Bardo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Czy ktoś analizował wypowiedź Bertelliego odnośnie zamknięcia fuckmatie i zrobienia z Wilsonem B-WRT? Czy popłyną piniądze Prady ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Za sukces uważam wbicie się do top5 w klasyfikacji końcowej rajdu. Wyśmiewany przez Ciebie Prokop raz uzyskał taki rezultat (w Argentynie był 4), natomiast najlepsze miejsce Roberta w tym sezonie to 8 w Polskim. Oczywiście nie twierdzę, że Prokop jest lepszym kierowcą od Kubicy, natomiast przez pryzmat takich cyferek patrzą osoby decyzyjne w korporacjach. Z punktu widzenia kibica jest to smutne, natomiast w firmach liczy się kasa i statystyki, a nie emocje... Argentyna powiadasz... 10 7 9 7 8 6 12 11 8 12 9 To są pozycje Prokopa na poszczególnych OSach w Argentynie. Przebłysk geniuszu czy jazda jak pipka, bo gdzie drwa rwą tam wióry lecą? W Argentynie udało się!!! Sukces!!! Arytmetycznie z pozycji OSowych jest nadal tam gdzie ma być, czyli na 10. On nie wyjeździł tej pozycji, tylko ją dostał, to tak w dużym skrócie. To też jest statystyka i tabelki Prokop to typowy ciułacz, oszczędzający sprzęt, opony itd. U Kubicy odlicz od czasów, wszystkie awarie sprzętowe, których Prokop nie miał i wtedy zrób porównanie Porównywanie tych zawodników jest w ogóle pozbawione sensu, bo to zupełnie inna droga, inny cel. Jeśli uważasz, że osoby decyzyjne w zespołach fabrycznych, biorą pod uwagę tylko wynik końcowy na mecie, to masz ich za idiotów Nie twierdzę, że Prokop jest wybitnym kierowcą i wyraźnie napisałem, że nie uważam by był lepszy od Kubicy. Jeśli chodzi o porównania, to sam pierwszy przytoczyłeś Prokopa… Twierdzę, że dla firm najważniejsze są kwestie finansowe i wyniki (statystyki). Dla jednych ważniejsza jest kasa (M-Sport), dla innych wyniki (VW). Co do statystyk, to oczywiście, że są różne, natomiast śmiem twierdzić że te najważniejsze, to wyniki w poszczególnych rajdach, a co za tym idzie suma zdobytych punktów. Mistrzem świata czy to indywidualnym, czy też drużynowym zostaje się zbierając punkty – punkty te zdobywa się za wysokie pozycje w końcowej klasyfikacji rajdu i jak na razie za wygrywanie pojedynczych odcinków punktów nie ma (z wyjątkiem power stage). Z tym chyba nie będziesz polemizował. Wracając jeszcze do Prokopa, którego sam wcześniej przywołałeś: uciułał 39 pkt, natomiast Kubica zdobył 11 pkt. Oczywiście kierowcy Ci mają inne priorytety i cele, Robert miał masę problemów zarówno technicznych jak i organizacyjnych, natomiast takie są fakty. A z faktami trudno dyskutować Plotki na 2016: Brak Citroena lub okrojone starty Brak Robsona Brak Krzysia Meeke Brak Ott Tanaka Jeżeli wszystkie czarne scenariusze się sprawdzą to zapowiada się najnudniejszy sezon WRC w historii. Jeżeli nie będzie Robsona, Meeke ani Tanaka to szczerze, nie będzie komu kibicować. Największe koty nie znajdą miejsca w teamach i zostaną sami ciułacze. Czyli wychodzi na to, że szefowie teamów to jednak idioci gdyż wolą zatrudniać ciułaczy, a nie fighterów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Rzadko się zdarza aby któryś szef tak jechał na swoich kierowców jak to robi Malcolm Wilson. Wnioskując tylko po tym, można by pomyśleć ,że obaj są na wylocie a uzasadnienie już ujrzało światło dzienne. PS. Niektórzy narzekają , że brak Citroena to nudy na odcinkach specjalnych. Pewnie jest w tym dużo racji bo spoko mogło by być 6-8 fabryk i wtedy było by fajnie. Ale trzeba zauważyć,że teraz są często trzy vw na czele i rzadko kiedy ktoś im bruździ. A co by było gdy wystartowały tylko dwa auta Takie same. W jednym Ogier w drugim Kubica. Czy nie było by emocjonująco ? To żartem. Bez citroena dwa fotele mniej. Też mi się to niepodoba. Edytowane 18 Listopada 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Szkoda, że kierowcy, którzy wnoszą jakiekolwiek emocje do tej serii mają tak niepewną przyszłość. Tak jak pisałem wcześniej: dla korporacji liczy się wynik, a nie emocje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
