Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

tak ale majstrowalem przy tych ustawieniach  niestety Legacy z orginalnym radiem i glosnikami mial o wiele lepszy dzwiek.

U mnie spalanie po pierwszych 500km - 10,7 ale jezdze normalnie tak jak Legacy ze spalaniem 7,4 . Zobaczymy jak sie to rozwinie po 3000 km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie tak. Prywtnym autem jadę do pracy 37km w 30 min. A tak to kręcenie się koło domu do 5 km. Od czasu do czasu dalsze wypady. I teraz dopiero widzę to w Levorgu (opcja zużycie paliwa od startu) jak wysokie jest spalanie podczas jazdy z zimnym silnikiem. Dopiero po około 15 km spalanie w Levorgu spada do 8,5 l/100 km przy 120km/h. W dieslu to pewnie z 20 km jechalem z zawyżonym spalaniem. Jak oddawalem Legacy to BC po 5000 km pokazywał 7 l( realnie pewnie z 7,6). Jezeli Levorg zejdzie do realnych 9-9,5 to będę zadowolony

Edytowane przez haubi65
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Jak to nie ma? :o

attachicon.gif20151231_182507.jpg

 

 

małe sprostowanie w F XT i OBK nie ma :)

 

 

Jezeli Levorg zejdzie do realnych 9-9,5 to będę zadowolony

 

zejdzie bo przyzwyczaisz się do CVT. Przynajmniej u mnie tak było. :)

 

przyzwyczaic to juz sie przyzwyczailem. Nie krece powyzej 3000. Jezdzi sie jak dieslem. Nie rozumiem tylko jak to mozliwe zeby jadac z 2000 u/min i dodajac troche gazu silnik pokazywal momentalne spalanie rzedu 20 l/100km. Ten silniczek jest po prostu zalewany benzyna :)

Jestem nawet pewny ze 2 DIT podczas normalnej jazdy (tak jak jezdze na codzien) spalilby mniej. Eco jazda 80 km/h z 7 l/100km pewnie takim 2 DIT sie nie da. 1,6 DIT da sie 7,2 L/100 km schodzi bez problemu jadac szosa z ograniczeniem do 80. Niestety 2 DIT nie ma i w najbliszczym czasie nie bedzie. A Levorg jest bardzo komfortowy. Ciekawe jak to mozliwe zeby gole blachy a byl taki cichy  ;) gotow jestem sie zalozyc ze cichszy od 316 d touring (bo tym jedzilem przez 2 tygodnie) ale tu porownanie diesla do benzyny.

Najbardziej jestem zadowolony z foteli bez podparcia ledzwiowego a zrobione jakby na wymiar.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie średnie wychodzi 9.0 :)
Po mieście 10.5-11, jeśli jest szybko.

Niestety nie umiem całkowicie wyłaczyć ESP co trochę mnie zmartwiło patrząc na pogodę dziś w Poznaniu... :(

Ktoś ma na to patent?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale po co to wyłączać? Auto nie ma nawet klasycznego ręcznego. 

 

 

Ktoś ma na to patent?

 

 

 

Inny samochód. Najlepiej z manualną skrzynią i ręcznym. ;)

Tak po prostu. Dla czystej zabawy :) ręczny nie jest niezbędny do tego,a manualny tryb daje rade :)

 

Nie da się - trudno. W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru...;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

. W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... ;)

 

Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

. W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... ;)

Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-)

Z tego co przeczytałem na Forum i z własnych doświadczeń w moim Forku MT, śmiem twierdzić, że wersja z manualną przekładnią i klasycznym napędem AWD z centralnym dyferencjałem łatwiej chodzi bokami. Nie porównywałem bezpośrednio z XT (jak będę miał XT się okaże) jednak wrażenia były pozytywne (oczywiście wyłączona kontrola trakcji).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

. W każdym razie na śniegu jeździ jak Subaru... ;)

 

Czyli pójdzie kontrolowanym bokiem? Bo Forek XT (który tez ma CVT) podobno nie... Zatem nie jeździ po śniegu jak na Subaru przystało :-)

 

Cywilne, zapomniałem dodać :) 

Póki nie chcesz skontrować systemy nie ingerują...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ha, strasznie się podniecacie tym spalaniem w Levorgu. A benzyna po 4 PLN ;-)

 

Buda mi się bardzo  podoba, ale bez 2.0 słabe to autko

 

https://www.youtube.com/watch?v=-30JeGmIXuk

 

a taki 2.0 ma 5.7 do 100

 

Nie zawsze o sam koszt paliwa chodzi, ja bym zadał pytanie ile przejadę na jednym zbiorniku paliwa do zapalenia się rezerwy. 2.0 to jest to, ale ekologia robi swoje i możemy go podziwiać na youtube  :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy levorg 2.0 jest tylko na rynek JP? jakis inny takze ?

Byłem pewien, że 2.0 dedykowany jest na Chiny, ale nie mogę potwierdzić nigdzie tej informacji. 

 

Sądzę, że jak się zaczniemy wspólnie modlić, to może ktoś nas usłyszy i kto wie ... ;-) 

Edytowane przez TP_S
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

czy levorg 2.0 jest tylko na rynek JP? jakis inny takze ?

i na Chiny

Na Chiny jest Outback 2.0 Dit. O Levorgu nie słyszałem.

 

Levorg 2.0 na być od tego roku w Australii, ale tam jest RHD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...