wezyr Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Wiem o tym, że jest to problem dla fabryk, w szczególności na szutrze. Jednak mam nadzieję, że ktoś będzie miał jaja i zaangażuje chłopaków. Ale co wiesz i dlaczego na szutrze? Jakoś ten szuter potrafisz uzasadnić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maniujr Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ciężko jest prowadzić jedną ręką, szczególnie na szutrze w głębokich koleinach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ciężko jest prowadzić jedną ręką, szczególnie na szutrze w głębokich koleinach.Tu zgoda. Robert sam mówił ze głębokie koleiny to dla Niego problem, ale myśle że nie jest to przeszkoda w zatrudnieniu RK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 To się przekłada na finanse, więc myślę, że niestety tu jest problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 A kiedy kończy się umowa Castrola z M-Sportem ? Bo wiecie, jeśli Lotos się zarzeka ,że będzie wspierał RK w przyszłym sezonie to raczej nie w M-Sporcie na aucie obok Castrola... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 No i tutaj wchodzimy w politykę i biznes Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bernas77 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 No właśnie apropos tych pieniędzy. Z jednej strony pewnie jest tak, że z korpoacyjnej tabelki w excelu wynika że lepiej zatrudnić w pełni sprawnego dwudziestodwulatka, który jeździ w rajdach od dziewiątego roku życia niż trzydziestokilkuetniego kierowcę wyścigowego z ograniczeniami. Z drugiej jednak strony byłem na kilku rajdach i ZAWSZE największy tłok jest przed namiotem Roberta, pełno tam kibiców i dziennikarzy i to nie tylko polskich - wielokrotnie wklejaliśmy tu zdjęcia jak inni kierowcy się nudzą na sesjach dla dziennikarzy, a Robert zapracowany. Przecież to się jakoś przekłada na kliknięcia, zakupy na Lotosie i takie tam i to jest całkiem wymierne. To jak to jest? A swoją drogą, to czekają nas ciężkie dwa miesiące gdybania.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kordynator Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ja skłaniam się do teorii że 2016 trzeba przeczekać. Pojechać parę rajdów, pokazać szybkość, a w 2017 będzie inna rozmowa. Ten sezon da odpowiedzi na wiele pytań. Czy Cytryna zostanie, co z VW będzie po aferze diesla, czy będzie Toyota, no i wielu kierowcą kończą się kontrakty. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) ECC | El Coche Cero @elcochecero 19 mins19 minutes ago #WRC | Según Rallye-Magazin, Østberg podría regresar a M-Sport, que a su vez busca sponsor y podría crear un equipo B con Bertelli y Kubica jeszcze nie wiem co to znaczy;) Edyta: ECC | Car Zeroelcochecero 19 min 19 minutes ago#WRC | According Rallye-Magazin, Østberg could return to M-Sport, which in turn seeks to sponsor and could create a B team with Bertelli and Kubica Edytowane 16 Listopada 2015 przez MadYarpen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Czy B team ma znaczyć znowu gorsze auta, masę awarii? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 niekoniecznie, to jest zawsze kwestia pieniędzy. Mikkelsen jeździ w teamie B i chyba nie narzeka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ale tam są inne budżety Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Jasne. Tylko mówię że team B nie równa się źle przygotowanemu samochodowi. Ja bym brał w ciemno takie rozwiązanie;) M-Sport to M-sport, wiadomo. Ale co tam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemekka Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ale Robert już chyba raz był w M-Sport, jako trzeci kierowca. I miał sporo zastrzeżeń do "jakości pracy teamu". Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcin_kielce Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ale Robert już chyba raz był w M-Sport, jako trzeci kierowca. I miał sporo zastrzeżeń do "jakości pracy teamu". No dokładnie o tym właśnie pisałem powyżej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domso Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) ale co ma ręka Roberta do szutru ? wiadomo, że ma gorzej ale nie przeszkadza mu to kręcic czasów nawet w top3 i juz wygrywac na nim odcinków Edytowane 16 Listopada 2015 przez Domso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Ale chyba mimo wszystko było wtedy lepiej niż w tym roku, nie? Plus - największy problem, tj. skrzynia/ręczny - już nie istnieje. Ja tam trzymam kciuki. Nie powinniśmy wybrzydzać, jak tylko by to Robertowi pasowało... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konar Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Tylko kto w takim razie do Citroena za Ostberga ? Jak rozumiem to Meeke zostaje, chociaż jego wypowiedzi po rajdzie nie brzmią jakby pałali się miłością z Mattonem. Nic nie pokazujący (jeszcze) Lefebvre, Camilli (też francuz), Lappi (nie wiem jak jego sytuacja kontraktowa wygląda), Tanak ? Kubice już wykluczyli... A pro po teamu B z Bertellim to ciekawe jak wyglądałaby kwestia zgłoszenia tego teamu do mistrzostw ? Pewnie jako wrc team, a to wiąże się z ograniczonym programem testowym Edit: To już jest parodia... Może założył swój team bo nie miał innych opcji panie Penasse ? http://eurosport.onet.pl/motorowe/rajdy-samochodowe/menedzer-hyundaia-kubica-moze-walczyc-na-szczycie-ale-u-nas-miejsca-sa-zajete/ejczmk Edytowane 16 Listopada 2015 przez konar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz111222 Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Team b to chyba nie do końca to co było rok temu. Raczej tak jak jeździł Neuville chyba w 2013 przed przeprowadzką do Hyundaya Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Than_Junior Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Ale Robert już chyba raz był w M-Sport, jako trzeci kierowca. I miał sporo zastrzeżeń do "jakości pracy teamu". A kiedy Robert nie mial zastrzezen do jakosci pracy teamu? #perfekcjonista Edytowane 16 Listopada 2015 przez Than_Junior 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 na pewno team B moze mieć różną postać. Tak czy inaczej zawsze chodzi o $$$ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jumpman Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 Myślicie, że M-Sport który raczej nie śmierdzi groszem i musi najpierw zarobić na swój własny program WRC stać na drugi Team ? Ale Robert już chyba raz był w M-Sport, jako trzeci kierowca. I miał sporo zastrzeżeń do "jakości pracy teamu". A kiedy Robert nie mial zastrzezen do jakosci pracy teamu? #perfekcjonista TJ, to go właśnie wyróżnia. Dążenie do perfekcji. W każdym calu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MadYarpen Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) na pewno kasa nie byłaby z kieszeni Msportu. Zresztą tu jest źródło: http://www.rallye-magazin.de/wm/nachrichten/artikel/d/2015/11/16/verstaerkung-fuer-m-sport/ To tylko spekulacje. Edytowane 16 Listopada 2015 przez MadYarpen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kukson Opublikowano 16 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2015 (edytowane) Na pewno lepsze info niż te że nie ma miejsca w fabrykach dla Roberta choć lepsza opcja by była żeby Ostberg poszedł do M-Sport, a za niego do Cytryny Rob Edytowane 16 Listopada 2015 przez Kukson Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się