haubi65 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 tak ale majstrowalem przy tych ustawieniach niestety Legacy z orginalnym radiem i glosnikami mial o wiele lepszy dzwiek. U mnie spalanie po pierwszych 500km - 10,7 ale jezdze normalnie tak jak Legacy ze spalaniem 7,4 . Zobaczymy jak sie to rozwinie po 3000 km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Czyli niezłe cisnąłeś te Legacy , u mnie spalanie obecnie wynosi 6.6 l a mało kto mnie wyprzedza na trasie iPhone macie jeszcze 6 żeby był większy ubaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 (edytowane) To nie tak. Prywtnym autem jadę do pracy 37km w 30 min. A tak to kręcenie się koło domu do 5 km. Od czasu do czasu dalsze wypady. I teraz dopiero widzę to w Levorgu (opcja zużycie paliwa od startu) jak wysokie jest spalanie podczas jazdy z zimnym silnikiem. Dopiero po około 15 km spalanie w Levorgu spada do 8,5 l/100 km przy 120km/h. W dieslu to pewnie z 20 km jechalem z zawyżonym spalaniem. Jak oddawalem Legacy to BC po 5000 km pokazywał 7 l( realnie pewnie z 7,6). Jezeli Levorg zejdzie do realnych 9-9,5 to będę zadowolony Edytowane 1 Stycznia 2016 przez haubi65 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jak to nie ma? 20151231_182507.jpg małe sprostowanie w F XT i OBK nie ma Jezeli Levorg zejdzie do realnych 9-9,5 to będę zadowolony zejdzie bo przyzwyczaisz się do CVT. Przynajmniej u mnie tak było. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
haubi65 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 Jak to nie ma? 20151231_182507.jpg małe sprostowanie w F XT i OBK nie ma Jezeli Levorg zejdzie do realnych 9-9,5 to będę zadowolony zejdzie bo przyzwyczaisz się do CVT. Przynajmniej u mnie tak było. przyzwyczaic to juz sie przyzwyczailem. Nie krece powyzej 3000. Jezdzi sie jak dieslem. Nie rozumiem tylko jak to mozliwe zeby jadac z 2000 u/min i dodajac troche gazu silnik pokazywal momentalne spalanie rzedu 20 l/100km. Ten silniczek jest po prostu zalewany benzyna Jestem nawet pewny ze 2 DIT podczas normalnej jazdy (tak jak jezdze na codzien) spalilby mniej. Eco jazda 80 km/h z 7 l/100km pewnie takim 2 DIT sie nie da. 1,6 DIT da sie 7,2 L/100 km schodzi bez problemu jadac szosa z ograniczeniem do 80. Niestety 2 DIT nie ma i w najbliszczym czasie nie bedzie. A Levorg jest bardzo komfortowy. Ciekawe jak to mozliwe zeby gole blachy a byl taki cichy gotow jestem sie zalozyc ze cichszy od 316 d touring (bo tym jedzilem przez 2 tygodnie) ale tu porownanie diesla do benzyny. Najbardziej jestem zadowolony z foteli bez podparcia ledzwiowego a zrobione jakby na wymiar. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 1 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Stycznia 2016 bardziej miałem na myśli łagodne operowanie gazem. W 2.0DIT wymaga to przyzwyczajenia. Każde nie mocniejsze wciśnięcie i silnik kręci się dość wysoko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 U mnie średnie wychodzi 9.0 Po mieście 10.5-11, jeśli jest szybko. Niestety nie umiem całkowicie wyłaczyć ESP co trochę mnie zmartwiło patrząc na pogodę dziś w Poznaniu... Ktoś ma na to patent? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
polak900 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Uważam ze spalanie akceptowalne Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam12 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Niestety nie umiem całkowicie wyłaczyć ESP EPS nie można wyłączyć. Przynajmniej bez ingerencji w "ustawienia" auta. Takie przepisy..... Edytowane 2 Stycznia 2016 przez Adam12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
B-52 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 A jakie to przepisy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izotom Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 http://bosch-prasa.pl/informacja.php?idinformacji=992 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 (edytowane) Ale nie ma info ze nie moze byc wylaczny. Edytowane 2 Stycznia 2016 przez ppmarian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kambol Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 ..."Zgodnie z nowym przepisem wszystkie nowe modele samochodów osobowych i użytkowych od roku 2011, rejestrowane na terenie Unii Europejskiej, muszą być wyposażone w aktywny system bezpieczeństwa ESP." Ok. - muszą być wyposażone, ale brak możliwości czasowego wyłączania, to chyba nadgorliwość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ale po co to wyłączać? Auto nie ma nawet klasycznego ręcznego. Ktoś ma na to patent? Inny samochód. Najlepiej z manualną skrzynią i ręcznym. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 Ale po co to wyłączać? Auto nie ma nawet klasycznego ręcznego. Ktoś ma na to patent? Inny samochód. Najlepiej z manualną skrzynią i ręcznym. Tak po prostu. Dla czystej zabawy ręczny nie jest niezbędny do tego,a manualny tryb daje rade Nie da się - trudno. W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
socko Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 . W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mechanik Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 . W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-) Z tego co przeczytałem na Forum i z własnych doświadczeń w moim Forku MT, śmiem twierdzić, że wersja z manualną przekładnią i klasycznym napędem AWD z centralnym dyferencjałem łatwiej chodzi bokami. Nie porównywałem bezpośrednio z XT (jak będę miał XT się okaże) jednak wrażenia były pozytywne (oczywiście wyłączona kontrola trakcji). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mmarcinek Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 . W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-) Cywilne, zapomniałem dodać Póki nie chcesz skontrować systemy nie ingerują... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ha, strasznie się podniecacie tym spalaniem w Levorgu. A benzyna po 4 PLN ;-) Buda mi się bardzo podoba, ale bez 2.0 słabe to autko https://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXuk a taki 2.0 ma 5.7 do 100 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dobi1972 Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 Ha, strasznie się podniecacie tym spalaniem w Levorgu. A benzyna po 4 PLN ;-) Buda mi się bardzo podoba, ale bez 2.0 słabe to autko https://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXuk a taki 2.0 ma 5.7 do 100 Nie zawsze o sam koszt paliwa chodzi, ja bym zadał pytanie ile przejadę na jednym zbiorniku paliwa do zapalenia się rezerwy. 2.0 to jest to, ale ekologia robi swoje i możemy go podziwiać na youtube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 czy levorg 2.0 jest tylko na rynek JP? jakis inny takze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 (edytowane) czy levorg 2.0 jest tylko na rynek JP? jakis inny takze ? Byłem pewien, że 2.0 dedykowany jest na Chiny, ale nie mogę potwierdzić nigdzie tej informacji. Sądzę, że jak się zaczniemy wspólnie modlić, to może ktoś nas usłyszy i kto wie ... ;-) Edytowane 4 Stycznia 2016 przez TP_S Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 czyli jest kiera po lewej? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 4 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2016 czy levorg 2.0 jest tylko na rynek JP? jakis inny takze ? i na Chiny Na Chiny jest Outback 2.0 Dit. O Levorgu nie słyszałem. Levorg 2.0 na być od tego roku w Australii, ale tam jest RHD. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TP_S Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Goły GOLF Variant R 300 kucy (haldex 5), 5,1 do setki, duży bagażnik - zaczyna się od 157.000 PLN. Hmm...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się