Jump to content

dominikon

Użytkownik
  • Content Count

    220
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

212 Wspaniały

About dominikon

  • Rank
    ..:: Bywalec :..
  • Birthday 05/22/1984

Profile Information

  • Gender
    mężczyzna
  • Skąd
    Wola Kosnowa, Sosnowiec
  • Auto
    Subaru Impreza GF8 2.0 GT AWD, Forester SF 2.0 i Impreza GH 2.0R MY2008. Wcześniej GC8 2.0 N/A RX
  • Zainteresowania
    Motoryzacja, turystyka górska, fotografia.

Recent Profile Visitors

1068 profile views
  1. @inanitas to może jeśli z dwoma małymi turystami to może Mogielica? Można iść od strony Zalesia/Słopnic (chyba nieco dalej niż w drugim podanym przeze mnie przypadku) lub np. od str. Szczawy. Ładna i spokojna trasa i pięknymi widokami na Tatry i wieżą widokową na wierzchołku (co kto lubi). Jeżeli coś jeszcze bliżej to polecam Gorc lub Koziarz. W pierwszym przypadku chyba najbliżej z Zasadnego, a w drugim albo z Ochotnicy lub z samego rynku w Łącku. Wybór jest spory. Pozdrawiam serdecznie i życzę udanego wyboru i męskiej wyprawy :-)
  2. Ładnych i ciekawych widokowo tras jest tutaj naprawdę sporo (mieszkam to od niemal 3 lat, a jeżdżę w te rejony całe moje życie). Jeśli zaś chodzi o Turbacz to nie do końca rozumiem co masz na myśli @inanitas. Chcesz gdzieś podjechać autem i później zrobić sobie pieszą wycieczkę? Jeżeli tak to ja mimo wszystko poleciłbym podjechać do Rabki i stamtąd szlakiem turystycznym na wierzchołek Turbacza. Ładna i przyjemna trasa na troszkę dłuższy spacer.
  3. Dzięki @st981777 - może faktycznie przy okazji wiosennej wymiany kół zabiorę się i za wymianę tulei w wahaczach. Sprawdzę to co mi zasugerowaliście i dam znać jak rozwiążę problem. Dzięki wszystkim Wam za wskazówki działania.
  4. Tuleje na wahaczach były kontrolowane i nie wykazywały uszkodzeń, a co za tym idzie i niepożądanych luzów więc to chyba jednak nie to ale dzięki @st981777. @Tomasz_555 z tylnymi hamulcami i tarczo-bębnami niewiele robiłem - sprawdziłem tylko ich grubość oraz stan klocków i okładzin na szczękach i to wszystko. Jakiś czas temu wymieniłem jeszcze piastę z łożyskiem LT ale tutaj więcej działań nie wykonywałem - dzięki za sugestię. Sprawdzę i tą oś przy okazji skoro Ty miałeś taki przypadek.
  5. Mam do czynienia na co dzień z marką i wiem, że w ostatnim czasie sprzedaż nowych aut spod znaku Plejad "kuleje" ale nie spodziewałem się iż jest aż tak słabo i to patrząc ogólnie na cały europejski rynek. Nie wygląda to dobrze dla tej części świata niestety...
  6. @Pan Dziedzic też o tym słyszałem i przed założeniem nowych tarcz wyczyściłem piasty naprawdę skrupulatnie - mimo tego objawy występowały. Jak będę sprawdzał bicie samych piast to ponownie skontroluję ich czystość ale wiem, że gdy montowałem tarcze to też na to zwracałem uwagę by piasty były "malyna".
  7. Dzięki Panowie za odzew. @ewemarkam nie mierzyłem bicia samych tarcz po montażu - zrobię to jak tylko pogoda i czas mi na to pozwolą - dzięki za sugestię. @mz56 łożyska sprawdzone we wszystkich kołach - do wymiany miałem piastę LT i tą już wymieniłem. Na pewno zmierzę bicie tarcz bez założonych kół ale jeśli to tutaj byłby problem (czy to w ogóle w ukł. hamulcowym) to czy nie czułbym tego bicia również na pedale hamulca? Ja mam jakieś dziwne wrażenie jednak, że to (niestety) wina przekładni kierowniczej. Tak czy inaczej z pewnością wezmę pod uwagę Wasze sugestie.
  8. Cześć Wszystkim. Nie chcę zakładać nowego tematu (bo ten wydaje się adekwatny do mojego przypadku) dlatego pomyślałem, że odświeżę ten już istniejący - ale do sedna. Pacjentem jest Impreza GH MY08 2,0 150 KM. Podczas hamowania - szczególnie przy stosunkowo lekkim wciskaniu pedału hamulca - przy prędkościach 60 km/h i wyższych czuć drżenie na kierownicy. Może nawet nie tyle drżenie szeroko rozumiane, co bardziej bym to określił jako odczuwalne ruchy koła kierownicy lewo/prawo - mam nadzieję, że jest to zrozumiałe co mam na myśli (tak jakbyśmy chcieli sprawdzić luz na krzyżaku kolumny kiero
  9. @Glivek podeślij jakieś foty tego Twojego kolektora na priv lub wrzuć zdjęcia tutaj bo i tak pewnie inni Forumowicze będą zainteresowani. dzięki.
  10. W weekend w moim Leśniku wymieniłem sprzęgło, rozpołowiłem skrzynię biegów i wymieniłem kółko zębate z uszczelniaczem na wałku współpracującym z czujnikiem prędkościomierza, poprawnie zamontowałem taką płytę dystansową w skrzyni na wale głównym (32294AA041) - nie była osadzona w odpowiednim miejscu i "rzegotała" przy hamowaniu silnikiem, rozsypałem i poskładałem przesuwkę z pestkami i kołami zębatymi od reduktora. Oprócz tego wymieniłem sworznie wahaczy przednich, łączniki stabilizatorów przód i tył oraz tuleje gumowe stabilizatorów również z przodu i tyłu. Zdjęcie mam tylko jedno jeszcze zam
  11. @Piciak Sorry w takim układzie za wprowadzenie w błąd i zaśmiecanie wątku. Milknę więc w temacie.
  12. W takim razie musiało to być przespawana na 3". Jesteś na bieżąco więc wiesz lepiej @Maniek95
  13. Mnie się jednak wydaje, że seria GT-ka (218 KM) ma 2" a nie 2,5" - jak miałem założonego końcowego H&S to flansza w środkowym chyba była właśnie przespawana na 2,5" ale wg mnie seria ma równe 2". Głowy sobie jednak nie dam uciąć za poprawność mojego stwierdzenie - nie mam GT-ka na podorędziu żeby zmierzyć.
  14. Kiedy była robiona kontrola luzów zaworowych? Tym bardziej istotne pytanie jeśli masz LPG.
  15. Pewnie by pomyślała, że to tą wajchę co się nią miesza między przednimi fotelami będę musiał wyjąć :-)
×
×
  • Create New...