Dudu Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Brałbym w ciemno ten MSport B, przecież w zeszłym roku nie było źle, poza tym, że nie chciały wchodzić biegi i zawodził ręczny (z wiadomych powodów), to auto się rzadko psuło, poza tym że było bardzo nerwowe, ale przynajmniej miał pełen program testów, sztab ludzi, etc. Jestem za. Edytowane 16 Listopada 2015 przez Dudu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Chyba aż tak różowo nie było, zwłaszcza w drugiej połowie sezonu. Edwin chyba wtedy o tym wspominał. No, ale pewnie jakby M-Sport złożył propozycję, to Robert by ją "rozważył". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Na pewno lepsze info niż te że nie ma miejsca w fabrykach dla Roberta chodź lepsza opcja by była żeby Ostberg poszedł do M-Sport, a za niego do Cytryny Rob Ta, to byłby dream team. Dwóch moich ulubionych kierowców w jednym zespole Citroen planuję podjąć decyzję do końca tego miesiąca, odnośnie swoich planów na 2017 i składzie kierowców na przyszły sezon. Powiedział, że rozmawia też z innymi kierowcami niż Meeke i Ostberg. http://www.wrc.com/en/wrc/news/november/matton-decision-/page/3004--12-12-.html Edytowane 16 Listopada 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Myśle ze cokolwiek było by lepsze w tej chwili niz to co w tym sezonie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Heh, jakby się cofnąć do postów ubiegłorocznych na tym samym etapie, to mówiliśmy dokładnie to samo w kontekście M-Sportu. Ale zgadzam się. Robertowi potrzebny jest sezon na takich samych warunkach, albo bardzo zbliżonych to tych czym dysponują fabryczni Wilsona: czyli te same opony, auto i podobny program testowy, stabilny zespół obsługujący auto + inżynier nie zmieniany co 4 rajdy. Jeśli Robert to otrzyma to jestem spokojny, że zrobi swoje, czyli jego Fiesta będzie tą przodującą w stawce. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robert Z. Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Nie lubię takich gdybań,dlatego nic nie piszę w tym temacie. Jednak patrząc na całą sytuację,po cichu gdzieś tam liczę,że zobaczymy RC w WRC,może nie w całym cyklu. Skąd moje przypuszczenia? Ano za sprawą tego,że pod koniec sierpnia RK miał się określić, jest połowa listopada.... ps. Sam jestem osobą niepełnosprawną, i "wiem",że RK, musi pracować na 120% by udowodnić,że jest w stanie jeździć jak równy z równym, by mówili o nim jako o kierowcy rajdowym, a nie jako niepełnosprawnym kierowcą.... Edytowane 16 Listopada 2015 przez Robert Z. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turdziGT Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 No zobaczymy moze w sierpniu zaczął juz rozmowy ale stanęło na niczym.jak by mógł zapewne by ogłosił plany wczesniej. Z drugiej strony transfery tak jak rajdy sa nieprzewidywalne.Kto by sie na przykład spodziewał ze Paddon klepie sobie kontrakt na 3 lata i to z drugiego zespołu dlatego do chwili kiedy wszyscy nie ogłoszą składów niczego nie mozna byc pewnym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 No właśnie apropos tych pieniędzy. Z jednej strony pewnie jest tak, że z korpoacyjnej tabelki w excelu wynika że lepiej zatrudnić w pełni sprawnego dwudziestodwulatka, który jeździ w rajdach od dziewiątego roku życia niż trzydziestokilkuetniego kierowcę wyścigowego z ograniczeniami. Z drugiej jednak strony byłem na kilku rajdach i ZAWSZE największy tłok jest przed namiotem Roberta, pełno tam kibiców i dziennikarzy i to nie tylko polskich - wielokrotnie wklejaliśmy tu zdjęcia jak inni kierowcy się nudzą na sesjach dla dziennikarzy, a Robert zapracowany. Przecież to się jakoś przekłada na kliknięcia, zakupy na Lotosie i takie tam i to jest całkiem wymierne. To jak to jest? A swoją drogą, to czekają nas ciężkie dwa miesiące gdybania.... Niestety dla korporacji i mediów liczy się wynik, a tym się Robert niestety z różnych powodów nie może pochwalić... W dzisiejszym świecie liczą się tylko zwycięzcy, drugi na podium to jest pierwszy przegrany. Nikt nie docenia wysiłku i starań - liczy się tylko efekt, czyli rezultat. Takich zapaleńców i pasjonatów jak na tym Forum jest mała garstka, nic nie znacząca dla statystyk korporacji - policz np. ilu kierowców kupuje codzienni paliwo na różnych stacjach, a ilu z nich tankuje na Lotosie ze względu na Kubicę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 i mediów Dla mediów liczy się medialność. A tego w przypadku RK nie brakuje, co pokazują swoim zachowaniem zagraniczni dziennikarze choćby. