Jump to content

maciulek

Nowy
  • Content Count

    29
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3 Neutralny

About maciulek

  • Rank
    ..:: Świeżynka ::..

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Myślenice
  • Auto
    LEGACY H6 MY04

Recent Profile Visitors

175 profile views
  1. Przerabiałem ten temat u siebie. Padające wyświetlacze, padające CD to częsta bolączka tych radii, do tego dochodzi bardzo słaba jakość końcówek mocy, gra poprostu marnie. Moje radio też padło, znaleźć kogoś kto podejmie się naprawy graniczy z cudem i nikomu nie chce sie poprawiać setek zimnych lutów. Radio z angola jest rozwiązaniem ale trochę nie estetycznym. Pomijam fakt odbicia lustrzanego przycisków. Zakładając angola trzeba rzeźbić konsole pod radiem aby uzyskać miejsce na włącznik świateł awaryjnych, po zmontowaniu wszystkiego okazuje się że angol nie do końca pasuje do naszych desek z kierą po lewej. Postawiłem na rzeźbę panelu pod 2din. Kupiłem używke z działającą klimą i padniętym radiem za 100zł i radio 2din za 700zł. Kilka godzin pracy i elekt wow. Wygląda jak fabryka, gra 1000 razy lepiej od fabrycznego radia nawet na fabrycznych głośnikach, nie mówiąc już o tym, że dzisiejsze 2din to kombajny, navi, internet, youtube i wiele wiele innych możliwości.
  2. siwiutki jeździłeś na tych prodrive?? jak według Twojej oceny ma się to do seryjnych puszek w H6?? w sensie głośności i jakości dźwięku...
  3. Temat ogarnięty, okazało się że jeden z tranzystorów w module komfortu uległ spaleniu, wymiana załatwiła sprawę. WOJO dzięki za linka, teraz spięcie lampek przód i tył razem i wszystko bangla:)
  4. a to zmienia postać rzeczy:) sprawdzę to, dzięki sprawdziłem.... i wszystko pokazuje ok, każde drzwi po otwarciu prawidłowo sygnalizują na zegarach otwarcie, klapa bagażnika również.
  5. dokładnie, troszkę się różnią wyprofilowaniem zaczepów bocznych listew wykończeniowych i ogólnie wyprofilowaniem radia i po zamontowaniu radia z UK powstają szpary dla oka trochę drażniące. No i pozostaje problem kodowania, nie każdy sobie radzi z ich rozkodowaniem, u mnie już dwóch dekoderów poległo:P no i jeszcze jedna kwestia, radio z Angola ma awaryjki po lewej stronie a Europa po prawej, w związku z tym montując radio z Angola będziesz musiał wiertłem fi 25 wywiercić otwór (za radiem w plastiku w desce) aby obudowa włącznika awaryjnych się chował do środka.
  6. nie świecą żadne drzwi że auto jet otwarte:/
  7. dzięki za linka, przydatny:) wiem teraz że moduł odpowiedzialny jest też za immobilizer więc wymiana nie taka prosta:/
  8. Witam Pacjent Subaru Legacy IV H6 2004r. Po próbie przerobienia oświetlenia straciłem masę impulsową w lampce centralnej oświetlenia wnętrza. Do lampki idą trzy przewody, stały plus 12V, stała masa i masa po impulsie otwartego centralnego zamka i otwartych drzwi. Przy przeróbce oświetlenia (próba podpięcia dodatkowych lampek przednich po impulsie z masy) przypadkowo podałem napięcie 12V na masę impulsową. Efekt tego jest taki że na masie impulsowej zrobiła się stała masa ( lampka po ustawieniu na zapalanie po impulsie świeci cały czas). I stąd prośba o pomoc. Wiecie co mogło paść?? i czy ten efekt jest odwracalny?? Podejrzewam moduł komfortu... wiecie gdzie os się znajduje w legwanie??
  9. napewno nakrętki ocynkowane szybko staną się rude, przy odkręcaniu i przykręcaniu zwłaszcza kluczem pneumatycznym ocynk odbija się z powierzchni w efekcie czego po zimie nakrętku rdzewieją, jeśli jesteś detalistą i rdzawa nakrętka Cię wkurzy zainwestuj raz na lata w ocynk lub nikiel.
  10. daj mu czas żeby sie dostosował do nowych warunków podejżewam że zawory wdechowe miał pozamykane więc musi sie przyzwyczaić żę spaliny cza sybciej odprowadzać
  11. u mnie było podobnie po regulacji zaworów, kulał na wolnych chyba jeszcze bardziej niż przed regulacją, dopiero po około 500km tak się ładnie obroty same ułożyły że teraz jest lepiej niż z fabryki - na zimnym 1200obr/min, potem koło 1000 a po pełnym rozgrzaniu jakieś 740obr/min i nic nie faluje, budą nie trzęsie. Niektórzy piszą że rozłączenie akumulatora na 10mninut pomaga, sceptycznie do tego podszedłem ale stwierdziłem że nie zaszkodzi i odłączyłem na całą noc nie wiem czy miało to jakiś wpływ ale podobno to resetuje kompa i pozwala mu na dostosowanie się do nowych ustawień zaworów.
  12. kolego problem może leżeć w tym, że wyciągając starą fajke na świecy została reszta ze starej fajki (taki blaszany konektor który przewodzi prąd z kabla na świece), porównaj w środku starą wyciągniętą fajke z nową. Ja miałem taki sam problem, nowa fajka nie chciała wskoczyć na miejsce, po wykręceniu świecy okazało się właśnie że część starej fajki tkwiła na świecy. P.S. jeśli u Ciebie problem jest taki sam nie musisz wykręcać świec, wystarczy użyć jakiś dłuższych wygiętych szczypcy i wyciągnąć ten zostawiony konektorek na świecy choć sprawa wymaga cierpliwości bo dostęp utrudniony.
  13. zdarza sie i to często też zgubiłem prawą uszczelke na antystradzie, podkreśle że była nowa na nowych zaczepach i a i tak przy 160km/h ją wyrwało, jak kupie następną to zamontuję ją na kleju do szyb i tego już pęd powietrza nie ruszy. Co do źródeł kupna odpuść sobie ASO - cena kosmos, filuj dział "sprzedam" albo aledrogo.pl, łatwo nie będzie - rzadki temat.
  14. też mi się wydaje że to czujka uderzeniowa od alarmu, a ten przycisk na ostatniej fotce wygląda mi na przycisk do resetowania alarmu.
×
×
  • Create New...