booncol Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 @tamer9: nikt nie twierdzi, że idoci. Pilnują swojego biznesu i tyle. Piszę z punktu widzenia kibica. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 @tamer9: nikt nie twierdzi, że idoci. Pilnują swojego biznesu i tyle. Piszę z punktu widzenia kibica. to było w kontekście tego co wcześniej napisał ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dudu Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Ciekawe co chce Wilson ugrać biorąc Ostberga, dla mnie to jest taka słabsza wersja Hirvonena. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 $$$ Oglnie Nie dziwi mine wycofanie sie Citroena po 2017 zeby nie powiedzieć ze było to do przewidzenia.Szkoda jak zawsze no i zawsze to dwa miejsca mniej w fabryce ale równie dobrze mogli by juz od dawna prowadzić kliencki program bo i tak stali w stagnacji od paru dobrych lat wiec za bardzo nie wiem czego tak na dobra sprawę Matton oczekiwał.Jak dla mnie Meeke zrobił nawet wiecej niz to co teoretycznie sie dało przy jego doświadczeniu i możliwościach wozu , a mna wrażenie ze dostał tylko krytykę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Citroen jest lekko popaprany. Jak mieli 9 MŚ z Loebem to było cool , choć tak naprawdę dla kibiców to fajerwerków nie było. Jak teraz vw dominuje to się popłakali i rzucają zabawkami. Toż to przecież najpiękniejsza sprawa w sporcie walczyć o pierwsze miejsce a nie bezbarwnie go posiadać. PS. Cosik ta promocja wrc promotorowi niewychodzi. Kiedy po latach mniejszej oglądalności odbili się od dna, kiedy brakuje Subaru, Mitsubishi, Toyoty i kilku innych zasłużonych teamów., wymyślili nowe nadwozia , nowe rajdy, zamiast rozmawiać z fabrykami i ograniczać koszty. Ale nas Kubek trzyma w napięciu !!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ManoLEE Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Citroen zrobił głupotę, że w tym roku nie zatrudnił Kubicy, bo może nie świętowali by mistrzostwa, ale apetyt by był na nowy sezon, a tak stagnacja. Jak by Ogier był w Cytrynie też mogło by być ciekawie i VW nie koniecznie musiał by świętować mistrzostwo, no chyba, że producentów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Tu sie z tobą zgodzę Jacky niepotrzebnie kombinują z tymi zmianami.B grupa czy WRC pre 2004 to nigdy nie bedzie bo po Prost zmieniła sie technologia i silniki a przede wszystkim styl jazdy i nic tu nie zmieni nadwozie szersze o 5 cm czy 50 km wiecej. To co sie zmieni to liczba teamów fabrycznych dla których rozwój i przebudowa do specu 2017 bedzie po prostu za droga. Citroen zrobił głupotę, że w tym roku nie zatrudnił Kubicy, bo może nie świętowali by mistrzostwa, ale apetyt by był na nowy sezon, a tak stagnacja. Jak by Ogier był w Cytrynie też mogło by być ciekawie i VW nie koniecznie musiał by świętować mistrzostwo, no chyba, że producentów Nic mu nie odbierając ale Ogier DSie miał by raczej mniejsze szanse z Latvala w VW.Mysle ze sezon był by duzo ciekawszy w takim układzie. Edytowane 18 Listopada 2015 przez turdziGT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 18 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Kochani , jest jescze cos jak zwyczajna polityka ..... nieestety jak w naszym kraju ..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Kochani , jest jescze cos jak zwyczajna polityka ..... nieestety jak w naszym kraju ..... Ty tam pogadaj z szejkami i jak przywieziesz walizkę zielonych to i polityka zejdzie na dalszy plan Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Wracając jeszcze do Prokopa, którego sam wcześniej przywołałeś: uciułał 39 pkt, natomiast Kubica zdobył 11 pkt. Oczywiście kierowcy Ci mają inne priorytety i cele, Robert miał masę problemów zarówno technicznych jak i organizacyjnych, natomiast takie są fakty. A z faktami trudno dyskutować Uciułał bo ciułał. Gdyby Robert miał ciułać też by uciułał. Gdyby Prokop miał pojechać poszczególne OSy tempem Roberta, nie przejeżdżał by kilometra i dzwonił po 100m albo się rozpłakał. Czy ktokolwiek by wolał, by Robert miał naciułane 39 pkt w stylu Prokopa? NIE! Prokopa nikt nie będzie pamiętał za 20 lat, o Robsonie zdecydowanie tak. Takie są fakty Edytowane 18 Listopada 2015 przez ryjeks 7 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
