tylko mniejsze spalanie = mniejsze koszty i większy zasięg, ale po prostu często jest optymalnym źródłem napędu w dużym aucie (mam na mysli np. taki 3-litrowy diesel z Audi czy BMW). A że zostanie dzięki temu trochę więcej kasy na pierdoły niż przy benzynie - w sumie nic w tym złego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 25 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2015 jakie auto z oferty Subaru doradzilibyście "Kowalskiemu" które zarazem ma być autem na rodzinne wyjazdy, dojazdy do pracy itp. a jego roczny przebieg to pewnie 30 k km ? Tzw. przeciętnemu Kowalskiemu? Żadne, jeśli chodzi o Subaru. Przeciętny Kowalski nie rozumie (i nie widzi sensu) dlaczego ma zapłacić tyle pieniędzy za auto, które wg jego opinii, jeździ tak samo jak jego np. 15 letni Opel Astra 1.7TD w kombi. W połowie moi znajomi to tzw. przeciętni Kowalscy - chociaż pewnie obraziliby się czytając to. Oczywiście rajcuje ich Subaru ale nie pod kątem użytkowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się