Skocz do zawartości

O motoryzacji ale niekoniecznie o Subaru


WRC fan

Rekomendowane odpowiedzi

Myśle że to bardziej na te ceny ma wpływ cena paliw i ewentualna możliwość zagazowania takiego trupa. Choćby wsadzając używaną instalacje i "zapłacenie" za jej legalizację wbrew przepisom. 

Ale kto by chciał Matizem jeździć jak za te pieniądze mamy w lepszym stanie opla Aster z LPG. Artykuł naciągany 

Edytowane przez ewemarkam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 16.12.2022 o 23:24, radekk napisał(a):

biorąc pod uwagę proporcję, czekania do ładowania, to okres oczekiwania na podłączenie się do ładowarki mieli krótszy niż ci co czekali godzinę żeby się zatankować:P:biglol:

Ale raczej do ładowarki nieczynnej... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejne tytuły motoryzacyjne schodzą z rynku. Taką informację, jako prenumerator, dzisiaj otrzymałem :
 
Szanowni Państwo,
numer styczniowo-lutowy czasopism: Women's Health, Men’s Health, Runner’s World, auto motor i sport oraz Motocykl był ostatnim numerem tych czasopism wydanym przez Motor-Presse Polska.
13 grudnia Sąd ogłosił upadłość naszego wydawnictwa. W załączniku przesyłam Państwu zawiadomienie od Syndyka. Bardzo proszę o zapoznanie się z jego treścią.
 
Mam nadzieję, że znajdzie się inny wydawca, który zechce kontynuować naszą pracę i w przyszłości tytuły te znowu pojawią się na rynku....
 
  • Zmieszany 1
  • Smutny 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie jest śliczna. Na dokładnie taką się przesiadam z Forka XT. Odbiór gdzieś w kwietniu (najwcześniej...). 9 lat ujeżdżania Subaru i złego słowa nie powiem. ale wystarczy. Myślę, że 327 koni w CX60 dostarczy na pewno nie mniej funu niż 240 w XT.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

21 godzin temu, Achitofel Gilonita napisał(a):

Dla mnie jest śliczna. Na dokładnie taką się przesiadam z Forka XT. Odbiór gdzieś w kwietniu (najwcześniej...). 9 lat ujeżdżania Subaru i złego słowa nie powiem. ale wystarczy. Myślę, że 327 koni w CX60 dostarczy na pewno nie mniej funu niż 240 w XT.


Jeździłeś? Gratuluję wyboru, fajny wóz, choć trzeba przyznać, że na co dzień tych 327 KM... nie czuć. Przez charakterystykę auta (to wolnossak, więc trzeba go kręcić) CX-60 nie robi wrażenia szybkiego, mimo że po wciśnięciu gazu do podłogi faktycznie żwawo przyspiesza. Niestety, układ hybrydowy czasem szarpie. Za to wnętrze jest świetne, a wyciszenie nareszcie w tej marce b. przyzwoite. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Mikad napisał(a):


Jeździłeś? Gratuluję wyboru, fajny wóz, choć trzeba przyznać, że na co dzień tych 327 KM... nie czuć. Przez charakterystykę auta (to wolnossak, więc trzeba go kręcić) CX-60 nie robi wrażenia szybkiego, mimo że po wciśnięciu gazu do podłogi faktycznie żwawo przyspiesza. Niestety, układ hybrydowy czasem szarpie. Za to wnętrze jest świetne, a wyciszenie nareszcie w tej marce b. przyzwoite. 

W US ja właśnie skreśliłem CX-50 i wybrałem Outbacka. Mazda była głośniejsza autostradowo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
12 godzin temu, radekk napisał(a):

 

No nie dają szansy dobić do tego miliona... jak starym beczkom. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...