eMTi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Amen, polać mu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Ten sport nie schodzi na psy, on już tam dawno zszedł http://powrotroberta.blogspot.com/2015/11/znamy-przyszosc-meeke-i-ostberga.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moltisanti Mo Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) "Przerwa Citroena?Wygląda na to że nadchodzi wielki news, który po części tłumaczy deficyt miejsc fabrycznych w WRC. Wspomina o tym Maciek Szczepaniak w dzisiejszym wywiadzie w "Przeglądzie Sportowym". Za kulisami już się gotuje. Ponoć Citroen ma odpuścić sezon 2016, aby skupić się na przygotowaniach na 2017...W ciągu godziny ma się wyjaśnić." https://www.facebook.com/cezarygutowskiofficial/photos/a.444373208984950.1073741828.443506699071601/925156954239904/?type=3&theater Edytowane 19 Listopada 2015 przez Moltisanti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Sezon bez Meek'a i Kubicy to właściwie z góry mogą rozdać dzbanki bo nie ma po co oglądać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) Coraz więcej tych plotek o przerwie Citroena w 2016. Wczoraj było, że zaliczą 6-8 rund, a dzisiaj że w ogóle odpuszczają ? Czyli co, kto sobie zapłaci to będzie miał możliwość jazdy z PH-Sport w 2016 ? Jedyny pozytyw jest taki, że zbroją się na 2017 Za dużo już jest tych plotek i każdy inaczej tłumaczy. OFICJALNIE Citroen odpuszcza 2016 i wraca w 2017. WTCC pa pa http://www.citroenracing.com/2015/actualites/actualites-wrc/69140/citroen-trace-la-route-de-son-avenir-sportif/ Nie wiem jak wy, ale ja się cholernie ciesze, że nie uciekają z WRC. Jeden rok można przeboleć Edytowane 19 Listopada 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Jedyny pozytyw jest taki, że zbroją się na 2017 To oficjalna informacja, czy takie nasze życzenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
palmall Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Bardzo marnie zaczyna wyglądać ten przyszły sezon jak cytryna odpuści. O miejscu w fabryce to należy zapomnieć, a żeby pojeździć trzeba będzie przytachać spory worek kapusty. Szkoda będzie Meeka, nie wiadomo co z Tannakiem i Evansem, z Kubkiem.. Chyba faktycznie sezon 2016 będzie można sobie przespać. Albo oglądać walkę VW z VW... Jedyny pozytyw jest taki, że zbroją się na 2017 To oficjalna informacja, czy takie nasze życzenie? W miarę oficjalna informacja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 (edytowane) To się potwierdziło. Oby te cytrynki w prywatnych rękach zbytnio nie odstawały od reszty stawki, no i żeby w jednym z takich powoził jeden taki kozak z Polski To też oznacza, że Ostberg wskakuje za Tanaka... porażka Edytowane 19 Listopada 2015 przez Adi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Oby te cytrynki w prywatnych rękach zbytnio nie odstawały od reszty stawki, no i żeby w jednym z takich powoził jeden taki kozak z Polski No to wiadomo co Matton miał na myśli mówiąc, o konkurencyjnym aucie i braku miejsca w fabryce na 2016. Ciekawe kto będzie te cytryny wystawiał i czy w ogóle ktoś je będzie wystawiał... Aaa no i jeśli WTCC papa to co będzie robił Loeb? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeFo555 Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 no to piekna sprawa: Za autoklub.pl "Citroën Racing nie wystartuje w przyszłorocznych Rajdowych Mistrzostwach Świata jako fabryczny zespół. Ekipa zamierza przygotować się do powrotu w 2017 z nowym samochodem WRC, zbudowanym według regulaminu technicznego FIA, który będzie obowiązywał za nieco ponad 13 miesięcy.Zespół Citroën Total planuje obronę prymatu w WTCC 2016. Wystawi dwa C-Elysée, a kierowcami będą José María López i Yvan Muller. Sébastien Loeb przenosi się do zespołu Peugeota w rajdach terenowych. Sébastien Loeb Racing może wystawiać dodatkowe C-Elysée dla prywatnych kierowców. Będzie to zakończenie programu Citroëna w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych. Od 2017 roku marka skoncentruje swój sportowy program na WRC." Może Robert się załapie do prywaciarza Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fulcrum Opublikowano 19 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2015 Loeb na Dakar jedzie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się