aflinta Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Że jest na wakacjach 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
romek_l Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Pływa i zajada się śledziami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slesz Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 edwin opływa temat langustą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 @TurdziGT Czy w 2017 auta aż tak bardzo będą różnić się technicznie ,że przeróbka aut z rocznika 2015/2016 będzie trudna? ja wiem tylko o tym, że będzie możliwość bardziej rozbudowanej aerodynamiki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adi Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 A Edwin milczy... i co to oznacza??? Myślę, że przez najbliższe 2 tygodnie będzie się uśmiechał do pięknych widoków, jadł świeżutkie ryby prosto z oceanu i popijał rum.... można by powiedzieć, że wymieniliśmy się na tym samym jachcie ,a ja przez 2 ostatnie tygodnie to właśnie robiłem . Choć przyznam się, że nie odpuściłem sobie śledzenia Roberta w GB. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 @TurdziGT Czy w 2017 auta aż tak bardzo będą różnić się technicznie ,że przeróbka aut z rocznika 2015/2016 będzie trudna? ja wiem tylko o tym, że będzie możliwość bardziej rozbudowanej aerodynamiki. większy rozstaw kół to już nieco większa zmiana Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 większy rozstaw kół to już nieco większa zmiana Oj tam, oj tam Renuary już testowali rozwiązanie na ostatnich Bednarach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 To się robi ciekawie Panowie: http://rajdy.autoklub.pl/news/ograniczony-program-citroena,64727 Citroen jednak żegna się z WRC ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 No to pięknie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yoshii Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 To się robi ciekawie Panowie: chyba nieciekawie jak cytryna odejdzie całkowicie to wróżę kilka lat nędzy w WRC .Chyba ,że przygotowują się porządnie na 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xvc517 Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 To się robi ciekawie Panowie: http://rajdy.autoklub.pl/news/ograniczony-program-citroena,64727 Citroen jednak żegna się z WRC ? 6-8 rund zaraz... a to nie tyle co Kubica powiedział, że chce jeździć jak będzie DTM ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Co się dzieje... co się dzieje... No zabiją to WRC... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 A może wystawią prywatny zespół, tak aby kierowcy nie wypadli z rytmu, a przez resztę czasu będą testować spec 2017, bez ograniczeń testowych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bosman Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 W ramach dywagacji to Matton powiedział kategorycznie, że nie może dać Robertowi fabrycznego fotela, ale jak najbardziej Robert może dostać konkurencyjny samochód. To by sie potwierdzało. Z drugiej strony to totalna kicha, jeśli Citroen ograniczy program. To jednak druga siła w WRC :-( Z trzeciej strony obserwowany od jakiegoś czasu pesymizm Roberta nie może być niestety bezpodstawny. Przecież my tu tak naprawdę nic nie wiemy i sobie towarzysko dywagujemy, a Robert i jego ludzie na bieżąco prowadzą rozmowy i mają przecież ogląd sytuacji (np. Permane wspominał, że już latem rozmawiali z człowiekiem RK). Przed nami całkiem ciekawe 2 tygodnie dywagacji, szczególnie że MSport też sie pewnie w tym czasie wykokosi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Za sukces uważam wbicie się do top5 w klasyfikacji końcowej rajdu. Wyśmiewany przez Ciebie Prokop raz uzyskał taki rezultat (w Argentynie był 4), natomiast najlepsze miejsce Roberta w tym sezonie to 8 w Polskim. Oczywiście nie twierdzę, że Prokop jest lepszym kierowcą od Kubicy, natomiast przez pryzmat takich cyferek patrzą osoby decyzyjne w korporacjach. Z punktu widzenia kibica jest to smutne, natomiast w firmach liczy się kasa i statystyki, a nie emocje... Argentyna powiadasz... 10 7 9 7 8 6 12 11 8 12 9 To są pozycje Prokopa na poszczególnych OSach w Argentynie. Przebłysk geniuszu czy jazda jak pipka, bo gdzie drwa rwą tam wióry lecą? W Argentynie udało się!!! Sukces!!! Arytmetycznie z pozycji OSowych jest nadal tam gdzie ma być, czyli na 10. On nie wyjeździł tej pozycji, tylko ją dostał, to tak w dużym skrócie. To też jest statystyka i tabelki Prokop to typowy ciułacz, oszczędzający sprzęt, opony itd. U Kubicy odlicz od czasów, wszystkie awarie sprzętowe, których Prokop nie miał i wtedy zrób porównanie Porównywanie tych zawodników jest w ogóle pozbawione sensu, bo to zupełnie inna droga, inny cel. Jeśli uważasz, że osoby decyzyjne w zespołach fabrycznych, biorą pod uwagę tylko wynik końcowy na mecie, to masz ich za idiotów 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Coraz bardziej myślę, że Robert już dawno znał te lub inne szczegóły dlatego podejmował takie a nie inne decyzje... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Też pomyślałem o kontekście słów Mattona przed GB, ale to pewnie nasze chciejstwo sobie dopowiada najbardziej pasującą wersję. Jedno można powiedzieć, że sezon ogórkowy ruszył w WRC z kopyta Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Jeśli uważasz, że osoby decyzyjne w zespołach fabrycznych, biorą pod uwagę tylko wynik końcowy na mecie, to masz ich za idiotów Dokładnie. Jeśli Prokop to taki pewny zawodnik, bo przywozi punkty, mało dzwoni itd. to czemu nie jeździ w fabryce ? Edytowane 18 Listopada 2015 przez maniujr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 "Morten Østberg, ojciec Madsa, zdradził norweskim mediom, że jego syn zaliczy WRC 2016 w Citroënie lub w M-Sporcie. Kris Meeke powiedział L'Equipe, że nie będzie jeździł oficjalnym Citroënem w przyszłym roku, ale jest jeszcze trochę czasu na znalezienie innego miejsca." Jeśli Ostberg w M-Sporcie, a Meeke bez auta to kto będzie jeździć tym Citroenem w 7-8 rundach ? :| 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 (edytowane) Meeke nie będzie jeździł "oficjalnym" Citroenem, a prywatnym z PH-Sport może już tak BTW lepszych testerów od Krisa i Roberta Cytryna nie znajdzie. Edytowane 18 Listopada 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Czyli Robert z Krisem w PH-Sport w 2016 + testy nowej Cytryny, a w 2017 już jako fabryczni drajwerzy. Like it Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Tak by mogło być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł_P Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Byłoby git Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Nie ma co się cieszyć na razie to domysły i nasze życzenia, aczkolwiek faktycznie rysuje się taki obraz, że Citroen sezon 2016 bierze na przeczekanie do 2017. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 18 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2015 Albo postanowili stopniowo zwijać interes w WRC, prawdę mówiąc taka była moja pierwsza myśl. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się