Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Serio ? WRC z Dakarem nie koliduje, nawet z Monte co pokazał Xavier Panseri Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ricardo Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Niestety ze sponsorami zawsze byl problem a im wyzszy poziom tym oczekiwania wieksze,jak ktos juz pisal wczesniej ich nie interesuje postep kierowcy,w jaki sposob sezon zostal przejechany np.wygranie kilku oesow ich interesi ktory jestes w rankingu na koniec sezonu i wtedy dopiero zastanawiaja sie czy dac kase ,czasami bywa tak,ze ma sie mistrza swiata WRC2 jakim byl Robson i sponsor jak sie okazalo czyli Lotos dal Robsonowi drobniaki a nie kase bo jak sami widzielismy Robson tylko mial problemy z tym,ze brak kasy nie pozwolil mu na wymiane wszystkiego tak jak robil to w tym sezonie VW a szkoda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 może całe cross country mają zamiar jechać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matros1 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Czyli podsumowując Kubica będzie jeździł w wybranych rundach Cytryną od PH-Sport i w WTCC w prywatnym aucie od Loeb Racing a w 2017 z Krisem w fabrycznym zespole Cytryny Edytowane 19 Listopada 2015 przez matros1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 i to mi pasuje!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 No to panie Matton, jeśli chcecie wejść w 2017 na pełnej... bombie to proszę inwestować w Krisa i Roberta. Nikt inny lepiej nie dopracuje auta niż ci dwaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moltisanti Mo Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 "Mały update do wcześniejszego newsa na temat Citroena. Marek Nawarecki przed chwilą potwierdził, że w sezonie 2017 będzie jedynym sportowym programem marki. Sezon 2016 będzie więc ostatnim dla WTCC. W przyszłym roku ekipa wystawi tylko dwa auta – dla Pechito Lopeza i Yvana Mullera. Loeb skupi się wyłącznie na off-roadzie i przygodzie z Peugeotem. Marek potwierdza, że najbardziej prawdopodobnym testerem w przyszłym roku jest Kris Meeke. Ostberg odchodzi z ekipy, bo dla niego priorytetem są starty w pełnym cyklu WRC, czego Citroen nie może mu zapewnić. Przyszłoroczne odejście Citroena z WRC ma głównie na celu swobodę w testowaniu nowej rajdówki (nie ma ograniczeń jeśli chodzi o dni testowe). Stephane Lefebvre nadal będzie związany z ekipą i w 2016 zaliczy 5-7 rajdów, ale już jako prywaciarz przy pełnym wsparciu Citroen Racing i finansowym zastrzyku od Red Bulla." Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jak to się wszystko zmienia o 180 st. Wczoraj pan Garbarz pisał, że Kris odchodzi z Citroena, a dzisiaj już zostaje testerem. Ciekawe co nasz Robercik wykombinuję. Może połączy WRC z WRC2, żeby zbytnio nie zerdzewieć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booncol Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Przypomnę tylko, że Citroen już raz zrobił taki krok. Dokładnie w 2006 kiedy to przygotowywał nowego C4 na sezon 2007. Loeb z tego co pamiętał jeździł wtedy przez rok "prywatną" cytryną. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 No, i tradycyjnie wtedy wyjął mistrzostwo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Na autosporcie jest info że ew. program na 2016 to nie będzie coś jak w 2006. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Czyli ewentualna totalnie prywatna inicjatywa...z grubą własną kasą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Ta decyzja to jest masakra, można zaklinać rzeczywistość i pisać że 2017 r będzie super. Ale Toyota kapitulacja, Citroen robi samochód - a jak nie zrobi ? WRC schodzi na psy, to wszystko wygląda fatalnie. To kolejny gwóźdź do trumny tego sportu. Ja osobiście jestem pełen wątpliwości i sceptycyzmu co do przyszłości motosportu. Obym się mylił. Edytowane 19 Listopada 2015 przez antikos Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Raczej zrobi, skoro rezygnują z WTCC, żeby skupić się wyłącznie na jednym programie, czyli WRC. Fakt, że 2016 nie będzie zbyt emocjonujący z listą ledwo przekraczającą 10 wurców... Autosport podaje, że Kris prowadzi rozmowy z CItroenem, a Mads już na pewno odchodzi. Układanka zaczyna się zazębiać i najpradowpodobniej