Jump to content

dominikon

Użytkownik
  • Content Count

    179
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

163 Wspaniały

About dominikon

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/22/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wola Kosnowa, Sosnowiec
  • Auto
    Subaru Impreza GF8 2.0 GT AWD, Forester SF 2.0 i Impreza GH 2.0R MY2008. Wcześniej GC8 2.0 N/A RX
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, turystyka górska, fotografia.

Recent Profile Visitors

838 profile views
  1. Też się już spotykałem z uszkodzeniem samej łapy więc Twój przypadek @mateuszm31 nie jest wyjątkiem. Możliwe i prawdopodobne przyczyny podał @ir3n3usz
  2. Nie widziałem nigdy ale brałbym chętnie takiego plejadowego dziwoląga.
  3. Tym razem wjechały gadżety do najtrudniejszego i najbardziej wymagającego etapu moich prac z GT-kiem. Blacha!!! Reperaturki błotników zostały mi jeszcze z srebrnej GC (i w GF8 raczej nie będę ich póki co potrzebował) ale progi w ocynku przyjechały specjalnie dla odbudowywanego modelu. Jak krew z nosa to wszystko idzie ale warunki i zaplecze jakie są takie są więc póki co nie mam na to wpływu - mogę tylko cierpliwie i powolutku "dziubać" kolejne rzeczy. Z subarakowym pozdrowieniem!
  4. Dzięki z informacje. W takim razie nie będę sobie tym głowy zaprzątał tylko lecę dalej z kolejnymi pracami. Pozdrawiam.
  5. Dziękuję @owadza odpowiedź. Tak, dokładnie o to mi chodzi. A czy później przy montażu (skoro piszesz, że nie wyciągałeś pierścieni zabezpieczających z środka LSD) nie miałeś problemu żeby włożyć półosie z powrotem na odpowiednie dla nich miejsce? "Wskoczyły" tam gdzie powinny, a zabezpieczenia weszły we właściwe dla nich wytoczone rowki?
  6. Witam. Próbowałem coś znaleźć by nie dublować tematów ale jednoznacznie nie znalazłem informacji w kwestii o którą chce Was zapytać. Przy demontażu i wyciągnięciu tylnych półosi z dyfra na ich końcach - zarówno lewa jak i prawa strona - nie posiadały one założonych pierścieni zabezpieczających - tych oznaczonych nr 3 na pierwszym załączonym rysunku. W pierwotnej wersji pomyślałem, że ktoś ich może kiedyś nie założył (co wydawało mi się mocno dziwne, że mimo to, wszystko jakoś trzymało się kupy). Ostatecznie jednak pierścienie zabezpieczające były lecz spadły z półosi przy ich wyciąganiu i
  7. @ewemarkam No, no, no - tak zrobię ;-) Szukając informacji na temat techniczny o którym wspomniałem to znalazłem info, że najprawdopodobniej dyfer jednak wymieniony w mojej wannie (auto forumowe). Niemniej chyba mogę jednak pogratulować, że niezły egzemplarz się trafił na podmianę - tak celem uzupełnienia i uściślenia sprawy.
  8. Odnowiłem, odbudowałem, założyłem nowe uszczelnienia oraz podkładki dystansowe w dyferencjale z mojego GT-ka. Nie wiem czy dyfer był kiedykolwiek przez któregoś z poprzednich właścicieli wymieniany ale wnętrze (uzębienia kół, łożyskowanie, stan śrub) niemal jak w nowym. Teraz dodatkowo z zewnątrz również prezentuje się nieco lepiej uważam. Odnośnie dyfra nasunęło mi się do Was jedno pytanie podczas jego odbudowy ale to nap
  9. Może uda Ci się znaleźć zamiast Aisina - niemieckiego Hepu. Cena pewnie niższa od OEM. Również ich używałem i wiem, że to naprawdę dobre pompy tylko, że dość trudno dostępne (szczególnie do niektórych wersji silnikowych).
  10. Ja bym polecał pasek OEM, a rolki i napinacz ew. zamiennik. Pompa wody jak nie OEM to Aisin - cena faktycznie znacząco nieższa.
  11. Jak Cię to urządza to sprawdzę średnicę na przepustnicy ale dopiero ok. 17.30 jak wrócę do domu po robocie. Póki co nie pomogę konkretną informacją.
  12. Pozdrowienia dla Kierownika srebrnego, poliftowego Forka ze świnką na lusterku na rej. KR... - było mrugane. Jechałem grafitowym "Lanosem" na SWD... Wtorek 29.09 ok. godz. 12.15-12.30. Autostrada A4 przed Balicami w kierunku K-c.
  13. Witam. Wg mnie nie pasuje - do Legacy 2,2 był 23700AA220 ew. 23700AA350 a do Imprezy - 23700AA390. Tutaj masz katalog części - www.opposedforces.com/parts/
  14. Ślad po wtrysku to jedno ale są też namalowane niebieskie kropki - jakby farbą. Tak czy inaczej - gdyby to było bardzo znaczące to pewnie serwisowka jednak wskazałaby jednoznacznie jak te gumy montować i rozcięciem w którą stronę.
  15. Też szukałem w manualu i widziałem ten fragment serwisowki - dzięki @lutek34 Nie będę w takim razie szczególnie roztrząsał tematu i zostawię tak jak zamontowałem czyli obie tuleje tak samo - rozcieciami w stronę przodu samochodu. Dzięki za podzielenie się opiniami.
×
×
  • Create New...