Skocz do zawartości

palmall

Użytkownik
  • Zawartość

    606
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O palmall

  • Tytuł
    ..:: Profi ::..
  • Urodziny 23.06.1979

Profile Information

  • Płeć
    mężczyzna
  • Skąd
    KRK
  • Auto
    Legacy IV MY07 2.0 DOHC, Impreza MY17 2.0 n/a

Ostatnie wizyty

403 wyświetleń profilu
  1. palmall

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Ale to coś masz nie halo, albo źle dobierasz, albo ładujesz rozgrzanymi w wodę. Nikt tu raczej nie narzeka na notoryczne krzywienie się tarcz.
  2. palmall

    Legacy IV - hamulce i osłony kolektora

    Co do osłon, tu masz temat co można zrobić: Aktualnie borykam się z tym samym problemem. Oddałem teraz do dokładnego obspawania dookoła, może wystarczy na dłużej. Nowe osłony to jakiś chory wydatek niestety...
  3. palmall

    Rozszczelnione przewody wspomagania kierownicy

    Do ASO dzownił? Ewentualnie dorobić nowe.
  4. palmall

    Blokujące się pasy bezpieczeństwa

    Tak ma być, chyba w większości japończyków tak jest. Mega irytujące to jest jak się zapina np fotelik i pas gdzieś ucieknie, trzeba rozpinać wszystko
  5. palmall

    Wymiana łożyska w silniczku klimy - możliwe?

    Tak ma być.
  6. palmall

    silnik Subaru Legacy 2.0 Boxter diesel 2008 r.

    Nie ma góry i dołu, są boki Remontować to tam nie będzie co raczej, historia jakich wiele w przypadku diesli. Kup nowy, poprawiony shortblock i po sprawie.
  7. palmall

    silnik Subaru Legacy 2.0 Boxter diesel 2008 r.

    Au.... będzie bolało. Jeżeli masz serwisowane w ASO wszystko, możesz liczyć na łagodniejszy wymiar kary, ale generalnie to koszty oscylujące w granicach 20k. Carfit ma kompletne shortblocki po 15.500 plus robocizna... Używek raczej brak z wiadomych powodów...
  8. palmall

    Czujnik niezapiętych pasów

    Ooooo ekstra, idę wybebeszyć ten buzzer bo mnie do szału doprowadza!
  9. palmall

    Opiłki metalu w filtrze oleju

    Jeżdżę, ale jednak silnikowy pracuje w trochę innych warunkach niż przekładniowy, więc pewnie dlatego jeżdżę Osobiście też bym silnikowego nie wlewał drugi raz.
  10. palmall

    Opiłki metalu w filtrze oleju

    Ależ tam od razu zmień... przecedzi przez ceratkę i będzie git. Z drugiej strony kiedyś ze skrzyni miałem zlewany świeży i wlewany z powrotem i to w bardzo polecanym miejscu wśród subarowiczów
  11. palmall

    Brak mocy przy niskich obrotach i ciężko odpalający silnik.

    Te silniki wytrzymują raczej duże przebiegi, nawet z lpg. Regulacja 20 tyś temu przed korektą licznika czy po? No i ten dym biały/niebieski.... to raczej za dobrze nie wróży, nie powinien zostawiać smugi, zwłaszcza przy tych temperaturach jakie mamy. Sprawdź jak sprawa z olejem wygląda, ubywa, nie ubywa.. Zaglądnij do zbiorniczka płynu chłodniczego, czy nie ma bąbli... Nie wierzył bym tez w rzekomą regulacje zaworów skoro licznik kombinowany - mulenie, gaśnięcie, falowanie to typowe objawy podpartych zaworów.
  12. palmall

    Ksenon czasem zgaśnie

    Każdy D2S będzie pasował, pytanie jak będzie świecił. Parę dni zjarał mi się Osram Xenarc, przyżydziłem i kupiłem Bosme. No taka kaszana w porównaniu do wyświeconych już standardowych osramów... że idę kupić coś markowego. Ale! Żeby było w temacie - po zmianie na te Bosmy, też przyuważyłem że trzy razy nie zaświeciła mi się jedna lampa, operacja włącz wyłącz pomaga. Co ciekawe przy tych Osramach które miałem, na początku też były tego typu problemy, później przestałem wyłączać światła na manetkach i jak ręką odjął.
  13. palmall

    Legacy IV bicie przy hamowaniu z dużych prędkości

    Nie wiem, mi tam pomogli dwa razy i jestem zadowolony.
  14. palmall

    Legacy IV bicie przy hamowaniu z dużych prędkości

    Na wyważanie jedź do harp com pl
  15. palmall

    Zakres pracy wycieraczek Legacy IV

    Jest parę tematów o tym problemie, poszukaj. lub tu
×