Skocz do zawartości

palmall

Użytkownik
  • Zawartość

    556
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O palmall

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 23.06.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK
  • Auto
    Legacy IV MY07 2.0 DOHC

Ostatnie wizyty

323 wyświetleń profilu
  1. Legacy IV obserwacje i pytania

    Bez przesady z tymi 4-ma nowymi. Dwa lata temu rozwaliłem oponę, założyłem drugą taką samą tyle że nówkę i nic się jakoś nie wydarzyło a na wiosnę będę już trzeci sezon jechał na tych gumach. Parę tygodni temu to samo zrobiłem z zimówką i jakoś jeździ. Gdyby napęd nie tolerował minimalnych różnic w obwodach kół musielibyśmy jeździć tylko na wprost bez żadnych zakrętów - a jak wiadomo po zakrętach najlepiej się jeździ tymi autami Wiadomo, zamiast 17-tki 16" się nie da założyć...
  2. Katalizator Legacy 2.0

    Mi zawsze pakują w rurę.... najpierw w jedną później w drugą Nalatane 290 i ani razu błędu nie widziałem jeszcze.
  3. Katalizator Legacy 2.0

    1. Odpinasz wtyczkę lambdy. 2. Wykręcasz lambdę. 3. Wkręcasz "emulator" w miejsce po lambdzie. 4. Smarujesz delikatnie gwint (i tylko gwint!) lambdy smarem miedziowym. 5. Wkręcasz lambdę. 6. Podpinasz wtyczkę lambdy.
  4. Legacy IV 2.0 benzyna 165km

    Potrzebujesz kolektora innego. Dobrze zrobiony nie wiąże się ze spadkiem mocy.
  5. Wiskoza?

    Zrobi się cieplej to mu przejdzie. Był gdzieś temat o stukaniu przy niższych temperaturach i sporo osób się wypowiadało że tak ma. Ja tez tak mam w okresie późnojesiennym przy jeszcze letnich oponach. Na zimówkach jak ręką odjął.
  6. A najlepiej kup sobie interfejs na alledrogo i ładnie pokaże ci kody błędów dzięki czemu nie będziesz musiał używać szklanej kuli do wróżenia.
  7. Dziwne dzwięki z komory silnika FILM

    Rzekłbym nawet że to pancerne silniki. U mnie 290k zrobione i to na gazie wszystko, oleju nie bierze. Musiał ktoś nie dbać raczej. Kontrolka to faktycznie nie stan oleju pokazuje ale ciśnienie, a to dwie różne rzeczy. Warto raz czy dwa na tydzień zaglądnąć na bagnet
  8. Dławienie 2.0 N/A - 2-3 tys RPM. Coś nowego?

    Może łatwiej będzie Sashe tu ściągnąć? Pojechałeś w to miejsce co Ci mówiłem? Ile kosztowała przyjemność w sumie? Masz jakąś gwarancję na zabieg gdyby coś się wydarzyło dziwnego?
  9. Kupno Legacy IV

    1.9 jtd na miękko robi te 165 kucy i trzeba się srogo namęczyć żeby było inaczej (reduktory, modły, szamaństwo itp). Szukaj H6. Co innego że żadne 1.9 nie brzmi i nie odpycha się tak po śniegu i mokrym jak S
  10. Wymiana sprzęgła bez konwersji

    Proszę ja ciebie, w pewnym sklepie 2650 dwumas, zestaw do konwersji 2250 już ze sprzęgłem. Cena z twojego ASO trochę spuchnięta, może spytaj w innym? Dwumas się rozlatuje chyba średnio przy około 200 tkm, może 50 w tą i w tamtą. A już na pewno nie jest wieczny i prędzej czy później przyjdzie na niego czas. Swoją drogą dwumas w benzyniaku gdzie moment jest niewielki ma średni sens. Jak cię stać, to utrzymuj samochód w stanie fabrycznym, choć większego sensu nie widzę
  11. NAUKA JAZDY:)

    Uczucia pędu i wciskania w fotel raczej nie poczujecie siedząc za kierą, może przesiądźcie się na fotel pasażera i niech was ktoś przewiezie? Ja mam całkiem różne odczucia w zależności na którym fotelu siedzę - na tym prawym bardziej czuć I żeby coś było czuć to trzeba utrzymywać się w tym zakresie obrotów co tu
  12. NAUKA JAZDY:)

    Nie majdaj tyle lewarkiem tylko zapnij bieg i pozwól się silnikowi wkręcić na obroty :] Kiedyś się dałem kumplowi przejechać co dieslami się poruszał zawsze, też mówił że nie jedzie chociaż 3 tyś rpm przekroczył może ze dwa razy. Bardzo dobrze się to odpycha tylko trzeba wiedzieć jak to zrobić.
  13. Padnięte wycieraczki.

    Powodem luzu jest luz Wyjmij sobie mechanizm, wsadź w imadło, przymocuj wycieraczkę i poruszaj nią. Zobaczysz w którym miejscu jest luźno. Problem w tym że nawet setne milimetra luzu mogą dawać centymetry na końcu wycieraczki. Dorman to kupa, nie działa chociaż siedzi wszystko sztywno.
  14. SBD po wymianie short block czy znowu padnie

    Pytanie czy w każdym naprawa/podmianka jest tak kosztowna
  15. Regulacja zaworów Legacy 2.0 165 koni

    Skoro Carfit tak mówi to odszczekuję że się nie da Raz tylko regulowałem sobie zawory i wydawało mi się to niemożliwością żeby to zrobić, chętnie bym podpatrzył jak się to czyni zawodowo
×