Jump to content

matios16

Nowy
  • Content Count

    67
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

25 Dobry

About matios16

  • Rank
    ..:: Swojak ::..

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Eneos to dobry olej, sprzedawany nawet przez ASO. Jak na hyper premium było dotychczas dobrze, to trzeba było taki lać. Ja latam na Millers 5W40, jest wszystko cacy, więc nie zmianiam. Szkoda kombinować
  2. Cześć, Jeśli jest jakiś forumowicz, który myśli o wymianie swojego WRX Bugeye na szybkie rodzinne auto, chętnie zaoferuję swoje Legacy 3.0 Wagon, doinwestowane pod każdym względem. Wrazie czego proszę o wiadomość prywatną, bo to chyba zła kategoria (nie udało się znaleźć lepszej)
  3. Albo to zderzaki nie pasują, już nie jestem pewien
  4. Przedlift i polift nie pasują, trzeba wymianiac zderzak i lampę i chyba nawet nadkole, żeby pasowało.
  5. Podpinam się, kojarzy może kto tego Subaraczka: https://www.otomoto.pl/oferta/subaru-impreza-subaru-wrx-ID6DmZdW.html#gallery-open ?
  6. Nie wystarczy od spodu czegoś pospawać, żeby zatkać ten wlot?
  7. Da się, ale trzeba do tego wzmacniacz. Wzmacniacz musi mieć wejście wysokonapięciowe. Następnie ze wzmacniacza rozprowadzasz prąd/sygnał do subwofera i głośników.
  8. Poza ASO, które można tu polecać, chodzą plotki, że taki remont wyniesie cię dużo mniej niż koszt drugiego zadbanego 3.0 H6. Przez zadbane rozumiem takie w cenie około 30tys. Przez dużo mniej rozumiem okolo 25-35 % tej kwoty.
  9. Legacy kombi 3.0 benzyna rocznik 2004 Miasto latem 13L Miasto zima 16L Trasa do 100 km/h 8L Autostrada 130-160 km/h 11.5 L
  10. Pozazdrościsz, sprzedasz Audi, i kupisz drugiego dieselka jak ten się sprawdzi. Ale dla równowagi, albo gdyby zabrakło oleju na stacjach, polecam 3.0 benzyna.
  11. Mój trzymał się reszty w kilku miejscach oznaczyłem je tutaj numerkami.
  12. Z ciekawości jak odzieliles siłownik od reszty mechanizmu? Mi wydało się to bardzo skomplikowane gdy to robiłem.
  13. Silnik od Hondy Accord przekładałem kilka miesięcy temu. Działa bez problemu do dziś. Najwięcej pracy z rozłożeniem mechanizmu - w sensie wyjęciu tego silniczka, później już z górki. Demontaż tego mechanizmu dość prosty.
  14. Dobry wybór, ogólnie Legacy to świetne auto, bardzo dobrze wykończone bez porównania do Imprezy czy Forestera. Oby służyło wam jak najdłużej. Chętnie zobaczę kilka fotek. Jakbyś miał jakieś pytania to pisz, ludzie na tym forum są mega pomocni, ja rośnie postaram się w razie możliwości coś poradzić, chociaż sam Legacy mam dopiero rok.
×
×
  • Create New...