Skocz do zawartości

capricorn

Użytkownik
  • Postów

    1176
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Contact Methods

  • Website URL
    http://www.shineon.pl

Profile Information

  • Skąd
    ....
  • Auto
    SpecB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia capricorn

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::..

..:: Uzależniony(a) od Subaru ::.. (5/13)

15

Reputacja

  1. Paździerz is still alive :) Różowy da się zrobić ;)
  2. Zacznijmy od tego że 3M to najgorszy wybór pod słońcem lepiej 3M nie daje gwarancji na folię przy ekspozycji słonecznej. Niektórym może wydawać się że to jest żart ale taka jest prawda. Co do ceny usługi od czego jest ona zależna, przede wszystkim od wyboru materiału a tu rozbieżność w cenie dochodzi do 100% i nie biorę pod uwagę tanich foli z alegro które mają niską zawartość plastyfikatorów i po dwóch latach pękają, gabaryt jak najbardziej ma znaczenie ale większe ma znaczenie to ile detali z autem jest do zrobienia np. chrom out czy to że zderzak z przodu jest poskładany z wielu elementów i ma sporo przetłoczeń czy emblematy będą nowe czy stare, czy trzeba wykonywać matryce oznaczeń, czy auto jest nowe czy używane, czy ma zabezpieczenie np. ceramiczne i tak dalej i tak dalej. Wspomniane 6 tysięcy netto to przy użyciu taniej foli i prostym aucie aczkolwiek u mnie jest to nie możliwe Wnęki i etc to po pierwsze koszt sięgający do 5 tysięcy a przede wszystkim należy pamiętać o tym że to co zostało zdemontowane do oklejenia często musi być demontowane do rozklejenia. Poniżej masz moją pracę, zresztą auto naszego forumowego kolegi
  3. Szukam klocków pod zacisk dwutłoczkowy na tarcze 277mm, długość około 125 mm? Ktoś coś ciekawego widział?
  4. capricorn

    detailing

    To zmatowienie jest z zewnątrz, zaczyna się łuszczyć lakier bezbarwny. Najważniejsze czego nie używać. Mocnej chemii dwuskładnikowej typu Dimer, Tenzi truck itp. działają one mocno utleniająco na wszelkiego rodzaju aluminium niezabezpieczone. Możesz użyć pianę aktywną która ma wpisane ( bezpieczna dla aluminium), środki czyszczące typu APC (All Prupose Cleaner), piany o neutralnym pH lub środki dedykowane. Potrzebujesz szczotkę z miekkim włosiem, pędzelki (krótki i długi), wycior - szczotkę do mycia felg. Środek do konserwacji komory silnika, ja polecam Scholl Concepts BOOST który jest łatwy w aplikacji i zabezpiecza wszystkie elementy i dodatkowo wypiera wodę z wszystkich zakamarków. http://www.detailing-sklep.pl/scholl-concepts/170-boost-engine-shineseal.html Silnik nie powinien być ani gorący ani zimny, rozgrzany np 5 minut. Pracę najlepiej podzielić na etapy, maska i wygłuszenie, pas przedni i wentylatory, elementy wokół silnika i na końcu sam silnik. Czyścisz i płuczesz + ewentualnie poprawiasz. Płukać najlepiej myjką pod ciśnieniem z odległości 50 cm. Jeśli masz kompresor dobrze jest wydmuchać wodę z kostek i zakamarków. Potem nanosisz odżywkę na wszystkie elementy i zostawiasz do wyschnięcia. Musisz pamiętać że polskie prawo jest bardzo restrykcyjne co do wprowadzania substancji ropopochodnych do kanalizacji na instalacji powinien być separator. Jeśli obawiasz się sąsiadów i tego że możesz coś uszkodzić, lepiej to zlecić firmie. Zapytaj się tylko czy mają ubezpieczenie przed wykonaniem usługi.
  5. Witam Z uwagi że mój były samochód kwalifikuje się do akcji serwisowej a został sprzedany do Holandii, chciałem się zapytać czy auto zostanie poddane akcji serwisowej za granicą, czy na akcję serwisową musi przyjechać do Polski?
  6. capricorn