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Citroen nie potwierdził składu. Ford nie potwierdził składu. Kubica nie jest sfrustrowany. A ja jestem .... PS. Mówienie dziś, że Kubica nie ma wyników jest niedorzeczne. On ma jedynie mało punktów. Wyniki są !!! Edytowane 17 Listopada 2015 przez Jacky X Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kowal Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Będzie dobrze 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moltisanti Mo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Yarisy do muzeum http://rajdy.autoklub.pl/news/yarisy-do-muzeum,64711 Edytowane 17 Listopada 2015 przez Moltisanti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Ja pierdzielę mają takie zaplecze, kasę i możliwości, a wszystko robią źle ! Coś niebywałego jak te Japońce są głupie Przy takich możliwościach cały projekt Yarisa WRC zlecam TMG w Kolonii, zatrudniam Kubicę i jeszcze jednego kierowcę do testów w zamian za fabryczny stołek w 2017 roku i buduję zespół w oparciu o silne fundamenty, który w 2017 wchodzi na pełnej i bije się z VW. A tak będzie jedna wielka kupa Edytowane 17 Listopada 2015 przez marcin_kielce Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Niech dadzą Robertowi kasę, władzę i kierownicę a pogonią VW w 2 lata. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Yarisy do muzeum http://rajdy.autoklub.pl/news/yarisy-do-muzeum,64711 Może ćwoki robiły auto na 2017 w specyfikacji 2016 i się zdziwili że tak mocno przepiusy się zmieniają, przeliczyli i uznali że lepiej muzeum niz przerabiać. Taniej i może lepiej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chojny Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 No tak... pewnie bardzo zadowoleni, że budowali samochód a wyszła nieruchomość. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ale przynajmniej będzie bezawaryjny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elmo Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Toyota chciała pokazać VW, że aktualnie jest tak szybka, że nie ma sensu ażeby się ścigała. Dają szanse VW, by do 2017 się podciągnęli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 A mi się wydaje, że to może być dobra decyzja. Filmów z Yarisem WRC wyciekła cała masa i praktycznie każdy udowadniał, że to nie jedzie. Widocznie Makkinen stwierdził, że tego nie da się skorygować od ręki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Ostberg na swoim FB napisał, że jego celem na 2016 jest zaliczenie lepszego sezonu niż obecny. Podobno ma już zapewnione miejsce w stawce inaczej nie wygłaszał by takich komentarzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tamer9 Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 i mediów Dla mediów liczy się medialność. A tego w przypadku RK nie brakuje, co pokazują swoim zachowaniem zagraniczni dziennikarze choćby. Zgadza się, Robert jest medialny i wzbudza zainteresowanie dziennikarzy bo: ma osobowość, przyszedł do rajdów jako gwiazda F1, osiągnął sukces zdobywając mistrzostwo WRC2. Problemem jest, że kolejne sezony były bez sukcesów (jako sukces rozumiem wysokie pozycje na koniec rajdu, a nie wygrane pojedyncze odcinki). Pytanie więc, jak długo zainteresowanie Robertem pozostanie przy braku rezultatów. Jak każdy fan rajdów doceniam wielki talent i ogrom pracy Roberta i życzę mu by miał możliwość ścigania się topowym sprzętem w topowym teamie. Niestety szefowie korporacji patrzą bez emocji przez pryzmat liczb, tabeli i słupków… Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x_maly_x Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/kubica-o-wrc-nie-musi-sie-to-stac-w-najblizszych-miesiacach-ale-wroce/zl0f6s Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ryjeks Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 (edytowane) Zgadza się, Robert jest medialny i wzbudza zainteresowanie dziennikarzy bo: ma osobowość, przyszedł do rajdów jako gwiazda F1, osiągnął sukces zdobywając mistrzostwo WRC2. Problemem jest, że kolejne sezony były bez sukcesów (jako sukces rozumiem wysokie pozycje na koniec rajdu, a nie wygrane pojedyncze odcinki). Pytanie więc, jak długo zainteresowanie Robertem pozostanie przy braku rezultatów. Jak każdy fan rajdów doceniam wielki talent i ogrom pracy Roberta i życzę mu by miał możliwość ścigania się topowym sprzętem w topowym teamie. Niestety szefowie korporacji patrzą bez emocji przez pryzmat liczb, tabeli i słupków… Twoim tokiem rozumowania zaproszą pewnie Prokopa, bo ma "sukcesy" jak to określiłeś Czekamy. Edytowane 17 Listopada 2015 przez ryjeks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Jak myślicie do kogo Robert pije ze środowiska rajdowego, że nie zdaję sobie sprawy z czym to się je ? Do A-Style ? https://www.facebook.com/403541329705747/videos/vb.403541329705747/988459854547222/?type=2&theater Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 17 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2015 Mnie bardziej ciekawi kto się nagle wycofał z finansowania, skoro Robert wspomina że został bez połowy budżetu, bo z pewnością nie Lotos i Azoty. Z drugiej strony trzeba patrzeć do przodu ,a nie za siebie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się