Skocz do zawartości

Subaru Levorg [VM] (MY14=>MY20)


FilipBB

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba macie popsute te insygnie, albo moja na ubogiej mieszance idzie.

12.1 średnio, po połowie miasto i autostrada a4, tylko że ma automat, 4x4 i 260 koni. I na autostradzie odrobinę szybciej jadę.

Jak jadę drogą krajową z rozsadnymi prędkościami to schodzi spokojnie do 8-8,5

A faktycznie jest ciężka krowa i pojemność słuszna.

Dlatego downsizing ma sens o ile rzeczywiscie daje niższe spalanie. Mogę się założyć że jadac dołem z ręczną skrzynią levorg by mniej palił.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba macie popsute te insygnie, albo moja na ubogiej mieszance idzie.

12.1 średnio, po połowie miasto i autostrada a4, tylko że ma automat, 4x4 i 260 koni. I na autostradzie odrobinę szybciej jadę.

Jak jadę drogą krajową z rozsadnymi prędkościami to schodzi spokojnie do 8-8,5

A faktycznie jest ciężka krowa i pojemność słuszna.

Dlatego downsizing ma sens o ile rzeczywiscie daje niższe spalanie. Mogę się założyć że jadac dołem z ręczną skrzynią levorg by mniej palił.

BMW 320 i jazda do pracy 60  km , prędkość  wstyd się przyznać   140 -160 km  , jak można tak jechać . Spalanie 8,7 l .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moje auto podczas jazdy z prędkościami autostradowumi produkuje paliwo...

licytacje i dyskusje na temat spalania  bez sensu. Levorg jak na to co oferuje spala bardzo przyzwoite ilosci paliwa.  Haubi65 gratuluje nowego nabytku - jest piękny ( chociaż ja bym u siebie w garażu widział takiego w bialej perle z czarna felga) :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2ptnkic.jpg 
Jest i nasz... stosunek jakość/cena wydawał się najlepszy w swojej klasie. Wcześniej był forek 2.5 XT MT MY06, to pierwszy automat w rodzinie.

odebrany 23, na razie, świątecznie, zrobił 100 km :)

Pierwsze wrażenia na plus!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2ptnkic.jpg 

Jest i nasz... stosunek jakość/cena wydawał się najlepszy w swojej klasie. Wcześniej był forek 2.5 XT MT MY06, to pierwszy automat w rodzinie.

odebrany 23, na razie, świątecznie, zrobił 100 km :)

Pierwsze wrażenia na plus!

Popieram , stosunek jakości do ceny jest więcej niż rozsądny. Sama jazdą levorgiem choć krótka nastraja optymistycznie do subaru.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Nie przesadzajmy, odniesienie do czegoś 'spoza układu' jest czasami wskazane

 

To kiedy będę mógł przetestować BMW?  :ph34r:

 

Na przełomie marca / kwietnia - muszą je wyprodukować bo w PL sprzedają się tylko diesle :biglol:

Ale prawdę powiedziawszy, cieszę się z tego opóźnienia... :) i martwię tą radością.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy ) 

w tym wypadku 1800 kg to nic niespotykanego także dla Subaru 

 

niestety co by nie powiedzieć najlżejsza w tej klasie jest chyba obecna Skoda Superb, przynajmniej wg. oficjalnych danych technicznych

 

odpowiednikiem Subaru Levorg-a jest Opel Astra kombi 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

 

Nie przesadzajmy, odniesienie do czegoś 'spoza układu' jest czasami wskazane

 

To kiedy będę mógł przetestować BMW?  :ph34r:

 

Na przełomie marca / kwietnia - muszą je wyprodukować bo w PL sprzedają się tylko diesle :biglol:

Ale prawdę powiedziawszy, cieszę się z tego opóźnienia... :) i martwię tą radością.

 

 

Będzie dobrze  :). Będzie x-drive czy RWD?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy ) 

w tym wypadku 1800 kg to nic niespotykanego także dla Subaru 

 

niestety co by nie powiedzieć najlżejsza w tej klasie jest chyba obecna Skoda Superb, przynajmniej wg. oficjalnych danych technicznych

 

odpowiednikiem Subaru Levorg-a jest Opel Astra kombi

 

Akurat teraz mam astra jako auto firmowe i pomiagam 200 km dziennie. Powiem tak astra to kolo Levorga nawet nie stała .... pod każdym wzgledem. Normalna 3 bmw bez żadnego super silnika i zawieszenia nie daje tyle funu co Levorg. Spalanie teraz 10,5 ale jazda dynamiczna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy ) 

w tym wypadku 1800 kg to nic niespotykanego także dla Subaru 

 

niestety co by nie powiedzieć najlżejsza w tej klasie jest chyba obecna Skoda Superb, przynajmniej wg. oficjalnych danych technicznych

 

odpowiednikiem Subaru Levorg-a jest Opel Astra kombi 

 

jeszcze troche i dacia bedzie konkurencją :lol:

Edytowane przez Tomek Niecik
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy )

w tym wypadku 1800 kg to nic niespotykanego także dla Subaru

 

niestety co by nie powiedzieć najlżejsza w tej klasie jest chyba obecna Skoda Superb, przynajmniej wg. oficjalnych danych technicznych

 

odpowiednikiem Subaru Levorg-a jest Opel Astra kombi

jeszcze troche i dacia bedzie konkurencją :lol:

Może tak, może nie.

 

20 lat temu podobnie można było powiedzieć o Škodzie.

 

 

 

 

tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko że Opel Insignia kombi to bardziej odpowiednik Subaru Outbacka ( Legacy ) 

w tym wypadku 1800 kg to nic niespotykanego także dla Subaru 

 

niestety co by nie powiedzieć najlżejsza w tej klasie jest chyba obecna Skoda Superb, przynajmniej wg. oficjalnych danych technicznych

 

odpowiednikiem Subaru Levorg-a jest Opel Astra kombi 

Wymiarowo czy cenowo? Levorg jest jednak trochę większy... :)

 

Jesli chodzi o zawieszenie subaru to dla mnie zbyt wolno tłumi... Kwestia przyzwyczajenia i nawyków z WRXa :) Na równym jest idealnie. Nierówności trochę wybijają całe nadwozie. Po prostu trzeba przywyknąć do innego stylu prowadzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To c klasse i bmw 3 też sa auta kompaktowe. Nie ma co się obruszac o nazwę. Nie każdy potrzebuje wymiary OBK. ja 3 razy do roku jadę w 4 osoby 20 km :) Najważniejsze jak auto jedzie i jest wykonane. W Oplu nigdy nie starano się by auto dawało frajdę z jazdy po zakrętach ;) nie chodzi o moc tylko o zestrojenie zawieszenia nawet opc modele są krytykowane. No i te bursztynowe wyświetlacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...