zobaczymy go w M-Sporcie. Teraz pozostaje nam kwestia Evansa, Tanaka i Kubicy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Loeb własnie napisał na FB ,że wyścig w Katarze będzie jego ostatnim w WTCC. Generalnie jest zaskoczony obrotem spraw plan startów był 3 letni, a po 2 latach koniec. Edytowane 19 Listopada 2015 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Toyota też miała zrobić, przeleciał im prawie cały 2015 aby teraz stwierdzić że kończą prace. Uwierzę jak zobaczę. Może doświadczenie i historia w ich przypadku pokazała że się da, to jednak jestem pełen obaw. Ale życzę im powodzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Mało emocjonujące to były sezony 2009-2012, kiedy było tylko 2 producentów, a wygrywał tylko Loeb (OK, w 2009 Hirvo sie starał, ale i tak nie dał rady) Obecny i poprzedni sezon mimo dominacji VW były w sumie jednymi z najlepszych od jakiś 10 lat jak chodzi o liczbę producentów i aut WRC na starcie.. Edytowane 19 Listopada 2015 przez Bosman 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Martwi mnie tylko to że nigdzie w tych prasowych doniesieniach nie pojawia się RK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 I chyba się nie pojawi. Z Roberta ostatnich wywiadów jasno można zrozumieć, że żadne rozmowy nie miały pozytywnego końca. Powtarza, że w jego geniusz wierzą kibice, ale nie zauważają go ci, którzy powinni. Myślę, że skończy się na DTM i kilku rajdach w wynajętym skądś fordzie. Tu będzie chciał dosyć mocno zrobić wynik , żeby pokazać skuteczność i szybkość, w nadziei, że ktoś go wsadzi w 2017 w trzeci samochód z własnym budżetem. Chciałbym, żeby było inaczej, ale tylko w to na razie wierzę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Ciężki orzech ma Robert do zgryzienia. W 2017, Matton będzie chciał ściągnąć kogoś z Topu, np Neuvilla w którego mocno wierzy. Niestety ale widać, że nazwisko Roberta jest daleko na liście. Trzeba będzie koniecznie się pokazać z dobrej strony w przyszłym roku. I opcja nawet mniejszej ilości startów, ale w lepiej przygotowanym aucie, wcale nie jest głupim rozwiązaniem. Edit: Meeke i Lefebvre potwierdzeni w okrojonym programie startów na 2016 rok. https://twitter.com/F_Gustavsson/status/667347379742445568 Edytowane 19 Listopada 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Może źle, a może dobrze , że jest obecnie taki obrót sytuacji. Citroen teraz idealnie pasuje Robertowi, jako prywaciarz, Lotos i Azoty wyłożą kasę na 6 rajdów w 2016, a na 2017 nowe auto i cały sezon w fabryce... Piękne to by było Mistrzostwo M-sport na 2017 może się wyłożyć, a Cytrynie obecnie bez sensu inwestować w stary model auta, który w 2017 nie będzie miał racji bytu, trzymam kciuki za Roberta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Z punktu widzenia kasy to 10 rajdów w Europie.... 1. Monte Carlo* 22 - 24 stycznia 2. Szwecja 12 - 14 lutego 3. Meksyk 4 - 6 marca 4. Argentyna 22 - 24 kwietnia 5. Portugalia 20 - 22 maja 6. Włochy 10 - 12 czerwca 7. Polska 1 - 3 lipca 8. Finlandia 29 - 31 lipca 9. Niemcy 19 - 21 sierpnia 10. Chiny** 9 - 11 września 11. Francja* 30 września - 2 października 12. Hiszpania 14 - 16 października 13. Wielka Brytania 28 - 30 października 14. Australia 18 - 20 listopada Z ostatniej chwili, Gutkowski: "Nieźle się zakotłowało Emotikon smileCitroen rozstaje się z Ostbergiem (kierunek M-Sport) i negocjuje z Meekiem. Wciąż rozważają udział w wybranych rajdach 2016." Edytowane 19 Listopada 2015 przez Jumpman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Co się dzieje z tym światem, żeby zostawiać mistrza... myślałem że to jakaś wspólna decyzja była, a chyba po prostu się go pozbyli... http://wyscigi.autoklub.pl/news/loeb-zaskoczony-i-rozczarowany,64753 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Kolejne nowe info: Citroen zostaje na 2016, ale z okrojonym programem. "Meeke i Lefebvre pojadą wybrane rundy w Citroenie" "Kris Meeke nie żegna się definitywnie z Citroenem. Razem ze Stephane Lefebvrem będzie on rozwijał auto tego producenta na 2017 rok oraz wystartuje w wybranych rundach WRC. " Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Matton już zdążył zdementować to info na Twitterze 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się