    detailing

    Takie rzeczy dzieją się na naprawianych powłokach lakierniczych kiedy lakiernikowi zapomnie się dodać utwardzacza do bezbarwnego często takiemu efektowi towarzyszy znaczna lepkość lakieru przy wycieraniu. Co robić, nie używać IPY bo stosowanie w stężeniu po niże 50 % mija się z celem. Lepszym rozwiązaniem w tym wypadku na wymycie olejków z past jest zastosowanie piany aktywnej o PH11 i gorącej wody z karchera około 60 stopni. No chyba że koledze się wydaje że używa IPY i ma coś innego w ręku. Jeśli lakier jest 100% oryginał lub naprawiany zgodnie ze sztuką to i 99% IPY nic z lakierem nie zrobi.
  7. capricorn

    detailing

    Rozumiem że auto było naprawiane lakierniczo?
  8. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  9. Bierze, mi brał około 2 l na 15kkm.
  10. Nie możemy wyświetlić tej odpowiedzi, ponieważ znajduje się w forum, które zabezpieczone jest hasłem. Wpisz hasło
  11. capricorn

    detailing

    W foresterze często trzeba rozklejać "szkło" by usunąć warstwę zabezpieczająca od wewnątrz. Jeśli chodzi o mycie od wewnątrz to woda demineralizowana, kilka kropel płynu do mycia naczyń i kilka płatków kosmetycznych do środka. Wody nie za dużo tak aby płatki swobodnie przemieszczały się po dnie. Później wypłukać samą wodą demineralizowaną i suszyć. To samo co na kloszach masz na lakierze, wykonaj prosty test, czysty samochód, nałóż na rękę torebkę foliową i przejedź po masce, to wszystko co poczujesz jest "przyklejone do lakieru". Po wyglinkowaniu stanie się bielszy i nawet zwiększy się widoczność perły w lakierze. Białą glinką się zamachasz, zainwestuj w twardą glinkę Ta powłoka jest firmowana logiem Subaru?
  12. capricorn

    detailing

    W chłodne dni może przydać się suszarka żony, ale jej o tym nie mów Natomiast co do past to generalnie rozróżniamy trzy typy tnąca tzw. cutting usuwające ślady po papierze do P1500 polerująca tzw. polish usuwające ślady po papierze od P1500 do P3000 finiszujące tzw. finish od P3000 do P5000 Każda z w/w jest pastą ścierną gdyż posiada tlenek glinu odpowiedzialny za usuwanie powyższego gridu. Jeśli pasta ścierna ma wpisane że usuwa ślady po P1200 lub P1500 to jak najbardziej.
  13. Powinieneś dodać jeszcze, "użyj google" albo "na alegro", wtedy byłbyś bardziej zabawny BTW widzieli?
  14. capricorn

    detailing

    Glinka do lakieru najlepiej twarda niebieska, zielona lub czerwona unikaj żółtej i białej opakowanie 100 gram. Urywasz kawałek max wielkości 5 zł i mokry reflektor trzesz do czasu aż ustanie szeleszczenie a reflektor wyda Ci się gładki. Już po tym zauważysz poprawę klarowności plastiku, resztę możesz wykorzystać do czyszczenia lakieru raz do roku po kawałku, zabrudzenia zagniatasz do środka i ponownie używasz. Wcześniej oczywiście umyj samochód dokładnie. http://www.detailing-sklep.pl/szukaj?controller=search&orderby=position&orderway=desc&search_query=glinka Gotowy zestaw do przepolerowania lamp, na upartego możesz odpuścić sobie glinkę http://carok.pl/sklep/index.php?action=towar&id=363&producent=20&producent_nazwa=GUNK Bądź każdą pastę do polerowania lakieru typu tnącego http://www.detailing-sklep.pl/38-pasty-tnace-cutting i do tego aplikator ręczny http://www.detailing-sklep.pl/aplikatory-i-opakowania/140-liquid-elements-niebieski-aplikator-twardy.html?search_query=aplikator&results=26 Jeśli lakier jest biały to samą pastą tnącą możesz również przepolerować lakier. Z dwojga złego lepie wybrać zestaw na wiertarkę tylko unikaj wysokich obrotów i nadmiernego przegrzania reflektora gdyż możesz doprowadzić do jego spękania.
  15. capricorn

    detailing

    Ściągą się ją jak zwykłą naklejkę. Pierwsze co to bym je wyglinkował, mają na sobie bardzo dużo brudu, dodatkowo przepolerował je samą pastą i tyle. Powłoka nie wygląda na spękaną więc nie ma sensu jej usuwać papierami. Tak operacja nie wymaga żadnego lakierowania czy zabezpieczenia folią.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...